بهترین سایت خرید بیمه درمان تکمیلی ایران ۱۴۰۲

87
0
بهترین سایت خرید بیمه درمان تکمیلی ایران ۱۴۰۲

باوجوداینکه بسیاری از ما در مواقع بسیاری از زمین و زمان ناراضی هستیم و همواره غر می‌زنیم که چرا فلان چیز را نداریم، اما یکسری دارایی‌های بسیار باارزش در اختیار اکثریت ماست که فقط زمانی قدر آن را میدانیم که از دستش بدهیم. بله این دارایی سلامتی ماست؛ بدون شک هیچ انسانی نیست که دوست داشته باشد بدنی ناسالم داشته باشد زیرا این موضوع نه‌تنها باعث تقبل دردها بسیار زیادی به خود او خواهد شد، بلکه اطرافیانش را نیز درگیر خواهد ساخت. در این مطلب به معرفی بهترین سایت خرید بیمه درمان تکمیلی ایران ۱۴۰۲ می پردازیم.

بهترین سایت خرید بیمه درمان تکمیلی ایران ۱۴۰۲

همان‌طور که میدانید، هنگامی‌که درگیر بیماری شویم، باید هزینه‌های مالی زیادی را برای درمان آنان بپردازیم که این برای بسیاری از افراد ممکن نیست؛ اما بیمه تکمیلی یکی از چیزهایی است که در چنین مواقعی به ما کمک می‌کند تا از پس سختی بیماری‌ها برآمده و بخش زیادی یا تمام هزینه‌های درمان بیماری را گردن می‌گیرد.

سایت ازکی

هنگامی‌که راجع به بیمه و خرید آن صحبت می‌کنیم، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که چیز خوبی است و می‌تواند جلوی بسیاری از هزینه‌هایی که ممکن است در آینده برایمان به وجود بیاید را بگیرد.اما به نظرتان چرا بسیاری از افراد برای خرید بیمه اقدامی نمی‌کنند؟ بله بدون شک یکی از دلایل، هزینه آن است؛ اما اکثریت افراد به خاطر سختی است که باید برای این منظور بکشند و تا یک مرکز بیمه بروند.

وب‌سایت ازکی، در حال حاضر یکی از 10 سایت برتر خرید بیمه درمان تکمیلی است که با ایجاد یک فرآیند ساده برای خرید بیمه موردنظر، باعث می‌شود تا به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر این کار را انجام دهید.وب‌سایت از کی علاوه بر فروش بیمه تکمیلی، در زمینه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، موتورسیکلت، زلزله و … نیز فعالیت می‌کند و پاسخگوی نیاز شماست.

سایت بیمه بازار

اگر تابه‌حال به سراغ خرید نوعی بیمه به‌صورت آنلاین رفته باشید، بدون شک نام بیمه بازار برای گوشتان آشناست. هنگامی‌که در گوگل کلمه خرید بیمه تکمیلی را وارد می‌کنیم، یکی از اولین وب‌سایتی که به چشممان می‌خورد بیمه بازار است و همین موضوع نشان‌دهنده محبوبیت و اعتبار بالای آن نزد مخاطبان است.

این وب‌سایت علاوه بر بیمه تکمیلی، به‌صورت تخصصی برای ارائه سایر بیمه‌ها مانند بیمه عمر، بیمه وسایل نقلیه و … نیز به شما خدمت‌رسانی می‌کند.پشتیبانی آن نیز به‌صورت آنلاین و برخط است که باعث می‌شود با گرفتن مشاوره به‌صورت رایگان، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

سایت بیمه دات کام

وب‌سایت بیمه دات کام، همان‌طور که از نامش نیز مشخص است به‌صورت تخصصی در زمینه فروش بیمه فعالیت می‌کند که بیمه تکمیلی نیز یکی از خدمات آن است. این وب‌سایت را می‌توان به‌عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در ارائه خدمات مرتبط با بیمه دانست که با ارائه اطلاعات و قابلیت مقایسه شرکت‌های بیمه مختلف با یکدیگر باعث می‌شود که زحمت مراجعه به شرکت‌های مختلف که وقت و هزینه زیادی را می‌طلبد از سر شما باز شود.

ازجمله قابلیت‌های خوب این وب‌سایت، امکان مشاوره رایگان است که باعث می‌شود با یک صحبت ساده با کارشناسان مربوطه، نیازتان را به‌صورت دقیق تشخیص دهید.

سایت بیمه ماهان

یکی از وب‌سایت‌هایی که چند سالی است در زمینه فروش خدمات بیمه فعالیت دارد، بیمه ماهان است. این وب‌سایت فعالیت خودش را از سال 1396 آغاز کرده و تا به کنون در زمینه ارائه بیمه تکمیلی و موارد مشابه آن در حال فعالیت است.

درگذشته و زمانی که هنوز دنیای اینترنت وارد زندگی مردم نشده بود، افراد مجبور بودند برای خرید بیمه مدت زیادی را صرف رفت‌وآمد به شرکت‌ها کنند و به دلیل عدم مشاوره صحیح توسط آن شرکت‌ها، در موارد بسیاری بیمه‌های نادرستی را خریداری می‌کردند.اما امروزه، یکی از وب‌سایت‌های معتبری که با ارائه مشاوره امکان خرید بیمه موردنظرتان را فراهم می‌کند، بیمه ماهان است.

سایت بیمه تایم

قبل از اینکه نسبت به خرید بیمه تکمیلی اقدام نمایید، ابتدا باید یک وب‌سایت مناسب را پیداکرده و سپس با کارشناسانی صحبت کنید که می‌توانند بهترین گزینه ممکن را به شما نمایش دهند.وب‌سایت بیمه تایم این دو مورد را در یکجا برای شما جمع‌آوری کرده و طبق گفته خودشان، متخصصان حرفه‌ای در حال خدمت در این شرکت هستند.

این وب‌سایت دارای نماد ساماندهی است و در زمینه ارائه انواع بیمه‌های قابل‌ارائه مانند بیمه عمر، تکمیلی، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و … در حال فعالیت می‌باشد. درواقع ارائه چنین خدماتی آن‌هم به‌صورت آنلاین، سبب می‌شود که شما خیلی ساده‌تر از قبل ایمنی خودتان را فراهم نمایید.

سایت بیمه سامان

یکی از شرکت‌های قدیمی خرید بیمه در ایران که سابقه فعالیت چندین ساله در این زمینه را دارد، بیمه سامان است. این شرکت در سال 1383 شروع به کارکرده است و با دریافت مجوزهای لازمه، کار خودش را در زمینه ارائه خدمات مرتبط با بیمه شروع کرده است.

طبیعتاً با ورود اینترنت به ایران و گسترش دنیای وب، دنیای سامان نیز وب‌سایت اینترنتی خودش را راه‌اندازی کرده است.در حال حاضر اگر می‌خواهید بیمه تکمیلی درمان را خریداری نمایید، یکی از گزینه‌های خوب پیش روی شما، بیمه سامان است.

نیکسا درمان

وب‌سایت‌هایی که تا به اینجا به شما معرفی کرده‌ایم، همگی به‌صورت کامل در زمینه ارائه بیمه‌های فعالیت می‌کنند اما در ادامه قصد داریم وب‌سایتی را به شما معرفی کنیم که به‌صورت تخصصی، بیمه تکمیلی ارائه می‌نماید.

نیکسا درمان، برخلاف بسیاری از رقیبانی که دارد، در حال حاضر صرفاً تمرکز خودش را بر روی ارائه بیمه تکمیلی قرار داده است و درصورتی‌که می‌خواهید این خدمت را خریداری کنید، امکان مشاوره به‌صورت رایگان را خواهید داشت.

اسپینر بیمه

معمولاً در خانواده‌های ایرانی بارها دیده‌ایم که چقدر به زمان تمدید بیمه شخص ثالث ماشین خود اهمیت می‌دهند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به انجام می‌رسانند زیرا می‌خواهند از دارایی خودشان محافظت کنند. اما امروزه خیلی کمتر به بیمه سلامتی خودمان توجه می‌شود! خرید بیمه تکمیلی نه‌تنها در آینده جلوی بسیاری از مشکلات مارا می‌تواند نجات دهد، بلکه یک انتخاب هوشمندانه برا جلوگیری از دست دادن پول‌های زیاد به‌صورت یکجا است.

وب‌سایت اسپینر بیمه، ازجمله وب‌سایت‌هایی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می‌کند و به متقاضیان به‌صورت رایگان مشاوره می‌دهد.بیمه تکمیلی، بیمه عمر، شخص ثالت و …، همگی توسط این وب‌سایت در ساده‌ترین زمان ممکن امکان ارائه شدن دارند.

بیمی لایک

وب‌سایت بیمی لایک در زمینه ارائه انواع بیمه‌های درمانی، بدنه و … فعال است و این امکان را به شما می‌دهد تا با انتخاب و مقایسه بیمه‌های مختلف با یکدیگر، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و از سلامتی خودتان محافظت کنید.

این وب‌سایت نیز دارای پشتیبانی و مشاوره آنلاین است که می‌توانید به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید.


kikhobe

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس