5 نکته در مورد رولزرویس Spectre – اولین خودروی الکتریکی این شرکت

71
0
رولزرویس Spectre

خریداران لوکس در حال حاضر Spectre، اولین خودروی برقی رولز رویس را سفارش می دهند که قیمت آن از 413 هزار دلار شروع می شود.

دریابید که چرا این کوپه خودروی الکتریکی فوق لوکس احساسات را برمی انگیزد و آینده جدیدی را برای یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی نوید می دهد.

1. رولزرویس Spectre تحقق یک پیشگویی 123 ساله است

هنری رولز در سال 1900 جلوتر از زمان خود بود و پیش ‌بینی کرد که نیروی محرکه الکتریکی آینده خودروها خواهد بود.

رولزرویس از هوش و ذکاوت بنیانگذار مهندس برق خود می گوید:

ماشین الکتریکی کاملاً بی صدا و تمیز است. هیچ بو یا لرزشی وجود ندارد و زمانی که ایستگاه های شارژ ثابت را می توان ترتیب داد، باید بسیار مفید باشند. اما در حال حاضر، من پیش بینی نمی کنم که آنها بسیار قابل استفاده باشند – حداقل برای چندین سال آینده.

رویای او در Spectre برآورده شده است. اگرچه رولزرویس ایستگاه های شارژ ثابت خود را مانند تسلا ندارد، زمان Spectre فرا رسیده است و انتظار می رود خودروهایی در اواخر سال 2023 به دست مشتریان برسند.

2. رولزرویس Spectre طولانی تر از یک اسکالید و سنگین تر است

Spectre حضوری قطعی دارد و تقریباً 18 فوت طول و 7 فوت عرض دارد. کباب پز درخشان آن عریض ترین گریل رولزرویس است. و اگر در حال تحقیق در مورد ایمن ‌ترین خودروهای الکتریکی هستید، احتمالاً Spectre به دلیل وزن زیادش در لیست قرار خواهد گرفت: 6559 پوند.

3. Spectre ستاره دارد—ستاره های زیادی!

Spectre دارای ویژگی های لذت بخشی مانند گزینه معروف Starlight رولزرویس است. Spectre به‌جای اینکه فقط سربرگ را روشن کند، اولین رول تولیدی است که چراغ ‌های چشمک ‌زن روی درها نیز دارد.

چند ستاره دیگر کسب خواهید کرد؟ 4796 (واقعیت جالب: ستارگان از آسمان شب در کارخانه رولزرویس در گودوود، انگلستان تقلید می کنند).

رولزرویس Spectre
رولزرویس Spectre

اگر احساس حسادت می ‌کنید، می ‌توانید با Ample Chutzpah، مته و این کیت نور فیبر نوری 16 واتی CHINLY کاری مشابه انجام دهید.

4. برخی از منتقدان از مشخصات Rolls Royce Spectre EV تحت تاثیر قرار نمی گیرند

بر اساس داده های اولیه، تخمین زده می شود که برد Spectre حدود 320 مایل باشد. اگرچه بعید است کسانی که بودجه لازم برای خرید Spectre را دارند، آن را به یک سفر جاده ای ببرند، اما در مقایسه با دوربردترین خودروهای برقی که می توانید بخرید، کم رنگ است. با این حال، با توجه به اینکه Spectre قرار است سواری مجلل، آرام و قدرتمند (577 اسب) را ارائه دهد، بعید است که خریداران رولزرویس منصرف شوند.

Spectre در 4.4 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت می رسد و دارای دستیار هوش مصنوعی به نام Eleanor است تا به صاحبانش کمک کند نزدیکترین ایستگاه شارژ یا بهترین سوشی را پیدا کنند.

5. رولزرویس Spectre با ابزار تجسم آنلاین عالی خود سفارشی سازی را دعوت می کند

بازار خودروهای الکتریکی فوق لوکس در مراحل ابتدایی خود است اما در حال رشد است. کادیلاک جزئیات پیش تولید 300 هزار دلاری Celestiq EV خود را در اکتبر 2022 اعلام کرد.

Spectre با ارائه مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی در سطح جهانی در ابزار بصری ساز رولزرویس، به وضوح برای خریداران EV رده بالا که مایل به کنترل تمام جزئیات هستند، طراحی شده است. به عنوان مثال، علاوه بر پیکربندی های معمول رنگ و چرخ، می توانید زیور کاپوت، روح معروف اکستازی را در یک نسخه نورانی انتخاب کنید. چرا که نه؟

رولزرویس Spectre
رولزرویس Spectre

آینده رولزرویس Spectre

Spectre ممکن است اولین خودروی برقی رولزرویس باشد، اما آخرین آن نخواهد بود. رولزرویس همچنین در حال کار بر روی یک خودروی مفهومی خودران به نام the103EX است، یک خودروی برقی با دو صندلی که شرکت می‌ گوید اثر انگشت شما منحصر به فرد خواهد بود.

معنی Spectre برای 99٪

رولزرویس Spectre دیگر تنها دیدگاه یکی از بنیانگذاران آن نیست، یک خودروی برقی دست ساز چشمگیر و گران قیمت است. بسیاری از ما خوش شانس خواهیم بود که یکی از آنها را ببینیم. با این حال، این بدان معنا نیست که این وسیله نقلیه مهمی در گام به سوی الکتریکی سازی انبوه نیست.

از آنجایی که رولز رویس یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به BMW است، این امکان وجود دارد که برخی از ویژگی های فناوری و سفارشی سازی آن به خودروهای برقی مقرون به صرفه بازار انبوه تبدیل شود. ما می توانیم آرزوی یک ستاره داشته برولزرویس Spectreاشیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس