بهترین ساندبارهای هوشمند

47
0
بهترین ساندبارهای هوشمند

نوارهای صوتی هوشمند راهی عالی برای تقویت صدای سرگرمی خانگی شما، افزودن فرمان صوتی و قابلیت پخش موسیقی به ترکیب، و همچنین ارائه صدای فراگیر سینمایی چشمگیر است. بهترین ساندبارهای هوشمند را بشناسید.

این دستگاه‌های شیک و هوشمند به‌طور یکپارچه صدای برتر را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کنند تا بهترین‌ها را در سینمای خانگی شما به نمایش بگذارند. چه یک سینماگر باشید، چه از علاقه مندان به موسیقی، یا فقط به دنبال راهی بهتر برای لذت بردن از رسانه مورد علاقه خود هستید، انتخاب نوار صوتی هوشمند مناسب می تواند تجربه شما را متحول کند.

در اینجا انتخاب های ما برای بهترین ساندبارهای هوشمند برای سال 2023 آمده است.

نوارهای صوتی هوشمند مورد علاقه ما در سال 2023

بهترین ساندبارهای هوشمند Sonos Beam Gen 2

به طور کلی بهترین

نوار صوتی کامل برای سرگرمی های خانگی شما

Sonos Beam Gen 2 با Dolby Atmos برای صدای فراگیر سه بعدی، به علاوه کنترل صوتی از طریق Alexa و Google Assistant، یکی از بهترین ساندبارهای هوشمند میان رده ای است که می توانید دریافت کنید. و با پشتیبانی از Apple AirPlay 2 نیز، این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از موسیقی مورد علاقه شما است.

ویژگی های مثبت

+ پشتیبانی از Dolby Atmos

+ الکسا داخلی

+ با دستیار گوگل کار می کند

+ عالی برای موسیقی

+ راه اندازی آسان

ویژگی های منفی

– برای فضاهای کوچکتر یا متوسط ​​بهترین کار را دارد

Sonos Beam Gen 2 با ترکیب یک یا دو ترکیبی از Dolby Atmos و Alexa داخلی، یکی از بهترین ساندبارهای هوشمند میان رده ای است که می توانید دریافت کنید. همچنین با Google Assistant کار می کند و می توان آن را با استفاده از برنامه Sonos، Apple AirPlay 2 یا کنترل تلویزیون کنترل کرد.

Beam Gen 2 به‌خوبی تنظیم شده است تا دیالوگ‌های شفافی را ارائه دهد، که می‌توان با ویژگی بهبود گفتار در برنامه Sonos، آن را حتی بیشتر تقویت کرد. به طور طبیعی، Dolby Atmos صدای استریو سه بعدی را ارائه می دهد تا تجربه تماشا یا گوش دادن غنی و همه جانبه را به شما ارائه دهد. و بسیاری از ویژگی‌های منظم دیگر مانند صدای شب وجود دارد که شدت افکت‌های بلند را کاهش می‌دهد و افکت‌های ساکت‌تر را تقویت می‌کند. ایده آل برای تماشای اواخر شب اگر کودکانی که در خواب هستند را در نظر بگیرید.

راه اندازی خوب و آسان است، فقط با دو کابل برای اتصال و راهنمایی گام به گام از برنامه Sonos. Sonos Beam Gen 2 یک نوار صوتی هوشمند عالی برای تلویزیون و فیلم و برای پخش موسیقی فوق العاده است. این اسپیکر همه کاره با ارائه کیفیت صدای باورنکردنی و چندین روش کنترل، در رنج قیمتی خود بی نظیر است.

Sonos ARC

بهترین حق بیمه

نوار صوتی هوشمند ممتاز برای بهینه سازی صدای فراگیر سینمایی

Sonos Arc با صدای باورنکردنی Dolby Atmos 3D سرگرمی شما را زنده می کند. فناوری TruePlay یکپارچه آن تمام آکوستیک های اتاق را بهینه می کند تا تجربه صوتی بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد.

ویژگی های مثبت

+ Dolby Atmos

+ بهینه سازی خودکار با فناوری TruePlay

+ الکسا داخلی

+ یازده بلندگوی داخلی

ویژگی های منفی

– گران

اگر به دنبال یک نوار صوتی هوشمند با ویژگی‌های بالا و سطح بالا هستید تا فضای زندگی خود را با صدای فوق‌العاده 360 درجه بپوشانید، Sonos Arc هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید با پول خریداری کنید. این بلندگوی شیک و زیبا می تواند روی میز یا دیوار نصب شود، دارای Dolby Atmos است و دارای آمازون الکسا داخلی است. همچنین می توان آن را از طریق برنامه Sonos، Apple AirPlay 2 و Google Assistant کنترل کرد.

Sonos Arc دارای یازده بلندگوی داخلی، از جمله دو کانال ارتفاع اختصاصی است که صدا را در همه جهات پخش می کند. نتیجه این است که هر تفاوت ظریف با وضوح کریستالی ارائه می شود. یک ویژگی Trueplay پیشرفته وجود دارد که صدا را برای تکمیل آکوستیک اتاق بهینه می کند، به علاوه یک گزینه بهبود گفتار در برنامه Sonos برای ارائه سفارشی سازی بیشتر.

پخش موسیقی توسط Dolby Atmos Music نیز پشتیبانی می‌شود، بنابراین می‌دانید که وقتی با آهنگ‌های مورد علاقه‌تان کنار می‌آیید، گوش‌هایتان لذتی واقعی را می‌خورد. این نوار صوتی قدرتمند یک تجربه سینمایی استثنایی را ارائه می‌دهد، با صدای باس بسیار غوغایی درست زمانی که شما آن را بخواهید. و اگرچه ممکن است برچسب قیمت نسبتاً تند باشد، اما این انتخاب هوشمندانه ای است که رسانه های دیداری و صوتی شما از آن تشکر خواهند کرد.

بهترین ساندبارهای هوشمند Roku Streambar

بهترین ارزش

رویای یک قیف کانال

100 دلار

130 دلار

30 دلار صرفه جویی کنید

Roku Streambar با ارائه جریان خیره کننده K4 در بیش از 300 کانال تلویزیونی، برای دوستداران تلویزیون عالی است. به علاوه، با Dolby Audio، می‌توانید از کیفیت صدای فوق‌العاده برای تلویزیون و موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. و یک صفحه اصلی قابل تنظیم به شما امکان می دهد همه برنامه های پخش جریانی مورد علاقه خود را در یک مکان قرار دهید.

ویژگی های مثبت

+ استریمینگ K4

+ صدای دالبی

+ بیش از 300 کانال جریان در دسترس است

+ مقرون به صرفه

ویژگی های منفی

– بدون حالت صرفه جویی در انرژی در حالت بیکار

همانطور که نوارهای صوتی هوشمند مقرون به صرفه هستند، اما همچنان صدای K4 باکیفیت را ارائه می دهند، Roku Streambar انتخاب واضحی برای خریداران با بودجه است. این نوار صوتی با وصل شدن به پورت HDMI ARC تلویزیون شما، یک سرویس پخش داخلی K4 با صفحه اصلی قابل تنظیم و دکمه‌های اختصاصی برای سرویس‌های پخش مورد علاقه شما در کنترل از راه دور صوتی Roku ارائه می‌دهد.

مجموعه عظیمی از تلویزیون های رایگان و زنده (بیش از 300 کانال) را ارائه می دهد و به لطف چهار درایور داخلی 1.9 اینچی، به علاوه صدای Dolby، کیفیت صدا به طرز شگفت آوری خوب است. پنج حالت مختلف صدا را می‌توانید انتخاب کنید، از جمله حالت‌های فیلم و موسیقی، و همچنین ویژگی‌های مفید و با کیفیت زندگی، مانند ویژگی خاموش کردن خودکار برای تبلیغات.

Roku Streambar رویای عاشق تلویزیون است. حجم تقریباً بی پایانی از محتوای تلویزیون را با کیفیت HD، 4K و HDR پخش کنید. از صدای غنی Dolby برای همه نمایش‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید و تنظیمات خود را سفارشی کنید تا ترکیبی درست برای رسانه‌تان داشته باشید. Roku Streambar با همه این موارد با قیمت حدود 100 دلار، ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد.

سونی HT-A3000

همه کاره ترین

بدون توجه به تنظیمات شما بهترین کیفیت صوتی ممکن را ارائه می دهد

498 دلار

700 دلار

202 دلار صرفه جویی کنید

Sony HT-A3000 از Dolby Atmos و DTS:X، S-Force Pro Front Surround و 360 Spatial Sound Mapping پشتیبانی می کند که با محیط شما سازگار است. با بهینه‌سازی میدان صوتی آن را در اتاق خود کالیبره کنید و با صدای واقعی ۳۶۰ به موسیقی خود جان ببخشید. با این بلندگوی هوشمند صدای فراگیر همه کاره از همه سرگرمی های خود بیشترین بهره را ببرید.

ویژگی های مثبت

+ می تواند برای پاسخگویی به هر تنظیماتی بهینه شود

+ Dolby Atmos و DTS:X

+ Chromecast داخلی

+ 360 صدای واقعی برای موسیقی

ویژگی های منفی

– ممکن است برای فضاهای بزرگتر به بلندگوهای عقب اضافی نیاز داشته باشد

– گران

نوار صوتی 3.1 اینچی Dolby Atmos HT-A3000 سونی، تمام کادرهای مناسب برای یک نوار صوتی هوشمند ممتاز را مشخص می کند. با ویژگی های Dolby Atmos، DTS: X، S-Force Pro Front Surround، و نقشه برداری صدای فضایی 360، می توانید در اینجا انتظار یک تجربه صوتی واقعا عالی را داشته باشید. با Google Assistant و Alexa کار می کند، Chromecast داخلی دارد و از Spotify Connect و Apple AirPlay 2 پشتیبانی می کند.

Sound Field Optimization HT-A3000 را در اتاق شما کالیبره می کند و 360 Spatial Sound با محیط شما سازگار می شود تا بهترین کیفیت صدای چند بعدی را به شما ارائه دهد. HT-A3000 دارای دو ساب ووفر داخلی و همچنین سه بلندگوی جلویی است که شامل یک کانال مرکزی برای گفتگوی فوق العاده واضح است.

اگر شما صاحب یک تلویزیون Sony Bravia XR هستید، این قطعاً نوار صوتی هوشمند برای شماست، زیرا آنها با هم جفت می شوند و به شما امکان می دهند از عملکرد Acoustic Center Sync استفاده کنید و به شما امکان دسترسی آسان به کنترل های نوار صوتی را می دهد. برای بقیه، این یک نوار صوتی هوشمند ممتاز است که فاکتور شگفت‌انگیز را به اتاق نشیمن شما می‌آورد و مملو از ویژگی‌های اضافی برای ارتقای صدای شما است.

بهترین ساندبارهای هوشمند Bose Smart Soundbar 600

بهترین چند کاناله

ارتقای هوشمندی را برای هر سیگنال شناسایی شده فراهم می کند

449 دلار

499 دلار

50 دلار صرفه جویی کنید

Bose Smart Soundbar 600 که به فناوری TrueSpace Bose مجهز شده است، تمام سیگنال‌های موجود در اتاق را شناسایی می‌کند و آن‌ها را ارتقا می‌دهد تا یک تجربه چند کاناله همه جانبه ایجاد کند. از کنترل صوتی با Alexa یا Google Assistant لذت ببرید و از صدای باورنکردنی Dolby Atmos 360 لذت ببرید.

ویژگی های مثبت

+ صدا را در سراسر صفحه ارتقاء می دهد

+ الکسا داخلی

+ نوار صوتی Dolby Atmos

+ SimpleSync با سایر محصولات Bose جفت می شود

+ دسترسی فوری به کتابخانه Bose Music

ویژگی های منفی

– مشکلات اتصال گاه به گاه با برخی تلویزیون ها

اگر به دنبال یک ساندبار هوشمند هستید، Bose Smart Soundbar 600 یک گزینه میان رده عالی دیگر است. این یک نوار صوتی Dolby Atmos با فناوری TrueSpace است و دارای الکسا و کروم‌کست داخلی است. همچنین با Google Assistant کار می کند و از Apple AirPlay 2 و Spotify Connect پشتیبانی می کند.

فناوری TrueSpace Bose به طور هوشمند سیگنال های صوتی غیر از Dolby Atmos (مانند 5.1 و استریو) را تجزیه و تحلیل می کند. سپس این صداها را ارتقا می‌دهد و آنها را از هم جدا می‌کند و تجربه‌ای چند کاناله را برای شما فراهم می‌کند. و با تعبیه دو مبدل پرتاب کننده رو به بالا (در مجموع پنج عدد)، صدا نیز از سقف منعکس می شود و اتاق را پر از صدا می کند.

پس از جفت شدن، برنامه Bose Music به راحتی شما را در فرآیند راه اندازی راهنمایی می کند. همچنین به شما امکان دسترسی سریع به موسیقی خود را در یک مکان می دهد. با فناوری یکپارچه Voice4Video که به شما امکان می‌دهد تلویزیون و جعبه کابل خود را با دستورات صوتی کنترل کنید، نوار صوتی هوشمند Bose زندگی را آسان‌تر می‌کند و صدای بهتری دارد.

SAMSUNG HW-Q990B/ZA

بهترین کیت بلندگو

یک نوار صوتی بی‌سیم که با یک مجموعه بلندگوی بی‌سیم در عقب عرضه می‌شود

1000 دلار

1400 دلار

400 دلار صرفه جویی کنید

سامسونگ HW-Q990B با یک نوار صوتی هوشمند مرکزی و مجموعه بلندگوهای عقب بی‌سیم، صدای فراگیر را در هر گوشه اتاق پخش می‌کند. با استفاده از عملکرد Spacefit Sound+، آکوستیک اتاق را تجزیه و تحلیل می‌کند و صدا را متناسب با فضا بهینه می‌کند و تجربه‌ای واقعاً فراگیر را به شما می‌دهد.

ویژگی های مثبت

+ مجموعه کامل بلندگوهای بی سیم

+ Dolby Atmos

+ صدای بهینه سازی شده پویا

+ تقویت کننده صدای فعال

+ الکسا فعال است

ویژگی های منفی

– گران

– برنامه SmartThings به خصوص بصری نیست

بلندگوی هوشمند سامسونگ HW-Q990B/ZA دارای اولین اتصال داخلی Dolby Atmos در جهان است. با دارا بودن 11 کانال، یک ساب ووفر و چهار کانال روشن‌کننده، می‌توانید از صدای فراگیر بی‌سیم لذت ببرید که واقعاً شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این گوشی دارای الکسا و ایرپلی 2 داخلی است و همچنین دارای کیت بلندگوی بی‌سیم در عقب است تا صدایی بیش‌تر داشته باشد.

این نوار صوتی هوشمند اتاق را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار صدا را کالیبره می کند تا بتوانید از صدایی کاملاً بهینه شده برای فضای خود لذت ببرید، از جمله وضوح صدای افزایش یافته. به‌علاوه، اگر تلویزیون سامسونگ سازگار دارید، ویژگی Q-Symphony فضای اتاق را با صدای کاملاً همگام‌سازی شده از هر بلندگوی سامسونگ در اتاق پر می‌کند تا غوطه‌ورتر شوید.

یک حالت Game Pro برای ارائه صدای سه بعدی برای بازی و یک حالت Tap Sound Mode وجود دارد که تنها با یک ضربه ساده روی بلندگو، موسیقی یا پادکست‌ها را از تلفن شما به نوار صوتی پخش می‌کند. افزودن کیت بلندگوی پشتی به این کیک بزرگ و پررونق کمک می کند و هر آنچه را که برای غوطه ور شدن در صدای خیره کننده نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین ساندبارهای هوشمند Polk MagniFi Mini AX

فشرده ترین

ثابت می کند که برخی از بهترین چیزها در بسته های کوچک عرضه می شوند

با استفاده از Polk MagniFi Mini AX از صدای بلند بلندگوی هوشمند جمع و جور لذت ببرید. این اسپیکر هوشمند دارای یک ساب ووفر قدرتمند است و دارای گواهینامه Dolby Atmos و DTS:X است. این بلندگوی هوشمند با صرفه جویی در فضا، با راه اندازی آسان یک کابلی، می تواند در کمترین زمان راه اندازی شود و به شما کمک می کند تا از سرگرمی خود نهایت استفاده را ببرید.

ویژگی های مثبت

+ طراحی فشرده و صرفه جویی در فضا

+ شامل ساب ووفر

+ دارای گواهینامه Dolby Atmos و DTS:X

+ الکسا فعال است

ویژگی های منفی

– ریموت می تواند پاسخگوتر باشد

نوار صوتی Polk MagniFi Mini AX با طراحی جمع و جور که هنوز هم بسیار خوب است، یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در فضا است. دارای آرایه پنج بلندگو است و صدای سینمایی Dolby Atmos و DTS: X-certified را با میزان باس مناسب ارائه می دهد.

فناوری تنظیم صدای Polk در اینجا برای ارائه وضوح به سطوح گفتار وجود دارد، با استفاده از بلندگوی کانال مرکزی یکپارچه برای تقویت سطوح صدا بدون تأثیر بر بقیه خروجی. دیالوگ را جدا می کند و تضمین می کند که هرگز برای شنیدن آنچه روی صفحه گفته می شود دچار مشکل نخواهید شد. MagniFi Mini AX همچنین دارای یک ساب ووفر بی سیم است که باس را فراهم می کند و می توان آن را به راحتی با استفاده از ویژگی Bass Adjust برای تنظیم دقیق تعادل بین نوار صوتی و ساب ووفر تنظیم کرد.

پخش موسیقی نیز با پشتیبانی از Apple AirPlay 2، Chromecast و Spotify Connect به خوبی انجام می شود. و حالت های صدای اختصاصی هم برای موسیقی و هم برای فیلم پیدا خواهید کرد تا مطمئن شوید که از هر دو بهترین بهره را می برید. ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد و اگر به دنبال چیزی محتاطانه تر هستید که بر اتاق تسلط ندارد راه حل خوبی است.

انتخاب نوار صوتی هوشمند مناسب برای شما

وقتی صحبت از سینمای خانگی به میان می‌آید، هیچ محدودیتی برای اینکه چقدر می‌توانید هزینه کنید تا بهترین‌ها را از رسانه‌های سرگرمی خود ببرید، وجود ندارد. با این حال، برای بسیاری از ما، بودجه ما این انتخاب را برای ما محدود می کند. خوشبختانه، تعداد زیادی ساندبار هوشمند در میان رده‌ها وجود دارد که صدای عالی را بدون هزینه کمی برای شما ارائه می‌کنند.

اگر محدودیت بودجه کمتری دارید یا صرفاً احتیاط را به باد می دهید، Sonos Arc یکی از بهترین ساندبارهای هوشمند ممتازی است که می توانید تهیه کنید. دارای صدای Dolby Atmos 3D و دارای الکسا داخلی برای دسترسی آسان کنترل صوتی به رسانه مورد علاقه شما است. مجموعه ای از ویژگی های اضافی، مانند بهبود گفتار، به این معنی است که هر صدا را می توان به خوبی تنظیم کرد تا چیزی را از دست ندهید. با یازده بلندگوی داخلی خود، صدا را در همه جهات پخش می کند و شما را در یک تجربه صوتی جذاب غرق می کند که کل اتاق را پر می کند.

یک گزینه بسیار مقرون به صرفه تر Roku Streambar است که قیمتی در حدود 100 دلار دارد و بیش از 300 کانال استریمینگ را به فهرست تلویزیون شما اضافه می کند که می توانید از کیفیت خیره کننده K4 لذت ببرید. خود بلندگو Dolby Audio را ارائه می دهد و نشان دهنده ارتقای قابل توجهی از اکثر بلندگوهای یکپارچه تلویزیون است و کنترل از راه دور Roku به شما امکان می دهد از کنترل صوتی تلویزیون مورد علاقه خود لذت ببرید.

اما برای آن نقطه شیرین در مرکز نمودار ون کیفیت صدا، عملکرد و قیمت، Sonos Beam Gen 2 رای ما را به دست آورد. با صدای فراگیر Dolby Atmos و الکسای داخلی، در رده میانی به راحتی از مشخصات بالایی برخوردار است. علاوه بر کنترل صوتی، می توانید از آن با برنامه Sonos، Apple AirPlay 2 یا کنترل از راه دور استفاده کنید. با درگیر کردن ویژگی بهبود گفتار، با تنظیم هوشمند Trueplay که به طور خودکار صدا را متناسب با اتاق بهینه می‌کند، از گفتگوی شفاف لذت ببرید. این یک راه عالی برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه شما نیز با پشتیبانی از اکثر پلتفرم‌های استریم است، و دارای یک ویژگی Bass Boost است تا به چیزها ضربه بزنید.

بهترین ساندبارهای هوشمند Sonos Beam Gen 2

به طور کلی بهترین

بهترین نوار صوتی هوشمند به طور کلی

Sonos Beam Gen 2 با Dolby Atmos برای صدای فراگیر سه بعدی، به علاوه کنترل صوتی از طریق Alexa و Google Assistant، یکی از بهترین ساندبارهای هوشمند میان رده ای است که می توانید دریافت کنید. و با پشتیبانی از Apple AirPlay 2 نیز، این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از موسیقی مورد علاقه شما است.

ویژگی های مثبت

+ پشتیبانی از Dolby Atmos

+ الکسا داخلی

+ با دستیار گوگل کار می کند

+ عالی برای موسیقی

+ راه اندازی آسان

ویژگی های منفی

– برای فضاهای کوچکتر یا متوسط ​​بهترین کار را دارد

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس