تبلت Pixel گوگل دارای یک پایه بلندگو خواهد بود که آن را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می‌کند

61
0
تبلت Pixel گوگل

گوگل بالاخره امروز Pixel 7، Pixel 7 Pro و Pixel Watch را به صورت رسمی رونمایی کرد، اما محصول دیگری نیز وجود داشت که در کنار همه اینها در ماه مه به اشتراک گذاشته شد: تبلت Pixel. همانطور که آن زمان توسط شرکت اعلام شد، این محصول تا سال 2023 عرضه نمی‌شود، اما امروز این شرکت تصمیم گرفت جزئیات بیشتری را در مورد آن به اشتراک بگذارد.

تبلت پیکسل دارای یک «پایه اسپیکر» خواهد بود. این پایه اساساً آن را شبیه به یک نمایشگر هوشمند می‌کند، زیرا دستیار Google همیشه گوش می‌دهد و شما می‌توانید از آن در حالت هندزفری استفاده کنید و البته به شما امکان کنترل دستگاه های هوشمند موجود در خانه را نیز می‌دهد.

به گفته گوگل، پایه “تبلت شما را از چیزی که اکثرا در کشوی شما قرار دارد به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شما تبدیل می‌کند.” تحقیقات نشان می‌دهد که تبلت ها عموماً در خانه هستند و همراه شخص به بیرون برده نمی‌شوند، و فقط برای بخش کوچکی از روز مفید هستند، و بقیه زمان ها «کاربردی که باید و می‌توانند داشته باشند را ندارند»، «در یک کشو پنهان شده‌اند، در جای نادرست قرار گرفته‌اند، و خطر زمین افتادن را به همراه دارند.» یا بدون استفاده باتری آن تمام شده است. پایه باید همه این مشکلات را برطرف کند و همچنین در هزینه شما صرفه جویی می‌کند زیرا می‌تواند به راحتی جایگزین یک بلندگوی هوشمند یا یک نمایشگر هوشمند شود.

تبلت Pixel گوگل
تبلت Pixel گوگل

این شرکت در ادامه اضافه می‌کند که تبلت پیکسل «با مواد اولیه و روکش های درجه یک و همچنین گوشه های گرد طراحی شده است که آن را به بخشی جدا نشدنی از خانواده پیکسل تبدیل می‌کند». این روکش از جنس “نانوسرامیک ممتاز” است و به گفته گوگل در هنگام در دست گرفتن هم زیباست و هم احساس راحتی به شما می‌دهد.

همچنین همانطور که انتظار دارید یک “نمایشگر زیبا” و یک چیپست Tensor G2 به کار گرفته می‌شود درست مانند پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو. هیچ سوالی باقی نمی‌ماند و از اکنون میدانیم که، تبلت پیکسل قرار است یک دستگاه رده بالا و دوست داشتنی باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس