نمونه خدمات خلاقانه شرکت ها که به رشدشان کمک می ‌کند

در حال حاضر شرکت‌ها در حال انطباق با تغییرات جهانی است. در این مقاله به ساز و کار خدمات خلاقانه شرکت ها می‌پردازد.

30
0
خدمات خلاقانه شرکت ها رشدشان کمک می ‌کند

در حال حاضر جهان و کسب و کارها در حال تلاش برای تنظیم و انطباق با مسیر جدید است. در این مقاله به ساز و کار خدمات خلاقانه شرکت ها و نحوه خرید مشتریان و تعامل با آن‌ها می‌پردازد. شیوه کاری صاحبان کسب و کار هوشمندانه است و بسیار سریع به یک روش بدون تماس برای انجام کسب و کار تبدیل شده است. بعضی از آن‌ها حتی پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات، بهتر کرده‌اند. در اینجا چند مثال از چگونگی این کار برای حمایت بیشتر از خریدار معرفی می‌کنیم.

نمونه خدمات خلاقانه شرکت ها برای رشد و پیشرفت

کارت‌های هدیه

خدمات خلاقانه شرکت ها کمک می ‌کند

برخی از کسب و کارها ممکن است هیچ انتخابی نداشته باشند، اما با تصمیمات مناسب می‌توانند باز هم تولید کنند و مشتریان قدیمی را جذب کنند. به عنوان مثال کافی‌شاپی ساده در پورتلند شروع به فروش کارت‌های هدیه آنلاین کرده است که با استقبال خریداران مواجه شد و آن کسب و کار محلی دوباره رونق گرفت.

  • برای حمایت از کسب و کار‌های محلی کارت‌های هدیه خود را توزیع کنید و لیست انواع محصولات را هم پخش کنید.

کالا و خدمات اضافی در هنگام تحویل محصول

خدمات خلاقانه شرکت ها به رشدشان کمک می ‌کند

بسیاری از رستوران‌ها، به خصوص رستوران‌های تحویل فوری، غذای خود را فقط به این شیوه عرضه می‌کنند که شما تحویل بگیرید و در خانه میل کنید. شاید شما از قبل از این برنامه استفاده می‌کردید، اما ممکن است علاقمند به خدمات بیشتری باشید، زیرا بعضی از این رستوران‌ها محصولات اضافی مانند Doordash، خاویار و GrubHub هم ارسال می‌کنند. این خدمات اضافی در بسته‌های ارسالی بسیار اثر گذار است.

  • برای جلوگیری از کلاه برداری و سوء استفاده از برند شما، به خریداران خود اطلاع بدهید که تنها از وبسایت رسمی شما سفارش دهند و مشتریان خود را در هنگام دریافت کالا یا خدمات سوپرایز کنید.

تحویل فوری در زمان معیین

خدمات خلاقانه شرکت ها که به رشدشان کمک کند

یک ایده جدید که در حال رشد است، این می‌باشد که رستوران‌های ناهار خوری با خلاقیت می‌توانند باعث رشد کسب و کار و همچنین لذت بردن مشتریان شوند. Atelier Cren، یک رستوران بسیار شناخته شده دارای نشان Michelin در سانفرانسیسکو است که شروع به فروش “کیت‌های Crenn” کرده است که می‌توانید زمان و تاریخ ارسال غذا را برای آن ذخیره کنید. سرآشپز Domenic cren به خاطر تجارب خود در رستوران‌های “farm to table”  به خوبی شناخته شده است و کیت‌های Crenn خود را به مشتریان عرضه می‌کند تا آن‌ها از منوی تازه و کامل در خانه‌های خود استفاده کنند.

  • داشتن پکیج‌های ارسالی ویژه برای مشتریان همیشکی برای با امکان تعیین  زمان ارسال غذا سر موعد بسیار کارآمد است.

از رستوران به هایپرمارکت

خدمات خلاقانه شرکت ها که به رشدشان کمک می ‌کند

صاحبان شرکت The RUSSEL که در شهر کانزاس قرار دارد به جای تعطیل کردن کار خود به نوآوری جدیدی دست زده‌اند. صاحبان Russel دو فرد به نام‌های : Heather White و Amante Domingo هستند که این مسئله را قبول کردند که مشتریان به دنبال خرید محصولات غذایی، همچنین غذا‌های آماده از فروشگاه‌های بزرگ هستند پس آن‌ها هم به فکر عرضه محصولات در این فروشگاه‌ها افتادند. اگر شما در کانزاس سیتی هستید، می‌توانید به صورت آنلاین غذاهای آماده، قهوه، نان، پنیر سفارش دهید و سپس به یک فروشگاه در نزدیکی خانه‌تان بروید تا آنها را دریافت کنید!

  • قرارداد همکاری ارسال کالا به نزدیکترین سوپرمارکت محلی و دریافت در آنجا یک سیستم برد برد را ایجاد می‌کند و مشتریان نیازی نیست منتظر بسته پستی باشند چراکه سپورمارکت محلی اینکار را انجام می‌دهد.

همکاری تجاری

خدمات خلاقانه شرکت ها

به تازگی دو رستوران محبوب در سان فرانسیسکو، Lord Stanley و Mister Jiu’s، به منظور ایجاد رستوران واحد Lord Jiu’s شروع به همکاری کردند. هر دو سرآشپز برای ایجاد تجربیات خوشمزه به خوبی شناخته شده‌اند و حالا برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد با یکدیگر کار می‌کنند. پخش تصاویر و فیلم از نحوه کار این دو باعث افزایش شهرت آن‌ها هم شده است. برای پاسخگویی به این تقاضا، و افزایش جذابیت کارتان شیوه کاری قدیمی را کنار بگذارید. بسیاری از سبک‌های قدیمی دیگر کارساز نیستند.

کیت‌های غذا در خانه و ساختن آن‌ها از قدیم بوده است، اما امروز برخی از رستوران‌ها کیت خود را ایجاد می‌کنند. مشتریان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند و سفارش بدهند و سپس از یکی از فروشگاه‌های مربوطه تحویل بگیرند. فروش آنلاین محصولات و دریافت آن‌ها در درب منزل هم روش بسیار پر فروشی است. شرکت‌های بسیاری این شیوه فروش را هم شروع کردند. برای کاهش استرس و رفع خستگی از برنامه‌های تناسب اندام استفاده کنید همچنین انجام این تمرینات کمک می‌کند با ذهن باز‌تری فکر کنید. تکنیکها و نمونه خدمات خلاقانه شرکت ها به خصوص در حوزه صنعت غذا بسیار متنوع است که می‌توانید از شرکت‌های خارجی الگو برداری کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس