بهترین بازی سال در مراسم جوایز نیویورک

68
0
بهترین بازی سال در مراسم جوایز نیویورک

Elden Ring یک بار دیگر جایزه بهترین بازی سال را به دست آورده است، این بار در جدیدترین دوره از جوایز بازی نیویورک. نقش آفرینی موفق استودیو فرام سافتور در اوایل ژانویه رکورد GOTY بازی The Last of Us 2 را شکست و به موفق‌ترین اثر در تاریخ صنعت بازی تبدیل شد. در این خبر به معرفی بهترین بازی سال در مراسم جوایز نیویورک می پردازیم.

بهترین بازی سال در مراسم جوایز نیویورک

جوایز بازی نیویورک رویدادی سالانه است که توسط حلقه منتقدان بازی ویدئویی نیویورک برگزار می‌شود، یک سازمان غیرانتفاعی که به ترویج روزنامه‌نگاری بازی و آموزش‌های مرتبط در داخل و اطراف شهر نیویورک اختصاص دارد. تاکنون NYVGCC میزبان ۱۲ مراسم متوالی جوایز بازی نیویورک بوده است.

علاوه بر جایزه بهترین بازی سال، Elden Ring همچنین جایزه مجسمه آزادی را برای بهترین بازی جهان را دریافت کرد. تنها عنوانی که در دوازدهمین دوره جوایز بازی نیویورک دو جایزه کسب کرد. در مورد سایر نکات برجسته این رویداد، بهترین جایزه مستقل به Vampire Survivors شگفت‌انگیز تعلق گرفت، در حالی که God of War Ragnarok و Marvel Snap به ترتیب برنده بهترین داستان و بهترین بازی موبایل شدند.
البته این موضوع به معنای نادیده گرفتن این حقیقت نیست که فرام سافتور یک بار دیگر موفق شده یک اکشن نقش آفرینی مورد تحسین منتقدان و تقریباً تمام بازیکنان جهان عرضه کند که جوایز زیادی را به دست آورد. عنوان قبلی آن‌ها، Sekiro: Shadows Die Twice، با کسب برخی از برجسته‌ترین افتخارات صنعت، به موفقیت جهانی قابل مقایسه‌ای دست یافته بود.

در مورد اثر بعدی استودیو ژاپنی باید گفت که آن‌ها در حال حاضر سخت روی Armored Core 6: Fires of Rubicon کار می‌کنند. قسمت بعدی از سری بازی‌های سبک مکا که قرار است در سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود. همانند دیگر بازی‌های اخیر فرام سافتور، این عنوان نیز توسط شرکت بندای نامکو در سراسر جهان منتشر خواهد شد

gamerant

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس