بهترین تلویزیون های TCL در سال 2023

105
0
بهترین تلویزیون های TCL

بهترین تلویزیون‌های TCL به وعده‌های برند مبنی بر ترکیب عملکرد قوی با آخرین فناوری تلویزیون با قیمتی که اکثر مردم می‌توانند بپردازند، عمل می‌کنند. بهترین تلویزیون های TCL را در ادامه معرفی کرده ایم.

با وجود چندین مدل در لیست بهترین تلویزیون‌های ما با نام تجاری TCL – بدون ذکر بهترین تلویزیون‌های زیر 500 دلار و بهترین تلویزیون‌های زیر 1000 دلار – شکی وجود ندارد که خریداران باهوش باید بهترین تلویزیون‌های TCL را در رادار خود نگه دارند.

جدیدترین صفحه‌نمایش‌های سازنده تلویزیون چینی از فناوری‌هایی مانند حالت بازی THX و نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی استفاده می‌کنند که تلویزیون‌های TCL را در خط مقدم قرار می‌دهند و لمس‌های سطح بالایی را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌کنند. با ترکیبی عالی از نرم افزار تلویزیون هوشمند Roku و ساخت با کیفیت بالا، TCL موفق به ارائه ارزش فوق العاده می شود.

بهترین تلویزیون های TCL کدامند؟

تلویزیون TCL مورد علاقه ما – و به طور کلی یکی از بهترین تلویزیون ها – TCL 6-Series Roku TV (R635) است که ارزش عالی TCL را با ویژگی های برتر ترکیب می کند که توسط سایر سازندگان در جدیدترین جدید مورد استفاده قرار گرفته است. تلویزیون‌هایی مانند نور پس‌زمینه QLED و mini-LED. با نرم افزار Roku TV و قیمت های مناسب، بهترین قیمت در تلویزیون های امروزی است.

دومین مورد نزدیک، TCL 5-Series Google TV (S456) است که تلویزیون TCL 5-Series Roku در حال حاضر عالی (S535) را با نرم افزار Google TV ارتقا می دهد و عملکرد عالی QLED تلویزیون را با هوشمندترین عملکردهایی که می توانید دریافت کنید مطابقت می دهد. ممکن است Mini-LED نداشته باشد، اما همچنان رنگ و روشنایی QLED را به همراه پشتیبانی عالی HDR ارائه می دهد. هر دو نسخه Google و Roku گزینه های خوبی هستند، اما مدل جدیدتر Google TV با ارائه یک تلویزیون هوشمند واقعاً ممتاز برنده است.

در نهایت، TCL 4-Series وجود دارد که در دو نوع ارائه می شود: TCL 4-Series Roku TV (50S435) و TCL 4-Series Android TV (50S434) که انتخاب های بیشتری را در زمینه نرم افزار و برنامه به شما می دهد. مجموعه های TCL گران تر حتی برای یک تلویزیون K4 ارزان قیمت، همچنان از رنگ‌های عالی و پشتیبانی اولیه HDR ارائه می‌کند، نه اینکه به زمان‌های تاخیر کوتاه برای بازی اشاره کنیم.

بهترین تلویزیون های TCL که می توانید بخرید

1. TCL 6-Series Roku TV (R655)

بهترین تلویزیون TCL در سال 2023

مشخصات فنی

اندازه های صفحه نمایش موجود: 55، 65، 75، 85 اینچ

نوع صفحه نمایش: QLED

نرخ تازه سازی: 120 هرتز

پورت :HDMI HDMI4، 1 USB

اندازه: 32.8×56.9×2.7 x 56.9 x 2.7 اینچ

وزن: 50.7 پوند

دلایل خرید

+ سطوح روشنایی فوق العاده

+ عملکرد قوی بازی، ویژگی ها

+Roku TV یک انتخاب بزرگ برنامه و رابط کاربری آسان ارائه می دهد

+ کنترل از راه دور Roku بهبود یافته

دلایلی برای اجتناب

-صدای متوسط

– پورت HDMI 2.1 محدود

TCL مدت‌هاست که به دلیل ارائه عملکرد زیاد به تلویزیون‌هایی که هزینه زیادی ندارند، تحسین شده است. این روند با جدیدترین تلویزیون Roku سری 6 خود، 65R655 ادامه می‌یابد، که جنبه‌های کلیدی عملکرد خود را تقویت می‌کند – به ویژه روشنایی و پتانسیل بازی – در حالی که قیمت آن را 999.99 دلار نگه می‌دارد. با استفاده از رابط کاربری بسیار آسان Roku TV، مجموعه‌ای خواهید داشت که بدون کاهش بودجه، وعده‌های تصویری خود را بیش از حد برآورده می‌کند.

اگر گیمر هستید یا نمی توانید هنگام تماشای فیلم یا برنامه تلویزیونی از جزئیات روشن و تاریک چشم پوشی کنید، چیزهای زیادی در مورد آن دوست خواهید داشت. عملکرد صدا و رنگ آن نمی‌تواند با تلویزیون‌های برتر لیست ما مطابقت داشته باشد، اما نمی‌توانند جلوی این را بگیرند که بالاتر از وزن خود در جایی که مهم است، بچرخد.

بنابراین اگر هدف شما به حداکثر رساندن دلار خرید تلویزیون است، تلویزیون Roku هزینه کمی برای تلویزیونی است که به اندازه TCL 65R655 بسته بندی شده و به همان قیمت پایین است.

2. TCL 6-Series Roku TV (R635)

کیفیت بی نظیر با QLED و mini-LED

مشخصات فنی

اندازه های صفحه نمایش موجود: 55، 65، 75 اینچ

نوع صفحه نمایش: QLED

نرخ تازه سازی: 120 هرتز

پورت های HDMI: 4k HDMI

اندازه: 48.3×28.1×2.8 اینچ

وزن: 41.9 پوند

دلایل خرید

+صفحه نمایش QLED و mini-LED عالی

+ عملکرد عالی در بازی

+Roku TV یک انتخاب بزرگ برنامه و رابط کاربری آسان ارائه می دهد

+ کنترل از راه دور Roku بهبود یافته

دلایلی برای اجتناب

-صدا کمی ضعیف است

-Roku برخی از آخرین برنامه ها را از دست داده است

این به اندازه R655 جدید نیست، اما TCL 6-Series R635 کیفیت تصویر عالی و تجربه تلویزیون هوشمند عالی را با قیمتی بسیار کمتر از رقبای خود ارائه می دهد. R635 همچنین با نور پس زمینه mini-LED علاوه بر صفحه نمایش نقطه کوانتومی، پیشرفت می کند. نتیجه رنگ و روشنایی چشمگیر است، با برخی از بهترین عملکرد HDR که در هر تلویزیون OLED ممتاز دیده‌ایم.

ویژگی هایی مانند THX Certified Game Mode نیز کمک می کند تا سری 6 یکی از بهترین تلویزیون های بازی موجود باشد. حتی دارای ویژگی‌هایی مانند حالت خودکار کم تأخیر و نرخ نوسازی متغیر است که برای کنسول‌هایی مانند PS5 و Xbox Series X یک موهبت است. از ویژگی‌های هوشمند طراحی، مانند مدیریت کابل در پایه، تا Roku همیشه محکم. پلتفرم تلویزیون، TCL R635 یکی از بهترین تلویزیون هایی است که در حال حاضر پیدا می کنید.

3. TCL 5-Series Google TV (S546)

یک ارزش QLED قاتل با Google TV

مشخصات فنی

اندازه های صفحه نمایش موجود: 5، 55، 65، 75 اینچ

نوع صفحه نمایش: QLED

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

پورت HDMI : پورت HDMI (1 eARC)3

اندازه: 57 در 32.7 در 3 اینچ

وزن: 70.1 پوند

دلایل خرید

+صفحه نمایش QLED با کم نور محلی برای عملکرد عالی HDR

+ کیفیت رنگ عالی و حرکت صاف

+Google TV یک ارتقاء جدی از Roku است

+ قیمت مناسب

دلایلی برای اجتناب

– زاویه دید محدود

-صدا خوب است، اما عالی نیست

تلویزیون گوگل سری 5 TCL (S546) با ترکیبی از ویژگی های تلویزیون هوشمند، عملکرد خوب و ارزش عالی برای دلار شما ما را شگفت زده کرد. با تکیه بر پایه سری 5 که قبلاً خوب بود، حرکت به سمت Google TV به تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه K4 یک پلتفرم تلویزیون هوشمند ممتاز می بخشد، پلتفرمی که پیشنهادات شخصی و قابل تنظیم، مجموعه عظیمی از ویژگی های هوشمند و دستیار عمیق Google را ارائه می دهد. یکپارچگی که آن را به یک مرکز قابل دوام برای کل خانه ابزارهای متصل تبدیل می کند.

اما در جنبه های دیگر تلویزیون نیز یک گام رو به جلو ارائه می دهد. از کیفیت رنگ گرفته تا زمان تأخیر، تلویزیون سری 5 گوگل نسخه صیقلی تری از تلویزیون های سری 5 است که نمایشگر QLED 4K عالی، کنترل از راه دور نرم و مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی های بازی را برای تلویزیون 60 هرتزی ارائه می دهد. برای یک تلویزیون هوشمند که برای اکثر گزینه های اندازه زیر 1000 دلار به فروش می رسد، به راحتی یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار است.

4. TCL 5-Series Roku TV (S535)

افزایش نقاط کوانتومی با هزینه کمتر

مشخصات فنی

اندازه های صفحه نمایش موجود: 50، 55، 65، 75 اینچ

نوع صفحه نمایش: LCD با نقطه کوانتومی

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

پورت HDMI : عدد HDMI4

اندازه: 48.4×28.1×3.0 اینچ

وزن: 32.6 پوند

دلایل خرید

+رنگ های وفادار

+ هوشمند Roku داخلی

+قیمت عالی

دلایلی برای اجتناب

-صدای متوسط

-روشنایی متوسط

تلویزیون Roku سری 5 TCL (S535) نشان می‌دهد که TCL بهترین عملکرد را دارد و ترکیبی عالی از ویژگی‌ها و عملکرد را با قیمتی شگفت‌آور مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. حتی با بزرگترین مدلی که کمتر از 1000 دلار به فروش می رسد، روشنایی و کیفیت رنگ فوق العاده QLED و همچنین رابط کاربر پسند تلویزیون هوشمند Roku را دریافت می کنید که هزاران برنامه را مستقیماً در دسترس شما قرار می دهد.

علاوه بر دقت رنگ عالی و طیف رنگی کامل ارائه شده توسط نمایشگر QLED، پشتیبانی فوق العاده از HDR را با Dolby Vision و فرمت های اصلی HDR10 و HLG ارائه می دهد. با تاخیر ورودی در 13.1 میلی ثانیه، این تلویزیون همچنین یکی از بهترین تلویزیون های بازی مقرون به صرفه است که می توانید بخرید. و تقریباً نصف قیمت مدل مشابه QLED سامسونگ است و TCL 5-series را به یکی از بهترین ارزش ها در تلویزیون های هوشمند K4 تبدیل می کند.

5. TCL 4-Series Roku TV (S435)

یک تلویزیون فوق العاده مقرون به صرفه

مشخصات فنی

اندازه های صفحه نمایش موجود: 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ

نوع صفحه نمایش: LCD

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

پورت HDMI : پورت HDMI 2.13

اندازه: 38.2×22.3×3.3 اینچ

وزن: 15.4 پوند

دلایل خرید

+ K4 با قیمت عالی

+ وفاداری رنگ خوب

+ مهارت های Roku جامد

دلایلی برای اجتناب

بدون پشتیبانی از Dolby Vision

-تنظیمات حداقل صدا

-پیدا کردن تنظیمات تصویر دشوار است

TCL 4-Series Roku TV (S435) نشان می دهد که K4 با کیفیت تصویر قابل توجه و رابط هوشمند بسیار راحت Roku TV در حال حاضر جریان اصلی است. ارائه یک تجربه تلویزیون هوشمند عالی، پشتیبانی از HDR و قیمت فوق العاده مقرون به صرفه، انتخاب آسانی برای خریداران با بودجه است. ممکن است صفحه نمایش QLED سری 5 یا نور پس زمینه mini-LED سری 6 نداشته باشد، اما حتی تلویزیون های سری 4 مقرون به صرفه TCL کیفیت بالاتر از حد متوسط ​​را برای یک تلویزیون LCD ارزان ارائه می دهند.

TCL 4-Series در طیف وسیعی از اندازه های صفحه نمایش موجود است. از یک مدل نسبتا جمع و جور 43 اینچی گرفته تا یک نسخه عظیم 85 اینچی (بخشی از مجموعه TCL XL که برای سال 2021 جدید است)، سری 4 به‌طور شگفت‌انگیزی در هر اندازه مقرون به صرفه است. TCL با رنگ‌های غنی، دقیق و زمان تأخیر مناسب گیمرها به کمتر از 13 میلی‌ثانیه، ثابت می‌کند که حتی مدل‌های کمتر تأثیرگذار آن، برخی از بهترین معاملات در دنیای تلویزیون هستند.

6. TCL Roku TV 6-Series 8K (R648)

کیفیت TCL و هوشمندی Roku در یک تلویزیون K8 مقرون به صرفه

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش موجود: 65، 75 اینچ

نوع صفحه نمایش: QLED + Mini-LED

نرخ تازه سازی: 120 هرتز

پورت HDMI: 4 (2 HDMI 2.1)

اندازه: 57 در 32.7 در 3 اینچ

وزن: 70.1 پوند

دلایل خرید

+ کیفیت تصویر فنی خوب است

+ طراحی مجدد از راه دور خوب

+ عملکرد عالی در بازی روی کنسول ها و رایانه های شخصی

دلایلی برای اجتناب

-مدل 65 اینچی برای اثبات ارزش وضوح K8 تلاش می کند

محتوای بسیار کمی K8 در طبیعت موجود است

-دید خارج از زاویه ضعیف

-صدای متوسط

وقتی صحبت از تلویزیون‌های K8 به میان می‌آید، مجموعه‌های فوق‌العاده بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، اما TCL با کاهش قیمت، کارها را افزایش داده است. TCL 6-Series 8K Roku TV (R648) مقرون به صرفه ترین تلویزیون K8 موجود در بازار است و حتی مقرون به صرفه تر از برخی از مجموعه های K4 ما است. به‌علاوه، همه چیزهایی را که در مورد تلویزیون‌های Roku دوست داریم، همراه با عملکرد عالی و زمان‌های تاخیر کوتاه برای بازی، دارد.

با ارائه رزولوشن نسل بعدی با قیمت‌های نسل فعلی، این تلویزیون K8 است که ما توصیه می‌کنیم – یا اگر فکر می‌کردیم مردم باید تلویزیون‌های K8 بخرند (که ما نمی‌کنیم) آن را توصیه می‌کنیم. تنها مشکلات ما در مورد عملکرد تلویزیون، زاویه دید محدود پنل K8 و متوسط ​​بودن صدا بود که با یک نوار صوتی ساده قابل حل است. اما مشکل بزرگ‌ تر این است که هر تلویزیون K8 در خارج از کشور با آن مواجه است – تقریباً چیزی وجود ندارد که بتوانید با کیفیت K8 تماشا کنید، و ممکن است به این زودی تغییر نکند.

TCL در تلاش است تا با ارائه سرویس پخش جدید K8به صاحبان تلویزیون های K8از بنیاد کاوشگرها، به این امر کمک کند، ابتکاری که حول حفاظت و ترویج تنوع زیستی ساخته شده است. این فیلم برگرفته از جامعه فیلمسازان و مستندسازان است که به ثبت میراث طبیعی، فرهنگی و انسانی زمین اختصاص داده شده اند و محتوایی با کیفیت K8و K4 در دسترس خواهد بود.

اگرچه ممکن است این جدیدترین و بهترین برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی نباشد، اما وعده داده شده است که روزانه محتوای جدیدی وجود خواهد داشت، بنابراین حداقل می‌توانید ببینید که تلویزیون K8 شما واقعاً چه توانایی‌هایی دارد.

هزینه تلویزیون های TCL چقدر است؟

با فروش تلویزیون 65 اینچی TCL سری 6 Roku (R635) به قیمت 949 دلار، حتی تلویزیون های TCL درجه یک تر از سایر مجموعه ها با اندازه صفحه نمایش مشابه و ویژگی های برندهای رقیب مانند ال جی و سامسونگ قیمت پایین تری دارند. گران‌ترین آنها TCL 6-Series Roku TV (R635) است که بسته به اندازه صفحه نمایش بین 700 تا 1400 دلار قیمت دارد.

تلویزیون Roku سری 5 TCL (S535) نمایشگرهای QLED را بدون نور پس زمینه mini-LED ارائه می دهد که قیمت ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با اندازه صفحه نمایش از 50 اینچ تا 75 اینچ، تلویزیون TCL 5-Series Roku (S535) بین 429 تا 999 دلار قیمت دارد.

TCL 4-Series یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون های هوشمند K4 در بازار است که قیمت آن از 259 دلار برای یک مجموعه 43 اینچی، تا 749 دلار برای یک مدل 75 اینچی متغیر است و با سیستم عامل Roku یا Android به فروش می رسد. تلویزیون، هر دو با یک قیمت. اندازه صفحه نمایش 85 اینچی را می توان با قیمت 1599 دلار خریداری کرد، اما فقط با Roku در دسترس است.

در نهایت، اولین مجموعه‌های 8K TCL، TCL 6-Series 8K Roku TV (R648)، کمتر از 2999 دلار برای مدل 75 اینچی بزرگتر و 2199 دلار برای نسخه 65 اینچی به فروش می‌رسد. این پایین‌ترین قیمت در بین تلویزیون‌های K8 است که دیده‌ایم، و آن را مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای هر کسی می‌کند که می‌خواهد زودتر به K8 برسد.

تلویزیون های TCL: Roku یا Android؟

در سال گذشته، تلویزیون‌های TCL شروع به فروش کرده‌اند که از نرم‌افزار Android TV به جای TCL Roku اصلی استفاده می‌کنند. در حالی که TCL و Roku همچنان به رابطه عملیاتی نزدیک خود ادامه می‌دهند، افزودن پلتفرم تلویزیون هوشمند Google به این ترکیب، گزینه‌ای عالی برای خریداران تلویزیونی مقرون به صرفه است که گزینه عالی دیگری را با قیمت‌های عالی ارائه می‌دهد.

Roku چیزهای زیادی را ارائه می دهد، از جمله مجموعه عظیمی از برنامه ها و خدمات به نام کانال، و همچنین یکی از ساده ترین تجربه های ناوبری موجود در تلویزیون های هوشمند مدرن. این تلویزیون که هم در تلویزیون‌های Roku و هم در چندین دستگاه پخش با برند Roku ارائه می‌شود، یکی از پلت‌فرم‌های تلویزیون هوشمند مورد علاقه ما است.

اما برخی از تلویزیون های TCL با Android TV، سیستم عامل تلویزیون هوشمند رقیب گوگل نیز در دسترس هستند. با مجموعه عظیمی از برنامه‌ها و محتوا از طریق فروشگاه Google Play و نسخه‌های مختلف رایگان و پولی YouTube، در واقع اکوسیستم بهتری نسبت به Roku دارد و ویژگی‌های داخلی اینچی مانند Google Assistant و Chromecast به آن برتری نسبت به Roku می‌دهد. مجموعه ای از ویژگی ها، به ویژه در نمای خانه هوشمند. تنها نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که TCL اندروید را در بهترین تلویزیون های خود، مدل های سری 5 و 6، فقط در سری 4 ارائه نمی کند.

صرف نظر از اینکه کدام سیستم را ترجیح می‌دهید، تلویزیون‌های هوشمند Roku و Android راه‌های بسیار خوبی برای لذت بردن از پخش محتوا و ثبت‌نام برای جدیدترین برنامه‌ها ارائه می‌دهند. سبک‌های ناوبری و مجموعه ویژگی‌ها کمی متفاوت هستند، اما هر دو با کیفیت ثابت TCL و ارزش آگاهانه قیمت مطابقت زیادی دارند.

QLED چیست؟

مدل های برتر TCL از نمایشگرهای QLED استفاده می کنند، اما این به چه معناست؟ QLED مختصر نمایشگرهایی است که از نقاط کوانتومی و نور پس‌زمینه LED برای تولید رنگ‌های روشن‌تر و غنی‌تر استفاده می‌کنند، با استفاده از کریستال‌هایی در مقیاس نانو که با درخشش در طول موج‌های مختلف به نور واکنش نشان می‌دهند و به معنای واقعی کلمه رنگ‌های روشن‌تری را در پاسخ به نور پس‌زمینه تلویزیون ایجاد می‌کنند.

صفحه‌نمایش‌های QLED که در ابتدا توسط سامسونگ محبوب شدند، پیشرفت بزرگی نسبت به پنل‌های LCD سنتی ارائه می‌کنند و تصویری روشن‌تر با طیف رنگی وسیع‌تر ارائه می‌دهند. و هنگامی که با یک آرایه نور پس‌زمینه که دارای مناطق کم‌نور محلی است جفت می‌شود، همان صفحه‌نمایش‌ها کنتراست و عملکرد HDR بهتری را ارائه می‌دهند و به نوعی نورپردازی کامل پیکسلی نزدیک‌تر می‌شوند که با صفحه‌نمایش‌های OLED برتر دریافت می‌کنید.

همه تلویزیون‌های TCL دارای بهبود QLED نیستند، اما ویژگی‌ای است که ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای دریافت آن هزینه کنید، زیرا تصویر به‌طور قابل توجهی بهتری ارائه می‌دهد.

مینی ال ای دی چیست؟

Mini-LED به نوع LED های مورد استفاده در نور پس زمینه تلویزیون اشاره دارد. با مینی ال‌ای‌دی‌هایی که حدود یک پنجم اندازه یک LED استاندارد دارند – با عرض فقط 0.008 اینچ (200 میکرون) – مناطق کم‌نور که تلویزیون‌های مدرن برای ارائه تصویری پویاتر و کنتراست بهتر استفاده می‌کنند، کاهش می‌یابد.

در کنار رنگ و کنتراست، روشنایی تفاوت زیادی در نحوه نمایش یک تصویر توسط تلویزیون ایجاد می کند. به جای یک منطقه نور پس‌زمینه LED که چندین اینچ مربع از یک صفحه را روشن می‌کند، مینی ال‌ای‌دی‌ها به تعداد انگشت شماری پیکسل محدود می‌شوند و کنترل روشنایی دقیق‌تری برای حذف هاله‌سازی و ارائه روشنایی بهتر در جایی که لازم است فراهم می‌کنند.

در سال 2019، TCL اولین تلویزیون مینی ال ای دی را معرفی کرد، حرکتی که تولیدکنندگان دیگر آن را در سال 2021 تقلید کردند. (در مقاله ما سال تلویزیون مینی ال ای دی بیشتر بدانید: سامسونگ، ال جی و TCL این ارتقاء عظیم را دریافت می کنند.)

این یکی از بهترین نوآوری‌هایی است که تلویزیون‌ها در سال‌های اخیر دیده‌اند، و توصیه می‌کنیم در صورتی که بودجه شما اجازه می‌دهد، یک مجموعه Mini-LED انتخاب کنید.

چگونه بهترین تلویزیون TCL را برای خود انتخاب کنیم

وقتی صحبت از تلویزیون های TCL به میان می آید، خریداران می توانند با خرید هر یک از تلویزیون های TCL موجود در بازار احساس امنیت کنند. اگرچه TCL نسبتاً جدید در بازار تلویزیون آمریکای شمالی است، اما TCL به دلیل ارائه تلویزیون‌های باکیفیت که از نظر کیفیت تصویر، ویژگی‌ها و مقرون به صرفه بودن بالاتر از وزن خود هستند، شهرت زیادی به دست آورده است.

اما مدل‌های مختلف در خط تولید TCL نیز به وضوح با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی متمایز می‌شوند که نه‌تنها تشخیص اینکه چه چیزی یکی را بهتر از دیگری می‌کند، بلکه چگونگی تأثیر آن تفاوت‌ها در نسبت قیمت به ارزش هر مجموعه را نیز آسان می‌کند.

مدل‌های تلویزیون Roku سری 4 TCL و تلویزیون‌های Android قیمت‌های اولیه را برای تلویزیون هوشمند K HDR4 با پنل‌های LCD 60 هرتز و سه پورت HDMI ارائه می‌کنند.

TCL 5-series با افزودن QLED برای روشنایی و رنگ بهتر، کاهش نور موضعی برای بهبود عملکرد HDR و 4 پورت HDMI از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین پشتیبانی از Dolby Vision HDR را اضافه می کند.

TCL 6-Series با ترکیب QLED و mini-LED بهترین در این دسته است. صفحه نمایش K4 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است و از ویژگی هایی مانند حالت بازی THX، Dolby Vision HDR و صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کند. از میان تلویزیون‌های موجود در این لیست، گران‌ترین تلویزیون است، اما همچنان در مقایسه با مجموعه‌هایی با ویژگی‌ها و کیفیت مشابه، مقرون به صرفه‌تر است.

همچنین یک مدل جدید K8 در سری 6 وجود دارد و همه فناوری و قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌کند که در مدل‌های سری 6 K4 دوست داریم. با این حال، ما همچنان توصیه می‌کنیم چند سال قبل از ارتقا به رزولوشن K8 دست نگه دارید، به این دلیل ساده که رسانه‌های K8 ارزشمندی برای تماشای آن وجود دارد.

در پایان، یک تلویزیون TCL یک تجربه تلویزیونی عالی را با قیمتی عالی ارائه می‌کند و تنها سوال واقعی این است که حاضرید برای چه ویژگی‌هایی کمی بیشتر بپردازید. همانطور که تست ها و بررسی های ما نشان داده است، کیفیت عالی را با قیمت عالی در هر مدلی دریافت خواهید کرد.

اگر همچنان می‌خواهید خرید تلویزیون خود را بر اساس برند، محدوده قیمت یا اندازه صفحه محدود کنید، انتخاب‌های ما را برای بهترین تلویزیون‌ها در هر کدام بررسی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس