بررسی هواوی نوا 10 پرو

116
0
بررسی هواوی نوا 10 پرو

هواوی در نمایشگاه IFA 2022 برلین سری نوا 10 را به بازارهای جهانی معرفی کرد. ما در کنفرانس و سخنرانی اصلی شرکت کردیم و حتی زمانی را برای برداشت‌های عملی اولیه با نسخه حرفه‌ای تنها گذاشتیم. اکنون نوا 10 پرو در HQ با ما است و در حالی که ما قبلاً چشمگیرترین شاهکارهای آن را در یک نگاه فاش کرده بودیم، در اینجا چیزی است که هواوی در جعبه بسته بندی می کند. بررسی هواوی نوا 10 پرو را در ادامه بخوانید.

سری nova همیشه طراحی محور بوده است و Pro10 به زیبایی یک گوشی هوشمند است. واحد ما در نقره دارای یک روکش مات نرم است که لوگوی nova برجسته است. کلید پاور دارای علامت(accent) قرمز منظمی است و کل دستگاه به خوبی در کف دست قرار می گیرد.

بدنه برای چنین تلفنی بسیار نازک است، اما جزیره (island) دوربین سه مرحله ای آن بسیار برآمده است. نه تنها باعث می‌شود که روی یک سطح صاف به شدت تکان بخورد، بلکه گوشی را بسیار سنگین می‌کند.

رنگ طلایی به طور کلی به عنوان نمادی از زرق و برق و اعتبار در چین پذیرفته شده است و هواوی هزینه زیادی برای برجسته کردن شکوه نوا 10 پرو کرده است. واحد نقره ای بیشترین طلا را نسبت به همه دارد، با حلقه بیرونی و دایره دور دوربین اصلی در وسط.

این رنگ در تصویر زمینه(wallpaper) پیش‌ فرض نیز وجود دارد، و از آنجایی که گوشی با رابط کاربری EMUI 12 (به‌جای سیستم‌عامل Harmony OS) عرضه می‌شود، یک برنامه Themes وجود دارد که می‌تواند حتی آیکون‌ها را طلایی کند.

نوا 10 پرو دارای همان چیپست نوا 9 پرو است که به LTE محدود شده است. ما عاشق این واقعیت هستیم که یک شارژر 100 واتی با کابل مناسب در جعبه وجود دارد و یک جعبه پلاستیکی شفاف نیز وجود دارد. هنگامی که آن را روی تلفن قرار می دهید، برجستگی دوربین همچنان وجود دارد، اما بسیار کمتر بیرون زده است.

ما Huawei nova 10 Pro را به گروه بازبینی (نقد و بررسی) خود تحویل دادیم. پس از انجام آزمایشات و نظرات، بررسی کامل انجام خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس