معرفی 30 مورد از بهترین سریال های نتفلیکس برای استریم در ایالات متحده

43
0
بهترین سریال های نتفلیکس

وقت آن است که بهترین مقاله نمایش های نتفلیکس خود را به روز کنیم. ما هر هفته بزرگترین و بهترین سریال های تلویزیونی را در محبوب ترین پخش کننده جهان برای شما ارائه می کنیم. به این ترتیب، پس از یک هفته طولانی در محل کار، مدرسه، کالج یا دانشگاه، همیشه چیز جدیدی برای تماشا خواهید داشت. بهترین سریال های نتفلیکس را در ادامه بررسی کرده ایم.

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس براساس رتبه‌بندی نتفلیکس

10 حقیقت جالب درباره نتفلیکس که نمی دانستید

در زیر، 30 مورد از بهترین سریال‌های نتفلیکس را گردآوری کرده ‌ایم، از برنامه‌ نویسی داخلی سرویس پخش تا محتوای شخص ثالث دارای مجوز را در بر می گیرد. اگر اخیراً در اشتراک جدید ارزان ‌تر و تبلیغاتی نتفلیکس ثبت‌ نام کرده ‌اید، قطعاً می ‌خواهید مجموعه ‌های موجود ما را بررسی کنید.

از نمایش‌های بسیار محبوب، از جمله Squid Game و Stranger Things، تا برنامه ‌های غیرنتفلیکس مانند Seinfeld، برای هر نوع طرفدار ژانر در این راهنما چیزی وجود دارد. پس برای چی منتظرید؟ برای بررسی 30 مورد از بهترین نمایش های نتفلیکس برای مخاطبان آمریکایی از تاریخ 4 نوامبر 2022 به ادامه مطلب بروید.

30 مورد از بهترین نمایش های نتفلیکس برای مخاطبان آمریکایی

بهترین سریال های نتفلیکس: Manifest

پس از لغو آن در NBC، نت ‌فلیکس حلقه ‌های این سریال فراطبیعی کلاسیک را انتخاب کرد تا طرفداران (و بازیگران) بتوانند در فصل چهارم و آخر داستان و کاراکتر بسته شوند.

پس از اینکه پرواز آنها تلاطمی کوتاه اما قابل توجهی را تجربه کرد، مسافران پرواز 828 مونتگو ایر در نیویورک فرود آمدند تا متوجه شوند که پنج سال و نیم به طرز تکان دهنده ای سپری شده است – در حالی که خانواده، دوستان و رسانه ها آنها را مرده فرض می کنند.

با توجه به شباهت‌ های آن با نمایش دیگری به سبک ماوراء طبیعی در Lost، شاید تعجب آور نباشد که چرا Manifest از زمان اولین نمایش خود در سپتامبر 2018، طرفدارانی را جذب کرده است. این برنامه ای پر از پیچش ها و چرخش های قانع کننده، و همچنین نمونه های درام آمیزی است که بازیگران اصلی Manifest تلاش می کنند تا به ته راز ناپدید شدن خود برسند. فصل 4 قسمت 1 – شامل 10 قسمت – در حال حاضر در دسترس است، با 10 قسمت دیگر قرار است فصل 4 (و سریال) در تاریخ بعدی بسته شود.

فصل ‌ها در نتفلیکس: 1 (در حال حاضر، فصل 4 تنها فصلی است که نتفلیکس حقوق پخش آن را دارد)

Blockbuster

با توجه به اینکه نتفلیکس به‌ عنوان یک شرکت، نشان‌ دهنده پایان Blockbuster بود، این غول استریمینگ بر اساس آخرین فروشگاه خیابانی باقی ‌مانده ‌اش، کمدی محل کار خلق کرده است.

با وجود بازیگران تمام ستاره، از جمله رندال پارک، بازیگر نقش مکمل مارول و ملیسا فومرو از بروکلین ۹۹، نمایش بلاک باستر نتفلیکس نیز تا حد زیادی مورد بررسی قرار گرفته است. منتقدان آن را «به ‌طور مرگ ‌بار خنده ‌دار» نامیده ‌اند و باید آن را بررسی کرد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که مشترکان نتفلیکس با کمدی پرفروش این استریمر هماهنگ شوند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، نشان می ‌دهد که پلتفرم دیجیتالی مانند نتفلیکس در مورد رسانه ‌های فیزیکی چقدر دور از دسترس است – چیزی که در عصر پخش به وضوح فراموش شده است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس:The Watcher

The Watcher از خالق تحسین ‌شده رایان مورفی، آخرین مورد اضافه شده به کاتالوگ در حال رشد هیجان ‌انگیز نتفلیکس است.

The Watcher با الهام از وقایع واقعی، داستان خانواده برانوک را روایت می کند که پس از نقل مکان به خانه جدیدشان در نیوجرسی، شروع به دریافت نامه های منظم و شوم از شخصی که خود را نگهبان می نامد، می کند. همانطور که برانوک ها به طور فزاینده ای در مورد فرد ناشناس نگران می شوند، اسرار شوم محله شروع به افشای خود می کنند و امنیت و سلامت برانوک ها را تهدید می کنند.

Watcher پر از قدرت ستاره ‌ای است که می ‌تواند در کنار ترس ‌های پرش شبح ‌آور، لحظات هیجان ‌انگیز سخت، و پیش ‌بینی و حس وحشت‌ انگیزش باشد. مسلماً به اندازه برخی از دیگر پیشنهادات تلویزیونی مورفی قوی نیست، اما ماهیت ناراحت کننده آن باعث ایجاد یک ترن هوایی دلپذیر از احساسات می شود.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Midnight Club

Midnight Club جدیدترین پیشنهاد نتفلیکس از کارگردان فیلم ترسناک مایک فلانگان است و مطمئناً مملو از ترس و وحشت و اتفاقات ترسناک است.

داستان هفت کودک بیمار لاعلاج، که هر نیمه‌ شب برای تعریف داستان ‌های شبح ‌آمیز در خانه روتردام در میان معمایی گسترده ‌تر در اطراف آسایشگاه گرد هم می ‌آیند، همان کاری را انجام می ‌دهد که آثار فلانگان نیز به بهترین نحو انجام می ‌دهند. در بررسی Midnight Club ما گفتیم که “هدف آن خیره کردن با پیچ و تاب ها، چرخش ها، یا ترس های ناشی از بی خوابی نیست. پیام آن دارای کیمیاگری ساده تر است – ارتباط داستان سرایی در مرگ و میر ما.” نمایشی مهیج و آغشته به ترسناک که با تلاطمی از اگزیستانسیالیسم بسته بندی شده است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Entergalactic

این درام موزیکال با محوریت بزرگسالان را می توان به عنوان نمایشی به سبک جمع آوری پول نقد شرکتی در نظر گرفت که برای فروش نسخه های متعددی از جدیدترین آلبوم کید کودی ساخته شده است.

با این حال، آن چیزی است جز. Entergalactic یک سریال زیبا و چشم نواز است که مانند Arcane، انیمیشن ‌های نتفلیکس را از رقبای خود متمایز می ‌کند. این جشنی از فرهنگ، موسیقی، و مد سیاه‌ پوستان است و آن ‌ها را در یک داستان فشرده، چند ژانر و با رهبری موسیقی قرار می ‌دهد که مخاطبان می ‌توانند به شکلی با آن ارتباط برقرار کنند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس: Monster: The Jeffrey Dahmer Story

Monster: The Jeffrey Dahmer Story که بر اساس رویداد های واقعی ساخته شده است، یک ساعت واقعا ناراحت کننده است که بسیاری از مشترکین نتفلیکس از آن شوکه شده اند.

این فیلم زندگی‌ نامه جنایی تکان ‌دهنده وقایعی را به نمایش می ‌گذارد که در آن قاتل زنجیره ‌ای بدنام، جفری دامر، 17 قربانی بی ‌گناه را به طرز وحشتناکی به قتل رساند – و با وجود درخواست‌ های ناامیدانه و پر سر و صدای روزافزون کسانی که می ‌دانستند چه کرده است، برای نزدیک به 15 سال از این کار خلاص شد.

جای تعجب نیست که این ساعت بسیار بد و عمیقاً آزاردهنده است. ایوان پیترز نقش آزاردهنده ‌ای را در نقش دامر ارائه می ‌کند، با بازیگران مکمل سریال به همان اندازه که افراد در این داستان هولناک ظلم انسانی، بی ‌توجهی به وظیفه و سیستم‌ های اجتماعی سیاسی شکسته ‌شده غوطه ‌ور شدند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Cyberpunk: Edgerunners

Edgerunners که بر اساس بازی ویدیویی Cyberpunk 2077 از CD Projekt Red ساخته شده است، یک مجموعه انیمه اسپین آف است که خشونت بی دلیل، اکشن با اکتان بالا و تم های بالغ را به صورت دسته جمعی ارائه می کند. این مجموعه 10 قسمتی از Studio Trigger، یک استودیوی مستقر در توکیو که دیگر آثار مورد علاقه طرفداران آن شامل Little Witch Academia، Star Wars: Visions و Kill la Kill است.

Cyberpunk: Edgerunners نمایشی با ظاهر باشکوه است که مملو از روابط پرتنش، چیدمان ‌های دیوانه‌ کننده و بی ‌رحمانه و مطالبی تفکر برانگیز است که می ‌پرسد انسان بودن در یک دیستوپیا علمی-تخیلی مملو از مسائل سیاسی-اجتماعی بی ‌اندازه به چه معناست. طرفداران انیمیشن، Cyberpunk یا هر دو دوست دارند این یکی را در اسرع وقت ببینند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Cobra Kai

نتفلیکس که زمانی یک نسخه اصلی یوتیوب بود، حقوق ادامه برنامه تلویزیونی کوبرا کای کاراته کید را گرفت و آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرد. داستان 34 سال پس از شکست جانی لارنس (ویلیام زابکا) توسط دنی لاروسو (رالف ماکیو) رخ می دهد، اولی بار دیگر دوجوی کبرا کای را باز می کند تا به نسل جدیدی از بچه ها نحوه مبارزه را آموزش دهد. این جرقه رقابت قدیمی جانی و دنی را برمی انگیزد و اکشن از آنجا بیرون می آید.

اگر عاشق کاراته کید هستید، این نمایش بسیار سرگرم کننده است، و هر دو نفر از رهبران آن در شرایط شگفت انگیزی عالی هستند، با توجه به اینکه هر کدام در پنجاه سالگی شیرین کاری های مبارزه انجام می دهند. فصل پنجم سریال هم‌اکنون در دسترس است و به‌ عنوان یکی از بهترین نمایش ‌های نتفلیکس، نمی ‌خواهید آن را از دست بدهید.

فصل ها در نتفلیکس: 5

بهترین سریال های نتفلیکس: The Sandman

مرد شنی نمونه ای خیره کننده از نحوه اقتباس از مجموعه کتاب های کمیک افسانه ای – یا هر مطلب مبتنی بر خواندن – است. بر اساس آثار فانتزی تاریک نمادین نیل گیمن، مرد شنی داستان مورفئوس (تام استوریج)، با نام مستعار رویا/ مرد شنی، یکی از هفت موجود جاودانه به نام بی پایان و فرمانروای بعد رویا را روایت می کند که برای بازیابی جادوی خود تصمیم می گیرد. اقلام و پادشاهی خود را به شکوه سابق خود پس از 100 سال اسارت در زمین بازگرداند.

داستان The Sandman ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما بسیار بیشتر از این است. این فیلم ملیله ‌ای چند روایتی پر از درام هیجان ‌انگیز، شخصیت ‌های جذاب، ترسناک مبتنی بر فانتزی و طنین موضوعی غنی را می ‌بافد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی فصل 1 بدون اسپویلر و چت انحصاری ما را با بازیگران و خدمه آن بررسی کنید. پس از ماه‌ها بررسی، نتفلیکس فیلم The Sandman را برای فصل دوم نیز تمدید کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

The Umbrella Academy

The Umbrella Academy بر اساس کتاب های کمیک نوشته جرارد وی از My Chemical Romance و تصویرگری گابریل با، فیلم اصلی ابر قهرمانی نتفلیکس است که خود توسعه یافته است. و این یک ساعت فوق العاده برای بوت کردن است.

پس از تولد 43 نوزاد از زنانی که هیچ نشانه ای از بارداری نداشتند، هفت نوزاد توسط میلیاردر سر رجینالد هارگریوز به فرزندی پذیرفته می شوند که آنها را برای نجات جهان با استفاده از قدرت های خود آموزش می دهد. پس از اینکه خانواده از هم جدا می شوند، با مرگ پدرشان یک بار دیگر به هم می رسند و مجبور می شوند با گذشته و خطری که در کمین آینده شان است کنار بیایند.

The Umbrella Academy با بازی الیوت پیج و یک گروه شگفت ‌انگیز، پر زرق و برق، تاریک، و به طرز خشنودکننده ‌ای خشن است: تمام مواد لازم برای یک سریال ابرقهرمانی عالی. قبل از اینکه بدانید چرا یکی از بهترین نمایش ‌های نتفلیکس فقط برای یک فصل آخر بازمی ‌گردد، بررسی بدون اسپویلر ما را در مورد فصل سوم سریال بخوانید.

فصل ها در نتفلیکس: 3

بهترین سریال های نتفلیکس: Peaky Blinders

این نمایش بر اساس باند واقعی Peaky Blinders که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به طرز تهدیدآمیزی در خیابان های بریتانیا گشت می زدند، تا حد زیادی از سوء استفاده های تامی شلبی (کیلین مورفی)، رهبر جاه طلب و حیله گر خانواده شلبی، پیروی می کند.

این سریال ظهور و سقوط شلبی ها را به تصویر می کشد که آنها در حال حرکت در چشم انداز در حال تغییر در داخل و خارج از کشور هستند و سعی می کنند یک قدم جلوتر از مقامات بمانند و همزمان با مسائل جهانی از جمله دوران ممنوعیت و ظهور فاشیسم در دهه 1930 مقابله کنند. منتظر پایانی پر از غرش برای یکی از بهترین نمایش های بریتانیا در سال های اخیر باشید. تصور می شود که یک فیلم در مرحله پیش تولید است، بنابراین ما هنوز با تامی و باند خداحافظی نخواهیم کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 6

Stranger Things

Stranger Things ادای احترامی درخشان به فرهنگ پاپ دهه 80 است. با تکیه شدید به اسپیلبرگ، جان کارپنتر و استفان کینگ – در واقع پادشاه – داستان حول محور یک شهر کوچک، گروهی از دوستان، یک فرد گمشده و یک آزمایشگاه علمی مبهم می چرخد. نوشتن هر چیز دیگری پیچش ‌های بی‌ شماری را در نمایشی که مملو از سرگرمی وحشتناک، اکشن ‌های ابرقهرمانی، اسرار هیجان ‌انگیز، و وحشت وحشتناک شیطانی است، از بین می ‌برد.

در بررسی Stranger Things 4 بدون اسپویل، آن را «یک قمار بسیار جاه‌ طلبانه» نامیدیم که مملو از «مطالب جذب ‌کننده، پر اکشن و ترسناک است که مملو از افشاگری ‌های فراوان است». توضیح پایان فصل 4 قسمت 2 ما را بخوانید تا دریابید که آخرین ورودی Stranger Things چگونه فصل پنجم و آخر خود را تنظیم می کند. این یکی از بهترین نمایش‌ های نتفلیکس است و پس از جذب شدن، مطمئن هستیم که موافق خواهید بود.

فصل ها در نتفلیکس: 4

عشق، مرگ و ربات ها

مانند اکثر (اگر نه همه) گلچین ها، کیفیت گلچین انیمیشن بزرگسالان CG عشق، مرگ و ربات ها بین قسمت ها متفاوت است. اما به عنوان یک اثر بزرگتر، این نمایش چیز های زیادی برای ارائه دارد. ایده ها بین کمدی، ترسناک، اکشن و درام به شدت متفاوت است، با یک لمس تاریک در قلب سریال – چه اتفاقی می افتد اگر یک واحد نظافت خانه شروع به تلاش برای کشتن صاحب خود کند؟ چه اتفاقی می افتد اگر یک ماست سعی کند سلطه بر جهان را تضمین کند؟ گاهی اوقات، یک قسمت به همین سادگی است که یک زن پس از مشاهده یک قتل وحشتناک از دست یک قاتل فرار می کند.

اپیزود ها بسیار کوتاه هستند، بنابراین اگر بتوانید اتفاقات خوب و بد (هر چند بیشتر بد) را که برای بازیگران مختلف شخصیت ‌های آن اتفاق می ‌افتد، در یک آخر هفته از بین ببرید. عشق، مرگ و ربات ها برخی از بهترین هیجان های علمی تخیلی را در نتفلیکس ارائه می دهد. و اگر می ‌خواهید نظر خود را در مورد هر قسمت با ما مقایسه کنید، این فهرست رتبه ‌بندی مفید هر داستان عشق، مرگ و ربات ‌ها باید در دستور کار شما باشد.

فصل ها در نتفلیکس: 3

بهترین سریال های نتفلیکس: Heartstopper

بر اساس مجموعه رمان گرافیکی آلیس اوسمن به همین نام، Heartstopper یک داستان عاشقانه در دوران بلوغ است که به عنوان یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس در چند وقت اخیر مورد ستایش قرار گرفته است.

Heartstopper جو لاک را در نقش چارلی اسپرینگ، پسر بچه مدرسه ای مهربانی بازی می کند که با نیک نلسون شیفته راگبی کیت کانر دوستی غیرمحتمل برقرار می کند. زمان زیادی نمی گذرد که این زوج متوجه می شوند که یک عشق عاشقانه شکوفا بین آنها در حال شکل گیری است، با این حال، آنها را مجبور می کند که با چه کسی هستند و از زندگی و یک رابطه چه می خواهند روبرو شوند (و بپذیرند).

این یک داستان همدلانه، شیرین، قابل ربط و احساسی در مورد خودشناسی، دوستی، عشق نوجوانان، و عجیب و غریب است. بر اساس محبوبیت بسیار زیاد، به نظر می رسد که Heartstopper ارزش تبلیغات را دارد. کار خوبی که دو فصل دیگر در راه است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

عروسک روسی

ناتاشا لیون از Orange Is The New Black در این کمدی تاریک در نقش نادیا، یک نیویورکی عاقل که همچنان می میرد و جشن تولد 36 سالگی خود را در یک چرخه زمانی سورئال – بسیار شبیه به روز گراندهاگ – بازی می کند.

در فصل دوم سریال، نادیا و هم‌سفر زمان، آلن (چارلی بارنت) می ‌بینند که می ‌توانند در زمان سفر کنند، به‌جای اینکه بی‌پایان در دام گذشته باشند و بار ها و بار ها همان روز را تجربه کنند.

عروسک روسی با بررسی بدبینانه و شوخ ‌آمیز خود از زندگی و مردن، به سرعت بین خنده ‌ای بلند و غم‌ انگیز جا به ‌جا می ‌شود، و در عین حال در حال بررسی چنین موضوعی وجودی از طریق یک لنز علمی تخیلی است. این یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس تا به امروز است که باید تماشا کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 2

Better Call Saul

چگونه یکی از بزرگترین نمایش های تاریخ را دنبال می کنید؟ اینگونه است. Better Call Saul یک مسترکلاس پیش درآمد برکینگ بد معروف است که داستان تیره و تار وکیل هوسباز، جیمی مک گیل/سائول گودمن را پر می کند و به تدریج شخصیت هایی جذاب، غیرقابل پیش بینی و جذاب می سازد تا وجود خود را توجیه کند.

این داستان هبوط جیمی به محافل جنایتکار و آلوده به مواد مخدر آلبوکرکی، هشت سال قبل از داستان والتر وایت و جسی پینکمن اتفاق می ‌افتد و اغلب کند تر و کم‌ تر از بریکینگ بد است. همه شش فصل در حال حاضر در دسترس هستند، بنابراین آن را در حالی که موضوع داغ گفتگو در میان همسالان شما است، تماشا کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 6

بهترین سریال های نتفلیکس: Bridgerton

این درام جسورانه و پر جنب و جوش دوره نتفلیکس، بر اساس رمان های عاشقانه جولیا کوئین، مجموعه ای از افراد جوان اجتماعی را دنبال می کند که فصلی از توپ، نامزدی و خیانت را در لندن 1813 دنبال می کنند. و آن ‌ها تلاش می ‌کنند تا بر لیدی ویستلدان مرموز غلبه کنند، که «صفحه‌ های شایعات» او می ‌تواند یک شبه شهرت یک ‌بازی را ایجاد کند یا از بین ببرد.

این تا حد زیادی یک انفجار است، با فیلمنامه‌ نویسی، لباس‌ ها و پس ‌زمینه ‌های پر رنگ، و همچنین کاور های بازیگوش تیلور سویفت یا آریانا گرانده در ساز های مناسب دوره. انتخاب بازیگران متنوع آن نیز تسکین دهنده است و بر تمایل بریگرتون برای مدرن کردن و تکان دادن یک ژانر اغلب خفه کننده تاکید می کند. همه چیز آسان نیست، به خصوص در مورد برخورد دردسرساز آن با تجاوز جنسی در یکی از قسمت های متأسفانه به یاد ماندنی فصل 1. با این وجود، گنجاندن در لیست بهترین نمایش های نتفلیکس ما یک ضرورت است.

فصل ها در نتفلیکس: 2

Vikings Valhalla

100 سال پس از وقایع به تصویر کشیده شده در سریال مشترک History Channel-Prime Video، وایکینگ ها والهالا بر دهه های پایانی عصر وایکینگ ها تمرکز می کند، که با شکست نهایی آنها در طول نبرد استمفورد بریج در سال 1066 به اوج خود می رسد.

شبه دنباله نتفلیکس چیز زیادی از آنچه که بینندگان قبلا دیده اند را دوباره اختراع نمی کند. اما، اگر از طرفداران درام تاریخی وایکینگ ها، درگیری منظم متال، و مطالعه شخصیت و سیاست اجتماعی بودید، Valhalla ارزش بررسی را دارد. و همینطور گفتگوی ما با بازیگران سریال، که حاوی اطلاعات جالبی در مورد اینکه والهالا چگونه خود را از نسل قبلی خود متمایز می کند، است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Ozark

تریلر جنایی خانوادگی به سبک Breaking Bad نتفلیکس قبل از همه ‌گیری محبوب بود – پس از آن به نظر می ‌رسید که ورود فصل جدید در سال 2020 باعث افزایش علاقه به این سریال شود. جیسون بیتمن نقش مارتی بیرد، مشاور مالی را بازی می‌کند که خانواده ‌اش را به اوزارک ‌های میسوری می ‌کشاند تا صد ها میلیون دلار پول بشویید و رئیس کارتل را از پشت او دور نگه دارد. لورا لینی نقش همسرش، وندی را بازی می ‌کند، که مسلماً بیش از هر شخصیت دیگری در طول دوره پرپیچ و خمش رشد می‌ کند.

همیشه تجربه تماشای آسانی نیست، اما Ozark یک درام معتبر با گروه بازیگران عالی است. فصل 4 که به دو قسمت تقسیم شده بود، این سریال را به طور رسمی تعطیل کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 4

The Witcher

The Witcher اقتباسی تلویزیونی از کتاب های پرفروش آندری ساپکوفسکی است که در مجموعه ای از بازی های محبوب نیز اقتباس شده است. هنری کاویل نقش شکارچی هیولا گرالت از ریویا را در داستانی بازی می ‌کند که دهه‌ها و جنگ ‌های بین ملت ‌ها را در بر می ‌گیرد. و با توجه به اینکه فصل 2 او را با دیگر شخصیت‌ های مورد علاقه طرفداران رمان ‌ها پیوند می ‌دهد، دومین برنامه نمایش حتی بهتر از اولین است.

Witcher به همان شکلی که Game of Thrones تلاش کرده است، کاملاً مانند تلویزیون پرستیژ نیست، اما این لزوما چیز بدی نیست. این یک سریال فانتزی لذت بخش، خنده دار، پر اکشن و دراماتیک است که طرفداران ویچر و بینندگان معمولی تر را خوشحال می کند. فیلمبرداری فصل 3 به پایان رسیده است و در تابستان 2023 از نتفلیکس پخش می شود، اگرچه این آخرین حضور هنری کاویل خواهد بود – او برای فصل 4 The Witcher که اخیراً چراغ سبز شده بود بازنخواهد گشت. در همین حال، نمایش اسپین آف Blood Origin نیز در 25 دسامبر 2022 می آید.

فصل ها در نتفلیکس: 2

بهترین سریال های نتفلیکس: Arcane

Arcane که توسط Riot Games ساخته شده است، یک داستان پیش درآمد است که در دنیای محبوب League of Legends (LoL) اتفاق می افتد. پیش از رویداد های MOBA مورد علاقه طرفداران، Arcane افرادی مانند Vi (Hailee Steinfeld)، Jinx (Ella Purnell) و Jayce (Kevin Alejandro) را دنبال می کند که سفر های خود را برای تبدیل شدن به قهرمانان و شرور های بازی چند نفره Riot آغاز می کنند.

Arcane با بازیگران تمام ستاره، تصاویری زیبا و منحصر به‌ فرد از استودیوی فرانسوی Fortiche Productions، و داستانی که بر اساس اکشن ‌های انفجاری و روایت ‌های دلخراش ساخته شده است، فقط نمایشی نیست که به طرفداران LoL خدمات ارائه دهد. مهم نیست که یک طرفدار سرسخت هستید یا یک تازه وارد نسبتاً به این فرنچایز، Arcane شما را به همان اندازه شگفت زده خواهد کرد. و با فصل دومی که در راه است، انیمیشن ها و محتوای داستانی بسیار جذاب تری از یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس تا به حال ارائه خواهد شد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

YOU

شما داستان جو گلدبرگ، مدیر کتابفروشی نیویورک را روایت می کنید که شیفته نویسنده مشتاق گینویر بک می شود. آنچه در پی می ‌آید، یک سفر رفتاری سمی است که در آن گلدبرگ در تعقیب بک، هر مانعی را از سر راه خود بر می ‌دارد – تعقیب و گریز که منجر به تبدیل گلدبرگ به فردی پرش شهر و تغییر هویت می ‌شود که مدام سعی می ‌کند از گذشته ‌اش فرار کند و فقط خودش را پیدا کند. و در افتادن به عادات قدیمی را برای او در پی دارد.

فقط بدانید که این نمایش گره‌ دار، پر پیچ و خم و گاهی ظالمانه اگر در چارچوب ذهنی مناسبی برای آن باشید عالی است. به نوعی، با وجود تمرکز روی شخصیتی که روی کاغذ بسیار سمی است، می ‌تواند شما را در هر ضربان درگیر کند – جای تعجب نیست که نتفلیکس آن را برای فصل چهارم تمدید کرد، که در Tudum 2022 در دو قسمت اعلام شد.

فصل ها در نتفلیکس: 3

Seinfeld

Seinfeld نمایشی درباره دوستان جری، الین، جورج و کرامر و موقعیت ‌های اجتماعی مضحک و برخورد های ناخوشایند است که زندگی آنها را تشکیل می ‌دهد. این سریال که به عنوان کمدی در مورد هیچ شناخته می ‌شود، برخلاف زیربنای حس خوب معاصران دهه 90 خود است و اصرار دارد که شخصیت‌ هایش هرگز درسی نگیرند.

این بدان معناست که بعد از سالها هنوز هم به طرز بدی خنده دار است. دو فصل اول Seinfeld سواری پر دست انداز است، اما از فصل 4 به بعد هیچ اپیزود بدی وجود ندارد. بهترین قسمت ‌های Seinfeld ما را برای توصیه‌ هایی در مورد موارد دلخواه ما بررسی کنید. تنها ناامیدی در مورد پخش برنامه در نتفلیکس این واقعیت است که پخش آن صرفاً در صفحه عریض است – اما برای اکثر مردم این تفاوت زیادی ایجاد نخواهد کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 9

بهترین سریال های نتفلیکس: Squid Game

Squid Game بزرگترین برنامه تلویزیونی نتفلیکس است که تمام انواع رکورد هایی را که حتی Stranger Things نیز نمی تواند شکست دهد، شکست. این درام کره جنوبی برگرفته از ذهن کارگردان هوانگ دونگ هیوک است و گروهی از شهروندان بدهکار را دنبال می کند که دعوت شده اند تا زندگی خود را در یک بازی اسرارآمیز بقا به خطر بیاندازند.

با توجه به خشم هیجان انگیزی که در سرتاسر نمایش به راه افتاده است، احتمالاً از قبل می دانستید. مانند بونگ جون هو، بازی Squid Game مفهوم تقسیم طبقاتی را به عنوان یک کاتالیزور برای خشونت بازی می‌ کند و تلویزیون واقعیت را با داشتن 456 شرکت‌ کننده در یک سری بازی ‌های دوستانه برای کودکان با پیچش‌ های مرگبار به هجو می ‌آورد. این نمایش قطعاً به ترانه ‌هایی تکیه می ‌کند که ابتدا توسط بتل رویال (که خود الهام‌بخش سری بازی‌ های گرسنگی بود) ایجاد شد، اما با این وجود این نمایش راهی اصلی و هیجان ‌انگیز برای دوری از شب ‌هایتان است.

فصل دوم در حال ساخت است، مانند یک سریال طنز (از سازنده اصلی هوانگ سونگ هیوک) در مورد توسعه واقعی بازی Squid، بنابراین یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس در تمام دوران ها به زودی با ظرفیت های متعدد باز خواهد گشت.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Midnight Mass

Midnight Mass درباره مرد جوانی (زک گیلفورد) است که برای گذراندن حکم آزادی مشروط به خانه جزیره خلوت خود یعنی کراکت برمی گردد. در همان زمان، یک کشیش جدید (هامیش لینکلیتر) درست زمانی که رویداد های معجزه آسایی در سراسر جزیره شروع می شود از راه می رسد – که باعث می شود کل جامعه به شیوه ای بی سابقه دین را بپذیرند. اما چیزی تاریک در زیر سطح این مکان پنهان شده است.

در این سریال نوعی از ترسناک عامیانه شبیه مرد حصیری وجود دارد، که راستش کمی طول می کشد تا ترسناک شود (در واقع سه قسمت)، اما ارزش تماشای این مینی سریال 7 قسمتی را دارد. حتی با وجود اینکه برخی از بحث ‌های آن پیرامون مذهب به طور کامل اجرا می ‌شوند، شخصیت ‌پردازی در اینجا واضح است – و لینکلیتر به‌عنوان یک رهبر جدید جامعه که احساس نمی ‌کنید نمی ‌توانید به او اعتماد کنید، کاملاً صحنه ‌هایی را می ‌دزدد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Sex Education

Sex Education اوج زیبایی از تلاش نتفلیکس برای برنامه ‌نویسی پیشرفته و متنوع است. در حومه زیبای بریتانیا، Sex Education ماجرا های ناگوار دانش ‌آموزان، اساتید و والدین مدرسه متوسطه موردل را دنبال می ‌کند که در آب ‌های متلاطم جنسیت حرکت می ‌کنند. این نمایش به لطف تعادل در کار شخصیت‌ ها و رویکرد آموزنده به موضوعات موضوعی مانند هویت ‌های جنسی متنوع، ساختار های قدرت جنسیتی، پویایی خانواده و موارد دیگر، عمیقاً در میان طرفداران طنین ‌انداز شده است.

جیلیان اندرسون و آسا باترفیلد گروهی از چهره ‌های تازه را رهبری می ‌کنند در این بررسی عمیق غیر قابل چشم پوشی به روش ‌های مختلفی که ما خود را به عنوان موجودات ابراز می ‌کنیم. فصل 4 در حال حاضر در حال توسعه است، بنابراین به زودی شاهد نمایش های بیشتری از یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس خواهیم بود.

فصل ها در نتفلیکس: 3

بهترین سریال های نتفلیکس: Money Heist

اجازه ندهید این نام عجیب و غریب شما را ناامید کند. دزدی پول یا همان La Casa del Papel که در کشور های اسپانیایی زبان شناخته می شود، یک درام دزدی هیجان انگیز درباره گروهی از جنایتکاران است.

Money Heist که توسط شخصیتی مرموز به نام پروفسور برای غارت ضرابخانه سلطنتی اسپانیا گرد هم آمده است، مملو از شخصیت پردازی های متراکم، پیچش های بزرگ و اجرا های حرفه ای در یک نمایش غیر معمول و هوشمندانه است که بلافاصله شما را جذب می کند.

در حالی که این فیلم موفقیت زیادی در بین بینندگان اسپانیایی زبان داشته است، Money Heist در کشور های انگلیسی زبان نیز مخاطبان زیادی پیدا کرده است. هر کاری که انجام می دهید، مطمئن شوید که دوبله پیش فرض را خاموش کرده اید و به صدای اصلی اسپانیایی با زیرنویس گوش دهید. به تجربه مشاهده اضافه می کند، به ما اعتماد کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 3 (به پنج قسمت تقسیم شده است)

I Think You Should Leave with Tim Robinson

زمان زیادی طول نمی کشد تا هر دو فصل از جدیدترین سریال کمدی طرح تیم رابینسون را نگاه کنید – هر قسمت فقط 15 دقیقه طول می کشد. تنظیمات اصلی بسیاری از طرح‌ های آن یکسان است: کسی یک پاس تقلبی انجام می ‌دهد، سپس آن لحظه ناخوشایند را به حدی افراط می ‌کند که در عجیب بودنش تشدید می ‌شود. این قطعا یک طعم اکتسابی است، اما بسیاری از بهترین چیز ها را نیز شامل می شود.

عناوین اپیزود هایی مانند «سوزان آنجا یک مغازه کیک فروشی دارند که در آن کیک ها خیره کننده به نظر می رسند» و «من به یک دستمال کاغذی خیس نیاز دارم» تنها بر این عجیب بودن تأکید می کند.

فصل ها در نتفلیکس: 2

Shadow and Bone

نتفلیکس با ارائه‌ های تلویزیونی فانتزی خود در چند وقت اخیر موفقیت ‌های زیادی کسب کرده است. بنابراین، Shadow and Bone در ژانری که شامل The Witcher نیز می‌ شود، چیز های زیادی برای زندگی داشت، اما با طرحی ماجراجویانه و پرپیچ ‌و خم، شخصیت ‌های قابل سرمایه ‌گذاری و درام ‌های فراوان، بیش از حد خود را حفظ می ‌کند.

ممکن است چند اپیزود طول بکشد تا وارد Shadow and Bone شوید، و ممکن است کمی بیشتر در راه اکشن وجود داشته باشد. هر چند وقتی روی داستان و شخصیت‌ های آن سرمایه‌ گذاری کردید، Shadow and Bone دنیایی است که می ‌توانید به راحتی در آن گم شوید – و دوست دارید. فیلمبرداری فصل 2 Shadow and Bone به پایان رسید و نتفلیکس یک تیزر با نگاه اول را در Tudum 2022 فاش کرده است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس: The Queen’s Gambit

این مینی سریال یک لذت واقعی است. اگرچه موضوع شطرنج ممکن است هیجان ‌انگیز به نظر نرسد، بازی The Queen’s Gambit موفق می ‌شود آن را با داستانی از خودشکوفایی، عاشقانه و سوء مصرف مواد ترکیب کند. آنیا تیلور-جوی در نقش بث هارمون، یتیمی که برای بازی شطرنج توسط یک سرایدار با استعداد آموزش دیده، بازی می کند، قبل از اینکه صحنه شطرنج مردانه را با مهارت های خود به چالش بکشد. اساساً، استعداد های او زندگی کمی بهتر را برای او به ارمغان می آورد، اما نه بدون هزینه.

حتی اگر واقعاً نمی ‌دانید چگونه شطرنج بازی کنید، تماشای این صحنه ‌های رقابتی هیجان ‌انگیز است و تیلور جوی کار بزرگی را انجام می ‌دهد تا شخصیتی را زنده کند که استعداد های استثنایی او این واقعیت را پنهان می ‌کند که دائماً با اعتیاد دست و پنجه نرم می ‌کند. این اقتباس بر اساس رمانی به همین نام، اسکات فرانک را یکی از خالقانش می داند که قبلا یکی دیگر از بهترین نمایش های نتفلیکس را ساخته است – به نام درام وسترن بی خدا.

این یک سریال بی‌نظیر نتفلیکس است: هفت قسمت فقط عدد مناسبی است. ارزش تماشا را دارد و اکنون به یک رقیب واقعی در میان بحث ‌هایی که پیرامون بهترین نمایش ‌های نتفلیکس ساخته شده است نیز تبدیل شده است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه سریال سرگرم کننده را برای روز های آخر هفته ی خود را پیدا کنید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس