ارزش سایت یودمی یک میلیارد دلار افزایش یافت

با شروع پاندمی اخیر میزان سرمایه گذاری برای آموزش آنلاین افزایش یافته است. سایت یودمی ارزش خود را در این روز‌ها ۱ میلیار دلار بالا برد!

117
0
خدمات سایت یودمی

سایت یودمی در دور جدید بودجه، ارزش خود را بیش از ۱ میلیارد دلار افزایش داد!

افزایش ارزش سایت یودمی به چه شکل بوده است؟

ارزش سایت یودمی یک میلیارد دلار افزایش یافت

پلتفرم آموزشی آنلاین Udemy اعلام کرده است که با جمع اوری ۵۰ میلیون دلار دیگر، ارزش خود را از ۲ میلیارد دلار به ۳/۲۵ میلیارد دلار افزایش داده است. در دور جدید بودجه، ارزش کل شرکت در سانفرانسیسکو به بیش از ۲۷۳ میلیون دلار می‌رسد. به گزارش بلومبرگ، شرکت تکنولوژی چینی Tencent Holdings سرمایه گذار اصلی در دور جدید است.

اخبار Udemy در همان روزی منتشر شد که سازنده برنامه آموزش زبان آنلاین Duolingo، اعلام کرد که مقدار بودجه‌ی جدید این شرکت به ۲/۴ میلیارد دلار رسیده است.

افزایش ارزش سایت Udemy به دلیل پاندمی

با شروع پاندمی اخیر میزان سرمایه گذاری برای آموزش آنلاین افزایش یافته است. بسیاری از افرادی که شغل خود را از دست داده و در خانه مانده‌اند، به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید و استفاده بهینه از وقت خود هستند.

Udemy بیش از ۱۳۰،۰۰۰ کلاس ارائه می‌دهد که بیشتر آنها فقط با قیمت ۱۰ تا ۲۰ دلار به فروش می‌رسند. Phil Ebiner، یک مربی محبوب Forbes که در ماه ژوئن پروفایل خود را ایجاد کرده است، دارای بیش از ۱۰۰ دوره عکاسی و ویرایش فیلم است. این دوره‌ها شامل فیلم‌های ضبط شده، آزمون‌ها و تالارهای گفتگو است که در آنجا به سوالات دانشجویان پاسخ داده می‌شود.

Udemy مسیر معلم شدن را آسان می‌کند. افراد فقط باید حداقل ملزومات مانند یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای را تولید و برای هر دوره ارائه دهند و به جز مباحث محدودی، همه موضوعات مورد استقبال قرار می‌گیرند. معلمانی که دارای امتیاز بالا از کاربران هستند متقاضیان بیشتری را جذب می‌کنند.

سایت یودمی یک میلیارد دلار افزایش یافت

این شرکت در سال ۲۰۰۹ توسط ارن بالی ۳۶ ساله كه در سال ۲۰۱۴ در لیست مجله‌ی فوربز بود، تاسیس شد. او در یک دهکده فقیرنشین در جنوب شرقی ترکیه بزرگ شد و در آنجا با تحقیق در وب، علاقه خود را به ریاضیات دنبال کرد. او هنوز هم در جایگاه استادی در Udemy فعالیت می‌کند و دارای مقام و اعتبار است. این شرکت با ۳۵ میلیون دانش آموز به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های آموزش آنلاین تبدیل شده است و تنها سایتی است که معلمان در ایجاد دوره‌های مورد علاقه خود تقریباً آزادی کامل دارند. در طی پاندمی، محبوب ترین کلاس‌ها شامل پخت نان و تهیه خمیر مایه و آموزش ویدئو کنفرانس با زوم بوده است و مورد توجه متقاضیان زیادی قرار گرفت.

در اکتبر Udemy اعلام کرد که بخش تجاری آن، که اشتراک سالانه را به قیمت ۳۶۰ دلار برای هر کاربر به شرکت‌هایی از جمله آدیداس و تویوتا می‌فروشد، سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. دو منبع آگاه از امور مالی شرکت در ژوئن به فوربز اطلاع داده‌اند که درآمد امسال احتمالاً بیش از ۴۰۰ میلیون دلار خواهد بود. همچنین در ماه ژوئن، هنگامی که فوربز پروفایل و رزومه این شرکت را ارائه داد، مدیر عامل شرکت گرگ کوکاری اظهار کرد که اگر Udemy قصد استخدام ۲۰۰ نفر در سال جاری و سرمایه گذاری برای توسعه در خارج از کشور را نداشته باشد، سودآور خواهد بود. این دوره‌ها به ۶۵ زبان و برای متقاضیان در ۱۹۰ کشور برگزار می‌شود. کوکاری در بیانیه‌ای اعلام کرد: “امسال همه چیز نحوه زندگی و کار ما را تحت تأثیر قرار داده و مردم در همه جا به یادگیری آنلاین روی آوردند تا به کمک آن از پس چالش‌های جدید برآیند.”

به گزارش بلومبرگ Udemy ممکن است از سال آینده همگانی شود. حال که با چگونگی افزایش ارزش سایت یودمی آشنا شدید می‌توانید از مقالات دیگر سایت اول نیوز مانند: پنج پیش بینی مهم تجاری برای سال ۲۰۲۱ دیدن کنید!

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس