7 بهترین بازی‌های پیشرفته Game Boy و Game Boy موجود با Nintendo Switch آنلاین

81
0
بازی‌های پیشرفته Game Boy

آیا می دانستید که می توانید عناوین Game Boy و Game Boy Advance را از طریق Nintendo Switch Online بازی کنید؟ در اینجا تعدادی از بهترین بازی های ارائه شده را مشاهده می کنید. بازی‌های پیشرفته Game Boy را در ادامه معرفی کرده ایم.

با Nintendo Switch Online، نه تنها می‌توانید به خدمات آنلاین بازی‌های Nintendo Switch خود دسترسی داشته باشید، بلکه می‌توانید از آن برای بازی کردن پلتفرم‌ها و عناوین کلاسیک نینتندو، از جمله بازی‌های Game Boy و Game Boy Advance استفاده کنید.

اما با توجه به اینکه نینتندو کم کم عناوین بیشتری را به پلتفرم های موجود از طریق Nintendo Switch Online اضافه می کند، ممکن است بخواهید بدانید چه بازی هایی ارزش بازی کردن دارند.

1. Metroid II: Return of Samus

از نظر بازی‌های ضروری که از طریق Nintendo Switch Online در دسترس هستند، Metroid II: Return of Samus نشان‌دهنده عنوان Game Boy است که از طریق این سرویس در دسترس است، به خصوص اگر قبلاً Metroidvania را تجربه نکرده‌اید.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

با کمک این فرنچایز به ایجاد سبک بدنام Metroidvania از بازی‌های ویدیویی، Metroid II: Return of Samus از نسخه اصلی پیروی می‌کند و عمق و کاوش بیشتری را به سبک اکشن-اکتشافی گیم‌پلی می‌افزاید.

و بهتر از آن، Metroid II: Return of Samus با اشتراک استاندارد Nintendo Switch Online در دسترس است، مانند هر عنوان Game Boy دیگری که از طریق این سرویس در دسترس است.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

اگر می‌خواهید هر عنوان Game Boy را از طریق Nintendo Switch خود بازی کنید، باید مشخصات Nintendo Switch Online را بدانید تا یک اکانت کاربری ایجاد کنید یا حساب فعلی خود را بررسی کنید.

در هر صورت، با یک اشتراک آنلاین Nintendo Switch، همه شما آماده و آماده هستید تا در اسرار Metroid II: Return of Samus غوطه ور شوید و در یکی از بهترین عناوین Game Boy گم شوید.

2. The Legend of Zelda: Link’s Awakening

عنوان دیگری که از طریق سرویس استاندارد Nintendo Switch Online Game Boy در دسترس است، The Legend of Zelda: Link’s Awakening است، یک بازی برجسته برای سری Zelda و پلتفرم Game Boy.

Link’s Awakening با لحنی سبک تر از بازی های قبلی Zelda، یک لینک کشتی شکسته را دنبال می کند که او در جزیره ای مرموز از خواب بیدار می شود. با کاوش در کوهلینت، باید هشت ابزار آژیر را جمع آوری کنید تا ماهی باد را از خواب بیدار کنید و اسرار جزیره را باز کنید.

Link’s Awakening همچنین عناصر اصلی را معرفی کرد که بقیه فرنچایز تقریباً در تمام نسخه‌های آینده‌اش از آن‌ها استفاده می‌کنند، با اهالی شهر با ارائه آموزش‌های کنترل‌کننده و تجهیزاتی مانند Pegasus Boots که خود را به عنوان باز کردن قفل Zelda نمادین نشان می‌دهد.

جالب اینجاست که نسخه بازسازی شده The Legend of Zelda: Link’s Awakening در سال 2019 حس کلاسیک و سبک بازی اصلی را حفظ کرد اما سبک هنری اصلی خود را برای ظاهری کارتونی تر کنار گذاشت.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک تجربه اصلی Zelda و یکی از بهترین عناوین Game Boy را در هنر پیکسلی اصلی خود تجربه کنید، بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening از طریق Nintendo Switch Online تجربه‌ای برای شماست.

3. Kirby’s Dream Land

احتمالاً محبوب‌ترین قسمت این فرنچایز و اولین قسمت، Kirby’s Dream Land for Game Boy است که نشان‌دهنده یک بازی اسکرول جانبی اولیه است که به دلیل جذابیت و سختی کمش منحصر به فرد است.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

همانند دیگر بازی‌های محبوب ساید اسکرول مانند ماریو، Kirby’s Dream Land به شما این امکان را می‌دهد که در نقش کربی بازی کنید و او تلاش می‌کند تا تمام ستاره‌های درخشان را از King Dedede جمع‌آوری کند تا سرزمین رویاها را نجات دهد.

Kirby’s Dream Land، در حالی که مشابه دیگر فرنچایزهای نینتندو است، ویژگی ها و عناصر منحصر به فردی را به سبک خود آورده است. از آنجایی که پیمایش و حرکت کربی شناور بود و به شما امکان می داد شناور شوید، گیم پلی بازی با مکانیک های تک پرش که از ماریو دیده می شد بسیار متفاوت بود.

این ویژگی‌ها سرزمین رویای کربی را به‌طور منحصربه‌فردی در دسترس قرار داد، زیرا پیشرفت‌های حرکتی دشواری را کاهش داد و این عنوان را منحصر به فرد کرد و آن را به عنوان یک عنوان کلاسیک نینتندو در تمام دوران‌ها قرار داد.

بنابراین اگر به دنبال یک تجربه اسکرول جانبی کلاسیک برای بازی از طریق سرویس آنلاین نینتندو سوییچ هستید، Kirby’s Dream Land یک عنوان ضروری و ورودی عالی برای سایر بازی‌های پیچیده‌تر است.

4. Tetris

Tetris for Game Boy نه تنها یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های تمام دوران است، بلکه یکی از اعتیادآورترین بازی‌ها است. و از طریق Nintendo Switch Online، می‌توانید تجربه اصلی تتریس اصلی را در نینتندو سوییچ خود تجربه کنید.

تتریس نیازی به معرفی یا توضیح ندارد. قرار دادن Terominos و افزایش امتیاز بالای خود به آهنگ تم کلاسیک یک فرمول آزمایش شده است. و تجربه Game Boy از طریق Nintendo Switch Online درست مانند زمانی است که در سال 1998 منتشر شد.

خواه حالت A-Type را ترجیح می دهید، خزیدن بی پایان برای کسب امتیاز بالا، یا حالت B-Type که در آن باید 25 خط را برای شکست دادن یک مرحله پاک کنید، تتریس همچنان یک تجربه بازی اعتیادآور و ضروری است.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

با این حال، در حالی که Tetris for Game Boy یک کلاسیک است، نسخه بدون استخوان تتریس است، یک فرنچایز که برای برآورده کردن نیازهای بازی مدرن سازگار شده است. بنابراین اگر فرمول اعتیاد آور اما ساده این کار را برای شما انجام نمی دهد، همیشه می توانید به برخی از بهترین بازی های موجود برای Nintendo Switch Online خارج از Game Boy نگاه کنید.

اما برای سرگرمی اعتیاد آور سریع و بی پایان، استفاده از Nintendo Switch Online برای بازی نسخه Game Boy تتریس یک تجربه عالی است که به شما امکان می دهد یکی از نمادین ترین بازی های ساخته شده را بازی کنید.

5. Mario Kart: Super Circuit

با فاصله گرفتن از عناوین استاندارد Game Boy، Nintendo Switch Online همچنین به شما این امکان را می دهد که برخی از بهترین عناوین Game Boy Advance مانند Mario Kart: Super Circuit را بازی کنید، تا زمانی که بسته الحاقی آنلاین Nintendo Switch را دارید.

اما با Mario Kart: Super Circuit، می‌توانید سومین عنوان Mario Kart و بازی‌ای را تجربه کنید که موفقیت‌های بازی‌های قبلی را در یک تجربه ترکیب می‌کند و چیزی را که مردم به عنوان یک بازی Mario Kart می‌شناسند، تثبیت می‌کند.

و با بسته گسترش آنلاین Nintendo Switch که بازی‌های کلاسیک Game Boy Advance متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد، Mario Kart: Super Circuit یکی از بسیاری از تجربه‌های بازی است که باید خودتان تجربه کنید.

و حتی اگر مطمئن نیستید که آیا قیمت این الحاقیه ارزشمند است، دلایل زیادی وجود دارد که بسته الحاقی آنلاین Nintendo Switch با پشتیبانی از پلتفرم‌های دیگر فراتر از Game Boy Advance ارزشمند است.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

6. The Legend of Zelda: The Minish Cap

وقتی صحبت از فرنچایزهای بازی های ویدیویی کلاسیک به میان می آید، هر چه یک سری بیشتر طول بکشد، نیاز بیشتری به تطبیق و ارائه یک برداشت تازه از فرمول آن دارد. با ویژگی های منحصر به فرد مختلف، The Legend of Zelda: The Minish Cap نمونه کاملی از این موضوع است.

The Legend of Zelda: The Minish Cap که از طریق عناوین Game Boy Advance در نینتندو سوییچ آنلاین موجود است، شما را در جایگاه لینک دیگری قرار می دهد زیرا او وظیفه نجات Hyrule را بر عهده دارد. با این حال، این بار، Hyrule را از چشم هیرولیان ها و مینیش ها تجربه می کنید.

این Minish، نژادی از موجودات کوچک انسان‌نما، به شما امکان می‌دهد بین بدنی به اندازه انسان و بدنی در ابعاد کوچک تبدیل شوید.

از طریق The Minish Cap، می توانید Hyrule را از منظری جدید و منحصر به فرد تجربه کنید که در آن دنیای کوچک Hyrule اسرار، هنر و دشمنان جدیدی را برای شما آشکار می کند.

از نظر بازی‌های عالی Game Boy Advance موجود در نینتندو سوییچ آنلاین، The Legend of Zelda: The Minish Cap یک برداشت واقعا منحصربفرد و با طراوت از Zelda است که هر طرفدار این فرنچایز باید آن را تجربه کند.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

7. Metroid Fusion

آخرین عنوان عالی Game Boy Advance که از طریق بسته الحاقی آنلاین Nintendo Switch در دسترس است، Metroid Fusion است که با نام Metroid 4 نیز شناخته می شود.

Metroid Fusion که ریشه های ترسناک علمی-تخیلی خود را کاملاً در بر می گیرد و آنها را با فرمول کلاسیک Metroidvania ترکیب می کند، نه تنها یک عنوان باید بازی Metroid باشد، بلکه یک بازی ضروری Game Boy Advance است.

Metroid Fusion شکارچی فضل ساموس آران را دنبال می‌کند که توسط یک انگل مرموز به نام X آلوده می‌شود. پس از عفونت، ساموس دچار یک دگرگونی اساسی می‌شود و باید در آزمایشگاه فضایی بیولوژیکی تحقیق کند تا هم متوجه شود چه اشتباهی در آنجا رخ داده است و هم اطلاعات بیشتری در مورد انگل X پیدا کند.

بازی‌های پیشرفته Game Boy
بازی‌های پیشرفته Game Boy

پس از کاوش در ایستگاه B.S.L، با دشمنان جدیدی به شکل X Parasite و حتی SA-X، یک کپی کامل X Parasite از Samus در Power Suit کاملاً ارتقا یافته اش، مواجه خواهید شد.

با ترکیب عناصر The Thing، Alien و حتی Terminator، اگر از طرفداران ترسناک کلاسیک و اکشن دهه 80 هستید، Metroid Fusion یک تجربه بازی ضروری است. و حتی اگر برخی از طرفداران فرنچایز در مسیریابی آسان تر Metroid Fusion سر و صدا می کنند، اما نقطه ورود عالی به فرنچایز نیز ارائه می دهد.

برخی از بهترین بازی هایی که نینتندو تا به حال با نینتندو سوییچ ساخته است را به صورت آنلاین بازی کنید

با وجود برخی از بهترین بازی‌های Game Boy Advance و Game Boy کلاسیک که از طریق Nintendo Switch Online در دسترس هستند، می‌توانید برخی از بهترین بازی‌های دستی را که تا به حال با استفاده از نینتندو سوییچ ساخته شده‌اند، دوباره تجربه کنید.

و با دیگر جنبه های Nintendo Switch Online و بسته توسعه آن که امکان سازگاری بیشتر با پلتفرم هایی مانند Nintendo 64 را فراهم می کند، می توانید مجموعه ای از عناوین شگفت انگیز و کلاسیک نینتندو را از پلتفرم های متعدد تجربه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس