برگزاری مراسم شوکیس گیمینگ ایکس باکس 2023 در لس آنجلس آمریکا

89
0
مراسم شوکیس گیمینگ ایکس باکس 2023

قرار است ایکس باکس برای اولین‌بار پس از شروع همه‌گیری کرونا برای برگزاری یک شوکیس گیمینگ به شهر لس آنجلس آمریکا برگردد. پس از برگزاری مراسم Developer_Direct ایکس باکس، از برنامه‌های آینده‌ی شرکت مایکروسافت هم صحبت به میان آمد. علاوه‌بر اشاره به نمایش بعدی بازی استارفیلد در تاریخی نامعلوم، برنامه‌های تابستان ایکس باکس هم اعلام شده است. در این خبر به مراسم شوکیس گیمینگ ایکس باکس 2023 می پردازیم.

مراسم شوکیس گیمینگ ایکس باکس 2023

در پست رسمی منتشرشده از سوی Xbox می‌خوانیم: «تیم‌های ما به‌سختی درحال کار هستند و منتظرند تا وقتی برای شوکیس سالانه خود در این تابستان به لس آنجلس بازمی‌گردیم، حتی جزئیات بیشتری از موارد آینده را برای طرفداران به‌اشتراک بگذارند».

برای اولین‌بار از سال میلادی ۲۰۱۹ است که مراسم E3 در شهر نام‌برده مراسمی حضوری برگزار می‌کند. سال گذشته این مراسم به‌کلی برگزار نشد و از زمان شیوع ویروس کوید-۱۹ این مراسم هیچوقت حضوری نبوده است.

ایکس باکس زمان و مکان قطعی برگزاری این شوکیس را اعلام نکرده است؛ هرچند ازآنجاکه E3 در ماه ژوئن برگزار می‌شود، احتمالا مراسم ایکس باکس هم در همین حوالی برگزار خواهد شد. مراسم E3 2023 از روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) تا جمعه ۲۶ خرداد (۱۶ ژوئن) به‌طول خواهد انجامید و اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن شامل بازی‌های حاضر در مراسم با نزدیک شدن به زمان برگزاری مشخص خواهد شد.

به‌جز شوکیس ایکس باکس و مراسم E3، چندروز قبل از E3 هم سامر گیم فست اجرا می‌شود. این مراسم با مجری‌گری جف کیلی در روز پنجشنبه ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) در تئاتر یوتیوب در اینگلوود کالیفورنیا برگزار خواهد شد.

insider-gaming

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس