کارت مجازی بیبی دوج

71
0
کارت مجازی بیبی دوج

حساب رسمی BabyDoge توییت کرده است که کمتر از 24 ساعت تا فعال شدن کارت مجازی بیبی دوج باقی مانده است که توسط پلتفرم پرداخت کریپتو کانادا FCF Pay پشتیبانی می‌شود.

با وجود اخبار پذیرش گسترده این میم کوین برتر و توسعه پروژه در زمینه های مختلف، قیمت BabyDoge نوسانات چشمگیری نداشته است و به ارزش 0.000000002692 دلار معامله می شود.

کارت مجازی بیبی دوج

بیبی دوج و FCF Pay هنوز مشخص نکرده اند که آیا این یک کارت اعتباری مجازی خواهد بود یا یک کارت هدیه. در هر صورت، این مرحله کاربرد و پذیرش میم کوین محبوب BabyDoge را افزایش می دهد.

در اوایل سال جاری، درگاه پرداخت های رمزنگاری فوق الذکر SHIB، LEASH و BONE را به کارت های ارز دیجیتال اعتباری خود، ویزا و مسترکارت اضافه کرد.

به طور کلی، این کارت های اعتباری با چندین بلاک چین از جمله بیت کوین، اتریوم، سولانا، ترون و چندین مورد دیگر سازگار هستند. آنها را می توان با BTC، USDT، DAI، SHIB، USDC و سایر ارزهای رمزپایه محبوب معامله کرد.
هشدار دو اینفلوئنسر نسبت به میم کوین ها
چندین تاثیرگذار مهم ارزهای دیجیتال به ارتش دنبال‌ کنندگان توییتر هشدار داده‌اند که در حال حاضر هنگام سرمایه‌گذاری روی میم کوین ها مراقب باشند. یکی از آنها کریستوفر یازچینسکی، تاجر محبوب کریپتو و یوتیوبر است. او به تازگی توییتی منتشر کرد و گفت که معامله گران این روزها باید مراقب سکه های میم باشند.

پیش از آن، رئیس بایننس چانگ‌ پنگ ژائو، که در جامعه رمز ارز با نام CZ شناخته می‌شود، به دنبال‌کنندگان خود در مورد سرمایه گذاری در برخی از میم‌ کوین‌ها هشدار داد.

او توضیح داد که افراد خاصی حساب‌های توییتری را که او دنبال می‌کند می‌خرند و شروع به انتشار ارزهای دیجیتال میم خود می‌کنند. او شروع به آنفالو کردن آن کاربران توییتر کرده است اما معتقد است که میم کوین هایی که آنها می سازند ممکن است کلاهبرداری نباشد.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس