6 مورد از بهترین برنامه های پخش موسیقی برای گوش دادن به K-Pop

86
0
بهترین برنامه های پخش موسیقی

با این برنامه های پخش موسیقی، دوز روزانه K-Pop خود را دریافت کنید. بهترین برنامه های پخش موسیقی را در ادامه معرفی کرده ایم.

در حالی که گزینه های متعددی برای گوش دادن به موسیقی K-Pop وجود دارد، یافتن یک برنامه خوب برای گوش دادن به موسیقی K-Pop در گوشی هوشمند شما می تواند زمان و تلاش لازم را داشته باشد.

خوشبختانه برنامه های پخش موسیقی زیادی برای گوش دادن به موسیقی K-Pop وجود دارد. در این مقاله لیستی از برخی از بهترین برنامه های موسیقی برای گوش دادن به K-pop در اندروید یا آیفون وجود دارد.

1.بهترین برنامه های پخش موسیقی: Spotify

Spotify یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی برای علاقه مندان به موسیقی است. این یک کتابخانه عظیم آهنگ و مجموعه ای متنوع از موسیقی K-Pop دارد. این دارای یک رابط کاربری عالی است که باعث می شود ناوبری آن را ساده کند.

موسیقی هایی از BTS، Ateez، Twice، Blackpink، Red Velvet و بسیاری دیگر از گروه های K-Pop وجود دارد. علاوه بر این، K-pop سبک خاص خود را دارد که می توانید آن را در Search page پیدا کنید. شما می توانید بدون ایجاد لیست پخش خود، یک لیست پخش را پیدا کنید.

اگر می خواهید آهنگ دیگری غیر از K-Pop گوش کنید، Spotify بیش از 82 میلیون آهنگ دارد. Spotify به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان به آهنگ گوش دهید، اما یکی از تفاوت های Spotify Free و Spotify Premium این است که تبلیغات اغلب شما را قطع می کنند. برای حذف تبلیغات، باید طرح اشتراک Premium را خریداری کنید که هزینه آن 9.99 دلار در ماه است.

2. YouTube Music

YouTube Music یکی از مزایای متعدد داشتن اشتراک YouTube Premium است. YouTube Music که حدود 80 میلیون آهنگ در کتابخانه خود دارد، همه آهنگ های اصلی K-Pop را ارائه می دهد. و بهترین بخش این است که راهی برای شما وجود دارد که می توانید YouTube Music را روی رایانه شخصی خود نصب کنید، بنابراین می توانید همچنان بدون تلفن خود به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

بهترین ویژگی YouTube Music سیستم توصیه آن است که بر اساس سابقه شنیداری شما سازگار می شود. علاوه بر این، اگر آهنگ خاصی را پیدا نکردید، یک ویدیوی YouTube دارد که می‌توانید با YouTube Music در پس‌زمینه به آن گوش دهید.

دیگر نگران از دست دادن هنرمندان K-Pop مورد علاقه خود مانند BTS، Blackpink، ITZY، Twice و دیگران نخواهید بود. YouTube Music به شما امکان می دهد به صورت رایگان به موسیقی گوش دهید، اما حاوی تبلیغات است. با این حال، می توانید طرح Premium را برای یک ماه دریافت کنید و سپس 9.99 دلار در ماه پس از آن پرداخت کنید.

3.بهترین برنامه های پخش موسیقی: Apple Music

Apple Music یک سرویس پخش موسیقی عالی است، حتی اگر دستگاه اپل ندارید. کتابخانه آن شامل بیش از 90 میلیون آهنگ، از جمله بهترین آهنگ های K-Pop است، هرچند ممکن است برخی به دلیل محدودیت های منطقه ای در دسترس نباشند. جدای از آن، یک ژانر K-pop اختصاصی وجود دارد که در آن می توانید هنرمندان مورد علاقه خود و نسخه های منتشر شده آنها را پیدا کنید.

بسیاری از ویژگی‌های Apple Music عالی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید، اما این برنامه عمدتاً به دلیل صدای Lossless، صدای Hi-Res بدون اتلاف، و Spatial Audio متمایز است. علاوه بر این، در مقایسه با سایر خدمات، رابط کاربری بسیار جذاب است. ناگفته نماند که اگر دستگاه های اپل زیادی دارید، این برنامه بی عیب و نقص کار خواهد کرد.

Apple Music فقط در دستگاه‌های Apple و تلفن‌های هوشمند Android در دسترس است و اشتراک لازم است. طرح اشتراک Apple Music برای همه 10.99 دلار در ماه و برای دانش آموزان 5.99 دلار در ماه هزینه دارد.

4. Deezer

اگر از گوش دادن به موسیقی FLAC لذت می برید، Deezer یک انتخاب عالی است. شما می توانید به برخی از هنرمندان و گروه های کی پاپ مورد علاقه خود در این پلتفرم گوش دهید. به علاوه، مانند سایر سرویس‌ها، کانالی برای طرفداران کی‌پاپ دارد که می‌توانید لیست‌های پخش مختلف و محصولات ویژه هنرمندان را در آن بیابید.

الگوریتم Deezer لیست‌های پخش را بر اساس سابقه شنیداری شما تنظیم می‌کند، اما توصیه‌ ها ممکن است گاهی به خوبی پلتفرم‌هایی مانند Spotify یا YouTube Music نباشد. Deezer گزینه های مختلف پخش با کیفیت صوتی را در سطوح مختلف ارائه می دهد. با این حال، طرح Hi-Fi رده بالای آن به شما امکان می دهد موسیقی را با کیفیت FLAC، معادل کیفیت CD، پخش کنید.

رابط کاربری پیچیده ‌تر از Spotify یا Apple Music است، اما ناوبری آن نیز آسان‌تر است. Deezer یک سرویس رایگان با برخی تبلیغات و پیش نمایش 30 ثانیه ای است. اگر می‌خواهید از همه ویژگی‌های آن استفاده کنید، می‌توانید برای یکی از طرح‌های برتر Deezer ثبت نام کنید که از 9.99 دلار تا 14.99 دلار در ماه متغیر است.

5.بهترین برنامه های پخش موسیقی: Tidal

Tidal یکی دیگر از برنامه های پخش موسیقی است که موسیقی با کیفیت بالا ارائه می دهد. Tidal دارای یک ژانر K-pop است که در آن می توانید لیست های پخش، آثارهای برجسته ی هنرمندان و سایر محتواها را پیدا کنید. با این حال، ممکن است احساس کنید که لیست‌های پخش به اندازه سایر پلتفرم‌ها صیقلی نیستند.

Tidal خود را به عنوان یک سرویس متعلق به هنرمند معرفی می کند. هر نوازنده ای بیشتر از سایر پلتفرم ها دستمزد می گیرد. این یک رابط کاربری ساده دارد که به راحتی می توان آن را هدایت کرد. جدا از کیفیت استاندارد پخش صدا، می توانید در FLAC و MQA نیز پخش جریانی کنید.

استفاده از Tidal رایگان است اما شما را به ویژگی‌های خاصی محدود می‌کند و با تبلیغات قطع می‌شود. اگر می خواهید ارتقا دهید، دو گزینه وجود دارد: HiFi و HiFi Plus. طرح HiFi 9.99 دلار در ماه هزینه دارد، و طرح HiFi Plus 19.99 دلار در ماه هزینه دارد، که هر دو طرح یک آزمایش 30 روزه را قبل از پرداخت ارائه می دهند.

6. Mubeat

Mubeat برای احساس نزدیک‌ تر شدن به بت‌ها و گروه‌های K-Pop مورد علاقه‌ تان ایده‌آل است. در زمان نگارش این مقاله، این پلتفرم از سه کانال تلویزیونی معروف کره ای پشتیبانی می کند: SBS، KBS و MBC. موزیک ویدیو از هنرمندانی مانند BTS، Blackpink، EXO، Twice و بسیاری دیگر وجود دارد. با این حال، به شما اجازه نمی دهد بدون خروج از برنامه به موسیقی گوش دهید.

همچنین می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید و در برنامه‌هایی مانند Music Core، Show!، و موارد دیگر به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان رأی دهید. اگر می خواهید ویدیوها را به صورت آفلاین تماشا کنید، می توانید آنها را با اشتراک ممتاز دانلود کنید.

Mubeat پخش رایگان موزیک ویدیو را با امکانات و تبلیغات محدود ارائه می دهد. Mubeat+ یک اشتراک 3.99 دلاری در ماه است که تبلیغات را حذف می ‌کند و ویژگی ‌هایی مانند بارگیری ویدیو، پخش جریانی HD، ارسال به دستگاه‌های دیگر و موارد دیگر را باز می‌کند.

با این برنامه ها از موسیقی K-Pop لذت ببرید

تأثیر موسیقی کی پاپ در سراسر جهان بسیار زیاد بوده است و در طول زمان از یک ژانر موسیقی به یک فرهنگ به خودی خود تبدیل شده است. K-Pop یکی از چیزهایی است که کره به آن معروف است، اما می ‌توانید با خواندن برخی از Manhwa ها یا Webtoon ‌ها در اوقات فراغت خود بیشتر فرهنگ آن‌ها را کشف کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس