بررسی پرفکت مانی: ثبت نام، سپرده گذاری، برداشت، هزینه ها، تأیید، امنیت 

15
0
پرفکت مانی

در این مقاله، مهم‌ترین موضوعات مربوط به پرفکت مانی را بررسی می‌کنیم: روش ثبت نام، هزینه ها، تأیید، واریز و گزینه های برداشت. ما معتقدیم این یکی از دقیق ترین و دقیق ترین بررسی های کیف پول الکترونیکی Perfect Money است که در اینترنت یافت می‌شود. با خواندن این مقاله خواهید دانست که پرفکت مانی چیست و چگونه از آن استفاده کنید.

 پرفکت مانی چیست؟ 

 پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که طیف وسیعی از ویژگی ها را برای تراکنش های آنلاین امن و راحت ارائه می‌دهد. انتقال ناشناس پول از طریق پرفکت مانی ساده می‌شود، این یک جایگزین قابل اعتماد برای پرداخت های آنلاین سنتی مانند نقل و انتقالات بانکی است. انجام حواله دیگر نیازی به سفر به بانک یا انتظار طولانی در دستگاه باجه خودکار ندارد. پرفکت مانی فرصت های فوق العاده ای را به کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل ارائه می‌دهد. 

 کاربران پرفکت مانی ممکن است وجوه خود را در عرض چند دقیقه و با نرخ کاهشی به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. این کار یک ترتیبات مالی طولانی مدت دارد که به آنها امکان می‌دهد حواله های بانکی را از سراسر جهان ارسال و دریافت کنند. کل مقاله را بخوانید تا تمام آنچه باید را در مورد کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی بدانید. 

 تاریخچه پرفکت مانی 

 پرفکت مانی که در سال 2007 راه اندازی شد، یکی از محبوب ترین شبکه های پرداخت غیر نقدی در جهان است. این شرکت خود را به عنوان یک جایگزین عالی برای مدیریت سریع و ایمن دارایی های شما معرفی می‌کند. مزیت اصلی آن این است که اطلاعات شخصی کاربران کاملاً محرمانه نگه داشته می‌شود. دفتر مرکزی Perfect Money Finance Corp در زوریخ، سوئیس و دفاتر آن در هنگ کنگ قرار دارد. مشتریان اکنون می‌توانند از پرفکت مانی برای انجام نقل و انتقالات خصوصی، از جمله پرداخت های ماهانه، پرداخت برای کالاها و خدمات از طریق اینترنت، نگه داشتن پول نقد و ارزهای دیجیتال با سود در موجودی و موارد دیگر استفاده کنند. پرفکت مانی همچنین یک ارز الکترونیکی پرکاربرد در صرافی ارزهای الکترونیکی XMLGold و ارزهای دیجیتال است. بیشتر فروشگاه های آنلاین شروع به پذیرش پرداخت های پرفکت مانی می‌کنند. بسیاری از پروژه های تجاری آنلاین این سیستم پرداخت را مفید یافته اند. اگر علاقمند به پرداخت های ناشناس و فوری هستید، این روش پرداخت می‌تواند برای شما مفید باشد. علیرغم محبوبیت، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت کاملاً خاص است. در نتیجه، ویژگی ها و ابزارهای سیستم پرداخت را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد. 

انواع حساب های پرفکت مانی 

 هنگامی که در پرفکت مانی ثبت نام کنید، می‌توانید یکی از انواع حساب های زیر را انتخاب کنید: 

 Standard: 

 به مشتری جدیدی که در یکی از وبسایت های پرفکت مانی ثبت نام کنند، یک حساب استاندارد ارائه می‌شود. معایبی هم دارد، اما در کل هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند. 

 Premium: 

 کاربرانی که حساب های خود را حداقل یک سال فعال نگه داشته اند، واجد شرایط حساب های پریمیوم هستند. اگر می‌خواهید حساب خود را از معمولی به پریمیوم ارتقا دهید، باید با خدمات مشتری تماس بگیرید. امتیاز اضافی یک حساب پریمیوم، تخفیف 2٪ در تمام تراکنش های پرفکت مانی است. 

 Partner: 

 حساب های پارتنر بر اساس مدیریت مالی قوی صادر می‌شوند. این حساب برای افرادی است که می‌خواهند عملکرد وبسایت خود را برای معاملات تجاری بهبود بخشند. این حساب ها منحصراً برای صاحبان شرکت هایی که فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند قابل دسترسی است. داشتن حساب پارتنر یک افتخار است زیرا نشان می‌دهد که شما قابل اعتماد هستید. 

 فرآیند ثبت نام پرفکت مانی 

 برای استفاده از کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی، ابتدا باید آن را درک کنید. پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیکی است که در برخی موارد مشابه PayPal، Skrill، Advcash، Payeer و برخی دیگر از سیستم های پرداخت آنلاین است. کاربران را قادر می‌سازد تا پول ارسال کنند و پرداخت ها را از طریق اینترنت به صورت ایمن و تقریباً آنی انجام دهند و دریافت کنند. 

 برای ایجاد یک حساب پرفکت مانی (کیف پول الکترونیکی) مراحل زیر را دنبال کنید: 

 مرحله شماره 1: 

 برای شروع فرآیند، باید از https://perfectmoney.com/ دیدن کنید 

 برای ثبت یک حساب پرفکت مانی به وبسایت بروید و روی “Sign Up” کلیک کنید. 

گام 2: 

 فیلدها را با مشخصات خود پر کنید. برای باز کردن یک حساب پرفکت مانی ابتدا باید اطلاعات شخصی را ارائه دهید. 

 در زیر خلاصه ای از داده ها آمده است: 

 – نام کامل شما 

 – نام شهر 

 – نام کشور 

 – کد پستی 

 – آدرس ایمیل شما 

 – تلفن و فکس (اختیاری). 

 پس از آن، اطلاعات زیر ارائه می‌شود: 

 – نوع حساب: برای اکثر کاربران، “personal” را انتخاب کنید. 

 – رمز عبور حساب پرفکت مانی شما. 

 در پایین بخش، باید اطلاعات زیر را وارد کنید: 

 – شرایط و ضوابط را به طور کامل بپذیرید. 

 – برای ایجاد یک حساب کاربری، روی “Sign Up نام” کلیک کنید. 

مرحله سوم: 

 برای دریافت شناسه عضویت به ایمیل خود بروید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام پرفکت مانی، ایمیلی دریافت خواهید کرد که از شما می‌خواهد صندوق ورودی خود را برای شناسه عضو بررسی کنید. 

 مرحله چهارم: 

 از طریق صندوق ورودی خود به دنبال پیامی با موضوع “member ID” بگردید و آن را باز کنید. 

 مرحله پنجم: 

 با استفاده از شناسه ای که به تازگی دریافت کرده اید وارد پرفکت مانی شوید. به رابط پرفکت مانی بازگردید و با انتخاب دکمه «Enter» وارد حساب کاربری خود شوید. 

 مراحل به شرح زیر است: 

 – شناسه عضویتی را که به تازگی دریافت کرده اید وارد کنید. 

 – شماره تورینگ 

 – در نهایت روی “Authorize” کلیک کنید تا مراحل ورود به سیستم به پایان برسد. 

 رابط حساب شما هنگام ورود ظاهر می‌شود. در این زمان، حساب پرفکت مانی خود را با موفقیت ایجاد کرده اید. 

فرآیند ورود پرفکت مانی 

 فرآیند ورود سریع، ساده و امن است. 

 برای ورود به وبسایت پرفکت مانی مراحل زیر را طی کنید: 

 – مرحله ۱: به برگه «enter» بروید. 

 – مرحله 2: شناسه مشتری و رمز عبور را وارد کنید. 

 – مرحله 3: اطلاعات ارسالی را دوباره بررسی کنید. 

 پس از ورود موفقیت آمیز، کاربر به صفحه منطقه مشتری هدایت می‌شود. یک نوار ابزار در بالای صفحه به شما امکان می‌دهد تا به قسمت مورد نظر حساب خود بروید. ویژگی «My Account» وقتی کاربران وارد منطقه مشتری می‌شوند مقابلشان می‌آیر. می‌توانید تنظیمات امنیتی پیکربندی شده و اطلاعات مرجع حساب، مانند سوابق تراکنش ها و همه حساب های فعال را مشاهده کنید. 

 کارمزد پرفکت مانی 

 کارمزد خدمات پرفکت مانی به حداقل رسیده است تا اطمینان حاصل شود که مقرون به صرفه ترین و راحت ترین راه حل پرداخت آنلاین است. پرفکت مانی هزینه های متفاوتی را برای انتقال پول به حساب، از و داخل حساب دریافت می‌کند. 

ممکن است در هر زمانی نرخ تبدیل یورو، بیت کوین، طلا یا دلار آمریکا را در حساب خود مشاهده کنید. کمیسیون ممکن است در طول زمان تغییر کند، بنابراین یک بار دیگر هزینه ها را با کارگزار خود بررسی کنید، اما سپرده ها اغلب رایگان هستند. هزینه های برداشت برای مشاغل تأیید شده 0.5٪ است. 

 بخش «هزینه ها» پرفکت مانی: 

https://perfectmoney.com/fees.html

 سیستم امنیتی پرفکت مانی 

 برای محافظت از حساب خود، به صفحه “security Centre” بروید. در اینجا می‌توانید به آدرس IP که کاربر از آن متصل می‌شود نگاه کنید. هر بار که وارد می‌شوید یک ایمیل با یک کد تأیید دریافت خواهید کرد و این روشی است که نباید تغییر کند. 

 Perfect Money امنیت چند سطحی را برای اطلاعات شخصی ارائه می‌دهد: 

 1. بررسی هویت شخص: 

 این ابزار برای پیدا کردن مشتریانی که دارای حساب PM هستند استفاده می‌شود. این ابزار نوعی چشم مصنوعی Perfect Money است که نمی‌تواند چهره مشتری را در زمان واقعی نمایش دهد، اما می‌تواند رایانه مورد استفاده برای ایجاد حساب را شناسایی کند. فرض کنید تلاش برای ثبت نام مشتری از یک شبکه آدرس IP یا زیرشبکه ای که مرتبط با صاحب نیست انجام شده است. در این صورت، حساب مسدود می‌شود و یک کد امنیتی اضافی به آدرس ایمیل ارائه شده در هنگام ثبت حساب صادر می‌شود. مرکز پشتیبانی پرفکت مانی تغییرات IP فردی را مدیریت می‌کند. 

 2. احراز هویت پیامکی: 

 این روش یک رابطه منطقی بین حساب کاربری و شماره تلفن همراه ایجاد می کند. سیستم یک کد تاییدیه ارسال می‌کند که اجازه می‌دهد صاحب حساب معتبر شناسایی شود. از آنجایی که زمان صرف شده برای عملیات کامل انتقال کد و ورود حساب برای کرک بسیار کوتاه و ناکافی است، سیستم ورود پیامک یکی از کامل ترین و قابل اعتمادترین انواع محافظت از مشتری در برابر دسترسی های غیرمجاز حساب است. 

3. حفاظت از کارت کد: 

 مشتری کارتی دریافت می‌کند که تصویری بصری از کد ارسال شده برای او ارسال شده است. سیستم ممکن است از کاربر بخواهد تا در پاسخ به یک سفارش تصادفی، کد خاصی را از کارت برای تأیید تراکنش ارسال کند. بسیاری از مؤسسات مالی بزرگ جهان از کارت های کد به عنوان یک روش امنیتی ساده و کارآمد برای تأیید تراکنش استفاده می‌کنند. 

 4. سیستم غربالگری ضد تقلب: 

 فناوری اسکن ضد کلاهبرداری Perfect Money یک راه حل امنیتی پیشرفته است که به نفع مشتریانش است. هر ورود و هر تراکنش تحت یک روش غربالگری ضد کلاهبرداری قرار می‌گیرد که از سرقت پول جلوگیری می‌کند. این سیستم شامل الگوریتم های ردیابی برای فعالیت ثبت شده است که Perfect Money را به محیطی امن تر برای مصرف کنندگان تبدیل می‌کند و در عین حال برای کسانی که سعی در استفاده غیرقانونی از آن دارند ناخوشایند است. پس از انتخاب این گزینه، فایلی با پسوند “.png” بارگذاری می‌شود که در آن کدهایی را می‌یابید که هنگام انجام هر تراکنش مالی باید وارد شوند. فایل مشابه به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. فعال کردن محافظت از نمایه گام مهمی است که به مشتری کمک می‌کند تا از خود در برابر مزاحمینی که سعی در هک کردن حساب او دارند دفاع کند. امری ضروری است که نباید از آن غافل شد. شما می‌توانید بلافاصله پس از ثبت نام و تنظیم اقدامات امنیتی از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید. برای کاهش درصد کمیسیون، باید فرآیند تأیید را تکمیل کنیم. برای این کار به قسمت تنظیمات رفته و هر مرحله را به صورت جداگانه طی کنید. 

پرفکت مانی
پرفکت مانی

گزینه های سپرده کامل پول 

 کاربران سیستم پرفکت مانی ممکن است موجودی خود را به طرق مختلف پر کنند: 

 1. انتقال داخلی: 

 ارسال پول الکترونیکی از طریق نقل و انتقالات داخلی قطعاً یک راه راحت برای تبادل وجوه است. برای دریافت حواله داخلی، باید شماره حساب، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را به فرستنده ارائه دهید. سیستم برای مدیریت تراکنش های داخلی هزینه ای دریافت می‌کند. بنابراین، مبلغ واریز شده با مبلغ ابلاغ شده متفاوت است. کوپن پرفکت مانی می‌تواند راه مناسبی برای تبادل وجوه بین کاربران PM نیز باشد. ممکن است در بخش “هزینه ها” اطلاعات بیشتری در مورد هزینه ها پیدا کنید. 

2. سیم بانکی: 

 تراکنش های بانکی فقط برای دارندگان حساب تایید شده در دسترس است. واریز سیم بانکی، پر کردن فرم سفارش سیم بانکی و انتخاب یک حساب بانکی برای تراکنش ساده است. اطلاعات وارد شده دقیق با توانایی نظارت بر پیشرفت سیم بانک شما پاداش می‌گیرد، بنابراین در ارائه جزئیات صحیح سطحی نباشید. پس از تکمیل فرم پر کردن مجدد سیم بانکی، روی دکمه “Preview” کلیک کنید. تمام اطلاعات را بررسی کنید، خدمات مبادله مجاز اولیه و ثانویه را از لیست شرکای ارائه شده انتخاب کنید و سپس روی “Send” کلیک کنید. ارائه ‌دهنده خدمات انتقال تایید شده اولیه، 24 ساعت پس از ارسال سفارش شما را برای بازبینی می‌پذیرد. فرض کنید ارائه دهنده خدمات مبادله اولیه نتواند دادخواست شما را اجرا کند. در آن صورت، درخواست به یک ارائه دهنده خدمات تبادل تایید شده جایگزین منتقل می‌شود. حداکثر زمان پردازش سفارش برای هر سرویس تعویض 24 ساعت است. اگر درخواست شما تایید شود، یک ایمیل و یک پیام صندوق پستی سیستم داخلی با جزئیات حساب بانکی دریافت خواهید کرد که باید پرداخت های خود را به آن پرداخت کنید. چنین اطلاعات حساب بانکی در قسمت “سپرده” خرید شما نیز موجود است. وجوه حاصل از سیم بانکی ممکن است تا 5 روز کاری پس از ارسال در حساب پرفکت مانی شما ظاهر نشود. سپرده بانکی حداقل 300 دلار مورد نیاز است. 

3. شرکای تایید شده مبادله ارز: 

 برای واریز وجه به حساب پرفکت مانی خود از یکی از شرکای خدمات صرافی مورد تایید پرفکت مانی استفاده کنید. تمام خدمات ذکر شده در وبسایت های شرکای تایید شده به طور کامل بررسی و آزمایش شده‌اند و تضمین می‌کنند که تراکنش ها به خوبی انجام می‌شوند. بالاترین امتیاز Perfect Money Trust در زمان نگارش به صرافی ارز الکترونیکی XMLGold تعلق دارد. در زیر یک آموزش ویدیویی در مورد نحوه مبادله USDT به پرفکت مانی آمده است: 

 شرایط و ضوابط هر شریک مبادله، همچنین انتخاب های سپرده، می‌تواند منحصر به فرد باشد. اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که تمام مطالب را مرور کنید. در میان شرکای خدمات صرافی، بسیاری از آنها گزینه های متنوعی را ارائه می‌دهند. می‌توانید حساب PM خود را با کارت اعتباری، نقل و انتقالات بانکی، پول نقد، ارز الکترونیکی، ارز دیجیتال یا ترکیبی از این موارد تامین کنید. 

4. بیت کوین: 

 بیت کوین یک ارز دیجیتال شناخته شده در سراسر جهان است. برای واریز بیت کوین به یک حساب، کاربر ابتدا باید یک دستور واریز شامل شماره حساب و مبلغی که باید به بیت کوین شارژ شود ایجاد کند، سپس سفارش را بررسی و تایید کند. پس از تکمیل خرید، سیستم یک آدرس بیت کوین را برای شما ایمیل می‌کند که باید مبلغ مورد نیاز را ظرف 24 ساعت به آن واریز کنید. پس از دریافت بیت کوین، سپرده شما تکمیل می‌شود و هر پرداخت حداقل به سه تایید نیاز دارد. مبلغ ارسال شده به آدرس بیت کوین باید برابر با ارزش فاکتور باشد. در صورت انتخاب پرداخت در دو یا چند قسط، مطمئن شوید که مبلغ کل با مبلغ واریز مشخص شده در فرم خرید مطابقت دارد. اگر مقدار بیت کوین منتقل شده با مقدار مشخص شده در فرم سفارش متفاوت باشد، ممکن است این فرآیند بیشتر طول بکشد. اگر ظرف 24 ساعت وجه به حساب شما واریز نشده است با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید. هزینه خدمات PM برای سپرده های بیت کوین 0٪ است. 

 5. تبادل اعتبار: 

 می‌توانید با قرض گرفتن از سایر اعضای PM حساب پرفکت مانی خود را تامین کنید. برای استفاده از صرافی اعتباری، وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و روی ناحیه مناسب کلیک کنید. شما باید درخواستی را تکمیل کنید یا پیشنهادات وام موجود را که ممکن است در صورت نیاز به وام مورد علاقه شما باشد، بررسی کنید. اگر پیشنهاد وام دهنده شرایط وام گیرنده را برآورده کند، وجوه پس از تکمیل معامله به حساب وام گیرنده ارسال می‌شود. چنین معاملاتی ممکن است به صورت خودکار یا با اجازه وام گیرنده انجام شود. درخواست های وام شامل مبلغ وام، دوره بازپرداخت و نرخ بهره است. صرافی اعتباری هیچ کارمزد اضافی اعمال نمی‌کند. وام دهندگان برای انتقال پول به بدهکار استاندارد 0.5 درصد در صورت تقاضا می‌پردازند. وام گیرندگان همچنین باید یک کارمزد معمولی 0.5 درصد را هنگام انتقال وجه نقد به وام دهنده بپردازند. 

گزینه های برداشت پرفکت مانی 

 تبدیل ارز الکترونیکی پرفکت مانی به پول واقعی یا سایر گزینه های پرداخت ساده است. 

 برداشت ها به روش های زیر امکان پذیر است: 

 1. انتقال داخلی: 

 اگر می‌خواهید پول را به صورت داخلی انتقال دهید، حسابی را که می‌خواهید از آن وجه ارسال کنید انتخاب کنید، سپس شماره حساب و مبلغ ارسال را وارد کنید. این رویکرد هزینه خدمات و همچنین مبلغ دریافتی توسط کاربر نهایی را محاسبه و نمایش می‌دهد. می‌توانید انتخاب کنید که یک بار پرداخت کنید یا یک انتقال مستمر تنظیم کنید. این فناوری همچنین امکان انتقال به تلفن های همراه و آدرس های ایمیل را فراهم می‌کند و هزینه ها بر اساس نوع حساب متفاوت است. 

 2. سیم بانکی: 

 روش برداشت وجه از طریق انتقال بانکی ساده است. برای برداشت از بانک، به بخش “Withdrawal” بروید، “Withdrawal Through Bank Wire” را انتخاب کنید و تمام مدارک لازم را پر کنید. جزئیات حساب شما ممکن است از بانک شما دریافت شود. با استفاده از گزینه “Preview”، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات دقیق هستند. همچنین می‌توانید ارائه دهنده خدمات مبادله مجاز پیشرو و ارائه دهنده خدمات صرافی مجاز ثانویه خود را از این صفحه برای تکمیل درخواست خود انتخاب کنید. پس از بررسی مجدد اطلاعات خود، روی “Confirm withdrawal” کلیک کنید و درخواست برداشت بانکی شما در سیستم ثبت می‌شود. یک شریک ثبت شده خدمات تبادل اطلاعات درخواست شما را ظرف 24 ساعت پردازش می‌کند. به محض اتمام مراحل برداشت، شماره فاکتور سیم بانکی ارائه می‌شود. مقدار سقف برداشت برای هر شریک مجاز خدمات صرافی تعیین می‌شود. این گزینه برداشت فقط برای کاربران تایید شده در دسترس است. 

3. شرکای تایید شده مبادله ارز: 

 از شریک برنامه تبادل ارز مجاز پرفکت مانی برای برداشت وجه از حساب پرفکت مانی خود استفاده کنید. تمامی سرویس های موجود در وبسایت های همکار به طور کامل بررسی و آزمایش شده‌اند و تضمین می‌کنند که معاملات بدون مشکل انجام می‌شود. شرایط و ضوابط هر شریک مبادله، و همچنین انتخاب های سپرده، شاید متفاوت باشد. 

 4. بیت کوین: 

 بیت کوین یک ارز دیجیتال شناخته شده در سراسر جهان است. برای برداشت وجه از حساب بیت کوین، کاربر باید یک سفارش سپرده ایجاد کند که گزارش استفاده شده، آدرس بیت کوین قابل اجرا و مقدار حذف را نشان دهد. بعد از اینکه همه چیز را دوباره بررسی کردید، روی “Confirm” کلیک کنید. 

 5. تبادل اعتبار: 

 از آنجا که پول قرض گرفته شده به محل دقیق بازگردانده می‌شود، ارائه وام تکنیکی برای برداشت پول نقد از حساب شما نیست. با این حال، قرار دادن آن برای شما یک راه ساده برای کسب درآمد است. 

 کجا از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده کنیم؟ 

 پرفکت مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که در تراکنش های آنلاین تخصص دارد. برخی از کارهایی که می‌توانید با پرفکت مانی انجام دهید در زیر ذکر شده است: 

– جمع آوری وجوه برای طرح های تجاری مختلف از طریق اینترنت؛ پرداخت های منظم از طریق اینترنت؛ واریز وجوه در یک حساب الکترونیکی امن؛ و کسب سود 

 – از بسیاری از فروشگاه ها و بازارهای آنلاین (به عنوان مثال Buysellvouchers.com) کالاها و خدمات را خریداری کنید. 

 – وسایل خود را بدون نیاز به کیف پول جداگانه در بیت کوین ذخیره کنید. 

 – خرید آنلاین بیت کوین، طلا، دلار آمریکا و یورو؛ قرض گرفتن و طبق شرایط خود پول قرض دهید. 

 چه چیزی می‌توانید با پرفکت مانی بخرید؟ 

 با یک حساب پرفکت مانی، ارسال و دریافت پرداخت الکترونیکی ساده است. امکان پرداخت آنلاین از یک سیستم ارز دیجیتال به سیستم دیگر را فراهم می‌کند. می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را از طریق نمایه حساب کاربری پیکربندی کنید تا پرداخت های خودکار به شرکت‌های اینترنتی مرتبط متعدد انجام دهید. حداقل سپرده 1000 دلار و نرخ سود ماهانه تا 4٪ است. مبادلات ارز، حواله های بانکی، روش های پرداخت جایگزین و کوپن های الکترونیکی، همگی ابزارهای متداول انتقال پول به و از حساب ها هستند. توانایی مشتریان برای به دست آوردن طلا، یورو و دلار در زمان واقعی یکی از ویژگی هایی است که Perfect Money را از بسیاری از رقبا متمایز می‌کند. مشتریان پرفکت مانی ممکن است صورت حساب های خود را پرداخت کنند و پول را به سرعت به صورت آنلاین انتقال دهند. استفاده از این فناوری بی خطر است و به دانش خاصی نیاز ندارد. PM یک سرویس پرداخت جهانی است که همه افراد روی کره زمین ممکن است از آن استفاده کنند. 

پرفکت مانی در مقابل Payeer 

 Payeer یک سیستم پرداخت چند ارزی است که به شما امکان ارسال و دریافت پول فیات و ارزهای دیجیتال را می‌دهد. استفاده از Payeer مزایا و معایبی دارد. با این حال، ویژگی اصلی این است که شما ممکن است ارزهای رمزنگاری شده را دریافت کنید و با پول فیات برداشت کنید. پرفکت مانی به عنوان درگاه پرداخت برای ارسال و دریافت پول، شما را قادر می‌سازد تا حساب خود را با بیت کوین پر کنید و از آن سود کسب کنید. شما ممکن است پرفکت مانی را به طرق مختلف از جمله وسترن یونیون برداشت کنید. 

 نتیجه 

 آیا پرفکت مانی ساده ترین روش برای واریز و دریافت وجه به صورت ناشناس از حساب ارزی است؟ در برخی موارد خاص، جایگزین هایی وجود دارد که می‌تواند با این هدف مطابقت داشته باشد. با این حال، در بسیاری از شرایط، معامله گران ممکن است پرفکت مانی را جایگزین مناسب تری نسبت به سایر کیف پول های الکترونیکی و روش های پرداخت بیابند. قبل از انتخاب استفاده از پرفکت مانی، ایده خوبی است که تحقیقات اولیه را انجام دهید. صفحه درباره، پرسش های متداول و هزینه ها را بررسی کنید و از تاریخچه سایت مطلع شوید. همچنین ممکن است دریابید که آیا فروشندگان دیگری که می‌شناسید از آن استفاده می‌کنند یا خیر. دریابید که آیا آنها تجربه خوبی داشتند و فکر می‌کردند که سریع، آسان، ایمن و قابل اعتماد است. گزینه دیگر تماس با تیم خدمات مشتریان پرفکت مانی است که 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس هستند. سوالات خود را بپرسید و ببینید چه پاسخی دریافت می‌کنید. این یک راه عالی برای ارزیابی اینکه آیا سایت به خواسته های شما پاسخ می‌دهد یا خیر است. به طور خلاصه، همیشه بر اساس دانش و عقل سلیم خود تصمیمات مالی بگیرید. به نظر می‌رسد بسیاری از مشتریان از پرفکت مانی راضی هستند. با این حال، بسیاری دیگر ممکن است بخواهند اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد و ویژگی های این سرویس جمع آوری کنند. 

مزایای پرفکت مانی: 

 1. ناشناس بودن تراکنش: 

 هنگام انتقال پرفکت مانی، گیرنده نهایی فقط به شماره حساب و ورود کاربر دسترسی دارد. 

 2. معاملات فوری: 

 پرداخت ها در چند ثانیه در داخل سیستم پردازش می‌شوند. 

 3. رابط راحت و سرراست: 

 سایت بیش از حد بارگذاری نشده است و استفاده از آن حتی برای مبتدیان ساده است. 

 4. تعداد زیادی مزایای پارتنر: 

 هر کاربر ممکن است بهترین روش واریز یا برداشت را برای خود انتخاب کند. مشتریان ممکن است از پول قرض گرفته شده برای اداره شرکت های خود استفاده کنند یا از این گزینه برای تکمیل درآمد خود با عمل به عنوان وام دهنده استفاده کنند. 

 5. در دسترس بودن یک برنامه تلفن همراه: 

 در بسیاری از موارد، یک اپلیکیشن موبایل می‌تواند راه حلی سریع و راحت برای انجام سریع پرداخت باشد. 

 6. در دسترس بودن یک برنامه وابسته: 

 شما این فرصت را دارید که با برنامه ارجاع پرفکت مانی درآمد غیرفعال کسب کنید. 

 معایب پرفکت مانی: 

 1. پولی که به طور نادرست منتقل شده است قابل بازگشت نیست و برای هر فعالیت غیرمجاز در حساب شما اعمال می‌شود. در این مواقع دولت به هیچ شرایطی پاسخ نمی‌دهد. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس