بررسی ویژگی جدید نظرسنجی پست های واتساپ

60
0
ویژگی جدید نظرسنجی پست های واتساپ

واتس‌اپ مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را برای کاربران خود عرضه کرده که برای بهبود نظرسنجی‌های این برنامه پیام رسان طراحی شده‌اند و همچنین گزینه‌های بیشتری را در مورد کپشن پست‌ها ارائه می‌کنند. غول شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که این ویژگی‌ها در دسترس تمام کاربران جهان قرار خواهد گرفت و این روند طی هفته‌های آینده انجام می‌شود. در این پست به بررسی بررسی ویژگی جدید نظرسنجی پست های واتساپ می پردازیم.

ویژگی جدید نظرسنجی پست های واتساپ

در حال حاضر، کاربران به‌طور پیش‌فرض می‌توانند به چند گزینه رای بدهند اما با وجود گزینه جدیدی تحت عنوان «انتخاب چند پاسخ» می‌توان این موضوع را مدیریت کرد. در واقع، هنگام ایجاد یک نظرسنجی جدید، در صورتی که گزینه جدید «Allow multiple answers» را غیرفعال کنید، کاربران فقط به یکی از گزینه‌ها می‌توانند رای بدهند.

ویژگی‌های دیگری نیز برای نظرسنجی‌های واتس‌اپ اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گزینه جستجوی جدید اشاره کرد که با کمک آن، می‌توان راحت‌تر یک نظرسنجی را در چت‌های خود پیدا کرد. همچنین زمانی که کاربران در نظرسنجی شما شرکت می‌کنند، نوتیفیکیشن جدیدی دریافت خواهید کرد تا دیگر نیازی نباشد به‌طور مداوم نتیجه نظرسنجی را بررسی کنید.

متا همچنین تلاش کرده تا فرآیند ارسال عکس‌ها و ویدیوهای با کپشن را نیز برای کاربران واتس‌اپ ساده‌تر کند. با وجود این به‌روزرسانی، می‌توانید محتواهای موردنظر خود را همراه با کپشن برای دیگران ارسال کنید یا حتی کپشن پست‌ها را حذف یا کاملاً بازنویسی کنید.

در نهایت، واتس‌اپ قابلیت نوشتن کپشن برای اسناد را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است. این سرویس در بیانیه خود توضیح می‌دهد:

«چه در حال ارسال یک مقاله یا سند کاری باشید، اکنون می‌توانید قبل از اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران، یک کپشن به اسناد خود اضافه کنید.»

blog.whatsap

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس