معرفی سایت بیمیتو | آشنایی با سامانه‌ی سفارش خدمات بیمه

سایت بیمیتو یک سامانه برای مقایسه، کسب آگاهی مدیریت و سفارش بیمه است. بیمیتو با شرکت‌های بیمه مورد تأیید بیمه مرکزی ایران همکاری می‌کند.

71
0
9 معرفی سایت بیمیتو آشنایی با سامانه‌ی سفارش بیمه

سایت بیمیتو یک سامانه آنلاین برای مقایسه، کسب آگاهی مدیریت و سفارش بیمه است. در بیمیتو یک تیم از کارشناسان در زمینه‌های IT، مارکتینگ، مالی و حقوقی جمع شده‌اند تا تجربه‌ی جدید از صنعت بیمه را به کاربران نشان دهند. بیمیتو برای ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای، با شرکت‌های بیمه مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و در نهایت تمامی فرآیند‌ها توسط عاملان رسمی و حرفه‌ای کنترل می‌شوند. به همین دلیل، دریافت خدمات از بیمیتو اساساً مطمئن است. اما رابط کاربری شما در بیمیتو به صورت دیجیتال است.

از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو هر لحظه و در هر جایی که هستید می‌توانید به صورت آنلاین بیمه بخرید. فقط کافی است به چند سوال ساده، جواب دهید تا بتوانید کیفیت و قیمت ده‌ها شرکت بیمه مورد تایید بیمه مرکزی را مقایسه کنید. در آخر هم بیمه‌ای که به نظرتان مناسب‌تر است را انتخاب کرده و بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

شرکت‌های بیمه طرف قرارداد این مجموعه از قرار زیر است:

بیمه ایران، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه ملت، بیمه ما، بیمه دانا، بیمه معلم، بیمه البرز، بیمه نوین، بیمه کارآفرین، بیمه سامان، بیمه آسیا، بیمه سینا، بیمه رازی، بیمه آرمان، بیمه دی، بیمه میهن، بیمه کوثر، بیمه تعاون، بیمه سرمد، بیمه آسماری و بیمه تجارت نو

چرا از سایت بیمیتو استفاده کنیم؟

2 معرفی سایت بیمیتو آشنایی با سامانه‌ی سفارش بیمه

با بیمیتو شما می‌توانید تمامی بیمه‌های خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در اپ یا وب‌سایت، تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر مدیریت بیمه با بیمیتو آسان خواهد بود. علاوه بر این، شما می‌توانید همواره در بیمیتو از مشاوره‌ی کارشناسان و تیم پشتیبانی، به وسیله تلفن، چت یا ایمیل برخوردار شوید. تمام این خدمات در بیمیتو رایگان بوده و برای همیشه رایگان خواهد ماند. دربیمیتو ضمانت می‌کنیم که کلیه اطلاعات و خدمات جانبی با حفظ صداقت و بی‌طرفی در اختیار شما قرار بگیرد. سیستم به صورتی طراحی شده است تا بهترین قیمت ممکن را متناسب با نیاز شما ارائه نماید.

چرا بیمیتو رایگان است و چگونه کسب درآمد می‌کند؟

خدمات اپ و وب‌سایت ما به صورت کامل رایگان می‌باشد. ما برای حفظ بی‌طرفی کارشناسان خود، سیستم درآمد آن‌ها را بر اساس حقوق ثابت تعریف کرده‌ایم و نه فروش بیش‌تر. با توجه به این موضوع، آن‌ها موظفند که همواره به دنبال ارائه بهترین و مفیدترین پیشنهادات ممکن به مشتریان باشند. به عبارتی دیگر کارشناسان ما از فروش بیمه هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کنند بنابراین هیچ فشاری برای فروش بیش‌تر متوجه کارشناسان ما نیست. نهایتاً طی قرارداد داخلی شرکت بیمیتو با شرکت‌های بیمه بابت فروش هر بیمه، مبلغی به بیمیتو تعلق می‌گیرد اما بخش کارشناسی و مشاوره بیمیتو برای همیشه مستقل از واحد مالی شرکت فعالیت خواهد نمود. برای ما بسیار مهم است که کارشناسان تمام اطلاعات خود را در زمینه‌ی قیمت و شرایط بیمه، بدون هیچ جانب داری در اختیار مشتری قرار دهند. مشتری در این سیستم می‌تواند بهترین بیمه ممکن را از نظر تناسب قیمت و خدمات دریافت نماید.

نحوه دسترسی به سایت بیمیتو و ثبت نام

1 معرفی سایت بیمیتو آشنایی با سامانه‌ی سفارش بیمه

دسترسی به وب‌سایت بیمیتو از طریق انواع مرورگرهای مختلف مانند Chrome، Safari و … امکان‌پذیر است. اپلکیشن بیمیتو نیز بر روی سیستم عامل اندروید (نسخه ۴/۱ یا بالاتر) و iOS (نسخه ۷/۵ یا بالاتر) قابل استفاده است.

شما می‌توانید برنامه مدیریت و خرید بیمه بیمیتو را روی اپ استور برای سامانه‌های با سیستم عامل iOS و از روی گوگل پلی یا کافه بازار برای گوشی‌های اندروید دریافت کنید. همچنین لینک دانلود برنامه نیز در صفحه اصلی وب‌سایت www.Bimito.com قرار داده شده است.

بعد از نصب برنامه، شما می‌توانید ویژگی‌های برنامه را مشاهده نمایید ولی برای استفاده از سیستم خرید یا مدیریت بیمه، لازم است حتماً از طریق وارد نمودن شماره تلفن، کد تاییدیه را دریافت نمایید. سپس در سیستم شماره تلفن شما برای همیشه به عنوان نام کاربری شما شناخته خواهد شد و با استفاده از رمز عبوری که انتخاب نموده‌اید، می‌توانید وارد سامانه شوید.

می‌توانید برای دریافت بهترین خدمات بیمه‌ای اطلاعات خواسته شده در قسمت پروفایل را تکمیل فرمایید. بیمیتو تکمیل فرم حساب کاربری را اجباری نمی‌داند ولی این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. برای استفاده از خدمات مدیریت بیمه شما می‌توانید در قسمت بیمه‌های من، تصویر بیمه‌نامه‌ای که در حال حاضر در اختیار دارید را ارسال نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت اطلاعات مفید در بیمه‌نامه ارسالی به صورت دیجیتالی استخراج می‌کنند و در اپ در اختیار شما قرار می‌دهند.

امنیت اطلاعات مشتری در سایت بیمیتو

معرفی سایت بیمیتو آشنایی با سامانه‌ی سفارش بیمه

در بیمیتو تمامی اطلاعات با رعایت بالاترین الزامات امنیتی ذخیره می‌شود و اطلاعات ارسالی شما که در فرآیند صدور بیمه‌نامه درخواستی نقشی ندارد، به هیچ عنوان در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری قرار داده نمی‌شود. بیمیتو با استفاده از جدیدترین پروتکل‌های ارتباطی (SSL) و ذخیره‌سازی اطلاعات که به طور مشابه در بانک‌ها استفاده می‌شود، امنیت اطلاعات شما را تا حداکثر میزان ممکن بالا نگه می‌دارد.

مزیت سایت بیمیتو نسبت به نمایندگی های در سطح شهر

بیمیتو مزایای متعددی را برای متقاضیان ایجاد کرده است. اول اینکه لازم نیست به نمایندگی مراجعه حضوری داشته باشید و می‌توانید از هرجایی که هستید و دسترسی به اینترنت دارید درخواست خود را برای خرید بیمه‌های مختلف ثبت کنید. یکی دیگر از مزیت‌های مهم این است که قدرت مشاهده، مقایسه و بررسی قیمت‌ها و شرایط شرکت‌های مختلف از طریق بیمیتو در اختیار متقاضیان قرار داده شده است. بیمه‌نامه شما با پیک رایگان به دستتان خواهد رسید و هزینه‌ای نخواهد داشت. با خرید از بیمیتو ۱۰ روز قبل از سررسید بیمه‌هایتان با شما تماس گرفته می‌شود و موعد سررسید بیمه‌تان یادآوری می‌شود و تمدید آن از طریق بیمیتو برای شما انجام می‌گردد.

همچنین بیمیتو سعی کرده است که با کم کردن هزینه‌های جانبی، دلالی و سربار، قیمت‌های کمتری نسبت به نمایندگی‌های بیرون داشته باشد. از طرفی هزینه رفت و آمد شما هم حذف شده است. در نتیجه قیمت‌های بیمیتو بسیار کمتر از نمایندگی‌های بیرون است.

چگونه مشتری به بیمیتو اعتماد کند

4 8 معرفی سایت بیمیتو آشنایی با سامانه‌ی سفارش بیمه

شما برای خرید از یک سامانه آنلاین نیاز به مشاهده یک سری نمادها دارید تا بتوانید به آن سایت اعتماد کنید.

۱. نماد اعتماد الکترونیک که فقط به سایت‌هایی داده می‌شود که مجوز وصل شدن به درگاه بانک را دارند.

۲. مجوز کسب‌وکار اینترنتی توجه داشته باشید که بیمیتو دارای هر دو نماد است و این دو را می‌توانید در انتهای سایت مشاهده کنید.

حال که با سایت بیمیتو آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس