بهترین دستگاه های نسپرسو 2024 

50
0
دستگاه های نسپرسو

نسپرسو یک برند قهوه ساز محبوب برای دم کردن در خانه است. دستگاه‌های آن برای استفاده آسان، با عملکردهای ساده و غلاف‌های قهوه آسیاب شده از قبل طراحی شده‌اند.

در حال حاضر 15 دستگاه بین خطوط تولید Nespresso Original و Vertuo موجود است، اما ما تعداد انگشت شماری از بهترین گزینه ها را برای انواع اولویت ها و بودجه ها محدود کردیم. چه به دنبال قهوه ساده ای باشید که صبح هایتان را ساده کند، یک ماشین جمع و جور برای قرار دادن در یک آشپزخانه کوچک، یا یک سیستم قوی با بخارشوی شیر برای تهیه نوشیدنی هایی به سبک کافه در خانه، آن را در این راهنما خواهید یافت. 

به طور کلی بهترین 

Nespresso Vertuo Lattissima 

مزایا

  • چندین نوشیدنی به سبک کافه درست می کند 
  • گرم شدن و دم کردن سریع 
  • کف کننده شیر یکپارچه 

معایب: 

  • فقط با غلاف های Vertuo کار می کند 
  • پس از هر بار استفاده باید کاراف شیر را تمیز کنید 

دستگاه Nespresso مناسب واقعاً به ترجیحات و بودجه هر کاربر بستگی دارد – اما ما فکر می کنیم Vertuo Lattissima بسیاری از افراد را راضی خواهد کرد. این دستگاه به شما اجازه می دهد تا انواع نوشیدنی های کافه ای از جمله لاته، کاپوچینو، شات اسپرسو و ماکیاتو را تهیه نمایید. شما همچنین می‌توانید لیوان‌های جداگانه قهوه معمولی یا کافه‌های 18 اونسی را برای خدمت به افراد مختلف دم کنید. ظرف 30 ثانیه گرم می شود و به سرعت نوشیدنی مورد نظر شما را دم می کند. 

Lattissima دارای یک کف ساز یکپارچه است که با انتخاب تنظیمات لاته، کاپوچینو یا ماکیاتو به طور خودکار فوم را آماده و پخش می کند. همچنین می‌توانید آن را طوری برنامه‌ریزی نمایید که فوم داغ بسازد تا به هر نوشیدنی دیگری اضافه کنید. پس از هر بار استفاده، باید ظرف شیر را جدا کرده و تمیز فرمایید، که راحت ترین نیست، زیرا از شش قسمت تشکیل شده است. همچنین، این دستگاه فقط با غلاف قهوه Vertuo کار می کند، اما می توانید آنها را به صورت آنلاین (از آمازون و سایر خرده فروشان) و در بسیاری از سوپرمارکت ها خریداری کنید. 

حدود 7.5 اینچ عرض و تقریباً 1 فوت عمق، این دستگاه کانتر دارای ردپایی بسیار کوچک می باشد. برچسب قیمت مطمئناً تندتر از سایر گزینه ها است، اما با توجه به قابلیت ها و گارانتی دو ساله، فکر می کنیم ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.  

بهترین بودجه 

Nespresso Vertuo Pop+ 

مزایا

  • رنگ های متعدد موجود است 
  • جمع و جور و سبک وزن 
  • تعمیر و نگهداری کم 

معایب: 

  • هنوز از بسیاری از قهوه سازها گران تر است 
  • بدون عملکرد کف کردن شیر 

نسپرسو برای قهوه سازهای مقرون به صرفه شناخته شده نیست، اما مدل های آن از نظر قیمت متفاوت هستند. در حالی که Vertuo Pop+ هنوز از سایر ماشین‌های تک ‌سرویس برندهای رقیب گران‌تر هست، مقرون به صرفه‌ترین گزینه نسپرسو است. 

این دستگاه قهوه می‌تواند شات‌های اسپرسو تک یا دوتایی، گران‌لونگوس (نوشیدنی ۵ اونسی که اسپرسو را با آب داغ ترکیب می‌کند) و لیوان‌های ۸ یا ۱۲ انسی قهوه دم کند. با غلاف های مختلف Vertuo کار می کند و به طور خودکار دم کردن را بر اساس نوع کپسول درج شده تنظیم می نماید. 

طراحی سبک و جمع و جور دارای مخزن آب 25.4 اونسی است و کمترین فضای پیشخوان را اشغال می کند. همچنین دارای اتصال بلوتوث است و می‌توان آن را با برنامه Nespresso همگام‌سازی کرد، اگرچه به نظر نمی‌رسد چیزی فراتر از نکات و آموزش‌های نگهداری ارائه دهد. 

اگرچه Pop+ همراه با کف‌ کننده شیر عرضه نمی‌شود، اما به این دلیل نیازی به صرف تلاش زیادی برای نگهداری آن نخواهید داشت. تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که ظرف کپسول را خالی کنید، قسمت بیرونی آن را در صورت نیاز پاک نموده و گهگاهی مخزن آب را بشویید و عملکرد خود تمیز شوندگی را اجرا کنید. 

Splurgeبهترین  

Nespresso Vertuo Creatista 

مزایا

  • به راحتی چندین نوشیدنی به سبک باریستا درست می کند 
  • قهوه صاف را با لایه فوم مخملی پخش می نماید 
  • قابلیت تنظیم دما و بافت شیر 

معایب: 

  • پارچ شیر و عصا باید بعد از هر بار استفاده تمیز شوند 
  • نیاز به رسوب زدایی گاه به گاه دارد 

اگرچه Vertuo Creatista گران‌ترین مدل نسپرسو نیست، اما جزو مجموعه‌های گران‌تر است. این دستگاه اسپرسوساز رده بالا به شما این امکان را می دهد که به راحتی نوشیدنی های سبک باریستا را در خانه بسازید. می ‌توانید شات‌های اسپرسو (گرم یا روی یخ)، کاپوچینو، کافه‌لاته، سفیدهای مسطح و ماکیاتو دم کنید. همچنین قهوه معمولی را به صورت یک لیوان یا یک کاراف چند سرو با حداکثر 18 اونس پخش می کند. 

ما دوست داریم که همراه با پارچ شیر و چوب بخار برای ساخت لاته آرت باشد. می توانید دما و بافت شیر ​​را طوری تنظیم کنید که کف کند یا سبک و کف کند. حتی برای نوشیدنی‌های بدون شیر، Creatista وعده می‌دهد که قهوه را با لایه‌ای مخملی از فوم قهوه پخش کند. 

علاوه بر تمیز کردن پارچ شیر و چوب دستی بعد از هر بار استفاده، باید گهگاهی دستگاه را رسوب زدایی کنید. همچنین، با وجود قابلیت‌ها و عملکردهای بسیار، خطر خراب شدن ویژگی‌ها بیشتر می باشد. اما Creatista دارای دو سال ضمانت است و Nespresso پشتیبانی مادام العمر عیب یابی را ارائه می دهد. 

بهترین برای آشپزخانه های کوچک 

Nespresso Essenza Mini 

مزایا

  • ردپای کوچک روی میز 
  • آسان برای ذخیره 
  • طراحی ساده و کاربرپسند 

معایب: 

  • فقط 5 اونس در یک زمان دم می کند 
  • مخزن ممکن است با استفاده مداوم نشت کند 

Essenza Mini جمع و جورترین قهوه ساز نسپرسو می باشد. کمتر از 4 اینچ عرض، حدود 1 فوت عمق، و تنها 8 اینچ قد دارد، ردپایی بسیار کوچکی روی میز دارد و باید زیر اکثر کابینت های آشپزخانه قرار گیرد. و وزن آن فقط 5 پوند هست، بنابراین می توانید به راحتی آن را در صورت نیاز جابه جا کنید یا زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را کنار بگذارید. 

این دستگاه از غلاف های نسپرسو اصل استفاده می کند – این کپسول ها شکل کمی متفاوت از غلاف های Vertuo دارند. می تواند شات های اسپرسو (تک یا دوتایی) یا قهوه گران لانگو (اسپرسو با آب داغ) درست کند، اما تنها تا 5 اونس در یک دم نوشیده می شود. 

برخی از بازبینان مشکلات مربوط به نشت مخزن آب را گزارش کرده اند. اما برای اینکه خیالتان راحت شود، در صورت مواجه شدن با هر گونه نقص، دارای گارانتی دو ساله است. این برند از نظر تعمیرات و تعویض قابل اعتماد به نظر می رسد و حتی پس از گذشت دو سال، همچنان به پشتیبانی مادام العمر عیب یابی ادامه می دهد. 

بهترین برای خانوارهای بزرگ 

Nespresso Vertuo Evoluo 

طرفداران: 

  • مخزن بزرگ آب و ظرف غلاف 
  • در 15 ثانیه گرم می شود 
  • به صورت معقولانه قیمت گذاری شده 

معایب: 

  • بدون گزینه ی چند سرویس دهی 
  • شیر را بخار و کف نمی کند 

اگر با چندین نوشیدنی قهوه زندگی می کنید، Evoluo ممکن است راهی برای رفتن باشد. این دستگاه نسپرسو دارای مخزن آب سخاوتمندانه 54 اونسی هست، در حالی که ظرف کپسول می تواند تا 17 غلاف استفاده شده را در خود جای دهد. این به معنای پر کردن مکرر مخزن یا توزیع کپسول های استفاده شده است. 

شات های اسپرسو، گرانولو و فنجان های 8 اونسی قهوه درست می کند و به طور خودکار دم کردن را بر اساس غلاف درج شده تنظیم می کند. اما باید توجه داشته باشیم که این فقط یک مدل تک ‌سرویس است – اگر می‌خواهید یک قایق 18 اونسی برای دم کردن چندین وعده مصرف کنید، Lattissima، Creatista یا Vertuo Next ممکن است به شما خدمات بهتری بدهد. 

Evoluo در کمتر از 15 ثانیه گرم می شود و پس از 9 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود (بقیه تنها پس از 2 دقیقه خاموش می شوند) به شما این امکان را می دهد که چندین فنجان پشت سر هم بدون خاموش شدن آن بسازید. اگرچه بخارپز یا کف ‌گیر شیر ندارد، اما با توجه به قیمت متوسط، فکر می‌کنیم که نسبتاً خوب است. 

همه کاره ترین 

Nespresso Vertuo Next 

مزایا

  • سازگار با تمام سایزهای غلاف 
  • شات های اسپرسو، قهوه، و کافه ها را پخش می نماید 
  • طراحی باریک حداقل فضا را اشغال می کند 

معایب: 

  • بدون کف کننده شیر 
  • گارانتی کوتاه تر نسبت به مدل های دیگر 

Vertuo Next به دلیل تطبیق پذیری خود متمایز است. این دستگاه به طور خودکار شات های اسپرسو تک و دوتایی را دم می کند. 5، 8، یا 12 اونس فنجان قهوه؛ و 18 اونس قهوه. این با تمام اندازه های کپسول Vertuo سازگار هست، غلاف درج شده را تشخیص می دهد و نوشیدنی ها را بر این اساس دم می کند. 

این قهوه ساز میان رده مانند برخی از مدل های فانتزی این برند، کف کننده شیر ندارد. اما می‌توانید برای تهیه لاته، کاپوچینو و سایر نوشیدنی‌های سبک باریستا یک چوب بخار بخرید. 

با عرض تنها 5.5 اینچ، پروفیل باریک باید در هر آشپزخانه ای مناسب باشد. این دستگاه نسپرسو فقط با یک سال گارانتی ارائه می شود، در حالی که بسیاری دیگر به مدت دو سال گارانتی می شوند. با این حال، سازنده یک عمر کمک عیب یابی ارائه می دهد. 

نکاتی که هنگام خرید دستگاه نسپرسو باید در نظر بگیرید 

اورجینال در مقابل Vertuo: نسپرسو دارای دو خط قهوه ساز است: Original و Vertuo. مدل‌های اصلی در اصل فقط دستگاه‌های اسپرسوساز هستند، به این معنی که شات‌های اسپرسو و گران‌لونگ‌ها را با حداکثر ظرفیت دم‌آوری ۵ اونس پخش می‌کنند. جیمز پرگولا، کارشناس قهوه در نسپرسو، می‌گوید این قهوه‌ها برای کسانی که از یک جرعه سریع یا نوشیدنی ساده و کلاسیک مبتنی بر اسپرسو مانند کاپوچینو یا لاته لذت می‌برند، عالی هستند. 

از طرف دیگر دستگاه های Vertuo نه تنها اسپرسو، بلکه قهوه معمولی را نیز درست می کنند. Pergola می گوید: سیستم نوآورانه دم کردن و کپسول Vertuo برای قهوه در تمام طول روز ایده آل است. “صبح خود را با یک قهوه بزرگ شروع کنید، یک اسپرسو دوتایی به عنوان غذای بعد از ظهر دم کنید و سپس یک اسپرسوی بدون کافئین برای عصر دم کنید.” 

سازگاری با پاد: دستگاه های نسپرسو فقط با نوع خاصی از کپسول کار می کنند. Nespresso غلاف های خود را می فروشد، اما چند مارک قهوه دیگر – مانند Starbucks و Peet’s Coffee – نیز غلاف هایی تولید می کنند که می توانند در دستگاه نسپرسو شما قرار بگیرند. کپسول ها به طور گسترده به صورت آنلاین و در فروشگاه های خرده فروشی مختلف در دسترس هستند و در اندازه های مختلف برای دم کردن تک شات اسپرسو، دو شات، لیوان های جداگانه و حتی 18 اونسی قهوه وجود دارند. 

به خاطر داشته باشید که ماشین آلات از خطوط تولید مختلف به انواع مختلفی از کپسول نیاز دارند. غلاف‌های Vertuo فقط با ماشین‌های Vertuo و کپسول‌های Original فقط با ماشین‌های Original سازگار هستند. بنابراین مطمئن شوید که نوع غلاف مناسب برای سیستم خود و اندازه های مناسب برای نوشیدنی هایی که می خواهید درست کنید خریداری کنید. 

قیمت: قیمت دستگاه های نسپرسو از 100 دلار تا 800 دلار متغیر است. مقرون به صرفه ترین مدل های نسبتا ساده، دم کردن شات اسپرسو و فنجان های قهوه هستند. گزینه‌های سطح بالاتر ویژگی‌های بیشتری دارند و معمولاً با عملکرد شیر – مانند کف ‌کننده خودکار یا چوب بخار – برای تهیه نوشیدنی‌های سبک کافه‌ای و لاته آرت همراه هستند. همچنین می‌توانید دستگاه‌های بازسازی‌شده را مستقیماً از نسپرسو با نرخ تخفیف خریداری کنید. 

تعمیر و نگهداری: قهوه سازهای نسپرسو به طور کلی نگهداری آسانی دارند، اما برخی از آنها به تمیز کردن مکرر بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند. برای مدل‌های ساده‌تر بدون جزء شیر، می‌توانید قسمت بیرونی را پاک نمایید و در صورت نیاز مخزن آب را بشویید. برخی نیاز به رسوب زدایی گاه به گاه یا اجرای عملکرد خود تمیز شونده دارند. 

اگر دستگاه پیچیده‌تری با دستگاه کف‌ ساز شیر دارید، پس از هر بار استفاده، باید قفسه شیر و هر قطعه متصل به آن (مانند میله بخار، دهانه یا لوله آسپیراسیون) را بشویید. 

ویژگی های اضافی: بسیاری از دستگاه های نسپرسو دارای ویژگی های اضافی هستند که آنها را از سایر مارک های قهوه ساز متمایز می کند. همانطور که اشاره شد، خط اورجینال فقط اسپرسو دم می‌کند، در حالی که دستگاه‌های Vertuo نیز قهوه درست می‌کنند. فراتر از آن، مدل های ممتاز اغلب شامل یک جزء شیر هستند. برخی نوشیدنی‌های کافه‌ای را به‌طور خودکار دم می‌کنند که نیاز به شیر دارند (بدون نیاز به مهارت باریستا)، و برخی دیگر دارای دسته‌های بخار هستند تا بتوانید کف کردن، کف کردن و لاته‌آرت را خودتان انجام دهید. 

تعدادی از ماشین‌ها دارای اتصال بلوتوث برای جفت شدن با یک دستگاه تلفن همراه و دسترسی به ویژگی‌ها از طریق برنامه Nespresso هستند. اما تا آنجا که می توانیم بگوییم، این ویژگی در درجه اول برای آموزش و نکات نگهداری است. 

چگونه بهترین دستگاه های نسپرسو را انتخاب کردیم 

برای گردآوری این لیست از بهترین دستگاه‌های نسپرسو، همه مدل‌های موجود را بررسی کردیم و گزینه‌های پرفروش و دارای بالاترین امتیاز را بررسی کردیم. ما همچنین با جیمز پرگولا، کارشناس قهوه در Nespresso، مشورت کردیم، که ملاحظات خرید و بینشی در مورد خطوط Original و Vertuo ارائه داد. پس از ارزیابی هر دستگاه بر اساس قابلیت‌ها، ویژگی‌ها، کاربر پسند بودن، تطبیق پذیری، نیازهای تعمیر و نگهداری، اندازه و قیمت آن، آن را به گزینه‌های نهایی محدود کردیم. 

چرا باید به ما اعتماد کنید؟ 

نویسندگان و همکاران ما تجربه گسترده ای در فضای خرید آنلاین دارند. این داستان توسط ترزا هالند، نویسنده تجارت آزاد و بررسی کننده محصولات متخصص در کالاهای خانگی، لوازم خانگی، فناوری مصرف کننده و محصولات سبک زندگی نوشته شده است. راهنمای خرید او در The Spruce، Travel + Leisure، MyDomaine، People و Byrdie ظاهر شده است. 

سوالات متداول 

آیا دستگاه نسپرسو برای من مناسب است؟ 

دستگاه‌های نسپرسو بر اساس اندازه، قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و قیمت بسیار متفاوت هستند، بنابراین شانس زیادی وجود دارد که بتوانید دستگاهی متناسب با نیازها و ترجیحات خود پیدا کنید. این برند قهوه‌سازهای قطره‌ای ارائه نمی‌دهد و همه مدل‌ها به غلاف‌های از پیش تقسیم‌شده آن نیاز دارند – بنابراین اگر دوست دارید دانه‌های قهوه تازه را آسیاب کنید تا دسته‌های بزرگی از جاوا تهیه نمایید، ممکن است انتخاب درستی نباشد. گفته می‌شود، مدل‌های یکبار مصرف نسپرسو عموماً آسان برای استفاده و تعمیر و نگهداری کم هستند، در حالی که عملکردهای دم کردن خودکار می‌توانند روال صبحگاهی شما را ساده‌تر کنند. 

آیا می توانم از هر نوع قهوه ای با دستگاه نسپرسو استفاده کنم؟ 

باید از غلاف‌های قهوه آسیاب شده با برند نسپرسو (یا غلاف‌های قهوه مناسب نسپرسو از یک برند قهوه دیگر) استفاده کنید و مطمئن شوید که غلاف‌هایی که دریافت می‌کنید با دستگاه خاص شما سازگار هستند – به یاد داشته باشید، کپسول‌های Original و Vertuo قابل تعویض نیستند. اما در این پارامترها، گزینه های زیادی دارید. Pergola می گوید: نسپرسو طیف گسترده ای از انواع قهوه را ارائه می دهد که هر کدام دارای سطوح مختلف برشتگی، بدن، اسیدیته و تلخی هستند و اضافه می کند که غلاف ها بر این اساس اندازه می شوند. کپسول‌های کوچک‌تر اسپرسو و اسپرسو دوتایی دم می‌کنند، در حالی که کپسول‌های بزرگ‌تر اندازه‌های لانگو و قهوه/مگ را دم می‌کنند. 

دستگاه نسپرسو چگونه کار می کند؟ 

هر مدل کمی متفاوت است، اما اکثر سیستم‌های نسپرسو، ماشین‌های خودکار و تک ‌سرویس هستند. پس از پر کردن مخزن آب، یک کپسول از قبل تقسیم شده از قهوه آسیاب شده را به اندازه نوشیدنی که می خواهید درست کنید (شات اسپرسو، گران لانگو، فنجان قهوه معمولی و غیره) وارد می کنید. دستگاه نوع غلاف را حس می کند و به طور خودکار مقدار، دما و زمان دم را تنظیم می کند. 

چه نوع نوشیدنی هایی را می توانم با دستگاه نسپرسو دم کنم؟ 

با دستگاه نسپرسو می توانید انواع نوشیدنی ها را دم کنید. قابلیت‌های خاص بسته به مدل متفاوت هست، اما حداقل، هر کدام می‌توانند شات‌های اسپرسو تک، دو شات و گران‌لونگوس (نوشیدنی ۵ اونسی که آب داغ و اسپرسو را ترکیب می‌کند) درست کنند. دستگاه های پیچیده تر همچنین قهوه معمولی و نوشیدنی های مختلف به سبک باریستا مانند کافه لاته، کاپوچینو، سفید تخت و ماکیاتو را دم می کنند. 

دستگاه نسپرسو چقدر عمر می کند؟ 

Pergola می گوید: «یک دستگاه نسپرسو باید چندین سال یا بیشتر دوام بیاورد. هر مدل دارای گارانتی است (بیشتر دو سال است، اما برخی فقط یک سال هستند)، و این برند یک عمر پشتیبانی عیب یابی ارائه می دهد. با این حال، تمیز کردن مناسب (از جمله رسوب زدایی گاه به گاه و جدا کردن قطعات) به افزایش طول عمر آن کمک می کند. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس