سایت بنزینو چیست ؟ | خرید و فروش پمپ بنزین بدون واسطه

بنزینو اولین سامانه‌ی جامع انلاین برای خرید و فروش جایگاه سوخت و پمپ بنزین است، در ادامه به این موضوع می‌پردازیم سایت بنزینو چیست .

63
0
سایت بنزینو چیست ؟ خرید و فروش پمپ بنزین بدون واسطه

بنزینو اولین سامانه جامع اینترنتی، برای خرید و فروش پمپ بنزین و سایر جایگاه‌های سوخت است که با مدیریت قوی بنیان نهاده شده است. در این سامانه افراد با هر رویکردی می‌توانند اگر پمپ بنزینی برای فروش دارند آن را درج کنند، یا اگر قصد خرید پمپ بنزین دارند، بر اساس میزان قیمت و مکان، آن‌ها را بیابند. این سامانه با هدف از بین رفتن کلیه دلالان و ارتباط موثر و بدون واسطه خریدار و فروشنده ایجاد شده است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که سایت بنزینو چیست و خدمات این سایت چه مواردی می‌باشد.

خدمات سایت بنزینو چیست ؟

3 سایت بنزینو چیست ؟ خرید و فروش پمپ بنزین بدون واسطه

خدمات بنزینو شامل معرفی کلیه خریداران و همچنین معرفی کلیه پمپ بنزین‌های فروشی و اجاره‌ای است. هدف اصلی بنزینو ایجاد بستری برای معاملات خرید و فروش پمپ بنزین بدون واسطه گری است.

خدمات بنزینو:

  • تامین قطعات به همراه بازسازی جایگاه

اگر قصد بازسازی جایگاه سوخت خود را دارید، و یا بدنبال تامین قطعات جایگاه خود هستید می‌توانید با بنزینو تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر بازسازی یا تامین قطعات را بدهید. بنزینو سامانه‌ای اینترنتی مخصوص کلیه جایگاه‌های سوخت است و به کلیه کشور خدمات خود را عرضه می‌نماید.

  • خرید و فروش پمپ بنزین

بنزینو ارائه دهنده خدمات معرفی و خرید و فروش پمپ بنزین از طریق سامانه هوشمند است. این وب سایت با هدف ارتقای سطح کیفی معاملات این چنینی در تلاش است راهی را برای معرفی بی واسطه میان مشتری و مصرف کننده ایجاد کند.

  • اجاره پمپ بنزین

بنزینو ارائه دهنده خدمات معرفی کلیه پمپ بنزین‌هایی است که قصد اجاره را دارند. برای این منظور افراد پس از ثبت نام در سامانه می‌توانند با درج اطلاعات پمپ بنزین و امکانات پمپ بنزین خود درخواست را برای بنزینو ارسال کنند تا در صورت صلاح دید، ملک مورد نظر به اجاره گذاشته شود.

درآمد بنزینو از کجاست؟

1 سایت بنزینو چیست ؟ خرید و فروش پمپ بنزین بدون واسطه

بنزینو جهت این معرفی کمیسیون مربوط به خود را دریافت خواهد نمود. این کمیسیون بسته به قیمت و نوع معامله جداگانه محاسبه خواهد شد.

با جستجو در این سایت می‌توان لیستی از جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور به همراه موقعیت جغرافیایی، متراژ، تعداد سکوها و نازل‌ها، میزان درآمد ماهانه و قیمت جایگاه را مشاهده کرد.

حال که متوجه شدید سایت بنزینو چیست و با خدمات آن آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس