بهترین تبلت برای کودکان در سال 2022

169
0
بهترین تبلت برای کودکان

یک تبلت مناسب برای کودکان لزوماً به ویژگی های پیشرفته و پردازنده قدرتمند نیازی ندارد. با این حال نباید کند و ضعیف باشد. شما به تبلتی برای کودک خود نیاز دارید که بتوانند با آن بازی کند، به موسیقی گوش بدهد، فیلم تماشا کند، کتاب بخواند و به انواع برنامه ها و محتوای آموزشی مناسب دسترسی داشته باشد. همچنین از تبلت ها می‌توان برای انجام تکالیف مدرسه، ایمیل و چت ویدیویی نیز استفاده کرد. بهترین تبلت برای کودکان در بازار را در ادامه ببینید.

برای خرید تبلت برای کودکان باید قبل از خرید فاکتورهایی مانند قیمت مناسب، عمر باتری، ظرفیت برنامه ها، دوام و طول عمر را در نظر بگیرید. این موارد به خصوص اگر برای بچه های کوچکتر خرید می کنید، بسیار مهم است.

بهترین تبلت‌ها برای کودکان دارای ویژگی‌ کنترل والدین هستند که والدین با آن میتوانند زمان استفاده و محتوایی که کودکان میتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند را کنترل کنند. ( شما میتوانید کنترل های والدین را روی شبکه Wi-Fi خود نیز تنظیم کنید.)

بسیاری از تبلت‌های که در این مقاله معرفی میکنیم علاوه بر برنامه های سرگرم کننده برای کودکان دارای برنامه های آموزشی نیز هستند. کودکان با این تبلت‌ها می‌توانند به محتوای آموزشی باکیفیت مانند برنامه‌ها، بازی‌ها، نمایش‌ها مانند PBS Kids دسترسی داشته باشند.

کودکان با استفاده از برنامه های تعاملی مانند Sideshow Kids، PBS Kids و CodaKid می‌تواند یک تجربه یادگیری عملی نیز داشته باشند. بعضی از تبلت های کودکان با ابزارهایی مانند صفحه کلید هوشمند همراه هستند و کدنویسی را به کودکان آموزش میدهند.

بهتر است تبلتی برای کودک خود انتخاب کنید که دارای بدنه محکم و یک قاب مقاوم باشد که در صورت ضربه آسیب نبیند. همچنین یک محافظ صفحه نمایش نیز خریداری کنید تا صفحه نمایش تبلت دچار خش و خط نشود.

بهترین تبلت برای کودکان: Amazon Fire HD 10 Kids Edition

بهترین تبلت برای کودکان: Amazon Fire HD 10 Kids Edition
بهترین تبلت برای کودکان: Amazon Fire HD 10 Kids Edition

Fire HD 10 Kids Edition نسخه تبلت کودکان آمازون Fire HD 10 است و دارای بزرگترین نمایشگر در میان تبلت های آمازون است. تبلت Fire دارای قابلیت کنترل والدین و یک قاب محافظ پلاستیکی است.

این تبلت 10.1 اینچی آمازون فایر همچنین دارای دو سال ضمانت تعویض و اشتراک یک ساله Amazon Kids Plus است. Amazon Kids Plus که قبلاً Amazon FreeTime Unlimited نامیده می شد، یک کتابخانه محتوا است که به بچه ها امکان دسترسی به کتاب ها، بازی ها، برنامه و محتوای مناسب سن کودک را می دهد.

آمازون همچنین نسخه دیگری از تبلت کودکان را به نام Fire HD 10 Pro Kids Edition ارائه داده است که دارای یک قاب باریکتر و قابلیت جستجو در وب و برنامه های بیشتر برای کودکان بزرگتر است.

این تبلت برای تمامی سنین در کودکان مناسب است و اگر بودجه محدودی دارید و میخواهید فقط یک تبلت برای کودکان خود بخرید Fire HD 10 Kids Edition انتخاب خوبی است.

بهترین تبلت برای کودکان: Amazon Fire HD 8 Kids Edition

بهترین تبلت برای کودکان: Amazon Fire HD 8 Kids Edition
بهترین تبلت برای کودکان: Amazon Fire HD 8 Kids Edition

Amazon Fire HD 8 Kids Edition ارزان‌تر و 2 اینچ کوچکتر از تبلت 10 اینچی کودکان است، اما شامل همان قابلیت های کنترل‌های والدین، قاب محافظ پلاستیکی و دو سال گارانتی و اشتراک یک ساله Amazon Kids Plus است.

همچنین می توانید یک کارت microSD برای فضای ذخیره سازی بیشتر اضافه کنید. در مقایسه با تبلت Fire 7، تبلت HD 8 Kids قیمت بیشتری دارد، اما دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر، عملکرد سریعتر و فضای ذخیره سازی بیشتر است.

مانند تبلت 10 اینچی، Fire HD 8 Kids Edition نیز دارای یک ورژن Pro برای کودکان بزرگتر است. با این حال این تبلت کمی گرانتر از تبلت 8 اینچی است.

Amazon Fire 7 Kids Edition

Amazon Fire 7 Kids Edition
Amazon Fire 7 Kids Edition

Amazon Fire 7 مقرون به صرفه ترین “تبلت آموزشی” از میان مجموعه تبلت های Amazon Fire Kids Edition است. این تبلت نیز دارای ویژگی کنترل‌های والدین، کیس تبلت، دو سال ضمانت و اشتراک یک ساله Amazon Kids Plus است.

این تبلت همچنین بهترین تبلت کودکان از نظر اندازه و برای استفاده به عنوان یک کتابخوان الکترونیکی است. ابعاد مناسب این تبلت برای استفاده کودکان بسیار راحت است. شاید فکر کنید تبلت بزرگتر همیشه بهتر است، اما گاهی اوقات بهترین تبلت برای یک هدف خاص (مانند خواندن) یک تبلت جمع و جور است.

Fire 7مانند تبلت های10 و 8 اینچی دارای یک تبلت Pro مناسب برای کودکان بزرگتر است که دارای قاب باریک تر، جستجوی وب و برنامه های بیشتر است.

Apple iPad (2021)

Apple iPad (2021)
Apple iPad (2021)

آی‌پد اپل نیز یکی از گزینه ها برای استفاده کودکان است. خرید درون‌برنامه‌ای در آی‌پد بسیار آسان است. اما به دلیل قیمت بالا یک گزینه مقرون به صرفه نیست. اما در مقایسه با تبلت‌های Amazon’s Kids Edition، آی‌پد ویژگی بیشتری برای نیازهای مختلف یک کودک در حال رشد دارد و آن را به یکی از بهترین گزینه ها‌ برای کودکان تمامی سنین میکند. ورژن 2021 آن بهترین آیپد است و در زمان فروش مناسب می‌توانید آن را با قیمتی کمتر از 250 دلار پیدا کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس