معرفی بهترین Fitbit در سال 2022

43
0
بهترین Fitbit

با مطالعه ی این مقاله می توانید بهترین Fitbit را برای خود پیدا کنید و انتخاب های سالم را به زندگی خود وارد کنید.

بهترین پوشیدنی های Fitbit از جمله مقرون به صرفه ترین و در عین حال توانا ترین ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند موجود در بازار هستند. آنها می توانند به بهبود خواب، پیگیری تمرینات، حرکات روزانه، رژیم غذایی و حتی تنفس کمک کنند. و حتی اگر یک کاربر باتجربه در زمینه ی گجت های پوشیدنی هستید ارزش بررسی را دارند.

در حالی که بسیاری از ساعت ‌های هوشمند گران ‌قیمت اغلب با معیار های پیچیده‌ شان غیرقابل نفوذ به نظر می ‌رسند، بهترین ردیاب ‌های تناسب اندام و بهترین ساعت‌ های هوشمند Fitbit رویکردی در دسترس ‌تر دارند. این هم از نظر قیمت و هم از نظر کاربرد صدق می کند. کارکرد دستگاه‌ های آن ساده است و اغلب تمرین ‌هایی مانند دویدن و پیاده‌ روی را به‌طور خودکار تشخیص می ‌دهند.

علاوه بر این، به لطف Fitbit که تمام این معیار ها را در «نمرات» ساده ‌ای مانند خواب، استرس و آمادگی روزانه قرار داده است، همه چیز به راحتی قابل درک است. و اگر به دنبال یک گام شمار ساده، ردیاب خواب و کالری با گزینه ای برای استفاده ی روزانهبه صورت عمیق تر هستید، ممکن است آخرین Fitbit درست در خیابان شما برای خرید در دسترس باشد.

از آنجایی که اکثر پوشیدنی ‌های Fitbit در بازار را آزمایش کرده ‌ایم، فهرستی قطعی از بهترین ساعت‌ های هوشمند Fitbit را که با سرعت آن ‌ها عرضه کرده‌ ایم، گردآوری کرده ‌ایم. چند لحظه وقت بگذارید و این راهنما را بررسی کنید، چه این اولین باری است که یک ردیاب تناسب اندام یا ساعت هوشمند می ‌خرید، یا می ‌خواهید دستگاه فعلی خود را ارتقا دهید یا به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت هستید. به یاد داشته باشید که فصل جمعه سیاه فرا رسیده است و زمان خوبی برای خرید است، زیرا احتمالاً معاملات عالی بلک فرایدی Fitbit را در سایت های خرده فروشان در سراسر جهان خواهید دید.

بهترین Fitbit در سال 2022

1. Fitbit Versa 3

بهترین Fitbit
بهترین Fitbit

بهترین Fitbit در مقایسه با کل محصولات

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله GPS: بله عمر باتری: تا 6 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+نمایشگر با ظاهری عالی

+ GPS داخلی برای ردیابی اجرا ها

+سبک و راحت

دلایل اجتناب از خرید

-دکمه کناری با طراحی ضعیف

Fitbit Versa 3 یک ساعت هوشمند با ظاهر عالی است و (در کنار Sense) یکی از قدرتمندترین Fitbits در سراسر جهان است. این می ‌تواند اعلان ‌های کاربردی گوشی هوشمند را به شما بدهد، پرداخت ‌های بدون تماس انجام دهد، موسیقی ‌هایتان را کنترل کند، اشباع اکسیژن خونتان را کنترل کند، خوابتان را ردیابی کند و زمانی که فشار زیاد می ‌شود، شما را در تمرین‌ های تنفسی راهنمایی کند. همچنین ده‌ ها نوع تمرین را با GPS برای جلسات کاردیو در فضای باز ردیابی می ‌کند و در آزمایش ‌های ما، به خوبی در برابر ساعت‌ های ورزشی اختصاصی ایستاده است.

دستورات صوتی نیز با آمازون الکسا و ادغام دستیار گوگل پشتیبانی می شوند و می توانید برنامه های شخص ثالث دیگری را از طریق گالری برنامه Fitbit دانلود کنید. ما متوجه شدیم که Fitbit Versa 3 بیشتر از ساعت‌ های دیگر در این لیست نیاز به شارژ دارد، اما اگر مشکلی ندارید که هر شش روز یک بار شارژر آن را متصل کنید، توصیه می ‌شود آن را استفاده کنید.

همه اینها با صفحه نمایش 1.58 اینچی AMOLED که بسیار روشن و شفاف است، خواندن اعلان ها و بررسی آمار تمرین خود را در یک نگاه آسان می کند. ما طرفدار “دکمه” حساس به لمس در کناری نیستیم مورد، که ممکن است ضربه زدن به آن دشوار باشد، اما یک مسئله نسبتاً جزئی است.

2. Fitbit Inspire 3

بهترین Fitbit با بودجه مناسب

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: بله، از طریق تلفن عمر باتری: تا 10 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+ ویژگی های عالی ردیابی سلامت

+App خواندن و تجزیه و تحلیل معیار های شما را آسان می کند

+صفحه نمایش AMOLED روشن و رنگارنگ

دلایل اجتناب از خرید

-صفحه نمایش ممکن است برای برخی افراد هنوز خیلی کوچک باشد

-پیمایش خیلی خوب بهینه نشده است

– اشتراک Premium رایگان از یک سال به شش ماه کاهش یافت

Fitbit Inspire 3 دارای طراحی اصلاح ‌شده ‌ای است که دارای یک واحد اصلی گسترده ‌تر و طولانی ‌تر و یک نوار سیلیکونی مناسب ‌تر است. و در حالی که دارای یک صفحه نمایش رنگی AMOLED است – اولین مورد در محدوده Inspire – از همان عمر باتری چشمگیر برخوردار است. حتی اگر از صفحه نمایش همیشه روشن استفاده می کنید، ردیاب حدود 10 روز دوام می آورد.

ضربان قلب شما را به صورت 24 ساعته ردیابی می کند و از این اطلاعات همراه با داده های خواب شما برای ارائه تجزیه و تحلیلی از آمادگی روزانه و مدیریت استرس شما استفاده می کند. همچنین به شما یادآوری می ‌کند که اگر مدتی است این کار را انجام نداده ‌اید، کمی بلند شوید و قدم بزنید، و اگر روز پر استرسی را سپری می ‌کنید، می ‌توانید با ویژگی تنفس هدایت ‌شده ۲ دقیقه‌ ای استراحت کنید. .

نکته جدید در Inspire 3 مانیتورینگ Sp02 است که سطح اکسیژن در خون شما را ردیابی می کند و در صورتی که به زیر یک آستانه خاص مانند 90 درصد کاهش یابد می تواند به شما هشدار دهد که به طور بالقوه یک علامت هشدار دهنده از هیپوکسی است و می تواند به ردیابی خواب و بهبودی کمک کند. اکثر ساعت‌ های هوشمند تناسب اندام کامل این حسگر را دارند، بنابراین دیدن این حسگر خوب است که در نهایت به محدوده باریک Inspire راه پیدا کند.

3. Fitbit Sense

بهترین Fitbit
بهترین Fitbit

بهترین Fitbit ممتاز برای ردیابی خواب، نظارت بر سلامت و سالمندان

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: بله عمر باتری: تا 6 روز سازگاری: Android/iOS/Windows

دلایل خرید

+ ثبت جزئیات خلق و خو و استرس

+ پوشیدن خیلی راحت

+ GPS داخلی برای ردیابی دویدن

دلایل اجتناب از خرید

– شمارش گام ها 100٪ دقیق نیست

Fitbit Sense یک ساعت فوق ‌العاده پیشرفته است که می ‌تواند سطح استرس شما را با اندازه ‌گیری رسانایی پوست شما ردیابی کند (اصولاً تغییرات رسانایی نشانه فعالیت آدرنال است که به معنای استرس است). این داده ‌ها با برنامه Fitbit همگام ‌سازی می‌ شوند، جایی که می ‌توانید خلق و خوی خود و هر عاملی را که ممکن است بر احساس شما تأثیر گذاشته باشد، ضبط کنید تا بتوانید الگو ها را جستجو کنید.

Sense یک ساعت ورزشی عالی نیز هست، با طیف وسیعی از گزینه‌ های ردیابی فعالیت. می ‌توانید تمرین‌ های مورد علاقه‌ تان را پیکربندی کنید، به طوری که وقتی دکمه حساس لمسی در سمت چپ قاب Sense را فشار می‌ دهید، به ‌عنوان میانبر های سریع ظاهر می ‌شوند، و GPS روی برد برای نقشه‌ برداری از دویدن، پیاده ‌روی و دوچرخه ‌سواری وجود دارد. این ساعت بسیار زیبا با طراحی تقریباً یکسان با Fitbit Versa 3 است. بند سیلیکونی نرم استفاده از آن را حتی در شب بسیار راحت می کند.

تنها شکایت ما این است که ردیابی گام در طول آزمایش ما کمی ناسازگار بود، مراحل ثبت را حتی اگر به دستگاه گفتیم در یک فعالیت دوچرخه سواری شرکت می کنیم. در غیر این صورت، Fitbit Sense یک ساعت فوق العاده است که به راحتی توصیه می شود. اگر به دنبال دستگاهی هستید که ویژگی‌ های مشابهی را در یک بسته جمع ‌و جورتر ارائه دهد، Fitbit Charge 5 همچنین دارای همان سنسور ردیابی استرس است.

4. فیت بیت لوکس

بهترین فیت بیت برای خانم هایی که یک ردیاب تناسب اندام شیک می خواهند

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: خیر عمر باتری: تا 7 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+ پایش ضربان قلب بسیار دقیق

+ صفحه نمایش AMOLED واضح و واضح

+طراحی مدرن و شیک

دلایل اجتناب از خرید

-بدون GPS داخلی برای ردیابی اجرا ها

Fitbit Luxe هوشمند ترین و زیباترین ردیاب تناسب اندام شرکت تا به امروز است. عالی به نظر می رسد اما ویژگی ها را فدای سبک نمی کند. مراحل، خواب، سطح استرس، ضربان قلب، تنفس و تمرینات را کنترل می کند و همچنین دارای سنسور اشباع اکسیژن خون است.

در آزمایش ‌های ما، ردیابی ضربان قلب به ‌ویژه چشمگیر بود، و با ساعت ‌های دویدن پیشرفته برای جلسات باشگاه با شدت بالا رقابت می ‌کرد. همه این آمار ها روی یک صفحه نمایش AMOLED فوق العاده واضح و روشن نشان داده می شوند (یک ارتقای بزرگ از صفحه نمایش تک رنگ ساعت هایی مانند Fitbit Inspire 2 که آمار روزانه شما را به صورت تمام رنگی با انیمیشن های صاف نشان می دهد. ما از میزان داده Fitbit تحت تأثیر قرار گرفتیم. توانست بر روی چنین صفحه نمایش جمع و جور قرار بگیرد، و همه آن به وضوح چیده شده است و به راحتی قابل پیمایش است.

به علاوه، رابط لمسی را صاف و پاسخگو یافتیم. هرچه Fitbit خود را بیشتر بپوشید، بیشتر از آن بهره خواهید برد زیرا تصویر کامل تری از سلامت، سبک زندگی و عادات شما ایجاد می کند، و Luxe چیزی است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

5. Fitbit Charge 5

بهترین Fitbit
بهترین Fitbit

بهترین Fitbit اگر در دنبال ورزش جدی هستید

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: بلهعمر باتری: تا 7 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+ GPS داخلی

+ مانیتور استرس EDA

+ صفحه نمایش روشن و واضح

دلایل اجتناب از خرید

-بدون کنترل موسیقی

Fitbit Charge 5 بهترین ویژگی ها را از تمام دستگاه های دیگر این شرکت دریافت می کند و آنها را در یک بسته ورزشی قرار می دهد. برای ردیابی دویدن، پیاده‌ روی و دوچرخه ‌سواری بدون حمل تلفن خود، GPS را دریافت می ‌کنید. یک سنسور EDA (فعالیت الکترودرمال) برای اندازه گیری تغییرات در سطوح استرس، یک برنامه ECG، و (مانند Fitbit Luxe) یک صفحه نمایش AMOLED روشن که استفاده از آن را لذت بخش می کند.

Charge 5 یک ردیاب تناسب اندام است که برای افرادی ساخته شده است که تمرینات خود را جدی می گیرند اما آماده سرمایه گذاری در یک ساعت مخصوص دویدن یا شنا نیستند. طیف وسیعی از حالت ‌های ردیابی تمرین وجود دارد (شما می ‌توانید پنج مورد دلخواه خود را برای دسترسی سریع انتخاب کنید)، و نظارت بر ضربان قلب بسیار دقیق است. در آزمایش ‌های ما، به اندازه یک ساعت ورزشی ممتاز پاسخگو بود.

برخلاف Fitbit Charge 4، Charge 5 به شما اجازه نمی دهد لیست پخش Spotify یا سایر موسیقی ها را از روی مچ دست خود کنترل کنید، اما این یک ایراد جزئی است و در غیر این صورت یک ردیاب تناسب اندام عالی است. برنامه ECG زمانی که ساعت برای اولین بار عرضه شد در دسترس نبود زیرا نیاز به تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) داشت، اما اکنون قفل آن باز شده و آماده استفاده است.

6. Fitbit Versa 4

ساعت مخصوص تناسب اندام Fitbit که در اطراف لبه ها کمی ضمخت است

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: بله عمر باتری: تا 6 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+ هزینه ی نگهداری کمتر از ساعت اپل

+ رابط کاربری دوباره به راحتی قابل درک است

+طراحی متمایز و زیبا باقی می باشد

+ عمر باتری نسبتاً طولانی در حالت پیش فرض

دلایل اجتناب از خرید

-برخی مسائل مربوط به دقت منابع انسانی

-بدون برنامه شخص ثالث

– بلندگوی یکپارچه ضعیف است

-برخی از ویژگی ها در زمان راه اندازی در دسترس نیستند

زمانی که گوگل Fitbit را در سال 2020 خریداری کرد، نیمی از ما انتظار داشتیم بهترین فیت بیت ها، از جمله ساعت هایی مانند Fitbit Versa 4، از نرم افزار WearOS گوگل در آینده استفاده کنند، اما این اتفاق نیفتاده است. این ساعت بیشتر شبیه یک نسخه بهینه شده از Fitbit Versa 3 است. این ساعت برای مبتدیان مناسب است اما تمام پتانسیل هوشمند برخی از رقبا مانند Apple Watch را ندارد.

برنامه های شخص ثالث و همچنین پخش و کنترل موسیقی که مسلماً بسیار مهم تر است، منتشر شده اند. این بدان معناست که Fitbit Versa 4 ساعتی نیست که به مردم اجازه دهد بدون تلفن بیرون بروند و ورزش کنند. ناامید کننده حتی متأسفانه تر، Fitbit Versa 4 نسبت به اپل واچ سری 8 یا گارمین ونو 2، ردیاب تناسب اندام کمتری برای دوندگان است.

با این حال، علی ‌رغم نداشتن هیچ چیز برتر واقعی، Fitbit Versa 4 هنوز هم برای استفاده کردن بسیار راحت است. اگر از حالت نمایش “همیشه روشن” استفاده نکنید، باتری مدت زیادی دوام می آورد. قرض گرفتن فیت بیت از چیدمان رابط پیکسل واچ، ویژگی های هوشمند تر آن را به شیوه ای دلپذیر ارائه می دهد، به ویژه اعلان ها. و علی ‌رغم انتقادات مربوط به تناسب اندام که در این بررسی به آنها خواهیم پرداخت، برای افرادی که به دنبال ردیابی معمولی دویدن و پیاده ‌روی هستند، به ‌راحتی به اندازه کافی خوب است.

7. Fitbit Charge 4

بهترین Fitbit
بهترین Fitbit

Fitbit کوچک و باریک با GPS برای نقشه برداری از تمرینات در فضای باز

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: بله عمر باتری: تا 7 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+ GPS داخلی برای ردیابی اجرا ها

+Fitbit Pay برای پرداخت های بدون تماس

+ کنترل های Spotify برای پخش موسیقی

دلایل اجتناب از خرید

-بدون صفحه نمایش رنگی

-بدون ECG یا ردیابی استرس

Charge 4 در حال حاضر جایگزین Charge 5 شده است، اما هنوز یک انتخاب محکم است، به خصوص برای دوندگان با بودجه. برای استفاده روزمره به اندازه کافی هوشمند به نظر می رسد، اما تمام ویژگی های مورد نیاز برای ردیابی تمرینات را نیز دارد، از جمله GPS داخلی. این بسیار دقیق تر از GPS متصل است (که روی گوشی شما نصب می شود) و به این معنی است که در صورت تمایل می توانید گوشی خود را در خانه بگذارید.

همچنین Fitbit Pay برای پرداخت های بدون تماس وجود دارد، و اگر تلفن خود را حمل می کنید، می توانید از Charge 4 برای کنترل لیست پخش Spotify خود استفاده کنید. هنگامی که Charge 4 با اپلیکیشن Fitbit جفت شود، Active Zone Minutes را نیز ردیابی می کند – معیاری از شدت ورزش. اینها بر اساس مناطق تمرین ضربان قلب هستند اما ساده شده اند، بنابراین درک آنها آسان است. بسته به سن و تناسب اندام عمومی، اهداف خاصی را تعیین خواهید کرد، که راهی بسیار مفید برای اطمینان از اینکه هر هفته به اندازه کافی ورزش می کنید، است.

در طول آزمایش، متوجه شدیم که رابط کاربری Fitbit Charge 4 فوق‌ العاده است و اطلاعات کافی را ارائه می‌کند تا بدون احساس به هم ریختگی مفید باشد. قیمت آن نیز بسیار مناسب است و اغلب می توان آن را بسیار ارزان در آمازون یافت. صفحه نمایش رنگی وجود ندارد، اما این یک ردیاب تناسب اندام عالی است که دارای ویژگی هایی است که واقعاً مهم است.

8. Fitbit Ace 3

بهترین Fitbit برای کمک به بچه ها برای فعال ماندن

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: خیر ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: خیر عمر باتری: 8 روز سازگاری: Android/iOS

دلایل خرید

+ طیف گسترده ای از فعالیت ها را ردیابی می کند

+صفحه نمایش به خوبی محافظت می شود

+طراحی خوش سلیقه برای تمام سنین

دلایل اجتناب از خرید

-کابل شارژ کوتاه

Fitbit Ace 3 فقط برای بچه ها ساخته شده است و آنها را تشویق می کند تا بیشتر فعال شوند. این مچ بند گام‌ ها، به ‌علاوه فعالیت‌ های سرگرم‌ کننده مانند ترامپولن زدن و ورزش ‌های مدرسه را دنبال می‌ کند، با دستاورد هایی که آنها را درگیر می ‌کند.

هیچ مانیتور ضربان قلب تمام روز وجود ندارد (که منطقی است زیرا ضربان قلب کودکان در حال استراحت با رشد آنها تغییر می کند) و کالری شماری یا GPS وجود ندارد. با این حال، اگر فرزند شما تلفن خود را دارد، می ‌تواند از Ace 3 برای دریافت اعلان ‌های برنامه استفاده کند. Ace 3 برای کودکان 6 تا 13 ساله طراحی شده است، و برخلاف برخی از ساعت های هوشمند کودکان، طرح هایی وجود دارد که با شخصیت های کارتونی تزئین نشده اند، به این معنی که با بزرگتر شدن آنها خجالت آور نیست (البته اگر آنها بخواهند نسخه ویژه Minions وجود دارد. ترجیح می دهند).

در آزمایش ‌ها یمان، ما همچنین خوشحال بودیم که باند آن پوست حساس را تحریک نمی‌ کند، که عامل مهمی است زمانی که بچه‌ ها قرار است آن را در تمام طول روز بپوشند. ما همچنین از نحوه محافظت از صفحه نمایش در برابر آسیب قدردانی کردیم. زمانی که بچه ها فعال هستند ضروری است.

9. Fitbit Inspire HR

بهترین Fitbit
بهترین Fitbit

یک Fitbit ساده و مقرون به صرفه اگر به GPS نیاز ندارید

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بله پیگیری فعالیت: بله

GPS: بله، از طریق تلفن عمر باتری: 5 روز سازگاری: Android/iOS/Windows

دلایل خرید

+ طراحی هوشمند با قیمت پایین

+تمرینات تنفسی هدایت شده

دلایل اجتناب از خرید

-بدون حالت ردیابی شنا

-بدون GPS داخلی برای ردیابی اجرا ها

Fitbit Inspire HR، که چند سال پیش منتشر شد، بسیار ساده است، اما اگر به دنبال اولین Fitbit خود هستید، می تواند یک انتخاب عالی باشد. این یکی از ارزان ‌ترین فیت ‌بیت ‌ها در حال حاضر است، اما همچنان نظارت بر ضربان قلب، ردیابی گام‌ ها، حالت ‌های تمرین و جلسات تنفس را برای کمک به تمرکز حواس ارائه می ‌دهد.

ممکن است وسعت ویژگی ‌های دستگاه ‌های اخیر این شرکت را نداشته باشد، اما هنوز چیز های زیادی برای قدردانی وجود دارد. از دیگر ویژگی ‌های برجسته Fitbit Inspire HR می ‌توان به عمر باتری فوق ‌العاده اشاره کرد که در طول آزمایش و بررسی ما حدود پنج روز دوام آورد، و همچنین طراحی شیک. همچنین ضد آب است، اگرچه حالت خاصی برای ردیابی شنا ندارد.

ممکن است ارزان باشد، اما مطمئناً بی کاربرد نیست. اگر نگران ابزار هایی مانند GPS و پرداخت ‌های بدون تماس نیستید، Fitbit Inspire HR قطعا ارزش افزودن به فهرست نهایی شما را دارد.

10. Fitbit Versa 2

بهترین Fitbit
بهترین Fitbit

گزینه ارزان ‌تر ساعت هوشمند Fitbit با ویژگی ‌های عالی، که قدیمی ‌تر است

مشخصات فنی

صفحه نمایش: بله ردیاب ضربان قلب: بله ضد آب: بلهپیگیری فعالیت: بله

GPS: خیر، فقط متصل است عمر باتری: 5 روز سازگاری: Android/iOS/Windows

دلایل خرید

+ طراحی سبک وزن بهبود یافته

+ گزینه نمایش همیشه روشن

دلایل اجتناب از خرید

-بدون GPS داخلی برای ردیابی اجرا ها

-بدون پخش آفلاین Spotify

Fitbit Versa 2 ممکن است ساعت هوشمند قدیمی ‌تر Fitbit باشد، اما این ساعت قدیمی هنوز هم خوشایند است، مخصوصاً برای مصرف ‌کنندگانی که بودجه کمی دارند. این ساعت به اندازه Versa 3 جدید همه کاره نیست، اما هنوز هم یک ساعت هوشمند عالی با ابزار های فراوانی است که انتظار دارید در یک دستگاه بسیار گران ‌تر پیدا کنید.

دارای تمام ویژگی های تناسب اندام عالی مانند ردیاب ضربان قلب و نظارت بر ورزش است که از هر Fitbit دریافت خواهید کرد. این به همراه موارد اضافی عالی مانند دستورات صوتی آمازون الکسا، اعلان‌ های گوشی هوشمند و برنامه‌ های اضافی است که می ‌توانید از طریق برنامه Fitbit دانلود کنید.

Fitbit Versa 2 عمر باتری بهتری نسبت به اکثر ساعت های هوشمند دارد. در طول آزمایش با یک بار شارژ حدود پنج روز دوام آورد. سپس طراحی سبک وزن آن است، به این معنی که در حین ورزش شما را سنگین نمی کند. GPS وجود ندارد، اما این بزرگترین ایراد این ساعت عالی است.

چگونه بهترین فیت بیت را برای خود انتخاب کنیم

Fitbit چندین مدل مختلف از ساعت ‌های هوشمند و ردیاب‌ های تناسب اندام دارد، بنابراین اولین چیزی که باید بدانید این است که آیا می‌ خواهید یک ردیاب تناسب اندام ساده برای فعالیت‌ ها و تمرینات خود داشته باشید یا یک ساعت کامل با ویژگی ‌های هوشمند، تناسب اندام و سلامتی می ‌خواهید.

همچنین ویژگی های مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، بسیاری از ردیاب های تناسب اندام آن GPS داخلی ندارند. بنابراین، اگر چیزی می‌ خواهید که بتواند دویدن یا پیاده ‌روی ‌های شما را ردیابی کند، باید با GPS به دنبال آن باشید. از طرف دیگر، اگر برای نظارت بر قلب خود به نوار قلب نیاز دارید، یکی را انتخاب کنید که دارای این ویژگی باشد.

البته، قیمت نیز یک عامل است، اما درخشش محصولات فیت بیت این است که از مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار هستند. بسیاری از آنها بسیار مقرون به صرفه تر از ارزان ترین ساعت هوشمند اپل هستند، به این معنی که اگر بودجه بسیار کمی دارید، باید چند گزینه در دسترس داشته باشید. از دیگر نکات مهم طراحی و سهولت استفاده است.

چگونه بهترین Fitbit را آزمایش می کنیم

ما همه دستگاه ‌های Fitbit را در شرایط واقعی آزمایش می ‌کنیم تا بدانید هنگام انتخاب دقیقاً چه انتظاری دارید. به این ترتیب، ما می ‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم که هر یک از آنها چه احساسی در استفاده از آن دارند، چقدر خوب عمل می‌کنند و داده ‌هایی که می ‌توانید انتظار دریافت هر روز را داشته باشید. بنابراین، چه کسی بهتر است به شما کمک کند تا بهترین دستگاه های تناسب اندام مچ را که این برند در بازار ارائه می دهد، پیدا کنید.

ما هر Fitbit را روز و شب می پوشیم تا مجموعه کاملی از داده ها را به دست آوریم و نظارت کنیم که باتری در استفاده معمولی با شارژ کامل چقدر دوام می آورد. ما هر فیت بیت را در طول انواع تمرینات داخلی و خارجی مورد آزمایش قرار دادیم، ضربان قلب و اندازه ‌گیری ‌های GPS آن را با اندازه ‌گیری ‌های یک ساعت ورزشی سطح بالا مقایسه کردیم و آمار خواب شبانه را با آمار های جمع ‌آوری ‌شده توسط یک ردیاب خواب اختصاصی مقایسه کردیم.

در نهایت، ما هر ساعت را با مدل قبلی و سایر ساعت ‌ها در خط فعلی Fitbit مقایسه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیم را بگیرید.

بهترین ساعت فیت بیت برای سالمندان چیست؟

به لطف ویژگی های ممتاز نظارت بر سلامت، Fitbit Sense رای ما را به عنوان بهترین Fitbit برای سالمندان دریافت می کند. این ساعت هوشمند با تمام ویژگی ‌های Versa 3 ارائه می ‌شود و چند ویژگی دیگر را در اختیار افراد مسن قرار می ‌دهد، از جمله ECG و سنسور های دمای پوست.

آیا Fitbit ها ضد آب هستند؟

بله، تمام دستگاه های فیت بیت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم هستند و برای شنا، دوش گرفتن، حمام کردن و شستن دست مناسب هستند. اگر در دریا شنا می کنید، مطمئن شوید که Fitbit خود را به خوبی آبکشی کرده اید، زیرا نمک می تواند به کیس و بند آسیب برساند.

آیا فیت بیت با آیفون کار می کند؟

بله، Fitbits هم با آیفون و هم با گوشی های اندرویدی کار می کند. کافیست اپلیکیشن Fitbit را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید تا ساعت شما بدون مشکل به گوشی شما متصل شود.

آیا Fitbits فشار خون را ردیابی می کند؟

نه، اما در آوریل 2021 Fitbit مطالعه ‌ای را برای بررسی اینکه آیا زمان رسیدن نبض (مدت زمانی طول می ‌کشد تا نبض خون پس از ضربان قلب به مچ دست شما برسد) را می ‌توان برای تخمین فشار خون مورد استفاده قرار داد، آغاز کرد، بنابراین ممکن است این ویژگی باشد که ما در آینده ببینیم

کدام بهتر است: فیت بیت یا گارمین؟

ما عاشق رویکرد ساده Fitbit و UX دوستانه هستیم، و هنگامی که از ۀن استفاده می کنید، جزئیات شگفت ‌انگیزی در معیار ها وجود دارد. این برای مبتدیان، طرفداران تناسب اندام و ورزشکاران معمولی به طور یکسان عالی است. با این حال، گارمین برای ورزشکاران استقامتی جدی، با ابزار های پیشرفته GPS/مسیر و اطلاعات عمیق تر، بهتر است. (در دیگر مقالات ما بهترین ساعت های Garmin را می توانید بررسی کنید.)

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای انتخاب یک مچ بند فیت بیت را پیدا کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس