Snapchat از ویژگی دوربین دوگانه BeReal خود رونمایی می کند

40
0
Snapchat از ویژگی دوربین دوگانه BeReal خود رونمایی می کند

Snapchat ویژگی جدیدی را به دوربین اصلی خود اضافه می کند که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از دوربین های جلو و عقب گوشی خود به طور همزمان عکس و فیلم بگیرند. Snapchat از ویژگی دوربین دوگانه BeReal خود رونمایی می کند.

این ویژگی دوربین دوگانه در ابتدا در ماه آوریل به عنوان بخشی از حالت کارگردانی Snapchat معرفی شد که به کاربران امکان دسترسی به طیف گسترده تری از ابزارهای خلاقانه را می دهد. همانطور که BeReal – برنامه اشتراک گذاری عکس با رنگ های نوستالژی با استفاده از هر دو دوربین – در میان مردم متدوال و ترند می شود، این ویژگی دوربین دوگانه نیز مستقیماً به Snapchat وارد می شود.

جذابیت BeReal در این است که دارای مجموعه مینیمالی از ویژگی ها است و کاربران هنگام باز کردن این برنامه چیز غیرعادی و پیچیده ای نمی بینند. BeReal تنها از تصاویر پشتیبانی می کند، و فقط یک طرح بندی برای تصاویر دارد، و هیچگونه ابزار ویرایشی هم ندارد.

نسخه Snapchat از آنچه BeReal ارائه می دهد قوی تر است. در Snapchat، کاربران می توانند از میان چندین گزینه طرح بندی مختلف، از جمله پنجره هایی که به صورت عمودی، به صورت متوالی در کنار هم، تصویر در تصویر (شبیه ترین آنها به BeReal) و بریده شده، کنار هم قرار گرفته اند آنچه می خواهند را انتخاب کنند.

Snap ​​همچنین اعلام کرده که کاربران می توانند لنزها و استیکرهای مختلف و همچنین موسیقی را نیز به محتوای خود که با تنظیمات دوربین دوگانه گرفته اند، اضافه کنند.

Snapchat از ویژگی دوربین دوگانه BeReal خود رونمایی می کند
Snapchat از ویژگی دوربین دوگانه BeReal خود رونمایی می کند

دوربین دوگانه از امروز در iOS در دسترس است و اندروید نیز در ماه های آینده این قابلیت را اضافه خواهد کرد.

پلتفرم های دیگر نیز قصد دارند از قابلیت جذاب BeReal استفاده کنند. هفته گذشته، افشاگران متوجه شدند که اینستاگرام در حال آزمایش چیزی به نام IG Candid است که ظاهراً کاربران را وادار می کند تا با استفاده از هر دو دوربین در یک زمان خاص از روز عکس بگیرند، درست مانند BeReal. Meta اعلام کرد که فقط در مرحله تست داخلی است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس