رویداد Developer Direct ایکس باکس و بتسدا

112
0
رویداد Developer Direct

ایکس باکس و بتسدا در تاریخ چهارشنبه، ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) یک رویداد زنده تحت عنوان رویداد Developer Direct را برگزار خواهند کرد.

رویداد Developer Direct

به گفته ایکس باکس، در این رویداد «نگاهی به برخی از بازی‌هایی خواهیم داشت که در چند ماه آینده برای ایکس‌باکس، پی‌سی و گیم پس» عرضه می‌شوند. محتوای برنامه شامل «نمایش‌های بزرگ، ویدیوهای گیم‌پلی گسترده و جدیدترین اطلاعات مربوط به بازی‌های ایکس باکس که طی چند ماه آینده راه‌اندازی می‌شوند» مانند The Elder Scrolls Online، Forza Motorsport، Minecraft Legends و Redfall می‌شود.

علاوه بر این، یک نمایش اختصاصی برای بازی موردانتظار بتسدا یعنی Starfield نیز برنامه‌ریزی شده که در آن طی یک زمان مناسب جزئیات زیادی درباره این بازی فضایی منتشر خواهد شد.

زمان برگزاری رویداد ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه بامداد (به وقت ایران) روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه اعلام شده است.
پیش از حضور کم رنگ مایکروسافت در مراسم گیم اواردز امسال که در آن هیچ اعلامیه مهمی از سوی این شرکت وجود نداشت، «آرون گرینبرگ»، از مدیران ایکس باکس به طرفداران گفت که سال ۲۰۲۳ برای این شرکت «فوق‌العاده هیجان‌انگیز» خواهد بود. او ماه گذشته گفته بود:

ما برنامه‌های زیادی برای نمایش و به اشتراک‌گذاری به طرفداران خود برای سال ۲۰۲۳ در نظر داریم. زمان‌بندی همیشه بسیار مهم است، اما نگران نباشید، مجبور نخواهید بود که برای اطلاع از آینده ما خیلی منتظر بمانید.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس