بهترین تلویزیون در سال 2023

54
0
بهترین تلویزیون

لیست ما از بهترین تلویزیون هایی که می‌توانید بخرید به شما کمک می‌کند مجموعه‌ای را که بهترین عملکرد را در قبال پول شما ارائه می‌دهد، داشته باشید. ما هر سال همه تلویزیون‌های برتر را آزمایش می‌کنیم – هم در آزمایشگاه و هم در اتاق نشیمن – و اینها تلویزیون‌های 4K هستند که توصیه می‌کنیم.

از آنجایی که فناوری تلویزیون به سرعت در حال پیشرفت است، ما مرتباً این راهنما را به‌روزرسانی می‌کنیم تا با جدیدترین و بهترین مدل‌ها همراه شویم، خواه تلویزیون QLED سامسونگ، OLED از LG یا سونی، یا تلویزیون Mini-LED از شرکت‌هایی مانند Hisense یا TCL.

برای این منظور، ما از شما می‌خواهیم که هنگام خرید کالای جدید، کل بسته را دریافت کنید: کیفیت تصویر عالی، صدای غنی، و همه ویژگی‌های هوشمند امروزی موجود، و خوب است در زمانی که در حال خرید هستید، یک یا دو دلار صرفه‌جویی کنید. .

بنابراین بهترین تلویزیون های موجود در حال حاضر کدامند؟ ال‌جی C2 OLED اکنون بهترین تلویزیونی است که ما آزمایش کرده‌ایم. این تلویزیون نه تنها به لطف پنل نمایشگر چشمگیر آن بهترین تلویزیون OLED است، بلکه طراحی ممتاز، حداکثر تطبیق پذیری و پلت فرم تلویزیون هوشمند عالی نیز امتیازات بالایی را کسب کرده است.

گفته می شود، اگر جدیدترین مدل ها را می خواهید، باید تا مارس یا آوریل 2023 برای خرید صبر کنید. در آن زمان است که انتظار داریم نسخه‌های جدید بسیاری از تلویزیون‌های مورد علاقه‌مان که در زیر فهرست شده‌اند را ببینیم که به خرده‌فروشان می‌رسند.

لیست کامل: بهترین تلویزیون ها با جزئیات

بهترین تلویزیون: ال جی C2 OLED

این تلویزیون OLED است که می‌خواهید صاحب آن شوید

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش موجود: 42، 48، 55، 65، 77، 83 اینچ نوع صفحه نمایش: OLEDR نرخ تازه سازی: 120 هرتز درگاه HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 (1 eARC) اندازه: 56.7 x 32.5 x 1.3 اینچ وزن: 6 پوند

دلایل خرید:

– طراحی ممتاز، سبک وزن

-4 پورت HDMI 2.1

– عملکرد همه کاره

– ویژگی های گیمینگ گسترده

دلایلی برای اجتناب:

– روشن ترین تلویزیون OLED ال جی نیست

– بدون تیونر ATSC 3.0

از بین تمام تلویزیون‌هایی که امسال در میز آزمایش ما قرار خواهند گرفت، تلویزیون ال‌جی C2 OLED استاندارد جدیدی برای مقایسه است. اکثراً همه چیزهایی را که می‌خواهیم از یک تلویزیون OLED ممتاز ببینیم، دارد – سبک، عملکرد، پلت‌فرم تلویزیون هوشمند و موارد دیگر، همه تقریباً عالی هستند. همان‌قدر که ال‌جی G2 OLED یک نمایشگر تلویزیون است، نیاز به نصب حرفه‌ای کمی دارد و به تلویزیون بازی خوبی تبدیل نمی‌شود. به علاوه چند صد دلار بیشتر از C2 است. به همین دلیل است که LG C2 تلویزیون OLED است که اکثر مردم امسال مایل به دریافت آن هستند.

طراحی: تلویزیون OLED LG C2 سخت افزاری آشنا و در عین حال خیره کننده است. خود پنل به طرز غیرممکنی نازک است و ضخامت آن در نیمه بالایی تلویزیون 0.1 اینچ است. محفظه قطعات در نیمه پایینی شاسی عقب کشیده شده است، اما در کل هنوز بسیار براق است.

عملکرد: ارتقاء مقیاس تلویزیون OLED ال‌جی C2 توسط پردازنده آلفا 9 نسل 5 4K تامین می‌شود، در حالی که اضافه شدن OLED evo تصویر کلی بهتر و روشن‌تر را نوید می‌دهد. اکنون، ما متوجه شدیم که evo در سال گذشته که در LG G1 OLED عرضه شد از وعده‌های خود کوتاهی کرده است، بنابراین با انتظارات معتدل وارد این بررسی شدیم. اما C2 در تست ما به موفقیت رسید.

تلویزیون هوشمند: همه تلویزیون‌های LG 2022 با webOS 22 عرضه می‌شوند، رابطی که محتوا را در صفحه اصلی کل صفحه جمع‌آوری می‌کند. این رابط تقریباً مشابه سایر بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال گذشته است، اما با نمایه‌های کاربر اضافه شده برای تنظیم توصیه‌ها و در دسترس نگه داشتن محتوای مرتبط هر کاربر.

ارزش برای پول: قیمت تلویزیون OLED LG C2 قطعاً آن را از هر یک از بهترین تلویزیون‌های ارزان قیمت برتر می‌سازد، اگرچه این تلویزیون مقرون به صرفه‌تر از تلویزیون OLED LG G2 (65 اینچی، 2999 دلار) است.

تلویزیون QN95B نئو QLED سامسونگ

تلویزیون QLED نهایی

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: QLEDR نرخ تازه سازی: 120 هرتز پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 اندازه: 57 x 32.7 x 0.7 اینچ وزن: 49.2 پوند

دلایل خرید: – توانایی های برجسته روشنایی

– بازتولید رنگ چشمگیر

– مدیریت کابل عالی

– تاخیر ورودی کم

دلایلی برای اجتناب: – بدون پشتیبانی از Dolby Vision

سامسونگ با تلویزیون QN95B نئو QLED سامسونگ یک بار دیگر ثابت می کند که چرا پادشاه تلویزیون QLED است. به لطف بهترین روشنایی در کلاس، راحتی مدیریت کابل و عملکرد چشمگیر در اکثر ژانرهای محتوا، QN95B تلویزیونی سخت برای شکست دادن است. در زمانی که تلویزیون‌های OLED بیشتر تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند، فناوری ممتاز نئو QLED سامسونگ از یک جهت برجسته است: روشنایی. با معرفی یک نور پس‌زمینه LED مینی، این پنل می‌تواند به سطوح بالاتری از روشنایی بدون کاهش عمق و درجه‌بندی روشنایی دست یابد.

طراحی: تلویزیون QN95B Neo QLED سامسونگ مانند یک تجهیزات درجه یک به نظر می رسد، با قاب های هموار و بدنه نازک که عرض آن کمتر از 1 اینچ است. این دستگاه دارای یک پایه مرکزی با مشخصات پایین است که ممکن است اندازه نوار صوتی را که می توانید در زیر آن قرار دهید محدود می کند، اما می توانید تلویزیون را با پایه تلویزیون VESA 400 x 300 آویزان کنید.

عملکرد: روشنایی شاید بزرگترین نقطه قوت QN95B باشد. در حالت استاندارد با محتوای HDR، QN95B در آزمایش ما به 1905.8 نیت در پنجره 10 درصدی رسید. برای مقایسه، تلویزیون OLED LG C2 در همان پنجره به 800 نیت رسید. شاید تنها کاستی حکایتی این باشد که زمانی که تقریباً 45 درجه خارج از زاویه به هر طرف می‌نشینید، یک اثر نواری و شکوفایی جزئی در آسمان‌های تاریک باشد. از نظر مشخصات، عدم پشتیبانی از Dolby Vision برای طرفداران فرمت محبوب یک شکست محسوب می شود. با این حال، این مجموعه فرمت‌های HDR10، HLG و HDR10+ را مدیریت می‌کند.

تلویزیون هوشمند: تلویزیون QN95B Neo QLED سامسونگ از پلتفرم تلویزیون هوشمند اختصاصی تایزن سامسونگ استفاده می کند. ما در مورد سهولت کلی ناوبری و کاوش محتوا احساسات متفاوتی داریم، اما شبیه به سیستم عامل وب ال‌جی و رابط Google TV است. صفحه اصلی کاشی‌هایی را برای محتوا و کانال‌های مختلف نمایش می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را مطابق با اولویت‌های تماشای خود سفارشی کنید. از نظر سرویس های پخش، گزینه های محبوبی مانند Netflix، Hulu و HBO Max و همچنین برخی از خدمات پخش رایگان از جمله Samsung TV Plus را خواهید یافت.

بهترین تلویزیون با ارزش Google TV سری 5 TCL (S546)

انتخاب مقرون به صرفه ما یک QLED عالی و مقرون به صرفه با Google TV است

مشخصات فنی: اندازه های صفحه موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: QLEDR نرخ تازه سازی: 60 هرتز درگاه HDMI: 3 HDMI (1 eARC) اندازه: 57 x 32.7 x 3 اینچ وزن: 70.1 پوند

دلایل خرید: – صفحه نمایش QLED با کم نور محلی برای عملکرد عالی HDR

– کیفیت رنگ عالی و حرکت صاف

– Google TV یک ارتقاء جدی از Roku است

– قیمت مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب: – زوایای دید محدود

– صدا خوب است، اما عالی نیست

تلویزیون گوگل سری 5 TCL (S546) با ترکیبی از ویژگی های تلویزیون هوشمند، عملکرد خوب و ارزش عالی برای دلار شما ما را شگفت زده کرد. با تکیه بر پایه سری 5 که قبلاً خوب بود، حرکت به سمت Google TV به تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه 4K یک پلت فرم تلویزیون هوشمند ممتاز می بخشد، پلتفرمی که پیشنهادات شخصی و قابل تنظیم، مجموعه عظیمی از ویژگی های هوشمند و دستیار عمیق Google را ارائه می دهد. یکپارچگی که آن را به یک مرکز قابل دوام برای کل خانه ابزارهای متصل تبدیل می کند. اما در جنبه های دیگر تلویزیون نیز یک گام رو به جلو ارائه می دهد.

همانطور که در آزمایش های گسترده خود متوجه شدیم، تلویزیون سری 5 گوگل در مورد همه چیز از کیفیت رنگ گرفته تا زمان تاخیر، نسخه صیقلی تری از تلویزیون های سری 5 است. و علاوه بر ارائه یک صفحه نمایش QLED 4K عالی، شما همچنین یک کنترل از راه دور نرم و مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی های بازی برای یک تلویزیون 60 هرتزی دریافت می کنید. برای یک تلویزیون هوشمند که برای اکثر گزینه های اندازه زیر 1000 دلار به فروش می رسد، به راحتی یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار است.

طراحی: طرح‌های تلویزیون‌های میان‌رده TCL هیچ جایزه‌ای برنده نمی‌شوند، اما ساختار پلاستیکی مشکی اولیه این کار را انجام می‌دهد و یک محفظه محکم برای یک تلویزیون هوشمند 4K مناسب فراهم می‌کند. ممکن است زرق و برق دار به نظر نرسد یا باریک ترین چیز در راهروی تلویزیون باشد، اما کار را انجام می دهد. شاسی شامل سوراخ هایی برای براکت VESA 200 میلی متر در 300 میلی متر است، به این معنی که می توان آن را به راحتی با استفاده از هر یک از براکت های موجود در لیست بهترین پایه های تلویزیون ما به دیوار آویزان کرد.

عملکرد: اگرچه برخی از تفاوت‌های ظاهری با تلویزیون Roku سری 5 TCL 2020 یک شگفتی خوشایند بود، ما حتی بیشتر خوشحال شدیم که دیدیم عملکرد در کل بهبود یافته است و صفحه نمایش رنگ، روشنایی و زمان تاخیر کمتری نسبت به تلویزیون ارائه می‌دهد. مدل Roku در حال حاضر عالی است. دقت رنگ در خارج از جعبه عالی بود، با میانگین Delta-E 1.3 که توسط طیف‌سنج X-Rite ما اندازه‌گیری شد. نمرات کمتر بهتر است. بازتولید رنگ نیز چشمگیر بود و S546 99.97 درصد از فضای رنگی Rec 709 را بازتولید کرد.

تلویزیون هوشمند: دلیل محکمی وجود دارد که Google TV بهترین سیستم عامل تلویزیون هوشمند موجود در بازار است که صفحه اصلی تمیز و با قابلیت پیمایش آسان، با توصیه های محتوای مفید، دسترسی آسان به تلویزیون زنده و راحتی کنترل صوتی را ارائه می دهد. از طریق میکروفون داخلی کنترل از راه دور یا میکروفون های میدان دور یکپارچه تلویزیون. صفحه اصلی و منوهای Google TV عالی به نظر می‌رسند و تجربه خوبی را که Android 10 ارائه کرده بود، بهبود می‌بخشد.

بهترین تلویزیون QD-OLED  تلویزیون OLED سامسونگ S95B

اولین QD-OLED سامسونگ واقعا می درخشد

مشخصات فنی: نوع صفحه نمایش: QD-OLED نرخ به روز رسانی: 120 پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 اندازه: 56.9 x 32.5 x 1.6 اینچ وزن: 47.8 پوند

دلایل خرید: – کیفیت تصویر فوق العاده

– صدای خوب

– انتخابی عالی برای بازی

دلایلی برای اجتناب: – سیاه های ناقص

– رابط ضعیف، سیستم عامل

– بدون پشتیبانی از Dolby Vision

تلویزیون هوشمند سامسونگ S95B OLED 4K نشان دهنده یک گام بزرگ رو به جلو برای این شرکت است. این تنها اولین مجموعه OLED سامسونگ نیست، بلکه برای اولین بار است که OLED را با نقاط کوانتومی ترکیب می کند و منجر به یک تلویزیون QD-OLED می شود که نوید بهترین هر دو فناوری را می دهد: رنگ برتر، روشنایی و کنتراست در یک بسته واحد. و سامسونگ به طرز وسوسه انگیزی به فتح آن کوه نزدیک شده است.

اما فاصله بین “نزدیک” و “دقیق” با سری S95B یک شکاف است. با وجود اینکه این مجموعه با تصویر، صدا، عملکرد بازی و حتی کنترل از راه دور درست می شود، چند قدم اشتباه کوچک آن با قیمتی (2999 دلار MSRP) تقویت می شود که به اندازه کافی بالاست که شما را مجبور به فکر کردن کند. این ممکن است یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود برای انواع خاصی از خریداران باشد، اما در کل می‌توانید بهتر و ارزان‌تر انجام دهید.

طراحی: مجموعه‌های OLED به داشتن صفحه‌نمایش‌های بسیار نازک معروف هستند- بدنام هستند، و S95B نیز از این قاعده مستثنی نیست. در امتداد هر لبه، صفحه نمایش ضخامتی بیش از یک هشتم اینچ دارد که به همراه حاشیه‌های کمی وجود دارد (اندازه‌گیری حدود یک شانزدهم اینچ در بالا و کناره‌ها و یک چهارم اینچ در پایین). به تلویزیون ظاهری غیرعادی براق ببخشید. جعبه کنترل در پشت حدود یک و نیم اینچ به عمق می‌افزاید، اما با این وجود نرمی مجموعه قابل توجه است.

عملکرد: یکی از اولین تلویزیون‌های موجود در بازار که فناوری‌های OLED و نقاط کوانتومی را در یک مجموعه واحد ترکیب می‌کند، S95B با وجود وجود خود، کیفیت تصویر نسل بعدی را به‌طور کامل نوید می‌دهد – و تا حد زیادی ارائه می‌دهد. تصویر همه فیلم‌ها، و همچنین چند سریال تلویزیونی و ویدیوهای یوتیوب که امتحان کردیم، به‌علاوه صفحه‌نمایش‌های رنگی تمام‌فیلد استاندارد ما، از هر نقطه‌ای در اتاق خیره می‌شوند، زیرا مجموعه تقریباً وفاداری کامل رنگ خود را حفظ کرده است. حتی در زوایای شدید نسبت به صفحه نمایش. S95B از Dolby Vision برای HDR پشتیبانی نمی کند، اما ما هیچ شکایتی در مورد هیچ یک از ویدیوهای HDR10 که نمونه برداری کردیم، نداشتیم.

تلویزیون هوشمند: Samsung S95B از پلتفرم تلویزیون هوشمند اختصاصی تایزن سامسونگ استفاده می کند. ما در مورد سهولت کلی ناوبری و کاوش محتوا احساسات متفاوتی داریم، اما شبیه به سیستم عامل وب ال‌جی و رابط Google TV است. صفحه اصلی کاشی‌هایی را برای محتوا و کانال‌های مختلف نمایش می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را مطابق با اولویت‌های تماشای خود سفارشی کنید. از نظر سرویس های پخش، گزینه های محبوبی مانند Netflix، Hulu و HBO Max و همچنین برخی از خدمات پخش رایگان از جمله Samsung TV Plus را خواهید یافت.

ارزش نسبت به پول: برای 3000 دلار، با توجه به رقابت سرسخت شرکت‌هایی مانند سونی و ال‌جی که با تلویزیون‌های جدیدی که بر اساس پیشرفت‌های حاصل از پیشرفت‌های حاصل از این فناوری‌ها ساخته شده‌اند، برای 3000 دلار، سؤال بسیار زیادی است – حتی با توجه به نکات مثبت بی‌شمار. مجموعه های عالی نسل آخر آنها، به ترتیب A80J و C2.

بهترین تلویزیون برای بازی هایسنس U7H گوگل تی وی

تلویزیون QLED قاتل بازی

مشخصات فنی: اندازه های صفحه موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: QLEDR نرخ تازه سازی: 120HzHDMI پورت: 4 (1 ARC، 1 HDMI 2.1) اندازه: 57.0 x 33.1 x 3.5 اینچ وزن: 43 پوند

دلایل خرید: – فوق العاده روشن

– Google TV سریع است

– انتخاب خوبی از ویژگی های بازی

دلایلی برای اجتناب: – صدا فقط خوبه

– فقط دو پورت HDMI 2.1 و یکی eARC است

Hisense U7H یک گزینه قاتل در این محدوده قیمت است – که دقیقاً همان چیزی است که در این مرحله از Hisense انتظار داریم. لزوماً در همه شرایط مانند TCL 6-Series همه رقبا را شکست نمی دهد، اما به عنوان یک بسته بسته، یک رقیب جدی قوی است – و در نهایت ارزش خرید دارد. Hisense U7H ممکن است نور پس‌زمینه Mini LED نداشته باشد، اما پنل QLED و سیستم‌عامل Google TV در حال بهبود را ارائه می‌دهد. و در بیشتر موارد، در ارائه یک تجربه تماشای تلویزیون QLED کم‌هزینه موفق است، اما چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشت.

طراحی: طراحی کلی Hisense U7H چیزی برای نوشتن نیست، اما همچنان به اندازه کافی شیک و شیک است که در اکثر اتاق های نشیمن جای می گیرد. متأسفانه، پایه‌های جدید U8H را ندارد، اما پایه‌های ساده U7H هنوز مناسب به نظر می‌رسند و می‌توان آن را در دو موقعیت مختلف نصب کرد – نزدیک‌تر به مرکز یا نزدیک‌تر به لبه. حاشیه‌های تلویزیون نسبتاً باریک هستند و قسمت پایینی آن ضخیم‌ترین است. خود تلویزیون نیز نسبتاً باریک است، البته به سمت پایین ضخیم تر است. روی پایه تلویزیون یا نصب شده روی دیوار، نازک و شیک به نظر می رسد.

عملکرد: Hisense U7H ممکن است نور پس‌زمینه Mini-LED ارائه شده توسط Hisense U8H و Samsung QN95B رده بالا را نداشته باشد، اما آنقدر به همان سطح کیفیت عالی تصویر نزدیک می‌شود که بدون آزمایش کنار هم، گفتنش می تواند سخت باشد تلویزیون برای بازی بسیار عالی است. این واقعیت که دارای دو درگاه HDMI 2.1 به نظر می رسد این را تأیید می کند، اما توجه داشته باشید که در مورد تاخیر ورودی کمترین میزان نیست. به طور کلی، تصور می‌شود که تلویزیونی با تاخیر ورودی کمتر از 15 میلی‌ثانیه برای اکثر موقعیت‌های بازی به اندازه کافی خوب است و Hisense U7H فقط با سرعت 14.6 میلی‌ثانیه کمتر از آن است.

از دیگر ویژگی‌های متمرکز بر بازی می‌توان به VRR، ALLM و Dolby Vision Gaming اشاره کرد. گیمرها از آنچه در اینجا ارائه می شود راضی خواهند بود. تلویزیون در کنترل نور پس‌زمینه‌اش به نحوی عالی عمل می‌کند که تضمین می‌کند هرگز شکوفه‌دهی را تا حدی که حواس‌تان را پرت می‌کند تجربه نخواهید کرد. این همه با وجود ارائه سطح بالایی از روشنایی، هم در مشاهده روزانه و هم در آزمایشات آزمایشگاهی ما است.

تلویزیون هوشمند: دلیل محکمی وجود دارد که Google TV بهترین سیستم عامل تلویزیون هوشمند موجود در بازار است که صفحه اصلی تمیز و با قابلیت پیمایش آسان، با توصیه های محتوای مفید، دسترسی آسان به تلویزیون زنده و راحتی کنترل صوتی را ارائه می دهد. از طریق میکروفون داخلی کنترل از راه دور یا میکروفون های میدان دور یکپارچه تلویزیون. صفحه اصلی و منوهای Google TV عالی به نظر می‌رسند و تجربه خوبی را که Android 10 ارائه کرده بود، بهبود می‌بخشد.

 TCL 6-Series Roku TV R655

یک اجرای عالی دیگر نسبت به قیمت

مشخصات فنی: اندازه های صفحه موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: QLEDR نرخ تازه سازی: 120 هرتز درگاه HDMI: 4 پورت HDMI، 1 USB اندازه: 48.3 x 28.1 x 2.8 اینچ وزن: 41.9 پوند

دلایل خرید: – صفحه نمایش QLED و mini-LED عالی

– سطوح روشنایی فوق العاده

– عملکرد بازی قوی، ویژگی ها

دلایلی برای اجتناب: – کیفیت تصویر بین حالت ها بسیار متفاوت است

– صدای متوسط

– پورت HDMI 2.1 محدود

TCL مدت‌هاست که به دلیل ارائه عملکرد زیاد به تلویزیون‌هایی که هزینه زیادی ندارند، تحسین شده است. این روند با جدیدترین تلویزیون سری 6 Roku خود، 65R655 ادامه می یابد، که جنبه های کلیدی عملکرد خود را تقویت می کند – به ویژه روشنایی و پتانسیل بازی – در حالی که قیمت مقرون به صرفه را حفظ می کند. با استفاده از رابط کاربری بسیار آسان Roku TV، مجموعه‌ای خواهید داشت که بدون کاهش بودجه، وعده‌های تصویری خود را بیش از حد برآورده می‌کند.

شما باید چند فداکاری کنید تا از مزایای کاملی که 65R655 ارائه می‌دهد استفاده کنید، مجموعه‌ای به این سادگی برای همه جذاب نخواهد بود، و در مقایسه با مجموعه‌های سری 6 قبلی، تعداد زیادی نوآوری وجود ندارد. اما در آنچه که نسبت به پیشینیان و رقبای خود ارائه می دهد، 65R655 مقدار قابل توجهی از تلویزیون را ارائه می دهد و در عین حال بسیاری از مصالحه ها را به حداقل می رساند. اگر به دنبال یکی از بهترین تلویزیون هایی هستید که می توانید با قیمت کمتر از 1000 دلار پیدا کنید، این یک مکان عالی برای شروع است.

طراحی: اگرچه 65R655 یک تلویزیون بد ظاهر نیست، اما دقیقاً شیک نیست. با اندازه 2.7 اینچ در ضخیم‌ترین نقطه خود، اگر بخواهید آن را با استفاده از سوراخ‌های VESA 300×300 میلی‌متری که برجسته‌ترین ویژگی پنل پشتی مشکی و برآمدگی هستند نصب کنید، به‌طور قابل توجهی از دیوار بیرون می‌آید. قسمت نازک‌تر صفحه نمایش به تنهایی حدود 1.2 اینچ است و کل صفحه توسط یک نوار فلزی برس خورده در اطراف صفحه نمایش قاب شده است. حاشیه‌هایی که ایجاد می‌کند به خودی خود بسیار باریک هستند: کمتر از یک هشتم اینچ در سمت چپ، راست و بالا، و کمی کمتر از نیم اینچ در پایین (برای اجازه دادن به نشان‌واره‌های TCL و Roku TV). گیرنده IR و چراغ وضعیت و جلو و مرکز زیر آن.

عملکرد: TCL به لطف استفاده از فناوری های mini LED و QLED و وجود به اصطلاح “مناطق کنترل کنتراست” (معروف به مناطق کم نور) رنگ و روشنایی برجسته را از تلویزیون های سری 6 جدید خود وعده می دهد. در بسیاری از مجموعه‌ها، حالت تصویری که انتخاب می‌کنید برای تجربه تماشای شما ضروری است، اما این به طور غیرعادی در مورد 65R655 صادق است. پنج حالت تصویر برای محتوای SDR و بیشتر برای HDR وجود دارد (بسته به فناوری که استفاده می کنید)، اما صرف نظر از اینکه در کدام محدوده دینامیکی بازی می کنید، حالت اصلی که به آن نیاز دارید و می خواهید عادی است.

تلویزیون هوشمند: اگرچه ممکن است به اندازه سایر رابط های هوشمند موجود در بازار قدرتمند، توسعه پذیر یا جذاب نباشد، تلویزیون Roku امتیاز برای سادگی کسب می کند. صفحه اصلی به دو ناحیه تقسیم می‌شود: یک سوم سمت چپ به یک منوی پیمایشی اختصاص دارد که تعدادی گزینه برای ظاهر کردن یا جستجوی محتوا یا پیکربندی خود تلویزیون در اختیار شما قرار می‌دهد، و دو سوم سمت راست به انتخاب شما گسترش می‌یابد. امکانات تعامل اضافی

بهترین تلویزیون ال جی که می توانید بخرید LG G2 OLED

مشخصات فنی: اندازه های صفحه موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: QLEDR نرخ تازه سازی: 120 هرتز درگاه HDMI: 4 پورت HDMI، 1 USB اندازه: 48.3 x 28.1 x 2.8 اینچ وزن: 41.9 پوند

دلایل خرید: – تصویر عالی و روشن

– کیفیت صدای تقویت شده با هوش مصنوعی

– مدیریت هوشمندانه بند ناف

– 4 پورت HDMI 2.1

دلایلی برای اجتناب: – فقط با پایه ساخت ال جی می توان آن را به دیوار نصب کرد

تلویزیون OLED ال‌جی G2 درخشان‌ترین تلویزیون OLED ال‌جی تا کنون است و ما نتایج آزمایشی را برای اثبات آن داریم. تلویزیون‌های OLED معمولاً در مقایسه با بهترین تلویزیون‌های QLED از این نظر رنج می‌برند، اما نه بیشتر. تغییر نسبت به تلویزیون LG G1 در سال گذشته کاملاً آشکار است، با پنل OLED evo نسل دوم که دارای یک سیستم اتلاف حرارت اختصاصی است که اجازه می‌دهد تصویر بسیار روشن‌تر شود بدون اینکه باعث سوختگی وحشتناک OLED شود.

با این حال، چیزهای بیشتری در این تلویزیون صرفاً روشنایی وجود دارد: طراحی به‌روزرسانی‌شده سری گالری، نسخه جدید webOS و عملکرد با امتیاز بالا، این تلویزیون را به یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار امسال تبدیل کرده است. با این حال، ویژگی های برتر با قیمتی عالی عرضه می شوند. این گران‌ترین تلویزیون OLED 4K ال‌جی در سال است، با یک بلیت 2999 دلاری در پیکربندی 65 اینچی.

طراحی: همانطور که از نام ممکن است پیداست، تلویزیون های سری گالری ال جی طراحی را در اولویت قرار می دهند. این مجموعه توسط یک قاب نقره‌ای مینیمالیستی با بافت ظریف پیچیده شده است، اما روی صفحه نمایش خم نمی‌شود، در عوض ظاهری بدون حاشیه حفظ می‌کند. بدنه تلویزیون OLED G2 با عمق یک اینچ همه چیزهایی را که تلویزیون به آن نیاز دارد در خود جای می‌دهد، بنابراین مانند سایر تلویزیون‌های OLED، جعبه اجزای بیرون زده در عقب را پیدا نخواهید کرد. شاسی یکنواخت همچنین دارای یک پایه توکار و پانل های ورودی در پشت است.

عملکرد: ما برای اولین بار این مجموعه را در کنار LG C1 OLED و LG C2 OLED امسال دیدیم، و روشنایی (و کنترل روشنایی) برای LG OLED بی نظیر است. این اولین بار در چند سال اخیر است که می توانیم بگوییم عملکرد سری گالری برتری غیرقابل انکاری نسبت به سری C دارد. دقت رنگ یکی دیگر از ویژگی های برجسته تلویزیون OLED G2 است. امتیاز Delta-E 1.30 را به دست آورد. هر نتیجه 2.0 یا کمتر خوب است، با نمرات پایین تر دقیق تر است. در نهایت، وقتی صحبت از زمان تاخیر به میان می‌آید، سری گالری به لطف حالت تاخیر کم خودکار، گزینه برتر برای بازی باقی می‌ماند. زمان تاخیر را فقط 13.1 میلی ثانیه اندازه گیری کرد.

تلویزیون هوشمند: همه تلویزیون‌های LG 2022 با webOS 22 عرضه می‌شوند، رابطی که محتوا را در صفحه اصلی کل صفحه جمع‌آوری می‌کند. این رابط تقریباً مشابه سایر بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال گذشته است، اما با نمایه‌های کاربر اضافه شده برای تنظیم توصیه‌ها و در دسترس نگه داشتن محتوای مرتبط هر کاربر.

 تلویزیون سونی براویا X95K مینی ال ای دی

بهترین تلویزیون 85 اینچی سونی در سال 2022

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 65، 75، 85 اینچ نوع صفحه نمایش: نرخ تازه سازی Mini-LEDR: 120 پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 (1 eARC) اندازه: 56.9 x 32.9 x 2.4 اینچ وزن: 70.8 پوند

دلایل خرید: – عملکرد HDR ضعیف

– کنترل حرکتی چشمگیر

– گزینه های پایه مناسب

دلایلی برای اجتناب: – زوایای دید باریک

– کمی شکوفه دادن

تلویزیون سونی براویا X95K Mini LED، که اولین مجموعه این برند با نور پس‌زمینه مینی LED است، به نظر می‌رسد با بهترین تلویزیون‌های 4K سال ال‌جی و سامسونگ همگام باشد. این نوع عملکرد HDR را دارد که در شب فیلم میل می کنید، درخشندگی بالای مجموعه و کنترل نور پس زمینه هدفمند را با مقدار زیادی تفاوت ظریف و جنب و جوش عملی جفت می کند. سونی آن را در یک ساختار شیک، با پیکربندی های متعدد پایه و یک کنترل از راه دور عالی، بسته بندی می کند.

علیرغم ورود کمی دیرتر به رقابت Mini LED، X95K بیشتر امتیازهایی را که ما از یک تلویزیون 4K HDR می‌خواهیم کسب می‌کند. با این حال، ما بیشتر می گوییم، زیرا زاویه دید نسبتاً باریک است و گزینه های پورت ممکن است برای مجموعه ای که از 2799 دلار برای پیکربندی 65 اینچی شروع می شود محدود به نظر برسد. اما اگر با Google TV به دنبال تجهیزاتی با احساس برتر هستید، این تلویزیون بزرگ مینی ال ای دی مکان خوبی برای شروع است.

طراحی: طراحی تلویزیون LED سونی براویا X95K Mini ظرافت به چشم می خورد. دارای جزئیات متفکرانه ای است که هم به تنظیم و هم به ظاهر کلی کمک می کند. ما طرفداران قاب نقره‌ای تیتانیوم هستیم که کناره‌های صفحه را می‌پیچد اما به پنل تجاوز نمی‌کند و ظاهری بدون حاشیه دارد. همچنین ارزش قدردانی از الگوی شطرنجی در پشت را دارد. با این حال، اگر هر چهار پورت HDMI 2.1 برای استفاده حداکثری از قابلیت های عملکرد برای چندین دستگاه جانبی باشد، خوب است، زیرا LG G2 و Samsung QN95B هر دو پشتیبانی می کنند.

عملکرد: پردازنده شناختی XR سونی در کنار درایو اصلی نور پس‌زمینه XR کار می‌کند تا عملکرد HDR کنترل‌شده و در عین حال کاملی را ارائه دهد. در حالت استاندارد خارج از جعبه، تلویزیون LED Sony Bravia X95K Mini 99.89٪ از فضای رنگی Rec 709 را پوشش می دهد، که تقریباً برای یک بیننده معمولی با یک تلویزیون LED دسترسی عالی دارد. بهترین امتیاز دلتا ای X95K با 1.88 عالی در حالت فیلمساز به دست آمد، که جای تعجب نیست زیرا سونی مدتهاست بر حفظ نیت فیلمساز در پردازش تصویر تاکید کرده است. کاملاً با نام تجاری برای یک سازنده تلویزیون که یک استودیوی فیلم نیز هست.

تلویزیون هوشمند: تجربه کاربری Sony Bravia X95K Mini LED TV توسط Google TV پشتیبانی می‌شود. Google TV که برای اولین بار در بهترین دستگاه های پخش جریانی گوگل یافت شد، به طور کامل جایگزین Android TV به عنوان سیستم عامل تلویزیون سونی شده است. و ما طرفدار هستیم Google TV با استفاده از حساب Google شما به راحتی قابل سفارشی سازی و کنترل است، در حالی که این پلت فرم توصیه های محتوایی را بر اساس علایق مشکوک شما ارائه می دهد. همچنین می‌توانید چندین حساب را به تلویزیون و همچنین نمایه‌های کنترل والدین وصل کنید، به این معنی که همه اعضای خانواده می‌توانند به چیزهایی که می‌خواهند تماشا کنند نزدیک‌تر باشند.

 Hisense U8H (65U8H)

بهترین ULED Hisense همچنین بهترین تلویزیون ATSC 3.0 آن است

مشخصات فنی: اندازه‌های صفحه موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه‌نمایش: نرخ رفرش Mini-LEDR: 120 پورت HDMI: 4 پورت HDMI (2 HDMI 2.1) اندازه: 57.2 × 35.9 × 14.8 اینچ وزن: 56.4 پوند

دلایل خرید: – صدای قدرتمند

– اوج درخشندگی باورنکردنی

– قیمت استیکر مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب: – نواربندی رنگی

– افزایش مقیاس ناسازگار

– کنترل حرکت می تواند بهتر باشد

تلویزیون هایسنس U8H Mini-LED همه چیز در مورد آوردن ویژگی های سطح بالا به سطح متوسط قیمت است. به طور کلی، یک سنسور نور برای Dolby Vision IQ است که می تواند روشنایی را برای مطابقت با نور محیط در اتاق افزایش یا کاهش دهد و یک پنل Mini-LED که تا 528 ناحیه کاهش نور محلی دارد. حداکثر روشنایی آن از هر تلویزیونی در حدود آن قیمت فراتر می رود و بازتولید رنگ آن به خوبی برخی از بهترین تلویزیون های امسال است. نه تنها برخی مشخصات هوشمند را در زیر کمربند خود دارد، بلکه دارای برخی ویژگی‌های اضافی دیگر است – دو درگاه HDMI 2.1 وجود دارد که از 4K@120 هرتز پشتیبانی می‌کند و Google TV 11 داخلی با Chromecast داخلی.

در اطراف پشت سیستم صوتی قوی‌ای پیدا خواهید کرد که بیس را به صورت بیس ارائه می‌کند، اگرچه در رده‌های میانی می‌تواند کمی قوی‌تر باشد. خبر بد؟ به اندازه این تلویزیون قدرتمند، مهارت‌های پردازش حرکت و ارتقای اسکیل هایسنس با ال‌جی، سامسونگ یا سونی برابری نمی‌کند، به این معنی که در برخی از صحنه‌ها شاهد هموارسازی حرکتی و نواربندی ضعیف خواهید بود. اگر این عبارات برای شما اهمیت چندانی ندارند، این مسائل تجربه شما را از بین نخواهند برد – اما دوستداران ویدیو ممکن است متوجه آنها شوند و می توانند یک تجربه مثبت در غیر این صورت را به تجربه ای فرعی تبدیل کنند.

طراحی: در حالی که Hisense U8H ممکن است مسطح ترین مشخصات یا طراحی پیشرفته را نداشته باشد، اما کار خوبی برای کاهش حاشیه ها دارد. یک نوار نقره ای بلند و قابل توجه در امتداد پایین وجود دارد که نشان Hisense را می بینید، اما بقیه لبه ها همه صفحه هستند. Hisense U8H از براکت‌های استاندارد VESA 400×400 میلی‌متری استفاده می‌کند، بنابراین نصب آن کار دشواری نیست، اما اگر ترجیح می‌دهید آن را روی میز قرار دهید، در داخل جعبه نیز دو پایه پیدا خواهید کرد.

عملکرد: از نظر عملکرد، Hisense U8H یک ترن هوایی است، با برخی از بهترین عملکردی که تا به حال از تلویزیون های ULED از نظر روشنایی، کنتراست و اشباع رنگ دیده ایم، اما در مورد پردازش حرکت و حرکت بسیار ضعیف است. افزایش مقیاس این توسط آزمایش ما پشتیبانی می شود. با استفاده از اسپکتروفتومتر X-Rite i1 Pro، یک ژنراتور الگوی SpectraCal VideoForge Pro و نرم افزار کالیبراسیون Calman Portrait Displays، ما 1300 نیت باورنکردنی را در یک پنجره 10% درست خارج از جعبه در حالت استاندارد با 99.6% از Rec.709 اندازه گیری کردیم. طیف رنگی پوشیده شده است.

این به طور قابل توجهی بالاتر از اکثر تلویزیون های ال ای دی ال سی دی است که قرار است در آنجا ببینید، منهای یکی دو مدل برتر سونی. مشکل اینجاست که این اعداد را در مقابل محتوای دنیای واقعی قرار می‌دهید، به خصوص محتوایی که 4K HDR بومی نیست. همه چیز، از ویدیوهای YouTube گرفته تا پخش‌های HD Netflix، به همان شکلی که در تلویزیون‌های دیگر با مشخصات و داده‌های عملکرد مشابه انجام می‌شود، نمایش داده نمی‌شود.

تلویزیون هوشمند: روی U8H Google TV، جانشین Android TV است – و مسلماً یکی از بهترین پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند در حال حاضر در بازار است. چیزی که ما در مورد Google TV بیشتر دوست داریم، توانایی آن در ارائه محتوایی است که ممکن است از هر تعداد سرویس پخش دوست داشته باشید. مانند Roku، Google TV نسبتاً غیرعادی است – واقعاً اهمیتی نمی‌دهد که از کدام سرویس‌های استریم استفاده می‌کنید و شما را بیش از سایرین به یکی ارجاع نمی‌دهد.

(فیلم)

 Vizio M-Series Quantum X

بهترین تلویزیون Vizio عملکرد سری P را به محدوده سری M می آورد

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش موجود: 50، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: LED-LCDR نرخ تازه سازی: 120 هرتز پورت HDMI: 4 HDMI (1 HDMI 2.1) اندازه: 43.81 x 25.48 x 3.41 اینچ وزن: 26 پوند

دلایل خرید: – پشتیبانی از 4K/120Hz برای کنسول ها

– فرمت های Dolby Vision و HDR10+

– حالت بازی 240 هرتزی روی کامپیوتر

دلایلی برای اجتناب: – فقط یک پورت HDMI 2.1 با مشخصات کامل

– روشنایی محدود

– کیفیت صدای متوسط

در ایجاد Vizio M-Series Quantum X، Vizio تلاش کرد تا بسیاری از همان فناوری موجود در محبوب – اما گران قیمت – Vizio P-Series Quantum X را به یک صفحه نمایش مقرون به صرفه تر ارائه دهد. سری M Quantum X با کار در نقاط کوانتومی با کم‌نور محلی آرایه کامل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پورت‌های HDMI با آخرین مشخصات، تمام کادرها را بررسی می‌کند. همانطور که گفته شد، بدنه حجیم و روشنایی کمتر از حد ایده‌آل، آن را از غلبه بر سایر تلویزیون‌های با عملکرد برتر در این محدوده قیمت باز می‌دارد.

اما در مقابل رقابت کجا ایستاده است؟ صفحه نمایش های با قیمت مشابه بسیاری از ویژگی های کلیدی بازی سری M Quantum X را ندارند: نرخ تازه سازی 120 هرتز بومی با پورت های HDMI 2.1 و پشتیبانی از Dolby Vision Gaming. با این حال، از طرف دیگر، سایر صفحه‌نمایش‌های TCL که تقریباً همین قیمت را دارند، عملکرد HDR کمی بهتر و طراحی حجیم‌تر دارند، بنابراین می‌توان در اینجا معاوضه‌هایی انجام داد. در نهایت اگر به دنبال عملکرد عالی در بازی با بودجه و پلتفرم هوشمند مناسب هستید و به حجیم بودن صفحه نمایش یا اوج روشنایی کم اهمیت نمی دهید، در نهایت سری M Quantum X را می خواهید.

طراحی: Vizio M-Series Quantum X در بخش طراحی دو گام به جلو و یک قدم به عقب برمی‌گردد. دوست داشتن قاب فوق‌العاده نازک در جلوی تلویزیون و نوار فلزی جامد در امتداد پایین آن آسان است، اما در مقایسه با تلویزیون‌های با اندازه‌های مشابه کمی بزرگ است. با این حال، زیبایی واقعی برای صرفه جویی در طراحی تلویزیون، ادغام پورت های HDMI 2.1 با پورت هایی است که می تواند بازی های 4K/120 هرتز و تا 240 هرتز را در صورت جفت شدن با رایانه شخصی انجام دهد. گفته می شود، حالت 240 هرتز به مدل 50 اینچی محدود می شود. اگر چیزی بزرگتر انتخاب کنید، در آنجا ضرر خواهید کرد. یک پورت با پشتیبانی از 4K/120 هرتز بهتر از هیچ کدام است، اما ما آرزو می کنیم که پورت های بیشتری با این مشخصات وجود داشته باشد.

عملکرد: طراحی ممکن است کمی ناامید کننده باشد، اما عملکرد آن چیزی است که از یک تلویزیون 4K HDR میان رده و سپس مقداری انتظار داریم. در حالت Bright SDR، اگر هیچ یک از تنظیمات دیگر به جز حالت تصویر را تغییر ندهید، اساساً آنچه را که خارج از جعبه مشاهده می کنید، حدود 500 نیت حداکثر روشنایی خواهید داشت. این برای تلویزیون کابلی اصلی شما عالی است. ارتقاء مقیاس به لطف پردازنده IQ Ultra+ Vizio مناسب است و حرکت واقعاً مشکلی نبود.

در مورد عملکرد بازی، Vizio M-Series Quantum X عملکرد خوبی یا بهتری نسبت به برخی از بهترین تلویزیون های امسال دارد. با 13.2 میلی‌ثانیه تأخیر در حالت بازی، تلویزیون به خوبی کمتر از 20 میلی‌ثانیه است که معمولاً برای گیم‌پلی سریع و پاسخ‌گو توصیه می‌کنیم و با پشتیبانی از Dolby Vision، برخی از بازی‌های مجموعه شما روشن‌تر و رنگارنگ‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. آنها را دیده است.

تلویزیون هوشمند: هنگامی که Vizio در حال همکاری است، SmartCast خود را به عنوان یکی از بهترین – اگر نه کاملاً بهترین – پلتفرم تلویزیون هوشمند حفظ می کند. یکی از دلایل آن این است که SmartCast یک طرح جالب – و مفید – دارد. در بالای صفحه، ردیفی از دسته‌ها وجود دارد که شامل فیلم‌ها و نمایش‌های پیشنهادی و همچنین محتوای رایگان (همیشه با تبلیغات) و تلویزیون زنده ارائه‌شده توسط سرویس WatchFree+ Vizio است. در زیر ردیف بالا، نمایش‌ها و فیلم‌های انتخاب‌شده، یک ردیف محتوای توصیه‌شده و سپس، در نهایت، تعداد ثابتی از برنامه‌ها در ردیف مرکزی قرار دارند که می‌توانند بسته به ترجیح شما دوباره مرتب شوند. تمیز و کارآمد است

(فیلم)

 ال جی A2 OLED

OLED سطح پایه ال‌جی به راحتی روی کیف پول شما نصب می‌شود

مشخصات فنی: اندازه های صفحه موجود: 48، 55، 65 اینچ نوع صفحه نمایش: OLEDR نرخ تازه سازی: 60 هرتز درگاه HDMI: 3 پورت HDMI 2.0 اندازه: 24.4 x 42.1 x 1.8 اینچ وزن: 25.4 پوند

دلایل خرید: – کیفیت تصویر فوق العاده

– صدای بالاتر از حد متوسط

– تاخیر ورودی کم

دلایلی برای اجتناب: – نرخ تازه سازی محدود به 60 هرتز است

– بدون پورت HDMI 2.1

– روشنایی محدود

تلویزیون‌های OLED بدون توجه به محدوده قیمتشان، سطوح مشکی تقریباً عالی و رنگ‌های عالی را نوید می‌دهند، و این دقیقاً همان چیزی است که شما با ال‌جی A2 OLED دریافت می‌کنید. ال‌جی A2 OLED یک پنل OLED با اندازه مناسب با رنگ‌های درجه یک، صدای شگفت‌آور خوب و تاخیر ورودی کم ارائه می‌دهد. پلتفرم هوشمند آن، webOS، یک رابط تمیز و سازماندهی شده برای پیمایش تلویزیون و دسترسی به ویژگی های آن است و علیرغم جفت شدن تنها توسط بلندگوهای 20 واتی رو به پایین، حتی در صحنه های شلوغ که دیالوگ ها هستند، هیچ وضوحی وجود ندارد. صداهای اکشن و موسیقی به یکباره شعله ور می شوند.

مسلماً با A2 همه چیز را که با تلویزیون‌های گران‌تر و پررنگ‌تر ال‌جی به دست می‌آورید، نخواهید داشت. باید به نرخ تازه سازی کمتر، استاندارد HDMI قدیمی تر و روشنایی کمتر رضایت دهید. اما با توجه به اینکه مدت‌ها پیش نبود که OLED‌ها با قیمت زیر 1300 دلار غیرقابل تصور بودند – از قیمت زیر 1000 دلاری که در حال حاضر کوچک‌ترین مدل در آن یافت می‌شود چیزی نگوییم – این ویژگی‌ها ممکن است قیمت‌های کمی باشند. اگر تنها چیزی که می توانید بپردازید قیمت کمی است.

طراحی: A2 به اندازه کافی جذاب است، اگر در طراحی خود بی تکلف باشد، مناسب وضعیت خود به عنوان یک پیشنهاد سطح پایین تر. مانند بسیاری از تلویزیون‌های OLED، صفحه نمایش آن نازک است (در این مورد، یک تار مو در نازک‌ترین نقطه آن بیش از یک چهارم اینچ است) و قاب اطراف هر لبه نازک‌تر است (تقریباً یک هشتم اینچ) و فضای تماشای بی‌وقفه زیادی را ایجاد می‌کند. اما جدای از بافت روشن و خاکستری در قسمت صفحه نمایش، پنل پشتی قابل توجه نیست: عبارت “LG OLED” روی جعبه کنترل مسطح و مشکی، درست بالای سوراخ های نصب VESA 300×200 میلی متری نقش بسته است، و تمام. حتی پایه نیز نرم است: طراحی پا دو تکه با گوشه های تیز و مستطیل شکل، که اصلا شبیه پایه مرکزی شیک تر، شیب دارتر C2 نیست.

عملکرد: تلویزیون‌های OLED بدون توجه به محدوده قیمتشان، سطوح مشکی تقریباً عالی و رنگ‌های عالی را نوید می‌دهند. با این حال، جایی که A2 از بین می رود، با روشنایی است. مجموعه‌های OLED به طور کلی تیره‌تر به نظر می‌رسند، اما A2 نمی‌تواند به اندازه سایر مجموعه‌های LG در نمایش محتوای SDR روشن باشد. وقتی رنگ‌ها در کانون توجه اصلی قرار می‌گیرند، به سختی می‌توان نتایج را تغییر داد: برای مثال، انیمیشن کلمبیایی دیزنی Encanto، مملو از رنگ‌های دلپذیر آمریکای جنوبی بود. ارتقاء مقیاس از 1080p نیز خوب به نظر می‌رسید و تقریباً هیچ جزئیات قابل مشاهده‌ای در Mission: Impossible—Fallout در فواصل مشاهده استاندارد گم نشد.

تلویزیون هوشمند: همه تلویزیون‌های LG 2022 با webOS 22 عرضه می‌شوند، رابطی که محتوا را در صفحه اصلی کل صفحه جمع‌آوری می‌کند. این رابط تقریباً مشابه سایر بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال گذشته است، اما با نمایه‌های کاربر اضافه شده برای تنظیم توصیه‌ها و در دسترس نگه داشتن محتوای مرتبط هر کاربر.

 SunBriteTV Veranda 3 Outdoor TV

بهترین تلویزیون فضای باز در حال حاضر

مشخصات فنی: اندازه های صفحه موجود: 55، 65، 75 اینچ نوع صفحه نمایش: LCD نرخ تازه سازی: 120 هرتز پورت HDMI: 4 اندازه: 56.5 x 37 x 9 اینچ وزن: 47 پوند

دلایل خرید: – تصویر قوی، کیفیت صدا برای تلویزیون در فضای باز

– برای بازی خوبه

– ریموت درجه یک

دلایلی برای اجتناب: – در مقایسه با تلویزیون های 4K داخلی گران است

برای استفاده از پایه طراحی نشده است

SunBriteTV Veranda 3 جدید نیازی به انجام کارهای زیادی برای ساخت روی پایه بتنی خط نداشت، زیرا مدل قبلی قبلاً دارای کیفیت تصویر و صدای 4K HDR قابل توجهی برای دسته بندی 4K HDR برای همراهی با ساختار مستحکم آن برای استفاده در فضای باز بود. سایه). اما علاوه بر افزودن ویژگی‌های هوشمند از طریق Android TV، صفحه نمایش بهتر و کنترل از راه دور خوب و بدون احتیاط را نیز به عنوان بخشی از معامله به دست آورد.

این پیشرفت ها ارزان نیستند. مدل های Veranda 3 فقط از 2900 دلار شروع می شود که صدها دلار بیشتر از ایوان های دیگر است. ارزششو داره؟ اگر یکی از بهترین تلویزیون‌های فضای باز را می‌خواهید که می‌توانید بخرید می‌خواهید… پس، بله، همینطور است. ارزش آن را دارد که جشن بگیریم – و شاید حتی پول نقد بگذاریم – وقتی یک چیز خوب حتی بهتر می شود. البته به شرطی که جایی برای قرار دادن آن داشته باشید.

طراحی: تلویزیون SunBriteTV Veranda 3 Outdoor مانند مدل قبلی خود، SunBrite SB-V-55، برای استفاده در فضای باز طراحی شده است، اما در محیط های کاملا سایه مانند پاسیو، ایوان و اتاق های آفتابگیر. به همین دلیل، کمی بیشتر شبیه یک تلویزیون معمولی به نظر می رسد تا سری SunBriteTV Pro 2، که برای تماشا در زیر نور کامل آفتاب آماده شده بود و به لطف ورقه شیشه سکوریت روی صفحه، برای هر شرایط آب و هوایی آماده شده بود. در Veranda 3، صفحه نمایش نمایان است، اما این بدان معنا نیست که بقیه تلویزیون به طور جدی بسته نشده است. دارای استاندارد IP55، برای محافظت گسترده (اگر نه کامل) در برابر گرد و غبار، اجسام جامد و آب، و ایمن برای استفاده در دماهای بین 24- تا 104 درجه فارنهایت، دارای کابینتی از آلومینیوم ضخیم و مشکی با جلو و پشت است. پانل ها به هم متصل شده اند و درگاه های آن به طور ایمن در پشت درب عقب بسته شده است که از طریق سه پیچ شست باز می شود.

عملکرد: Veranda 3 به لطف استفاده از فناوری نقاط کوانتومی، بازتولید رنگ بهتری را ارائه می‌کند و 99.82 درصد از وسعت sRGB را در مقایسه با 98.61 درصد Veranda قبلی نشان می‌دهد – باز هم مطابق با انتظارات تلویزیون‌های خوب، نه صرفاً. تلویزیون های فضای باز خوب با این حال، تماشای Veranda 3 بهتر است از مستقیم به بعد انجام شود. تغییر رنگ جزئی در بهترین شرایط قابل مشاهده است، اما حرکت فقط کمی خارج از مرکز در اینجا منجر به اعوجاج رنگ قابل توجهی می شود. یک الگوی تست تمام صفحه بنفش قبل از اینکه حتی به گوشه برسد عملاً صورتی به نظر می رسید و سایر رنگ ها به طور مشابه وفاداری خود را از دست دادند. رنگ پوست در هر فیلمی که نمونه برداری کردیم نیز خاکستری شد. تا حد ممکن، ممکن است بخواهید در همان سطح صفحه بمانید، زیرا همان جلوه‌ها هنگام نگاه کردن حتی کمی به سمت بالا خود را نشان می‌دهند.

تلویزیون هوشمند: برای ورود به دنیای تلویزیون های هوشمند، SunBriteTV Veranda 3 را به انتخاب قابل اعتماد Android TV مجهز کرد. اگرچه این نسخه قدیمی‌تر سیستم‌عاملی است که اکنون با نام Google TV شناخته می‌شود و نسخه جدیدتر هم برای استفاده نرم‌تر و هم از ویژگی‌های غنی‌تر است، Android TV همچنان با عملکرد فراوان، سهولت استفاده و برخی از واضح‌ترین و واضح‌ترین ویژگی‌ها راضی است. تمیزترین منوهایی که در بازار تلویزیون پیدا می کنید. هنگام استفاده از کنترل از راه دور جدید، پیمایش نرم و نرم است و منوها به صورت فشرده جابجا شده و تغییر می کنند. یا می توانید با نگه داشتن دکمه Google Assistant روی کنترل از راه دور (پس از جفت کردن آن از طریق بلوتوث) و صحبت کردن در آن، جستجوها و کارهای دیگر را انجام دهید. ورود به حساب Google به شما امکان می‌دهد توصیه‌ها را در همه برنامه‌ها و دستگاه‌های Google خود همگام‌سازی کنید، اما اگر نمی‌خواهید لازم نیست این کار را انجام دهید.

چگونه بهترین تلویزیون را برای خود انتخاب کنید

در حالی که لیست بالا بر اساس داده های تجربی می تواند بگوید کدام تلویزیون بهترین است، ممکن است آن تلویزیون به دلیل اندازه صفحه نمایش، روشنایی صفحه، خروجی صدا، وضوح و/یا فرمت های HDR پشتیبانی شده برای شما مناسب نباشد. ممکن است شما یک تلویزیون 50 اینچی بخواهید که بسیار روشن باشد تا میزان نور محیط را در اتاق جبران کند، به این معنی که تلویزیون OLED ممکن است برای شما کار نکند.

ما توصیه‌های خرید گسترده‌ای داریم، مانند راهنمای خرید تلویزیون و تعیین اندازه تلویزیونی که باید بخرید. و اگر هنوز درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سؤالی دارید، تلویزیون‌های هوشمند را بررسی کنید: همه چیزهایی که باید بدانید.

به یک آموزش سریع در مورد فناوری تلویزیون نیاز دارید؟ در اینجا یک پرایمر کوتاه است.

اندازه صفحه نمایش: احتمالاً این بهترین مکان برای شروع هنگام خرید تلویزیون است. اگر قصد دارید تلویزیون را به دیوار نصب کنید، ابعاد فضای دیواری را که می خواهید پر کنید اندازه بگیرید. اندازه گیری طول، عرض و قطر باعث حذف سریع و آسان 80 درصد از تلویزیون های موجود در بازار می شود. اگر قصد دارید آن را در کابینت یا پایه قرار دهید، عرض جایی که تلویزیون قرار می گیرد را اندازه بگیرید و از آن برای شروع خرید استفاده کنید.

روشنایی: حکمت رایج برای خرید تلویزیون این است که هر چه اتاق روشن‌تر باشد، تلویزیونی که می‌خواهید بخرید روشن‌تر است. چرا؟ خوب، نور محیط می تواند اشباع رنگ را از بین ببرد یا بدتر از آن، منجر به تابش خیره کننده روی صفحه شود. در نهایت میزان درخشش به نوع تلویزیونی که می‌خرید بستگی دارد (تلویزیون‌های OLED با صفحه‌نمایش شیشه‌ای نسبت به تلویزیون‌های QLED با صفحه‌نمایش ضد تابش بازتاب بیشتری دارند)، اما یک قانون خوب این است که تلویزیون‌های OLED معمولاً در اتاق‌هایی که نور کنترل می‌شوند بهتر است در حالی که تلویزیون‌های LED-LCD روشن در اتاق‌های روشن‌تر با نور محیطی بیشتر بهتر عمل می‌کنند.

نرخ تازه سازی: اگر تا به حال به جعبه تلویزیون نگاه کرده باشید، احتمالاً اصطلاحات بازاریابی عجیب و غریبی مانند Motion Rate 240 یا 480 یا چیزهای مضحک را خواهید دید. اینها هیچ معنایی ندارند خوب، آنها این کار را انجام می دهند – اما این موضوع عمدا مبهم است. همه تلویزیون‌های موجود در حال حاضر یکی از دو نرخ تازه‌سازی پنل اصلی را دارند: 60 هرتز یا 120 هرتز. این اعداد به شما می گویند که تلویزیون با چه سرعتی هر پیکسل را در یک ثانیه اسکن و جایگزین می کند. 60 هرتز 60 برابر در یک ثانیه است. 120 هرتز 120 بار در یک ثانیه است. اگر می خواهید حرکت نرم تری داشته باشید (یعنی قصد تماشای ورزش یا بازی کردن دارید) عدد بالاتری می خواهید.

پورت ها: ما معمولاً توصیه می کنیم پورت های بیشتری را انتخاب کنید، به طوری که هرگز مجبور نباشید کابل های HDMI را به صورت دستی جدا کرده و دوباره وصل کنید تا از دستگاه پخش جریانی یا پخش کننده بلوری خود به کنسول بازی یا دستگاه دیگر خود بروید. سه پورت معمول است، اما تلویزیون های زیباتر معمولا دارای 4 پورت HDMI هستند. همچنین باید مطمئن شوید که حداقل یکی از آنها HDMI 2.1 است. راهنمای ما در مورد بهترین تلویزیون های HDMI 2.1 می تواند در اینجا کمک کند. (هنوز سردرگم هستید؟ پورت های تلویزیون توضیح داده شده را بررسی کنید: این همه اتصالات HDMI، USB و سایر اتصالات برای چیست؟)

نرم افزار هوشمند: این روزها تقریباً همه تلویزیون ها تلویزیون هوشمند هستند. این بدان معناست که آنها با نوعی پلتفرم هوشمند، خواه تلویزیون Roku، Google TV، WebOS، Tizen یا چیزهای دیگر، عرضه می شوند. هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند، بنابراین قبل از خرید حتما با آنها آشنا شوید. برخی از تلویزیون‌ها جزو بهترین دستگاه‌های سازگار با الکسا و بهترین دستگاه‌های سازگار با Google Home هستند که می‌توانید داشته باشید، بنابراین قبل از انتخاب به پلتفرم خانه هوشمندی که مجموعه‌ها ارائه می‌کنند توجه کنید.

قیمت: در نهایت، باید قیمت را در معادله فاکتور بگیرید. در بیشتر موارد، متأسفانه، تلویزیون های بهتر هزینه بیشتری دارند. درست مانند رایانه‌های شخصی، تلویزیون‌هایی که گران‌تر هستند دارای مشخصات بهتر و ویژگی‌های بیشتری هستند، بنابراین معمولاً پرداخت کمتر برای تلویزیون به معنای انجام نوعی فداکاری است. خبر خوب؟ می‌توانید تلویزیون‌های 4K کوچک‌تر (تلویزیون‌های 42، 43 و 50 اینچی) را پیدا کنید که کمتر از 500 دلار به فروش می‌رسند، که برای خرید برخی از بهترین نوارهای صوتی یا بهترین دستگاه‌های پخش جریانی همراه با مجموعه‌تان، مقداری پول نقد از شما صرفه‌جویی می‌کند.

با این حال، می خواهید برای ویژگی هایی مانند پشتیبانی از HDR و تعداد مناسبی از پورت های HDMI هزینه بیشتری بپردازید. به طور کلی، تلویزیون‌های 4K ممتاز می‌توانند هزاران دلار به فروش برسند، اما متوجه می‌شویم که نقطه شیرین عملکرد و ارزش برتر تقریباً حدود 2000 دلار است. از سوی دیگر، تلویزیون‌های 8K از گران‌قیمت‌ها تا سطوح گران‌قیمت خانه شما را رهن می‌کنند، با مدل‌های کوچک‌تر جدید با قیمتی کمتر از 2000 دلار به فروش می‌رسند، اما می‌توانند بیش از ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشند.

چگونه بهترین تلویزیون ها را آزمایش می کنیم

چگونه تلویزیون ها را تست می کنیم

ارزیابی تلویزیون چیزی فراتر از بازگشت به تماشای یک فیلم است. ما هر تلویزیون را در آزمایشگاه آزمایش می‌کنیم، طیف رنگ، دقت رنگ و روشنایی را اندازه‌گیری می‌کنیم تا به طور عینی ببینیم کدام مجموعه‌ها برای این شاخص‌های کلیدی بهترین هستند. ما همچنین برای زمان تاخیر (جزئیات کلیدی برای بازی) آزمایش می‌کنیم و با اندازه‌گیری میلی‌ثانیه مدت زمان لازم برای انتقال محتوا از منبع اصلی به صفحه را اندازه‌گیری می‌کنیم. ما از این نتایج برای مقایسه‌های اعدادی در مورد رنگ و کیفیت نمایش استفاده می‌کنیم.

ما همچنین با هر مجموعه برای ارزیابی دنیای واقعی وقت می گذرانیم و می بینیم که چگونه نتایج آزمایشگاه ما به عملکرد ذهنی تر تبدیل می شود. ما همچنین مجموعه‌ها را در کنار هم مقایسه می‌کنیم و نمونه‌هایی از جدیدترین فیلم‌ها، الگوهای تست تخصصی که نقاط قوت و ضعف هر نمایشگر را برجسته می‌کند و طیف وسیعی از محتوا در چندین منبع را مشاهده می‌کنیم. با این اطلاعات، می‌توانیم به شما بگوییم که کدام تلویزیون بهترین ظاهر، بهترین صدا و بهترین تجربه تماشا را ارائه می‌دهد.

در نهایت، عملکردها و برنامه های تلویزیون هوشمند را برای هر تلویزیون ارزیابی می کنیم و همه چیز را از طراحی کنترل از راه دور گرفته تا تعامل صوتی بررسی می کنیم.

ما همه این داده ها را با آزمایش در دنیای واقعی کنار هم قرار می دهیم و آنها را در مقابل قیمت تلویزیون قرار می دهیم. نتیجه امتیازی است که ما احساس می کنیم به بهترین وجه نمایانگر کلیت آن مدل است و چقدر خوب در برابر رقبای معاصر خود ایستادگی می کند. تلویزیونی که پنج سال پیش امتیاز بالایی کسب کرده است ممکن است نسبت به مدل جدیدتر امتیاز بالایی نداشته باشد، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا وقتی مدل های جدیدتر در دسترس قرار گیرند، نظرات را به روز کنیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس