بهترین بازی های اندروید 2022: قسمت اول

38
0
بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندرویدی بازی شده و لیست شده را در ادامه بخوانید.

بهترین بازی های اندروید زمین های زیادی را پوشش می دهند. فرقی نمی‌کند به دنبال بازی‌های ماجراجویی، عناوین آرکید، بازی‌های گیج‌کننده یا مسابقه‌ای باشید، چیزی برای هر سلیقه‌ای وجود دارد. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد اما همه آنها آنقدر عالی نیستند. برای کمک به شما، ما انتخاب‌های برتر خود را در اینجا آزمایش، رتبه‌بندی و گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید از آن درگاه‌های کنسول گیج‌شده و بازی‌های پازل خسته‌کننده برای عناوین صفحه لمسی شگفت‌انگیز صرفنظر کنید.

ما همچنین نگاهی به این بازی‌ها انداخته‌ایم تا ببینیم هزینه آن در کجاست. برخی از بهترین بازی‌های رایگان اندروید ممکن است آن برچسب را در صفحه فروشگاه Google Play خود داشته باشند، اما برای باز کردن قفل بازی واقعاً نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارند. اگر اینطور است، ما به شما اطلاع خواهیم داد تا بدانید که بازی واقعاً رایگان نیست.

ادامه دهید و نگاهی به بهترین بازی‌های اندروید بیندازید که به ژانرهایی که مردم در حال حاضر بازی می‌کنند، از جمله استراتژی، پازل، مسابقه، آرکید و موارد دیگر تفکیک شده‌اند. مطمئناً عنوان بعدی را برای پخش در تلفن هوشمند خود پیدا خواهید کرد، حتی اگر گوشی بازی را تکان نمی دهید. و فراموش نکنید که این صفحه را نشانه گذاری کنید زیرا ما هر ماه یک بازی جدید خواهیم داشت.

Genshin Impact به عنوان بهترین بازی موبایل در TechRadar Choice Awards 2021 انتخاب شد

بازی های اندروید: بهترین های ماه – Descenders

Descenders (در برگه جدید باز می شود) دوچرخه سواری در سراشیبی شدید به سبک کنسول را به گوشی شما می آورد. از همان ابتدا بسیار هیجان‌انگیز است، در حالی که تلاش می‌کنید به پرچم شطرنجی برسید، به جای اینکه سوار خود را یک پشته مچاله از یک پرش بیش از حد نابهنگام بگذارید.

با توجه به ریشه های بازی، کنترل ها پیچیده و پرپیچ و خم هستند. یک گیم پد کمک می کند، اما اگر از تلفن خود به تنهایی استفاده می کنید، می توانید با تمرین کافی، رشته های پیچیده شیرین کاری را انجام دهید. با این حال، ماهیت رویه‌ای جهان‌های بازی به این معنی است که دوره‌ها همیشه شگفت‌انگیز هستند.

Descenders با طیف وسیعی از چالش‌ها و تست‌های خود، چیزهای زیادی دارد تا شما را در ساعات کوچک دستفروشی کند. همچنین به اندازه کافی هوشمند است تا سطحی از واقع گرایی را ارائه دهد – اما نه در حدی که بازی برده دار باشد. درعوض، این کرایه‌های آرکید هیجان‌انگیز است که به همان اندازه که از دنیای واقعی می‌گیرد، از بازی‌ها نیز بهره می‌برد.

بهترین بازی های مسابقه ای برای اندروید

مسابقه‌های مسابقه‌ای از بالا به پایین، سه بعدی و یکپارچهسازی با سیستمعامل اندروید مورد علاقه ما.

Table Top Racing: World Tour

Table Top Racing: World Tour مسابقه‌ای با سرعت بالا است که اتومبیل‌های کوچک را در مدارهای ساخته شده از اشیاء خانگی نسبتاً عظیم راهنمایی می‌کند. مثل فرزندان Micro Machines و Mario Kart است. مسابقه‌ها بسیار رقابتی هستند و شما را با مانورهای حیله‌گرانه و سلاح‌های غیرورزشی، در یک حرکت دیوانه‌وار تا خط پایان، در مقابل حریفان دیوانه قرار می‌دهند.

اگرچه فرصت هایی برای ارتقای وسیله نقلیه خود برای رقابت بهتر در مسیرهای سخت تر وجود دارد، تور جهانی فاقد IAP است. در عوض، این مهارت‌های شما هستند که پرچم‌های شطرنجی را به دست می‌آورید – و در نهایت پول نقد کافی برای خرید اتومبیل‌های جدید و شیک به دست می‌آورید.

با کنترل‌های ساده اما پاسخگو، این بازی اندرویدی نفس تازه‌ای بر روی پلتفرمی است که مسابقات آرکید اغلب به اندازه مهارت‌های شما در پیست به عمق کیف پول شما می‌پردازد.

GRID Autosport

GRID Autosport مسابقه‌ای است، اما همچنین چالشی برای گیمرهای اندرویدی است که از آنها شکایت دارند که هرگز عناوین ممتاز را دریافت نمی‌کنند، و کرایه freemium مملو از تبلیغات و IAP است. این یک ضربه AAA پریمیوم بدون تبلیغات است که به طور دست نخورده به تلفن شما منتقل شده است (با فرض اینکه تلفن شما می تواند آن را اجرا کند – لیست را در صفحه Google Play بازی ببینید).

حتی در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، GRID Autosport در انتشار خود چیزهای چشمگیری بود. پنج یا چند سال بعد، به عنوان یک عنوان موبایلی کمتر حیرت آور نیست، زیرا شما در حدود 100 مسیر در حال مبارزه با آن در طیف وسیعی از اتومبیل ها هستید.

توجه داشته باشید که این یک شبیه سازی است. این کار برای شما آسان نخواهد بود، یا به شما اجازه نمی‌دهد با حداکثر سرعت دیوارها را بشکنید و طوری ادامه دهید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما کمک‌های رانندگی به شما کمک می‌کنند تا بدون شک بهترین تجربه مسابقه‌ای برتر در اندروید را به دست آورید.

بهترین بازی های اندروید: Repulze

Repulze در آینده ای فراتر از اتومبیلرانی که خیلی سریع اتومبیل می راندند وجود دارد. در عوض، آنها در هاورکرافت آزمایشی قرار می‌گیرند که با سرعت‌های دیوانه‌کننده‌ای در امتداد کمربند قرار می‌گیرند. سنت‌های طراحی مسیر نیز کنار گذاشته شده‌اند، مسیرهای مسطح با سازه‌های ترن هوایی جایگزین شده‌اند که شما را به شکلی دل‌خراش به اطراف می‌اندازد.

بازی به سه مرحله تقسیم می شود. با آزمایش‌های زمانی شروع می‌شود که شما را از دروازه‌های رنگی خاصی عبور می‌دهد، و با مقابله با حریفان هوش مصنوعی به پایان می‌رسد، گهگاهی – و غیر ورزشی – آنها را با سلاح منفجر می‌کنید.

یک داستان علمی تخیلی درباره مردان و شرکت‌های مصنوعی وجود دارد، اما واقعاً این داستان تماماً در مورد سرعت است. در ابتدا، کنترل‌های پرانرژی متوجه می‌شوند که مکرراً به مسیرهای پیاده‌روی برخورد می‌کنید و به این فکر می‌کنید که آیا کسی باید مجوز هاورکرافت شما را بگیرد. اما در مسیرها و کنترل‌ها به طور یکسان تسلط داشته باشید، و هنگامی که به سمت خط پایان بمباران می‌کنید، Repulze به یک تجربه هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود.

Rush Rally 3

Rush Rally 3 مسابقات رالی سبک کنسولی را به اندروید می آورد. برای انفجارهای سریع، می‌توانید در حالت رالی تکی، با یک راننده کمکی در گوش‌تان غوغا کنید. یا فلز سنگ زنی رالی کراس وجود دارد که شما را در مقابل ماشین های کامپیوتری قرار می دهد که ظاهراً با تهاجم تغذیه می شوند. اگر برای مدت طولانی در آن هستید، خود را در حالت حرفه ای کامل غوطه ور کنید.

اگر مسابقه زیاد نبود، هیچ یک از این گزینه ها اهمیت چندانی نداشتند. خوشبختانه، واقعاً خوب است. بازی به نظر می‌رسد با تصاویر و دیدگاه‌های بسیار هوشمندانه، چه کمربند دور یک مدار مسابقه‌ای یا در حال عبور از جنگل.

کنترل‌ها نیز به خوبی کار می‌کنند و تعدادی تنظیمات برای تطبیق با طیفی از اولویت‌ها (تایلت، دکمه‌های مجازی) – و سطوح مهارت فراهم می‌کنند. در مجموع، کافی است که بازی آن پرچم شطرنجی را به دست آورد.

Horizon Chase

اگر از بازی‌های مسابقه‌ای خسته شده‌اید که توجه بیشتری به این که آیا آسفالت نوری واقعی به نظر می‌رسد، نه اینکه زوم کردن با سرعت‌های دیوانه‌کننده چقدر لذت بخش باشد، خسته شده‌اید، Horizon Chase را بررسی کنید. این ادای احترام به عناوین بازی های قدیمی مدرسه به جای واقع گرایی خسته کننده، در مورد لذت کامل مسابقه است.

جلوه‌های بصری پرجنب‌وجوش هستند، موسیقی متن با نشاط و جذاب است، و مسابقه شما را در حال مبارزه دائمی به سمت جلوی یک گروه تهاجمی می‌بیند.

اگر با علاقه Lotus Turbo Esprit Challenge و Top Gear را به خاطر می آورید، این یکی را از دست ندهید. (توجه داشته باشید که Horizon Chase پنج آهنگ را به صورت رایگان به شما می دهد. برای باز کردن قفل بقیه، یک IAP 2.29 پوندی / 2.99 دلار آمریکا وجود دارد.)

بهترین بازی های اندروید: Need for Speed: Most Wanted

هرکسی که انتظار مسابقه رومینگ رایگان از نسخه‌های کنسولی این عنوان را داشته باشد، با ناراحتی مواجه خواهد شد، اما Need for Speed: Most Wanted یکی از بهترین بازی‌های نوع خود در اندروید است. بله، مسیرها خطی هستند، تنها با میانبرهای عجیب و غریب، اما بیت مسابقه واقعی فوق العاده است.

شما در امتداد خیابان‌های خاکستری یک شهر بی‌رحم و خاکستری کمربند می‌زنید و سعی می‌کنید رویدادهایی را به دست آورید که به طور یکسان باعث تقویت نفس و شهرت شما می‌شوند. برنده ها خزانه شما را متورم می کنند و به شما امکان می دهند وسایل نقلیه جدیدی را برای ورود به رویدادهای خاص خریداری کنید.

این بازی در اندروید بسیار زیبا به نظر می رسد و دارای یک موسیقی متن با اکتان بالا است که شما را تشویق می کند. اما بیشتر، این یکی در مورد کنترل ها است – ترکیبی نرم از شیب پاسخگو و دریفت بدون دردسر که باعث می شود همه چیز به OutRun 2 نزدیک تر از نرخ معمولی مسابقه موبایلی غیربهینه باشد.

Riptide GP: Renegade

در دو بازی اول Riptide می‌توانید در مدارهای آبکی موج‌دار که توسط برج‌های فلزی درخشان احاطه شده‌اند زوم کنید. Riptide GP: Renegade بخش دیگری از مسابقات آینده نگرانه را ارائه می دهد، اما این بار شما را غرق در زیر شکم این ورزش می کند.

مانند بازی‌های قبلی، شما همچنان در حال هدایت یک هیدروفویل هستید، و مسابقه نه تنها شامل حرکت بسیار، بسیار سریع، بلکه یک نمایش عظیم در هر فرصتی است. اگر به یک سطح شیب دار یا موجی برخورد کردید که شما را به هوا پرتاب کرد، بهتر است برای اینکه در هنگام فرود آمدن به توربو بوست بپردازید، سوار خود را به اطراف پرتاب کنید یا یک دست نگه دارید. مسابقه دهندگان عاقل هیچ چیز دریافت نمی کنند.

حالت حرفه ای به شما نشان می دهد که پول نقد کسب می کنید، سواری خود را ارتقا می دهید و احتمالاً بخش های داستان کمی خسته کننده را نادیده می گیرید. با این حال، مسابقه فوق‌العاده است – ترکیبی هیجان‌انگیز از هیجان‌های بازی قدیمی و هوشمندهای مدرن صفحه نمایش لمسی موبایل.

بهترین بازی های اندروید: Mini Motor Racing

Mini Motor Racing مسابقه‌ای دیوانه‌وار از بالا به پایین است که وسایل نقلیه کوچکی را پیدا می‌کند که در مدارهای کلاستروفوبیک حرکت می‌کنند و می‌پیچند و می‌پیچند تا شما را به طور مکرر به دیوارها برانند. ماشین‌ها بیشتر شبیه ماشین‌های کنترل از راه دور هستند تا کرایه واقعی، به این معنی که مسابقات معمولاً فشرده هستند – و اگر فقط برای یک لحظه از صفحه دور نگاه کنید، به راحتی از دست می‌روند.

در اینجا تعداد زیادی محتوا وجود دارد – ده ها مسابقه در طیف گسترده ای از محیط ها برگزار می شود. شما در میان خرابه‌ها زوم می‌کنید و در مسیرهای کنار ساحل جستجو می‌کنید. هوش مصنوعی گاهی اوقات کمی بیش از حد تهاجمی است، اما با ارتقای ماشین هوشمند، و استفاده از تقویت نیترو در هنگام مسابقه، شما چیزی بیشتر از پرچم شطرنجی های گاه به گاه خواهید گرفت.

Need for Speed: Hot Pursuit

Need for Speed: Hot Pursuit در دنیایی وجود دارد که به نظر می‌رسد پلیس فکر می‌کند که استفاده از ماشین‌های بسیار گران‌قیمت خود برای تسلیم شدن جنایتکاران در حال فرار کاملاً اشکالی ندارد. و وقتی این کار را نمی‌کنند، در خیابان‌ها کمربند می‌بندند و با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا (احتمالاً) تصمیم بگیرند که چه کسی هزینه دونات‌های روز را بپردازد.

این مسابقه‌ای نسبتاً ساده است – شما اساساً مسیر خود را در مناظر می‌پیچید، با ماشین‌های دیگر برخورد می‌کنید، و تله‌های عجیب و غریب را به راه می‌اندازید – اما این یک سرگرمی هیجان‌انگیز و دل‌انگیز است که بازتاب مسابقات کلاسیکی مانند Chase H.Q است.

و هنگامی که از این که یکی از افراد شاد نیترو هستید، پر شده اید، می توانید به عنوان افرادی که دنبال می شوند نیز حرفه ای داشته باشید و در نوعی از جنایت های جنایی پلیسی گیر کنید که کاملاً توسط شما پوشش داده نمی شود. گارانتی سازنده خودرو

بهترین بازی های اندروید: Final Freeway 2R

Final Freeway 2R یک بازی مسابقه ای یکپارچهسازی با سیستمعامل است که کاملاً آشکارا از بازی کلاسیک OutRun سگا الهام گرفته شده است. در یک ماشین قرمز کمربند می بندید و جاده ای را می شکافید که همه به طرز مشکوکی در یک جهت رانندگی می کنند. هرازگاهی، یک دوشاخه را می زنید و به شما امکان می دهد مسیر خود را انتخاب کنید. در تمام این مدت، از بلندگوهای دستگاه شما موسیقی دلپذیری بلند می شود.

برای دست های قدیمی، شما در نوعی بهشت بازی خواهید بود. و مسلماً، این بازی بهتر از بازی‌ای است که الهام‌بخش آن بوده است، احساسی روان‌تر و ظریف‌تر. اگر به کرایه‌های واقعی‌تر عادت کرده‌اید، Final Freeway 2R را امتحان کنید – ممکن است متوجه شوید که با نگرش خنک، تصاویر رنگارنگ و نیاز به سرعت واقعاً دیوانه‌کننده‌اش متحول شده‌اید.

Motorsport Manager Mobile 3

Motorsport Manager Mobile 3 یک بازی مدیریت مسابقه ای بدون قطعات خسته کننده است. به جای اینکه شما را در مقابل یک صفحه گسترده با شکوه بنشیند، این بازی ترکیبی متعادل از دسترسی و عمق است که به شما امکان می‌دهد به جزئیات تیم‌ها، حامیان مالی، مکانیک‌ها و حتی بازی‌ها بپردازید.

وقتی همه چیز را آماده کردید، می‌توانید مسابقه‌ای هیجان‌انگیز و پرتنش را تماشا کنید. (این تعجب آور است زیرا شما تا حد زیادی در حال تماشای دیسک های شماره دار هستید که در اطراف مدارها زوم می کنند.) مسابقه های یکباره به شما احساس چیزهایی می دهد، اما گوشت واقعی از پایین دسته در حالت حرفه ای شروع می شود، با هدف نهایی: برنده شدن

همه اینها ساده، روان و سازگار با موبایل است و یک جهش بزرگ در مقایسه با Mobile Motorsport Manager اصلی نسبتاً ساده است.

بهترین بازی های ماجراجویی اندروید

بازی های نقطه و کلیک اندروید مورد علاقه ما، بازی های RPG، داستان های روایی، ماجراجویی ها و بازی های فرار از اتاق خود را انتخاب کنید.

 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس