بررسی MacUpdate: آیا استفاده از آن بی خطر است؟

49
0
بررسی MacUpdate

MacUpdate برنامه‌هایی را در خود جای می‌دهد که ممکن است گاهی اوقات در Mac App Store پیدا نکنید. اما آیا باید آنها را از این وب سایت دانلود کنید؟ آیا همه برنامه ها قانونی هستند؟ بررسی MacUpdate را در ادامه می خوانید.

هنگام استفاده از مک، چیزهای زیادی برای دانلود از اپ استور پیدا خواهید کرد. اما گاهی اوقات، ممکن است پیدا کردن آنچه در جای دیگری به دنبال آن هستید آسان تر باشد. و در برخی موارد، ممکن است آنچه را که می خواهید در اپ استور پیدا نکنید.

وب ‌سایت‌های زیادی را خواهید یافت که بهترین برنامه‌ها را برای مک امروز مقایسه می‌کنند و یکی از محبوب ‌ترین آنها MacUpdate است.

قبل از استفاده از یک وب سایت برای دانلود برنامه ها برای رایانه خود، انجام تحقیق بسیار مهم است. بنابراین، آیا MacUpdate ایمن است؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

MacUpdate چیست؟

MacUpdate وب سایتی است که برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را برای دستگاه های مک تهیه می کند. این شرکت در سال 1997 – بیش از یک دهه قبل از راه‌اندازی اپل استور – تاسیس شد و بیش از یک میلیون کاربر دارد. در MacUpdate، مجموعه وسیعی از ابزارهای موجود برای دانلود در رایانه خود را خواهید یافت – علاوه بر فهرستی از چندین ابزار متوقف شده.

می توانید جستجوی خود را به چندین پارامتر تقسیم کنید تا آنچه را که در MacUpdate به دنبال آن هستید بیابید. می‌توانید برنامه‌ها را بر اساس رتبه‌بندی کاربران، دسته‌ها، آخرین به‌روزرسانی‌شان و موارد دیگر بررسی کنید.

MacUpdate هر روز به روز می شود.

بررسی MacUpdate: آیا استفاده از MacUpdate رایگان است؟

می توانید برای یک اکانت MacUpdate ثبت نام کنید که هیچ هزینه ای برای شما ندارد. هنگام انجام این کار چندین گزینه دارید، که شامل وارد کردن آدرس ایمیل و ثبت نام در Google می شود.

مرور MacUpdate رایگان است و برنامه ها و نرم افزارهای زیادی پیدا خواهید کرد که هیچ هزینه ای برای شما ندارند. با این حال، این جهانی نیست. برای دانلود مجموعه گسترده ای از برنامه ها باید هزینه پرداخت کنید. نمونه‌های آن عبارتند از Final Cut Pro و مجموعه راه‌حل‌های Creative Cloud Adobe.

فقط هنگام خرید مستقیم از شرکت، نیاز به پرداخت هزینه برای برنامه ها دارید.

آیا محدودیتی در تعداد برنامه هایی که می توانید از MacUpdate دانلود کنید وجود دارد؟

شما محدودیتی در تعداد برنامه هایی که می توانید از MacUpdate دانلود کنید ندارید. اگر فضای لازم در دستگاه خود دارید، می توانید از هر چیزی که نیاز دارید استفاده کنید. و حتی اگر برای یک اکانت کاربری ثبت نام نکنید، همچنان می توانید برنامه ها و نرم افزارها را از وب سایت دانلود کنید.

تنها محدودیت این است که برای ثبت نام در اکانت MacUpdate باید حداقل 13 سال سن داشته باشید.

چه برنامه هایی را در MacUpdate پیدا خواهید کرد؟

هنگام مرور در MacUpdate، بیش از 30000 برنامه و راه حل نرم افزاری را برای دانلود خواهید یافت. این ابزارها به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

. دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

. کسب و کار

. عکاسی

. بازی ها

. طراحی گرافیک

طیف گسترده ای از برنامه های مک شناخته شده را در وب سایت پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک سرویس استریم هستید، می توانید Amazon Prime Video را دانلود کنید. سایر برنامه های معروفی که در MacUpdate خواهید یافت عبارتند از Dropbox، Kindle و Twitter.

وقتی به دنبال برنامه‌ها در MacUpdate می‌گردید، بهترین نقطه شروع شما این است که از طریق دسته‌ها در صفحه اصلی مرور کنید. پس از کلیک بر روی اولویت خود، مجموعه گسترده ای از ابزارها را خواهید دید.

آیا برنامه های موجود در MacUpdate قانونی هستند؟

هنگام جستجوی برنامه ها در یک وب سایت شخص ثالث، ممکن است مطمئن نباشید که آیا برنامه ها قانونی هستند یا خیر. با این حال، برنامه های MacUpdate اصلی هستند.

پس از کلیک بر روی یک برنامه، منبع اصلی را پیدا خواهید کرد. اسکرین شات مثال بالا نشان می دهد که Netflix دارای دکمه Get from App Store است. پس از کلیک بر روی آن و عبور از پنجره بعدی، MacUpdate شما را به اپ استور اپل هدایت می کند.

اگر نیاز به خریدهای اضافی برای یک برنامه دارید، مانند پرداخت هزینه اشتراک، معمولاً پس از دانلود آن را انجام می دهید.

آیا MacUpdate برای دانلود از آن ایمن است؟

وقتی به مکان‌هایی برای دانلود برنامه‌ها برای مک خود نگاه می‌کنید، بررسی اینکه آیا انجام این کار ایمن است یا خیر، باید یکی از اولویت‌های اصلی شما باشد. به طور کلی، هنگام دانلود برنامه ها از طریق MacUpdate نباید با مشکلات اساسی مواجه شوید.

چرا MacUpdate برای دانلود از آن امن است؟ در زیر دو دلیل اصلی آورده شده است.

App Verification تایید برنامه

اگر در صفحات MacUpdate جست و جو کنید، متوجه خواهید شد که هر کسی با اکانت MacUpdate می تواند برنامه ها را به وب سایت ارسال کند. با این حال، این موارد ارسالی به طور خودکار پذیرفته نمی شوند.

پس از اینکه کاربر فرم لازم را پر کرد، MacUpdate موارد ارسالی و خود برنامه ها را بررسی می کند. شما تنها راه حل های نرم افزاری را که این فرآیند را طی کرده اند در وب سایت مشاهده می کنید.

User Reviews نقد های کاربران

اثبات اجتماعی یک راه عالی برای تعیین اینکه آیا یک محصول یا خدمات ارزش استفاده دارد یا خیر است. و مانند اپ استور، MacUpdate به کاربران اجازه می دهد پس از استفاده از یک برنامه یا دانلود نرم افزار، نظرات خود را بنویسند.

هنگام مرور برنامه ها در وب سایت MacUpdate، می توانید آنچه را که دیگران گفته اند فیلتر کنید تا خودتان تصمیم بگیرید. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد تجربه خود را در چندین دسته ارزیابی کنند:

. ارزش

. سهولت استفاده

. امکانات

. قابلیت اطمینان

. پشتیبانی مشتری

همچنین خواهید دید که کاربران چه چیزهایی را دوست دارند و به چه چیزهایی علاقه خاصی ندارند، بنابراین می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید. این یکی از دلایلی است که چرا همه باید برنامه ها را بررسی کنند، چه از MacUpdate استفاده کنید و چه از اپ استور.

MacUpdate چه چیز دیگری ارائه می دهد؟

MacUpdate دارای چند ویژگی دیگر است که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تصمیم درستی را با دانلود برنامه خود می گیرید. در زیر، توضیح مختصری برای مهمترین آنها خواهید یافت.

بررسی برنامه های تخصصی

گاهی اوقات، خواندن آنچه که یک متخصص گفته است، بهترین راه برای تعیین اینکه آیا یک برنامه یا راه حل نرم افزاری ارزش استفاده دارد یا خیر است. MacUpdate چندین ابزار از جمله VPN ها و پاک کننده های سیستم کامپیوتری را در وب سایت خود بررسی کرده است.

با رفتن به تب نظرات می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. هنگام خواندن این بررسی ها، درباره ویژگی های منحصر به فرد هر برنامه بیشتر خواهید آموخت. علاوه بر آن، قیمت آن و پارامترهای مختلف دیگر را خواهید یافت.

برنامه های پرطرفدار

یکی دیگر از بخش های مفیدی که در MacUpdate پیدا خواهید کرد، برنامه های پرطرفدار است. در اینجا محبوب ترین نرم افزارها را در سه بخش خواهید یافت: راه حل های آنتی ویروس، شبکه های خصوصی مجازی (VPN) و ابزارهای سیستم.

برای پیدا کردن بخش برنامه‌های پرطرفدار، در صفحه اصلی به پایین بروید تا آن را ببینید. با کلیک بر روی منوی کشویی می توانید دسته بندی را تغییر دهید.

بررسی MacUpdate: آیا MacUpdate ایمن است؟ ما فکر می کنیم بله

پس از بررسی MacUpdate ما، فکر می کنیم این وب سایت برای یافتن برنامه ها و ابزارهای نرم افزاری مختلف برای رایانه شما ارزشمند است. برنامه‌هایی که در وب ‌سایت می‌بینید توسط تیم آن بررسی و تأیید شده‌اند، و همچنین می‌توانید دید کلی و واضحی از نظرات سایر کاربران داشته باشید.

با وجود هزاران برنامه برای انتخاب، MacUpdate یک نقطه شروع ایده آل است اگر به دنبال چیز خاصی هستید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس