برنامه ی جدید پینت ویندوز 11 برای اینسایدر ها منتشر خواهد شد

مایکروسافت Paint خود را در ویندوز 11 دوباره طراحی می‌کند و شامل dark mode می‌شود در ادامه به برنامه‌ی جدید پینت ویندوز 11 می‌پردازیم

61
0
برنامه ی جدید پینت ویندوز 11 برای اینسایدر ها منتشر خواهد شد

مایکروسافت برنامه Paint خود را در ویندوز 11 دوباره طراحی می‌کند. این برنامه با یک نوار فرمان جدید به روز می‌شود که بیشتر گزینه‌ها و ابزارهایی را که در رابط نوار Paint در ویندوز ۱۰ وجود دارد را نیز دارد. این اولین به روز رسانی اصلی Paint در سال‌های اخیر است و حتی شامل حالت تاریک (dark mode) نیز می‌شود. در ادامه به برنامه‌ی جدید پینت ویندوز 11 می‌پردازیم.

برنامه ی جدید پینت ویندوز 11

1 برنامه ی جدید پینت ویندوز 11 برای اینسایدر ها منتشر خواهد شد

پانوس پانای (Panos Panay)، رئیس ویندوز و دستگاه‌های مایکروسافت، امروز از طراحی مجدد جدید Paint در توییتر خبر داد. ویدئوی تیزر شامل نگاهی کوتاه به بهبود انتخاب فونت، برس‌ها و حالت تاریک (dark mode) برای Paint است. ابزارها در حال حاضر بسیار کاربردی‌تر به نظر می‌رسند، با یک جمع کننده سریع که تمام برس‌های مختلف و جلوه‌های آنها را نشان می‌دهد. ابزار فونت مایکروسافت برای Paint نیز در حال حاضر قابل دسترسی است، با گزینه‌هایی برای اندازه، تراز و موارد دیگر.

به نظر نمی‌رسد گزینه‌هایی برای لایه‌ها وجود داشته باشد، اما این اولین به روز رسانی اصلی Paint از زمانی است که ribbon interface را به دست آورد. مایکروسافت قبل از تغییر مسیر و نگه داشتن آن به عنوان بخشی از ویندوز، در حال برنامه ریزی برای حذف Paint از ویندوز ۱۰ بود. در عوض، مایکروسافت حذف 3D Paint را از نصب ویندوز ۱۰ آغاز کرده است، برنامه‌ای که برای مدرن سازی و حتی جایگزینی برنامه سنتی Paint طراحی شده بود.

دقیقاً مشخص نیست که Windows Insiders چه زمانی می‌تواند این طرح جدید Paint را آزمایش کند، اما Panay می‌گوید که به زودی برای آزمایش در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید آخرین برنامه‌ها هنگام عرضه و سایر ویژگی‌های Insiders را تجربه کنید، حتماً حساب Twitter کاربری ویندوز اینسایدر Windows Insider را دنبال کنید. Insiderها همه چیزهای جالب را قبل از دیگران دریافت می‌کنند. اگر Insider نیستید و نمی‌خواهید در این برنامه ثبت نام کنید، تمام برنامه‌ها همرا با ویندوز 11 در ۵ اکتبر همراه با انتشار سمی ویندوز 11 برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

حال که با برنامه ی جدید پینت ویندوز 11 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس