تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022 | بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲

73
0
تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022

نشنال جئوگرافیک از بین بیش از ۲ میلیون عکس گرفته شده توسط حدود ۱۳۲ عکاس در ۶۰ کشور جهان، مجموعه‌ای از بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد. برخی از این عکس‌ها از موقعیت‌های مکانی گرمسیری و برخی دیگر از نقاطی از جهان با دمای حدود ۴۹ درجه زیر صفر گرفته شده است. در این مقاله به بررسی تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022 می پردازیم.

نشنال جئوگرافیک می‌گوید که عکاسان سراسر جهان، ۲,۲۳۸,۸۹۹ عکس شگفت‌انگیز را تقریباً از تمام قاره‌ها گرفته‌‌اند. در‌نتیجه می‌توان در بین آن‌ها، تصاویر متنوعی را از سراسر جهان مشاهده کرد.

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022
بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲

نشنال جئوگرافیک منتخبی از تصاویر سال ۲۰۲۲ را در نسخه چاپی نشریه خود و همچین در وب‌سایت نشنال جئوگرافیک منتشر کرده است. همان‌طور که گفته شد، این تصاویر حاصل بررسی بیش از دو میلیون عکسی است که در سال جاری گرفته شده‌اند.

در سال گذشته میلادی، ۱۳۲ عکاس برای گرفتن عکس‌ به ۶۰ کشور جهان اعزام شدند و نشنال جئوگرافیک می‌گوید آن‌ها در مجموع به ارزش ۴۰۰۰ پوند تجهیزات برای عکاسی به همراه خود برده‌اند. این عکاسان در مجموع، ۲,۲۳۸,۸۹۹ عکس شگفت‌انگیز از مناطقی با دمای بالا، همچون استان‌های سند و بلوچستان در پاکستان تا دماهای خیلی پایین سرزمین‌های شمال غربی کانادا ثبت کرده‌اند.

تصاویری که در این مطلب به اشتراک گذاشته شده‌اند، تنها تعدادی منتخب از تصاویر ۲۰۲۲ نشنال جئوگرافیک هستند که در نسخه چاپی نشریه نشنال جئوگرافیک و در وب‌سایت آن‌ها منتشر شده‌اند و می‌توانند برای بسیاری جذابیت داشته باشند و تصویری کلی از اتفاقات در سراسر جهان ارائه کنند.

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022
بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲

در بین تصاویر، عکسی گرفته‌شده توسط «رنا افندی»، عکاس اهل استانبول دیده می‌شود که یک پروانه نایاب را نشان می‌دهد.

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022
تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک سال 2022

عکس دیگری در بین تصاویر دیده می‌شود که توسط «مکس استون» گرفته شده است و موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس را در ساعات اولیه پرتاب از کیپ کاناورال نشان می‌دهد.

nationalgeographic

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس