برای خرید محصولات جدید Apple Pro پس انداز کنید!

49
0
محصولات جدید Apple Pro

تابستان تقریباً به پایان رسیده است و این به معنای دو چیز است یک اینکه بچه ها به مدرسه بازمیگردند و دو محصولات جدید اپل در راهند. طبق شایعات حداقل دو رویداد در پاییز امسال برگزار می‌شود که محصولات جدیدی از جمله آیفون 14، اپل واچ سری 8، مک بوک پیشرفته M2، یک هوم پاد مینی با ویژگی های جدید و یک TV اپل جدید را به همراه خواهد داشت. محصولات جدید Apple Pro را بیشتر بشناسید.

اما محصولات جدید کمی رده بالا و گران خواهند بود. اپل چندین دستگاه پرو با ویژگی‌های رده بالای و قیمت های بیشتری را در پاییز امسال منتشر میکند. در این مقاله مک و ایرپاد و تمام دستگاه‌های جدیدی که اپل قصد دارد در چند ماه آینده عرضه کند را بررسی میکنیم.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس

عرضه: سپتامبر 2022

قیمت: 1099-1199 دلار

اولین رویداد پاییز احتمالا در روز چهارشنبه 7 سپتامبر برگزار خواهد شد و به احتمالا زیاد اپل آیفون 14 را معرفی خواهد کرد. مدل‌های Pro دارای پردازنده A16، صفحه‌نمایش جدید، دوربین ارتقا یافته و طول عمر باتری بیشتر خواهند بود. احتمالاً قیمت ها نیز در حال افزایش است، اما بر اساس شایعات ممکن است ارزش خرید را داشته باشد.

اپل واچ پرو

محصولات جدید Apple Pro
محصولات جدید Apple Pro

عرضه: سپتامبر 2022

قیمت: 899-999 دلار

اپل در طول سال‌ها مدل‌های مختلف اپل واچ از جمله اسپورت، ادیشن، نایک، هرمس را عرضه کرده است، اما شایعات حاکی از آن است که امسال اولین اپل واچ پرو را عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این ساعت ۵۰ میلی‌متری بزرگ‌ترین ساعت اپل باشد و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برای ورزشکاران از جمله باتری بزرگ‌تر، گلس و بدنه فلزی محکم تر باشد.

ایرپاد پرو 2

عرضه: سپتامبر 2022

قیمت: 249 دلار

ایرپاد پرو اپل از زمانی که اولین بار در سال 2019 عرضه شد، آپدیت نشده است. شایعات میگویند که این ایرپادها مانند Beats Fit Pro در گوش قرار می گیرند، اما گزارش های اخیر گفته اند ساقه یا Stems کمی کوتاه تر هستند. از ایرپاد پرو 2 انتظار عمر باتری بهتر، صدای بهتر و احتمالاً با همان قیمت 249 دلاری را داریم.

مک پرو

عرضه: اکتبر 2022

قیمت: 5999 دلار

فعلا چیز زیادی در مورد مک پرو نمی دانیم جز اینکه قدرتمندترین مکی است که تا به حال ساخته شده است. طبق گزارش ها تراشه مک پرو از ترکیب دو M1 Ultra ایجاد شده است و دارایCPU40 هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی 128 هسته‌ای، موتور عصبی (Neural Engine)64 هسته‌ای، 256 گیگابایت رم و پهنای باند حافظه 1600 گیگابایت بر ثانیه است.

اما با وجود M2، Mac Pro ممکن است حتی قدرتمندتر باشد. مک پرو احتمالا دارای طراحی و چند ویژگی جدید است و قیمت آن بالاتر است ولی ارزش خرید را دارد.

نمایشگر پرو XDR

محصولات جدید Apple Pro
محصولات جدید Apple Pro

عرضه: اکتبر 2022

قیمت: 4999 دلار

صفحه نمایش پرطرفدار XDR اپل از آخرین باری که یک مک پرو جدید در سال 2019 عرضه شد، به روز نشده است. شایعات حاکی از آن است که یک مک پرو جدید در راه است. عرضه مک پرو جدید زمان مناسبی برای رونمایی از صفحه نمایش XDR است. ظاهراً یک مدل بزرگتر جدید با نمایشگر mini-LED Pro Display XDR با ProMotion با قیمت مناسب در راه است.

آیپد پرو

عرضه: اکتبر 2022

قیمت: 799-1099 دلار

آیپد پرو سال گذشته یک به‌روزرسانی برای پردازنده M1 داشت و شایعات می‌گویند که مدل M2 در پاییز امسال در راه است. در این عرضه احتمال شارژ MagSafe را داریم. همچنین صفحه نمایش Liquid Retina XDR منحصر به مدل 12.9 اینچی خواهد بود.

مک مینی (M2 Pro)

عرضه: 2023

قیمت: 1499 دلار

شایعه شده است که اپل امسال دو مک مینی را عرضه می کند که شامل یک به روز رسانی M2 به مدل M1 و یک مدل رده بالا با پردازنده M2 Pro است. ( مدلی که جایگزین مدل Intel Core i5 خواهد شد که هنوز در حال فروش است.) یک مک مینی با M2 Pro قدرتمندترین مدلی است که اپل تا به حال ساخته است و بعد از Mac Studio قرار می گیرد.

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی

عرضه: 2023

قیمت: 1999-3499 دلار

سال گذشته اپل مک‌بوک پرو با طراحی مجدد را با نمایشگرهای ProMotion، تعداد زیادی پورت و قدرت زیاد عرضه کرد. اما گزارش ها میگویند اپل در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی مک بوک پرو با پردازنده های M2 Pro و M2 Max در پاییز امسال است. سایر ویژگی از جمله قیمت باید با مدل قبلی یکسان باشند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس