بهترین ساندبار صوتی 2022: مدل های برتر برای همه بودجه ها

110
0
بهترین ساندبار صوتی

بهترین ساندبار صوتی، از Dolby Atmos برتر تا ارتقاء صدای ارزان و ساده، اگر روی یک تلویزیون بزرگ سرمایه گذاری کرده اید و بلندگوهای آن همان سطحی از غوطه ور شدن را که از تصاویر بصری دریافت می کنید، ارائه نمی دهند، بهترین نوارهای صوتی ضروری هستند.

برخی از تلویزیون‌ها ممکن است نیازی به نوار صوتی نداشته باشند – مانند تلویزیون‌های ما برای راهنمای صوتی. اما حتی بهترین تلویزیون‌های روی کره زمین نیز برای صدای بهتر، به ویژه تلویزیون‌های ارزان‌تر، به نوار صوتی خارجی نیاز دارند. اگر یکی از بهترین تلویزیون های زیر 500 دلار یا بهترین تلویزیون های زیر 500 پوند را دارید، از صدای اضافی نوار صوتی بهره مند خواهید شد.

بلندگوهای سبک ساندبار بسیار محبوب شده اند. آن‌ها به اندازه سیستم‌های بلندگوی بزرگ‌تر فضا را اشغال نمی‌کنند، و اگر نمی‌توانید تلویزیون جدید بخرید، راه نسبتاً ارزانی برای ارتقای مجموعه سرگرمی‌های خانگی شما هستند. به خصوص که فصل فروش نزدیک است. به راهنمای معاملات بلک فرایدی ما توجه داشته باشید، جایی که ما بهترین تخفیف ها را در آستانه روز بزرگ فروش به نمایش خواهیم گذاشت. ما هرگز با اطمینان نمی دانیم، اما انتظار داریم بسیاری از بهترین نوارهای صوتی تخفیف داده شوند.

ما بسیاری از ساندبارها و سیستم‌های بلندگو را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم، بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم کدام گزینه‌ها ارزش وقت شما را داشته باشند، چه می‌خواهید بهترین سیستم سینمای خانگی رویاهای خود را ایجاد کنید یا به سادگی بهترین ساندبار صوتی زیر 200 دلار را می‌خواهید. / 200 پوند برای بهبود صدای تلویزیون و شفاف‌تر کردن گفتار.

یادداشت سردبیر: نوامبر 2022

معاملات بزرگ نوار صوتی بلک فرایدی در حال حاضر از راه رسیده است! پیشنهادات اولیه برای بارها از سوی سونی و سامسونگ وجود دارد که خبر خوبی است. اکشن واقعاً شاداب در اینجا نوارهای صوتی در لبه رده بالا هستند که تا قیمت های میان رده پایین می آیند. به دنبال محصولاتی مانند Samsung HW-S800B باشید تا کاملاً وسوسه‌انگیز شوند، و محصولاتی مانند Sony HT-G700 که واقعاً مقاومت در برابر آنها سخت است. اگر این تجربه واقعاً سطح بالایی است که می‌خواهید، ما قبلاً تخفیف‌هایی را برای Samsung HW-Q930B و HW-Q990B مشاهده کرده‌ایم، بنابراین قبل از عرضه نوامبر انتظار بیشتری داشته باشید!

راهنمای نحوه تنظیم بلندگوها و نوارهای صوتی تلویزیون ما را بخوانید، جایی که از متخصصان پرسیدیم چگونه بهترین نتایج را دریافت کنیم. یا نگاهی به انتخاب ما از بهترین سیستم های صدای فراگیر برای تجربه صوتی واقعا سینمایی بیندازید. در غیر این صورت، برای انتخاب ما از بهترین نوارهای صوتی که می توانید امروز بخرید، به خواندن ادامه دهید.

بهترین نوارهای صوتی 2022: انتخاب های برتر ما

چرا می‌توانید به TechRadar اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

 

1.بهترین ساندبار صوتی: Samsung HW-Q930B

بهترین ساندبار صوتی برای اکثر مردم

مشخصات فنی

ابعاد: 1110.7×60.4×120.0mm (W x H x D)

پیکربندی بلندگو: 9.1.4

قدرت صوتی ادعا شده: N/AC

اتصالات: ورودی HDMI (eARC)، ورودی نوری، Wi-Fi، بلوتوث

دلایل خرید

+ فراگیرترین صدای Dolby Atmos نسبت به قیمت

+صدای قدرتمند اما در عین حال ظریف و متعادل

+ تعداد کانال گسترده

دلایلی برای اجتناب

-با موسیقی عالی نیست

– صدای سه‌گانه‌های تیز می‌تواند گاهی اوقات یک لمس خشن به نظر برسد

بهترین ساندبارهای پرچم‌دار سامسونگ چیزهای خوبی هستند، اما مدل‌های کمی ارزان‌تر آن همیشه آنقدر درخشان نبوده‌اند. این یکی این روند را کاهش می دهد، به ویژه به این دلیل که شامل بلندگوهای عقبی می شود که مدل های قبلی آن را نداشتند. این تفاوت بسیار زیادی در صحنه صدا ایجاد می کند، و با رمزگشایی Dolby Atmos و DTS:X صدای بسیار چشمگیر و همه جانبه ای را در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ارائه می دهد.

HDMI Loopthrough از فرمت های HDR10+ و Dolby Vision HDR و همچنین وضوح 4K با نرخ فریم تا 60 هرتز پشتیبانی می کند. هیچ پشتیبانی از ویژگی‌های 4K/120Hz یا نرخ نوسازی متغیر (VRR) وجود ندارد که اکنون توسط PS5، Xbox Series X یا رایانه‌های شخصی پیشرفته ارائه می‌شود، اما تقریباً در مورد سایر ساندبارهای فعلی نیز همین امر صادق است. ساندبار همچنین از Q Symphony در تلویزیون‌های سازگار سامسونگ پشتیبانی می‌کند و به‌طور هوشمند بلندگوهای آن را با تلویزیون جفت می‌کند تا صحنه صوتی بزرگ‌تری ارائه دهد.

این نوار صوتی برای موسیقی ایده‌آل نیست، اما در سینمای خانگی کاملاً عالی است: همه‌جانبه‌ترین ساندبار صوتی چهار رقمی است که تا به حال شنیده‌ایم. زمانی که Q990B سطح بالا بسیار چشمگیر بود، این کاملاً بیان می شود، اما صرفه جویی در اینجا برای اکثر افرادی که به دنبال یک سیستم فراگیر حماسی با سازش اندک هستند، به بهترین وجه مطابقت دارد. اگر از فیلم‌ها عصبانی هستید، این بهترین ساندبار صوتی است که به ضرر شما نیست.

2.بهترین ساندبار صوتی: Sony HT-G700

بهترین ساندبار صوتی Dolby Atmos مقرون به صرفه با ساب ووفر

مشخصات فنی

ابعاد: نوار صوتی: 980x64x108mm (W x H x D);

ساب ووفر: 192x387x406mm

پیکربندی بلندگو: 3.1

قدرت صوتی ادعا شده: W400

اتصالات: HDMI eARC x 1، ورودی HDMI x 1، دیجیتال اپتیکال x 1، بلوتوث

دلایل خرید

+صدای بسیار گسترده و بلند

+ پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS:X

عبور +K HDR HDMI4

دلایلی برای اجتناب

-نمی توان قد واقعی را مدیریت کرد

-به اندازه گزینه های با قیمت بالاتر پویا نیست

ما فکر می‌کنیم Sony HT-G700 از نظر ویژگی‌ها، قیمت و مقیاس صدایش به نقطه‌ی بسیار خوبی رسیده است. این نوار صوتی و ترکیبی از ساب ووفر بی سیم است و ساندبار برای تلویزیون های 48 اینچی و بالاتر اندازه خوبی دارد.

همانطور که از سونی انتظار داشتیم، این نوار صوتی بیشتر از استریو، به همان خوبی که هست، وجود دارد. از هر دو فرمت صدای فراگیر Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی می‌کند (که در نوارهای صوتی پیشرفته‌تر چیزی تضمین شده نیست)، و سونی از پردازش صدای عالی و جادوگری آکوستیک خود برای ایجاد یک دیوار واقعی صدا استفاده می‌کند که فراتر از آن امتداد دارد. محدودیت های صفحه تلویزیون شما، اما با موقعیت و جهت قانع کننده صداهای خاص. ممکن است به خوبی Sonos نباشد، اما قطعاً آن بالاست.

با این حال، سونی اصول اولیه را فراموش نکرده است. ساب ووفر به آن عمقی در باس می دهد که چیزی مانند Sonos Arc به تنهایی نمی تواند مطابقت داشته باشد، و گفتار حتی در موسیقی متن های اکشن شلوغ واقعاً واضح است – و این بدون فعال بودن حالت تقویت گفتار است.

جنبه های منفی؟ هیچ کانال ارتقاء دهنده اختصاصی وجود ندارد، بنابراین متوجه شدیم که عملکرد Atmos در مقایسه با آمپ AV سونی با بلندگوهای اختصاصی Atmos کمی ضعیف است. و اگر واقعاً حساس باشیم، می‌توانیم بگوییم که برای انفجارهای ناگهانی و موسیقی متن‌های متورم کمی پویاتر از مدل‌هایی مانند Sonos Arc یا Samsung HW-Q800A است – اما بسیار ارزان‌تر از هر دو است. بنابراین با توجه به قیمت، این بهترین تجربه سینمایی است که می توانید بدست آورید.

3.بهترین ساندبار صوتی: Sonos Arc

بهترین ساندبار صوتی برای طرفداران Sonos

مشخصات فنی

ابعاد:1141.7x87x115.7mm (W x H x D)

پیکربندی بلندگو: 5.0.2

قدرت صدای ادعا شده: N/AC

اتصالات: ورودی HDMI (ARC)، مبدل صوتی دیجیتال نوری به HDMI، بلوتوث، پورت اترنت، b,g Wi-Fi802.11، Apple AirPlay 2، گیرنده IR

دلایل خرید

+Dolby Atmos، TrueHD و Dolby Digital Plus

+ نوار صوتی همه در یک گسسته

+صدای فراگیر شگفت انگیز و پخش موسیقی

دلایلی برای اجتناب

-نیاز به تلویزیون 55 اینچی یا بزرگتر دارد

-بدون عبور HDMI

Sonos موفق شده است یک راه حل کامل صدای فراگیر را در نوار صوتی Arc خود قرار دهد. ارزان نیست، اما اگر قبلاً از طرفداران Sonos هستید، فکر می‌کنیم که از نحوه ارائه صدای فراگیر واقعاً چشمگیر این نوار صوتی لذت خواهید برد.

Sonos Arc از جدیدترین کدک‌های صوتی TrueHD و Dolby Digital Plus Dolby استفاده می‌کند تا بهترین کیفیت صدای بدون افت را در دیسک‌های Blu-ray پیشرفته و برخی از سرویس‌های استریمینگ پیشرو ارائه دهد. سپس صدای سه بعدی را با استفاده از آهنگ های شی Dolby Atmos بهبود می بخشد تا صداهای خاصی را از دیوارهای اطراف شما منعکس کند تا احساس کنند از همه زوایای به سمت شما می آیند. ما فکر می‌کردیم که این اثر در آزمایش‌های ما بسیار قانع‌کننده بود، و در حالی که به اندازه بلندگوهای سقفی نصب شده روی سقف شما غوطه‌ور نیست، نصب آن بسیار آسان‌تر است.

ما همچنین از راه‌اندازی ساده آن خوشمان آمد که فقط چند مرحله روی برنامه تلفن هوشمند انجام می‌شد و همانطور که انتظار دارید اتصال آن به دیگر بلندگوهای Sonos آسان است. اتصالات کابلی مینیمالیستی و ساختار سیستم یکپارچه به این احساس بی‌هیجانی و زیبایی‌شناسی ساده می‌افزاید – و آن را به بهترین ساندبار صوتی Dolby Atmos تک واحدی تبدیل می‌کند که می‌توانید در سال 2022 بخرید.

4.بهترین ساندبار صوتی: Sonos Ray

بهترین ساندبار ارزان، اگر بدون HDMI راضی هستید

مشخصات فنی

ابعاد:559x71x95 (w x h x d)

پیکربندی بلندگو: 3.0

قدرت صوتی ادعا شده: لیست نشده

اتصالات: 1 x دیجیتال نوری، اترنت

دلایل خرید

+صدای بزرگ و متعادل

+ بخش یادگیری کنترل از راه دور از راه اندازی

+ با موسیقی هم خوبه

دلایلی برای اجتناب

-بدون گزینه HDMI ARC

-صدای باریک تر

بهترین صدا برای کاربران آیفون

Sonos با Ray – کوچک‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوار صوتی آن، در سطح ارزان‌تر و همچنین بالاتر، تحت تأثیر قرار می‌گیرد. صدا یک ارتقای فوری و واضح برای تلویزیون‌های قدیمی یا ارزان‌تر است – ما آن را با مجموعه‌ای میان‌رده سونی از چند سال پیش آزمایش کردیم، و دیالوگ واضح‌تر بود، نمرات فیلم‌ها زندگی و درام بیشتری داشتند، و حتی باس خوبی برای انفجارهای تاثیرگذار در فیلم های اکشن ارائه می دهد. در مقایسه با بلندگوهای داخلی تلویزیون های 32 تا 50 اینچی، هیچ رقابتی وجود ندارد. این یک پیشرفت بزرگ است.

البته، به اندازه نوارهای صوتی بزرگتر اینجا قوی نیست. آن پهنا و ارتفاع گسترده ای را که Sony HT-G700 در بالا ارائه می دهد، به صدا ارائه نمی دهد، و همچنین با موقعیت یابی صداها دقیقاً در فضا خوب نیست. و به طور کلی پویایی کمتری دارد.

اما اشکالی ندارد، زیرا برای افرادی ساخته نشده است که به دنبال بیشترین تجربه سینمایی هستند که می توانند به دست آورند. این برای افرادی ساخته شده است که فقط می خواهند صدای فیلم بزرگتر و کامل تر، با گفتار قابل درک تر باشد. و این یک بلندگوی بی سیم کامل Sonos است، بنابراین با موسیقی بسیار بهتر از بسیاری از نوارهای صوتی، از جمله Sony HT-G700 است.

یک چیزی که باید بدانید این است که فقط از دیجیتال نوری برای اتصال خود استفاده می کند – بدون HDMI ARC. این بدان معنی است که ممکن است قبل از کار کردن نیاز به یادگیری سیگنال های کنترل از راه دور شما داشته باشد، اما Sonos این بخشی از فرآیند راه اندازی را قرار داده است، بنابراین تا حد زیادی بی خطا است.

5.بهترین ساندبار صوتی: Samsung HW-Q990B

بهترین ساندبار صوتی برای غوطه وری در Dolby Atmos سطح بالا

مشخصات فنی

ابعاد: نوار صوتی اصلی x69.5x138mm1232 / ساب ووفر x413x410mm220 / بلندگوی عقب x201.3×140.4mm129.5 (W x H x D)

پیکربندی بلندگو: 11.1.4

قدرت صوتی ادعا شده: لیست نشده

اتصالات: x HDMI eARC1، x2 ورودی HDMI، x1 دیجیتال نوری، بلوتوث، Wi-Fi

دلایل خرید

+موقعیت حیرت انگیز Dolby Atmos

+ اتصال عالی

دلایلی برای اجتناب

-گذر عبور HDMI 4K 120هرتز نیست

-موسیقی به اندازه فیلم ها قوی نیست

Samsung HW-Q990B سیستم نوار صوتی رده بالای Dolby Atmos از طیف 2022 سامسونگ است و در اصل نسخه ارتقا یافته Samsung HW-Q950A در بالا است. مانند HW-Q950A، 11.1.4 کانال صوتی را که به اطراف و بالاتر هدایت می کند، ارائه می دهد که از ترکیبی از نوار صوتی، ساب ووفر و دو واحد بلندگوی بی سیم عقب ارائه می شود.

اما برخی اصلاحات را نسبت به مدل قبلی انجام داده است. یک “عدسی آکوستیک” جدید در ساب ووفر صدا را بهتر در اتاق پخش می کند، بلندگوهای عقب برای کمک به دقت بیشتر درایورهای روشن کننده دوباره طراحی شده اند، اکنون “Space Fit” جبران خودکار اتاق برای کمک به حفظ جزئیات در صدا وجود دارد. به اطراف منعکس می شود و صدا به طور کلی تغییر و مهندسی شده است.

و نتیجه این است که به گفته بررسی ما، “Q990B کاملترین و فراگیرترین تجربه صدای فراگیر را ایجاد می کند که تا به حال از بهترین نوارهای صوتی Dolby Atmos شنیده ایم.” آنها به این ترتیب که بخش‌هایی از فیلم را به اطراف هدایت می‌کنند و درست بالای سر شما بی‌نظیر است. صدای آن بسیار بزرگ و پر انرژی است، بدون اینکه بیش از حد سنگین باشد – بسته به نیاز، یک پتک سنگین و یک قلم فواره ماهرانه است.

6. Samsung HW-Q800A

بهترین ساندبار صوتی برای هیجان های سینمایی میان رده

مشخصات فنی

ابعاد: نوار صوتی اصلی x60x115mm980 / ساب ووفر x210x403mm403 (W x H x D)

پیکربندی بلندگو: 3.1.2

قدرت صوتی ادعا شده: 330 W

اتصالات: ورودی و خروجی HDMI با ورودی صوتی دیجیتال eARC، opt فی

دلایل خرید

+ صدای قدرتمند، فراگیر و اتاق را پر می کند

+ پشتیبانی عالی از باس از ساب ووفر

دلایلی برای اجتناب

-برخی ویژگی‌ها فقط با تلویزیون‌های جدید سامسونگ در دسترس هستند

آیا فضایی برای بلندگوهای عقب ندارید و نمی خواهید پول زیادی خرج کنید؟ Samsung Q800A یک پکیج عالی برای دریافت صدای Dolby Atmos است که می توانید آن را بدون ایجاد ضربه بزرگ در کیف خود احساس کنید. خیلی بزرگ هم نیست – ما آن را برای تلویزیون های 48 اینچی و بالاتر توصیه می کنیم.

یکی از دلایلی که ما این نوار صوتی را بسیار دوست داریم این است که دارای درایورهای بالا بردن واقعی است. این بدان معناست که می‌تواند ارتفاع Atmos قانع‌کننده‌تری را نسبت به نوارهای صوتی بدون بلندگوهای بلندتر ارائه دهد، و ما متوجه شدیم که مرحله افقی صدای خوب و عریض است. مقداری بیس بسیار گوشتی را اضافه کنید و تجربه سرگرمی خانگی ایده آلی را بدون نیاز به پر کردن اتاق خود با سخت افزار بدست آورید.

ترفندهای مفیدی برای دارندگان تلویزیون های جدید سامسونگ نیز وجود دارد: می توانید آن را با ویژگی های بهینه سازی صدا در تلویزیون های جدید Q70A یا بالاتر سامسونگ ترکیب کنید و به شما امکان می دهد صدایی بزرگتر و واضح تر دریافت کنید.

با این حال، اگر آن تلویزیون ها را ندارید نگران نباشید: ما فکر می کنیم که Q800A به اندازه کافی خوب است که بتواند به تنهایی بایستد. صدای پر کردن اتاق را به شما ارائه می دهد که به طرز شگفت انگیزی غوطه ور است. به اندازه کافی دقیق، قدرتمند و پویا است تا اطمینان حاصل شود که وزن کامل هر یک از کانال های 3.1.2 موجود آن را احساس می کنید. و به عنوان یک امتیاز اضافی، اگر برای ارتقاء آماده باشید، می‌توانید بلندگوهای عقب بی‌سیم را بعداً اضافه کنید.

7.بهترین ساندبار صوتی: Sonos Beam (Gen 2)

بهترین ساندبار صوتی کوچک با Dolby Atmos برای اتاق های جمع و جور

بهترین نوارهای صوتی
بهترین نوارهای صوتی

مشخصات فنی

ابعاد: x651x100mm69

پیکربندی بلندگو: 3.1.2

قدرت صوتی ادعا شده: N/AC

اتصالات: ورودی HDMI (ARC)، مبدل صوتی دیجیتال نوری به HDMI، بلوتوث، پورت اترنت، 802.11b,gWi-Fi، Apple AirPlay 2، گیرنده

دلایل خرید

+صوت گسترده با Dolby Atmos

+ پشتیبانی از HDMI eARC

+ سازگاری صوتی با وضوح بالا

دلایلی برای اجتناب

-بدون درایورهای تحریک کننده

-بدون عبور HDMI

اگر فضای کمی دارید، Sonos Beam (Gen 2) بهترین ساندبار صوتی است که می توانید بخرید. اندازه جمع و جور آن به این معنی است که به راحتی در زیر تلویزیون شما قرار می گیرد، چه آن را روی پایه تلویزیون قرار دهید یا آن را به دیوار خود نصب کنید، و طراحی شیک به این معنی است که با دکوراسیون شما ناسازگار به نظر نمی رسد. این به اندازه کافی جمع و جور است که می تواند با تلویزیون های 32 اینچی کار کند (تقریباً)، اما برای تلویزیون های 40 اینچی تا 50 اینچی کاملاً مناسب است.

این نوار صوتی اصلی Sonos Beam با Dolby Atmos مجازی، سازگاری HDMI eARC و طراحی تازه‌سازی شده را بهبود می‌بخشد.

در حالی که توییترهای نشاط آور لازم برای Dolby Atmos واقعی را ندارد (و در نتیجه متوجه شدیم که ارتفاع صوتی به اندازه Sonos Arc چشمگیر نیست)، Sonos Beam (Gen 2) دارای یک صحنه صوتی گسترده است و عملکرد صوتی همهجانبه این بسیار دقیق است، برای جابجایی ناگهانی بین صدای بلند و بی صدا بسیار پویا است و به همان اندازه که در فیلم ها خوب است، با موسیقی نیز خوب است.

در واقع، می‌توانید موسیقی را از طریق Wi-Fi (AirPlay 2 یا سیستم بی‌سیم خود Sonos) روی آن استریم کنید، و به عنوان یک بلندگوی هوشمند کار می‌کند – آمازون الکسا یا دستیار Google در آن تعبیه شده است (شما می‌توانید انتخاب کنید کدام یک).

 

8. LG S95QR

بهترین برای صدای فراگیر

مشخصات فنی

ابعاد: x63x135mm1200

پیکربندی بلندگو: 9.1.5

قدرت صوتی ادعا شده: W810

اتصالات: ورودی HDMI، خروجی HDMI، نوری، USB، بلوتوث 5.0، Wi-Fi، Apple AirPlay 2

دلایل خرید

+ تجربه صدای فراگیر واقعی را ارائه می دهد

+صدای بسیار قدرتمند و پویا

+طراحی جذاب

دلایلی برای اجتناب

-بدون عبور4K 4 120هرتز یا HDR10+

-دیالوگ گاهی اوقات بیش از حد آشکار به نظر می رسد

LG S95QR از نظر فنی بسیار فراتر از یک نوار صوتی است که چهار واحد بلندگوی مجزا و تعداد کانال را ارائه می‌کند که اکثر سیستم‌های مبتنی بر مجزا را شرمنده می‌کند. پیکربندی 9.1.5 کانال ال‌جی S95QR به نوآوری جدیدی برای نوار صوتی پرچم‌دار ال‌جی اشاره می‌کند: یک بلندگوی مرکزی با قابلیت روشن‌کردن. این همان صدایی را که از یک بلندگوی مرکزی سنتی رو به جلو در جلوی نوار صوتی بیرون می‌آید، به سمت بالا می‌برد تا دیالوگ‌ها بیشتر شبیه صدای افرادی باشد که روی صفحه شما صحبت می‌کنند.

این نوار صوتی همچنین در ارتباط با سازنده بلندگوهای پیشرفته Meridian طراحی شده است و دارای یک حالت موسیقی خاص Meridian است که موسیقی استریو را برای استفاده بیشتر از کانال های S95QR پیکربندی مجدد می کند. در طول آزمایش ما متوجه شدیم که نتیجه یک تجربه صدای فراگیر واقعی با دامین دینامیکی عظیم و یک صحنه صوتی بسیار کامل است که موسیقی متن فیلم را به معنای واقعی کلمه در اطراف شما ایجاد می کند – از جمله بالای سر شما. در بررسی خود نوشتیم که این بهترین ساندباری است که ال‌جی ساخته است، همچنین گفتیم: «این یکی از رضایت ‌بخش‌ترین ساندبارهای سینمای خانگی است که از هر برندی، دوره‌ای دیده‌ایم.»

تنها نقطه ضعف اصلی در اینجا قیمت است. با قیمت 1,699 پوند / 1,499.99 دلار / 1,749 دلار استرالیا، هنوز هم ارزش خوبی برای میزان تاثیرگذاری صدا دارد، اما شما می توانید تجربه مشابهی را با قیمت بسیار کمتری با Samsung HW-Q930B در بالای این لیست پیدا کنید.

 

9. Bowers & Wilkins Panorama 3

یک رقیب عالی برای Sonos Arc

مشخصات فنی

ابعاد: x1210x140mm65

پیکربندی بلندگو: 3.1.2

قدرت صوتی ادعا شده: W400

اتصالات: x HDMI eARC 1 x1 ورودی صوتی دیجیتال (Toslink) 1 x RJ45 اترنت x USB-C1 (فقط اتصال سرویس)

دلایل خرید

+صدای دقیق و جذاب همراه با فیلم

+ واقعاً با موسیقی مسلط است

+ انتخاب خوب از گزینه های کنترل

دلایلی برای اجتناب

-Dolby Atmos می تواند موثرتر باشد

اگر به دنبال جایگزین قانع کننده ای برای Sonos Arc با قیمت مشابه هستید، Bowers & Wilkins Panorama 3 را پیشنهاد می کنیم. این یک انتخاب عالی است. این نوار صوتی شیک دارای 3.1.2 کانال صدای سینمایی، پشتیبانی از Dolby Atmos و گزینه های کنترل زیادی از جمله یک پنل حساس به لمس در خود نوار است.

در تست‌های ما، پانوراما 3 جذاب، منقبض و پویا بود، بدون اینکه صدای طبیعی و منسجمی را که Bowers به ​​آن می‌شناسد قربانی کند. صحنه صوتی عریض و جادار است، اگرچه ما احساس کردیم ویژگی Dolby Atmos می تواند قانع کننده تر باشد. ما همان حس ارتفاع را که از نوار صوتی Ambeo Sennheiser یا یک جفت بلندگوی بالای سر می‌گیرید، دریافت نکردیم.

با این حال، عملکرد Atmos صدا را سه بعدی تر می کند و نوار صوتی به همان اندازه برای موسیقی خوب به نظر می رسد که برای فیلم ها خوب است. با Spotify Connect، AirPlay 2 و بلوتوث (با aptX Adaptive)، گزینه‌های اتصال زیادی نیز دارید. متأسفانه هیچ گذرگاه HDMI وجود ندارد، اما این یک خطای کوچک برای نوار صوتی است که در غیر این صورت دارای ویژگی های غنی است.

شما می‌توانید پانوراما 3 را به یک سیستم چند اتاقه با Bowers & Wilkins Zeppelin, Formation یا دیگر بلندگوهای پانوراما متصل کنید – یا سایر بلندگوهای پانوراما – اما این ویژگی از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری ارائه می شود، بنابراین ما نتوانستیم آن ویژگی خاص را برای خودمان آزمایش کنیم.

10. Devialet Dione

بهترین ساندبار صوتی برای صدای کامل سینمای خانگی در یک جعبه

بهترین نوارهای صوتی
بهترین نوارهای صوتی

مشخصات فنی

ابعاد: x77x165mm1200 (w x h x d) پیکربندی بلندگو: 5.1.2

قدرت ادعا شده: W950

اتصال: x HDMI eARC1، دیجیتال اپتیکال، اترنت

دلایل خرید

+ بیس مانند ساب ووفر بدون ساب ووفر

+صدای موقعیتی عالی Dolby Atmos

+با موزیک هم عالیه

دلایلی برای اجتناب

-بدون گزینه برای بلندگوهای عقب

-بدون عبور HDMI

Devialet Dione ممکن است نوار صوتی تک واحدی نهایی باشد. بدون ساب ووفر، بدون بلندگوی عقب، فقط آن را وصل کنید و بروید. دلیلش این است که Devialet هشت درایور ووفر (!) را در اینجا قرار داده است تا بیس کامل و عمیقی ایجاد کند که یک ساب ووفر می تواند مدیریت کند و واقعاً کار می کند. این بدان معنی است که نوار صوتی کمی بهترین است، اما عرض و بلندی آن فقط به اندازه چیزی مانند Sonos Arc است (در واقع، کوتاهتر از Arc است)، بنابراین تا زمانی که عمق مشکلی نداشته باشد، همچنان در اتاق شما جا می شود.

این یک محفظه بلندگوی مرکزی کروی هوشمند نیز دارد که این درایور را قادر می‌سازد تا بچرخد، به طوری که بدون توجه به اینکه آن را صاف روی میز تلویزیون قرار دهید یا در حالت عمودی به دیوار نصب کنید، همیشه رو به شما باشد.

پس از آزمایش آن، گفتیم که “یک صحنه صوتی عظیم، اما همچنین به زیبایی ساخته شده و متوازن ایجاد می کند که بر اساس بهترین عملکرد باس که از نوار صوتی شنیده ایم که یک ساب ووفر خارجی را اجرا نمی کند.” توانایی آن در تنظیم صدای سه‌گانه در نقاط دقیق فضا، در حالی که زیربنای همه آن‌ها با سطح پایین بدون جهت (آنطور که باید باشد) شگفت‌انگیز است.

شرم آور است که نمی توانید هیچ بلندگوی عقبی را برای صدای فراگیر واقعی اضافه کنید، زیرا واقعاً نمی تواند آن را بازسازی کند، و برای چیزی بسیار گران قیمت که گذرگاه HDMI را ارائه نمی دهد، خسته کننده است. اما وقتی صحبت از صدا به تنهایی می شود، این به همان اندازه که می شود برتر است.

11. Samsung HW-S800B

بهترین برای صدای بزرگ در یک طراحی فوق العاده کوچک

بهترین نوارهای صوتی
بهترین نوارهای صوتی

مشخصات فنی

ابعاد: x38.0x39.9mm1160.0

پیکربندی بلندگو: 3.1.2

قدرت ادعایی: W0.5

اتصال: 1x خروجی HDMI، HDMI Arc، بلوتوث، Wi-Fi

دلایل خرید

+ ارتفاع و صدای قوی Dolby Atmos

+ تعادل صدای عالی به طور کلی

+حجم فیزیکی کم

دلایلی برای اجتناب

-بدون عبور HDMI یا eARC

-در برخی مواقع مبارزات میان رده

اگر می‌خواهید صدایی بزرگ داشته باشید، اغلب باید یک نوار صوتی قوی داشته باشید که می‌تواند یک یا دو اینچ از صفحه تلویزیون شما را قطع کند. نوار صوتی فوق العاده کوچک سامسونگ HW-S800B چنین مشکلی را ندارد.

سامسونگ چندین بلندگوی زاویه دار و صدای بزرگ را برای رقابت با بهترین ساندبارهای این لیست در یک نوار صوتی باریک که حدس می زنیم تقریباً یک چهارم حجم فیزیکی Sonos Arc پیشرو در کلاس باشد، بسته بندی کرده است. این با یک ساب ووفر نسبتاً کوچک تکمیل می شود تا صدای غرغر پایینی را که واحد نوار صوتی جمع و جور نمی تواند انجام دهد، اضافه می کند.

این به طور کامل برای Dolby Atmos (از جمله درایورهای بالابرنده) مجهز است و برای ارائه آن صدای موقعیتی رتبه بالایی دارد. در طول آزمایش ما متوجه شدیم که صداهای بالای سر از سقف می آیند و افکت ها دارای عرض و حرکت متقاعد کننده در سراسر صفحه هستند. گاهی اوقات واقعاً احساس می‌کردیم که کیفیت صدای این نوار صوتی برای طراحی باریک در مقایسه با واحدهای بسیار بزرگ‌تر غیرممکن است، و ساب با ارائه یک سطح پایین کنترل‌شده اما تاثیرگذار کمک می‌کند.

مسلماً در مقایسه با واحدهای با قیمت مشابه اما بزرگتر، متوجه شدیم که میان رده کمی پویاتر است، اما اگر چیزی به این کوچکی می‌خواهید، هیچ چیز آن را بهتر نمی‌کند. شما در اینجا بلوتوث و وای فای دارید، اما به دلیل اندازه کوچک آن نه تنها از عبور HDMI پشتیبانی نمی کند (با این قیمت شرم آور است)، بلکه دارای یک کانکتور mini-HDMI غیر معمول است. این به لطف یک کابل ارائه می شود، اما به این معنی است که از صدای HDMI eARC بدون اتلاف پشتیبانی نمی کند. همچنین اتصال نوری وجود ندارد.

اگرچه کامل نیست، اما اگر به دنبال یک نوار صوتی فوق‌العاده می‌گردید که صدایی بسیار بهتر از آنچه تصور می‌کردید ارائه دهد، این نوار صوتی برای شما مناسب است.

 

12. Sony HT-S400

بهترین ساندبار ارزان سونی

مشخصات فنی

ابعاد: x64x88mm900 (صوتبار); x387x400mm192 (ساب ووفر)

پیکربندی بلندگو: 2.1

قدرت: W330

اتصال: HDMI ARC، USB-A (برای به روز رسانی). صوتی نوری؛ بلوتوث 5.0

دلایل خرید

+ کیفیت صدای عالی

+طراحی شیک

+بسیار مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب

-عدم Dolby Atmos مناسب

با مدل‌هایی مانند HT-A7000، HT-G700 و HT-X8500، سونی عادت دارد نوارهای صوتی واقعاً چشمگیری بسازد که بسیار بالاتر از قیمت خود هستند. و این، Sony HT-S400 نیز از این قاعده مستثنی نیست: فقط با 299 دلار / 269 پوند / 499 دلار استرالیا، صدای فوق العاده 330 واتی با کیفیت بالا دریافت می کنید که به نظر می رسد از یک سیستم بسیار گران تر می آید.

این یک راه‌اندازی 2.1 اینچی با ساب ووفر بی‌سیم و فراگیر جلویی S-Force PRO سونی است که کار معقولی را برای ایجاد صدای بیشتر کانال‌های 2.1 انجام می‌دهد. بلوتوث A2DP، HDMI ARC و کابل نوری پشتیبانی می‌کند، اما ورودی 3.5 میلی‌متری ندارد و USB صرفاً برای به‌روزرسانی سیستم‌افزار است. اما در حالی که مجموعه ویژگی ها نسبتاً باریک است، صدا اینطور نیست. چه در حال بازی باشید، چه در حال پخش فیلم یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود باشید، کیفیت صدا به اندازه ای واضح، واضح و بلند است که شما را در بین همسایه ها محبوب نکنید.

 

13. Denon Home Sound Bar 550

بهترین ساندبار صوتی کوچکتر برای صدای بزرگتر و پررنگ تر

بهترین نوارهای صوتی
بهترین نوارهای صوتی

مشخصات فنی

ابعاد: x75x120mm650

پیکربندی بلندگو: 4.0

قدرت صوتی ادعا شده: A/N

اتصالات: 4K HDMI (x 1اینچ / x 1 خروجی با eARC)، x 1 نوری دیجیتال، پورت USB، ورودی 3.55 میلی‌متری aux

دلایل خرید

+ به خوبی مشخص و انعطاف پذیر است

+ صدایی در مقیاس بزرگ (با حجم مناسب)

+خوش ساخت و تموم شد

دلایلی برای اجتناب

-در حجم های بالاتر از نظر اجتماعی پرخاشگر می شود

-اثر Dolby Atmos وجود ندارد

بسیاری از ساندبارهای بزرگ و گران قیمت Dolby Atmos وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و تعداد زیادی ساندبار ارزان و کوچکتر برای ارتقاء تلویزیون شما وجود دارد. نوار صوتی Denon Home 550 جایی در وسط قرار گرفته است و هیجانات صوتی به سبک Dolby Atmos را در فرم کوچکتری برای شما به ارمغان می آورد.

این یک نوار صوتی جمع و جور و کاملاً مشخص است که ظاهر آن کاملاً ضعیف است، اما صدای آن چیزی غیر از این است. ارائه گزینه های اتصال فراوان، عالی (از جمله توانایی صوتی با وضوح بالا و برخی جادوگری پردازش برای ارائه حس صدای فضایی) و یک تسهیلات واقعی به عنوان یک بلندگوی موسیقی.

متوجه شدیم صدایی که Denon ارائه می‌کند بلند و کاملاً عریض است که باعث می‌شود گوش دادن جذاب و سرگرم‌کننده باشد. با این حال، ما همچنین متوجه شدیم که این نوار صوتی نیست که بخواهد بیش از حد بلند باشد: آن را خیلی زیاد کنید و همه چیز به سرعت از کنترل خارج می‌شود، در حالی که Home 550 دندان‌هایش را بیرون می‌کشد و بیش از حد تهاجمی می‌شود.

 

14. Sony HT-A7000 Dolby Atmos Soundbar

جدیدترین پرچمدار سونی یک «نوار بزرگ برای دلارهای کلان» است

بهترین نوارهای صوتی
بهترین نوارهای صوتی

مشخصات فنی

پیکربندی بلندگو: 7.1.2

قدرت صوتی ادعا شده: W500

اتصالات: HDMI eARC / ARC، ورودی نوری، USB، بلوتوث

دلایل خرید

+ دیالوگ فوق العاده واضح

+دو پورت HDMI 2.1

+Atmos، DTS: X و 360 Reality Audio

دلایلی برای اجتناب

کانال های ارتفاع محدود

Sony HT-A7000 ممکن است قیمت برچسب هنگفتی داشته باشد، اما به لطف دو پورت HDMI 2.1 و پشتیبانی از همه فرمت‌های اصلی صوتی فضایی، عمر طولانی‌تری دارد. با این قیمت، آرزو می‌کنیم که با واحدهای فراگیر و ساب ووفر عرضه شود، اما آنهایی که جیب‌های بسیار عمیقی دارند، می‌توانند چند صد عدد دیگر را به آن متصل کنند.

چیزی که کمک می‌کند قیمت کمی توجیه‌تر به نظر برسد، این واقعیت است که HT-A7000 با درایورهای تقویت‌کننده برای Dolby Atmos واقعی ارائه می‌شود، اگرچه ما احساس کردیم کانال‌های ارتفاع می‌توانند کمی قانع‌کننده‌تر باشند. با این حال، از نظر موسیقیایی، HT-A7000 یک نوار صوتی بسیار با استعداد، با تصویربرداری استریو عالی و صدایی واقعاً پر از فضای اتاق است – به خصوص اگر از پشتیبانی آن از 360 Reality Audio سونی استفاده کنید.

اتصال هم خیلی خوبه ساندبار البته از HDMI پشتیبانی می‌کند، اما دارای 3.5 میلی‌متر کمکی، صدای بلوتوث، دستگاه‌های USB، Spotify، Chromecast، Amazon Alexa و 360 Reality Audio از طریق Deezer، Tidal و Amazon Music است. این انتخاب بسیار گسترده ای از منابع است که به شما انعطاف پذیری زیادی از نظر آنچه می خواهید متصل کنید، می دهد.

بهترین نوارهای صوتی: سوالات متداول

برای ساندبار به چه اتصالی نیاز دارم؟

بهترین راه برای اتصال نوار صوتی به تلویزیون، استفاده از کابل HDMI است. باید مطمئن شوید که یک پورت HDMI در نوار صوتی و یک پورت HDMI ARC در تلویزیون خود دارید. این به شما امکان می دهد از یک کابل برای اتصال آنها استفاده کنید.

پورت HDMI به این معنی است که صدا با بالاترین کیفیت می تواند از تلویزیون شما به نوار صوتی شما مانند Dolby Atmos منتقل شود.

اگر تلویزیون یا نوار صوتی شما پورت HDMI ندارد، دومین گزینه بهترین گزینه اپتیکال است. این همچنان می تواند صداهای دیجیتال را منتقل کند، اما نه صداهای با وضوح بالا که با HDMI دریافت می کنید.

با این حال، همچنان صدایی با کیفیت خواهید داشت و اتصال نوری با نوارهای صوتی و سیستم‌های صدای فراگیر کار می‌کند.

ساندبار باید چه اندازه ای بگیرم؟

شما باید یک نوار صوتی متناسب با فضایی که در دسترس دارید تهیه کنید. برخی از افراد تلویزیون خود را نصب کرده‌اند و می‌توان با خوشحالی یک نوار صوتی در زیر آن نصب کرد. برخی دیگر تلویزیون خود را روی پایه دارند و نوار صوتی می تواند جلوی آن بنشیند.

فضای خالی و همچنین اندازه تلویزیون خود را در نظر بگیرید. یک نوار صوتی جمع و جور ممکن است با صفحه نمایش بزرگ احمقانه به نظر برسد و بالعکس. نوارهای صوتی زیادی با اندازه های مختلف متناسب با تلویزیون شما وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که ابعاد را بررسی کرده و آنها را مطابقت دهید.

آیا نوارهای صوتی می توانند صدای فراگیر تولید کنند؟

صدای فراگیر واقعی به این معنی است که بلندگوها در اطراف شما قرار دارند. برخی از ساندبارها در این لیست دارای یک ساب ووفر و دو بلندگوی کانال عقب کوچکتر هستند، به این معنی که می توانید آنها را در اطراف اتاق خود قرار دهید.

با این حال، دستگاه های دیگر با تنها یک نوار صوتی ادعا می کنند که صدای فراگیر ارائه می دهند. این به این معنی است که آنها یک افکت استریو ارائه می دهند، که به نظر می رسد بیشتر شبیه صدا از جهات مختلف است، اما اینطور نیست.

بسیاری از ساندبارهای سطح بالا در این لیست دارای Dolby Atmos داخلی هستند. باز هم، این از نظر فنی صدای فراگیر نیست، اما فناوری صوتی پیشرفته است و با گزاف اصوات از دیوارها و سقف اطراف شما، توهم صدای فراگیر را ایجاد می کند.

آیا نوارهای صوتی Dolby Atmos واقعا ارزشش را دارند؟

اگر می توانید قیمت بالایی را که با بهترین ساندبارهای Dolby Atmos ارائه می شود، بپردازید، ارزش سرمایه گذاری روی این فناوری را دارد. به خصوص اگر عاشق تماشای فیلم هستید و می خواهید آن فضای سینمایی را در خانه بازسازی کنید.

با این حال، اگر بودجه‌ای ندارید یا می‌خواهید به جای ایجاد یک مجموعه سرگرمی سطح بالا، صدای تلویزیون خود را تقویت کنید، برای دریافت صدای خوب از نوار صوتی جدید نیازی به Dolby Atmos ندارید.

آیا نوارهای صوتی ارزشش را دارند؟

کاملا. حتی اگر خود را یک سینماگر هاردکور نمی‌دانید، بهترین نوارهای صوتی دنیایی متفاوت در تجربه تماشای تلویزیون شما ایجاد می‌کنند – حتی بلندگوهای داخلی که با بهترین تلویزیون‌ها عرضه می‌شوند، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های مورد علاقه‌تان را درست نمی‌کنند.

برای ساندبار چقدر باید خرج کنم؟

بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید. اگر می خواهید بهترین فناوری نوار صوتی را ارائه دهد، ممکن است به قیمت های 800 دلار / 800 پوند / 1000 دلار استرالیا و بالاتر نگاه کنید.

با این حال، تعداد زیادی ساندبار ارزان قیمت در بازار وجود دارد که قیمت برخی از آنها کمتر از 100 دلار / 100 پوند / 150 دلار استرالیا است. فقط به خاطر داشته باشید که شما معمولاً چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و این مدل های ارزان قیمت احتمالاً با ویژگی های ممتاز مانند Dolby Atmos، بلندگوهای عقب و پشتیبانی از صدای با وضوح بالا ارائه نخواهند شد.

کجا باید ساندبار بذارم؟

معمولاً در مورد قرار دادن نوار صوتی دو گزینه دارید: نصب آن بر روی دیوار یا قرار دادن زیر تلویزیون در کمد تلویزیون. اگر نوار صوتی شما بسیار بلند است، نصب بر روی دیوار ممکن است بهترین گزینه باشد، زیرا می تواند گیرنده IR تلویزیون شما را مبهم کند و کنترل از راه دور شما را بی فایده کند.

چگونه بهترین ساندبار صوتی را برای شما بخریم

هنگامی که به دنبال بهترین ساندبار صوتی هستید، چندین چیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اولین مورد اندازه است. باید مطمئن شوید که نوار صوتی شما در زیر یا در کنار، بسته به تنظیمات شما، تلویزیون شما قرار می گیرد. به عنوان مثال، نوار صوتی طویل Sonos Arc به طور خاص برای نمایشگرهای بزرگ طراحی شده است، بنابراین با یک تلویزیون 50 اینچی کوچکتر به نظر نمی رسد. شما باید اندازه تلویزیون فعلی خود و اندازه فضایی را که برای آن مناسب است بدانید و آن ارقام را با ابعاد لیست شده در کنار نوار صوتی که می خواهید بخرید مقایسه کنید.

همچنین باید در نظر بگیرید که آیا به بلندگوی Dolby Atmos نیاز دارید یا خیر. Dolby Atmos یک فناوری صدای فراگیر است که صداها و صداها را در اطراف شما قرار می دهد تا هر آنچه را که تماشا می کنید یا گوش می دهید، فراگیرتر شود. نکته اینجاست که نوارهای صوتی مجهز به Dolby Atmos گران تر هستند. باید بسنجید که آیا صدای Dolby Atmos برای شما ارزش دارد یا خیر. در غیر این صورت، گزینه ای توانمند اما ارزان تر مانند Sony HT-S400 را در نظر بگیرید.

چیز دیگری که باید مراقب آن باشید نوع ارتباطی است که نیاز دارید. می‌بینید که اکثر ساندبارهای مدرن دارای اتصال HDMI هستند، اما اتصال نوری نیز وجود دارد—بنابراین تفاوت چیست؟ این دو راه است که صدا از تلویزیون شما به نوار صوتی شما منتقل می شود، اما HDMI صدای با وضوح بالا از جمله Dolby Atmos را ارسال می کند. اگر می‌خواهید یک تجربه شنیداری عالی و همه جانبه داشته باشید، باید مطمئن شوید که یک اتصال HDMI برای استفاده از نوار صوتی و یک پورت HDMI ARC (که کانال برگشت صدا است) در تلویزیون خود برای اتصال به آن دارید.

چیزهای بیشتری برای فکر کردن وجود دارد، اما به دست آوردن اندازه، ویژگی‌های صوتی و اتصال زودهنگام می‌تواند یافتن بهترین ساندبار صوتی را برای شما بسیار آسان‌تر کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس