نسخه جدید iPad Pro 2022 به تازگی توسط لاجیتک ارائه شده است

81
0

Crayon لاجیتک اکنون از دو مدل iPad Pro پشتیبانی می کند که هنوز معرفی نشده اند. در این خبر به بررسی نسخه جدید iPad Pro 2022 می پردازیم.

نسخه جدید iPad Pro 2022

اولین بار توسط 9to5Mac گزارش شد (در تب جدید باز می شود)، صفحه محصول برای مداد رنگی لاجیتک (در تب جدید باز می شود) به طور خلاصه پشتیبانی از iPad Pro  12.9اینچی (نسل ششم) و iPad Pro  11 اینچی (نسل چهارم) را ذکر کرده است. این نسل‌ها نشان‌دهنده نسل‌های بعدی هر دستگاه هستند، زیرا در حال حاضر در نسل‌های پنج و سه برای تخته‌های مربوطه هستیم.

نسخه جدید iPad Pro 2022
نسخه جدید iPad Pro 2022

در حالی که فهرست از آن زمان از صفحه محصول لاجیتک حذف شده است، به نظر می رسد این نشان می دهد که یک نسخه در راه است – و به زودی. Logitech Crayon یک لوازم جانبی شخص ثالث کاملاً پشتیبانی شده برای دستگاه های iPadOS اخیر است، بنابراین لاجیتک احتمالاً از قبل از انتشار قریب الوقوع iPad یا iPad Pro مطلع خواهد شد.

لاجیتک آی‌پد 2022 مورد انتظار را در صفحه محصول کرایون فهرست نکرده است، اگرچه دلیلی نداریم که نشان دهد آی‌پد جدید نیز عرضه نخواهد شد – احتمالاً در کنار آی‌پد پروهای جدید.

شایعات مربوط به تاریخ عرضه آیپد پرو 2022

نسخه جدید iPad Pro 2022
نسخه جدید iPad Pro 2022

علیرغم اینکه اپل به تازگی رویدادی را در ماه سپتامبر برگزار کرده است، شایعه شده است که این شرکت رویداد اکتبر اپل را نیز برگزار خواهد کرد. این یک الگوی رایج در سال های اخیر بوده است، بنابراین به احتمال زیاد به زودی دور دوم را از اپل دریافت می کنیم.

در حال حاضر انتظار داریم آیپد پرو 2022 فوق الذکر را در دو اندازه 12.9 و 11 اینچی ببینیم. شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه این دستگاه ها بر روی تراشه جدید اپل M2 کار خواهند کرد که برای اولین بار برای خط تولید آیپد خواهد بود. همچنین انتظار داریم آیپد 2022 10 اینچی (یا کمی بزرگ تر) در کنار دو مدل پرو عرضه شود.

iPadOS 16 که مدتی است در نسخه بتای عمومی قرار دارد به این آیپدها خواهد پیوست. اولین برداشت‌های ما از آی‌پد OS 16 بتا تا حد زیادی مثبت است، اگرچه برخی ویژگی‌ها برای آی‌پدهای مجهز به M1 محفوظ است – یعنی Stage Manager برای بهبود چندوظیفه‌ای.

iPad Pro 2022: بزرگ ترین تغییرات مورد انتظار

نسخه جدید iPad Pro 2022
نسخه جدید iPad Pro 2022

به غیر از سیستم عامل ارتقا یافته و سیلیکون جدید، چند تغییر دیگر نیز وجود دارد که ما دنبال می کنیم.

ابتدا، به نظر می رسد آیپد پرو دارای یک پنل شیشه ای در پشت باشد تا امکان شارژ بی سیم را فراهم کند. حتی ممکن است یک گام فراتر رفته و امکان شارژ معکوس را فراهم کند تا iPad Pro شما بتواند سایر دستگاه های اپل شما را شارژ کند.

همچنین برخی از اندازه‌های بزرگ‌ تر برای آی‌پد پرو، از جمله نسخه ۱۴ اینچی آی‌پد پرو ۲۰۲۲، شایع شده بودبا این حال، با توجه به بازاریابی لوجیتک به بیرون درز کرده است، به نظر می رسد که دستگاه بزرگ تر در راه نیست، یا حداقل با دو اندازه دیگر نیست.

tomsguide

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس