بهترین سریال های HBO Max در مارس 2023

69
0
بهترین سریال های HBO Max

بهترین نمایش های HBO اعتبار تلویزیون را از گذشته و حال به صفحه نمایش انتخابی می آورند. HBO Max به لطف یک کتابخانه عالی از محتوای عالی که از آرشیوهای WarnerMedia جمع آوری شده است – از جمله تقریباً هر HBO اصلی در چندین دهه گذشته، بهترین انتخاب ما در بین بهترین سرویس های پخش است. بهترین سریال های HBO Max را در ادامه معرفی کرده ایم.

بهترین نمایش ها در HBO چیزی برای همه ارائه می دهند. درام‌هایی مانند جانشینی، حماسی فانتزی مانند House of the Dragon و Game of Thrones، کمدی‌هایی مانند Veep و Hacks، مستندهای جذاب و استندآپ‌های ویژه را تماشا کنید. و عناوین جدید بیشتری هر ماه منتشر می شوند. یک خبر خوب، به تازگی تاریخ انتشار فصل 4 Succession اعلام شده است.

بسیاری از بهترین نمایش‌های HBO نیز عزیزان منتقد هستند، و ما نمایش‌های HBO Max را با رتبه‌بندی 100% Rotten Tomatoes جمع‌آوری کرده‌ایم. بنابراین، Tom’s Guide فهرستی از بهترین برنامه‌های HBO را گردآوری کرده است تا در مرور کاتالوگ بی‌پایان گم نشوید.

بهترین نمایش ها در HBO Max در حال حاضر

Station Eleven

موفقیت The Last of Us (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهیم) منجر به علاقه جدیدی به Station Eleven شده است، سریالی محدود که در اواخر سال 2021 در HBO پخش شد. اما Station Eleven ممکن است بهترین سریال پسا آخرالزمان باشد. نمایش تمام دوران

به نظر می رسد این فرضیه از جدیدترین بیماری همه گیر الهام گرفته شده است، اما در واقعیت، از رمان فوق العاده پیشگویانه 2014 امیلی سنت جان مندل می آید. آنفولانزای مرگبار 99 درصد از جمعیت زمین را می کشد و تمدنی را که ما می شناسیم از بین می برد. بیست سال بعد، یک گروه سرگردان آثار شکسپیر را برای جوامع کوچکی از بازماندگان اجرا می کند. گروه سمفونی مسافرتی، که شامل کرستن (مکنزی دیویس) می شود، متعهد به گسترش تئاتر، موسیقی و فرهنگ است، حتی اگر دنیا در به هم ریختگی باشد. اما آنها هنوز با آنچه برای آنها و جامعه اتفاق افتاده دست و پنجه نرم می کنند.

پدرو پاسکال نمی تواند از تلاش برای نجات کودکان زودرس با جرقه ای خاص دست بردارد. ماندالوریا او را با گروگو شایان ستایش جفت کرد. اکنون، چند هفته قبل از انتشار فصل 3 The Mandalorian، او مراقبت از یک جوان متفاوت را در یک فرنچایز متفاوت به عهده می گیرد.

The Last of Us

The Last of Us بر اساس بازی ویدیویی نمادین، در دنیایی پسا آخرالزمانی می گذرد که آدم خواران زامبی مانند و بازماندگان انسان به همان اندازه خطرناک در آن پرسه می زنند. جوئل یک قاچاقچی است که از گذشته اش عذاب می دهد و وظیفه دارد الی (بلا رمزی) را به بیرون از غرب منتقل کند. او کلید درمان ویروسی است که سرزمین را آزار داده است، اما رساندن او به مقصد تجربه ای دلخراش خواهد بود. در حالی که اکثر اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی قبلاً ثابت مانده بودند، همکار من هنری تی کیسی در بررسی Last of Us خود می‌گوید که ممکن است بهترین بازی تا به حال باشد و پیشتاز یکی از بهترین نمایش‌های سال باشد.

زندگی جنسی دختران دانشگاهی

سوئیت های دانشجوی سال اول کالج اسکس برای ماجراجویی های آکادمیک و عاشقانه بیشتر بازگشته اند. کیمبرلی (پلین شالامه) پس از از دست دادن بورس تحصیلی خود به دلیل تقلب، به شدت در تلاش است تا راهی برای پرداخت شهریه بیابد. بلا (آمریت کاور) به دلیل آزار جنسی از مجله طنز کاتالون کناره گیری کرد و یک رقیب کاملاً زن راه اندازی کرد.

ویتنی (آلیا شانل اسکات) در حال بررسی این است که در فصل خارج از فصل فوتبال چه کسی است، که ممکن است شامل رابطه با کنعان (کریس مایر) باشد. و لیتون (رنه رپ) باید تصمیم بگیرد که آیا قرار است به طور کامل از کمد بیرون بیاید یا نه.

بهترین سریال های HBO Max: نیلوفر سفید

سبک زندگی افراد ثروتمند و وحشتناک دوباره در فصل 2 درام تفریحی مایک وایت به نمایش گذاشته می شود. این اقدام غرق در آفتاب و مشروب الکلی از هاوایی به سیسیل حرکت می کند، جایی که یک استراحتگاه سفید نیلوفر آبی از مجموعه جدیدی از مهمانان استقبال می کند. یکی از باقی مانده های فصل 1، تانیا مک کووید کوکی جنیفر کولیج است که همراه با دستیار پورتیا (هیلی لو ریچاردسون) وارد می شود.

دیگر افراد ثروتمند شامل زوج متاهل کامرون و دافنه (تئو جیمز، مگان فاهی)، دوستان آنها اتان و هارپر (ویل شارپ، اوبری پلازا) و سه پدر، پدربزرگ و پسر (مایکل ایمپریولی، اف. موری آبراهام، آدام دیمارکو) هستند. . ناظر بر اقامت آنها، مدیر والنتینا (سابرینا ایمپاچیاتوره در نقش والنتینا) است که بدون شک با خواسته های بسیاری و رفتار بسیار نامناسب مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

ابوت ابتدایی

طنز شبکه های پخش در طول سالیان متمادی با سروصدا و ستایشی که از Abbott Elementary بازدید کرده بود، نشده است. با این حال، این کمدی کمدی شبیه آنچه در سایه انجام می دهیم تازه است. (اگر تعجب می‌کنید که چرا فصل اول این سریال در حال پخش ABC از HBO Max پخش می‌شود، به این دلیل است که این سریال محصول مشترک برادران وارنر است.)

ما در درجه اول همه چیز را از چشم معلم صمیمانه و مشتاق کلاس دوم، جنین تیگس (کوئینتا برانسون، همچنین مجری برنامه ابوت) می بینیم، که همه آموزگاران همکار خود را اشتباه می مالد. با این حال، او انرژی دوست داشتنی را به شخصیت می بخشد، حتی زمانی که او کاملاً در سمت اشتباه مناظره قرار دارد. همه گروه معلمان ابوت فوق العاده هستند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فصل اول، مدیر آوا کلمن (جانل جیمز) است که وسواس‌های رسانه‌های اجتماعی اغلب مدرسه‌ای را که بودجه‌شان کم است، تهدید می‌کند. – هنری تی کیسی

خانه اژدها

اگر هنوز از پایان بازی تاج و تخت در دهان خود طعم بدی دارید، تنها نیستید. فصل آخر… جهنم، دو فصل آخر تقریباً توسط همه از جمله من مورد توهین قرار گرفت. HBO امیدوار است با جلب مشارکت و برکت نویسنده جورج آر آر مارتین و با بازگشت به گذشته، تمام این بدخواهی ها را از بین ببرد. راه برگشت. در خانه اژدها، نزدیک به دو قرن است که زمستان نمی آید.

پیش درآمد برگرفته از آتش و خون، تاریخ مارتین از خانواده تارگرین (اجداد دنریس) است. به طور خاص، فصل اول بر وقایع منتهی به رقص اژدها متمرکز است، یک جنگ داخلی آتشین و خونین مناسب که اعضای خانواده و اژدهاهایشان را در برابر یکدیگر قرار داد. با بالا رفتن سن پادشاه ویسریس (پدی کنسیدین)، او باید یک وارث نام ببرد و با انتخاب یک زن، دخترش رینیرا (اما دارسی) اشراف وستروس را شوکه کند. در نتیجه، بازی تاج و تخت متفاوتی آغاز می شود – بازی که در نهایت منجر به سقوط تارگرین می شود. و بعد از اینکه در مورد آتش بازی فینال House of the Dragon که تمام فصل منتظر آن بودیم، خواندید، بیایید در مورد فصل 2 House of the Dragon صحبت کنیم. – کلی وو

بهترین سریال های HBO Max: نگهبانان

اجازه نده گذشته شما را گیج کند. بله، یک اقتباس قبلی از نگهبانان آلن مور وجود داشت – و خوب نبود. اگرچه برداشت HBO از رمان گرافیکی افسانه ای عالی است. در حالی که قطعاً از بخش‌هایی از داستان رمان گرافیکی استفاده می‌کند، دیمون لیندلوف، مجری برنامه، جان تازه‌ای به کتاب‌ها می‌بخشد. این داستان 34 سال پس از واچمن اصلی اتفاق می‌افتد و از یک حمله برتری طلبان سفیدپوست در تولسا، اوکلاهاما شروع می‌شود. رجینا کینگ در نقش اصلی آنجلا آبار/ خواهر نایت تحت تاثیر قرار می‌گیرد، اما Watchmen مجموعه‌ای فوق‌العاده است، با بازی‌های عالی از جرمی آیرونز (در نقش اوزیماندیاس) و ژان اسمارت (در نقش لوری بلیک). – هنری تی کیسی

هارلی کوین

اکنون برای فصل سوم خود، سریال انیمیشن بزرگسالان هارلی کوین به عنوان بهترین سریال یا فیلم کمیک در چند سال گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد. و این فصل حتی یکی از بهترین فیلم‌های دی‌سی را به ذهن می‌آورد، همانطور که جیمز گان، کارگردان جوخه انتحار، صداپیشگی خودش را بر عهده دارد.

اما هسته اصلی این نمایش هنوز در مورد زندگی هارلی کوئین پس از جوکر است. فصل 1 شاهد جدایی ظاهراً پایان ناپذیر کوین بود و فصل دوم او در گاتهام منشعب شد و با Batgirl ملاقات کرد و با درام بیشتری از شروران شهر روبرو شد که او سعی می‌کرد از نردبان بالا برود و به سمت یک فوق شرور بالا برود. هارلی کویین، خنده دار و گاهی تاریک، یکی از بهترین نمایش های HBO Max است. – هنری تی کیسی

بهترین سریال های HBO Max: تمرین

آخرین ایده ناتان فیلدر برای همه افرادی است که بیش از حد آماده می شوند. این بار، مجری Nathan For You افرادی را می یابد که نگران لحظات بزرگ زندگی خود هستند. فیلدر به آنها فرصت یک عمر می دهد تا آن لحظه را چندین بار قبل از وقوع شبیه سازی کنند. او حتی از موقعیت‌هایی که اتفاقات در یک انبار اتفاق می‌افتد، کپی‌های بسیار دقیقی ساخته است. The Rehearsal دوست داشتنی، لمس کننده و بی دست و پا یکی از بهترین نمایش های HBO Max است. – هنری تی کیسی

بری

بری فصل 3، هیتمن عنوان بازیگر تبدیل شده به بازیگر را در حالت عذاب آور می یابد. پس از حمام خون در صومعه، او به قتل قراردادی بازگشت و تلاش او برای انتقال به بازیگری ظاهراً شکست خورده است. در همین حال، دوست دختر سالی (سارا گلدبرگ) از زمان نمایش آنها ستاره خود را دیده است. او قراردادی برای نویسندگی، کارگردانی و بازی در یک سریال نیمه اتوبیوگرافیک برای یک سرویس پخش امضا کرده است. در مورد مربی بازیگری، جین کوزینو (هنری وینکلر)، او هنوز از مرگ دوست دخترش، دستگیری او به خاطر قتل و آزادی بعدی و دانشی که در مورد هویت واقعی بری به دست آورده است، در هیجان است.

هک ها

ژان اسمارت می توانست یک کتاب هندسه بخواند و من تماشا می کردم. خوشبختانه، نویسندگان Hacks به ملکه برنده امی ما مطالب بسیار بهتری برای نقش او در نقش افسانه استندآپ کمدی دبورا ونس ارائه می دهند. صدای زنگ های او مانند همیشه در فصل 2 تیز است، که دبورا را می بیند که برای آزمایش یک عمل جدید در کلوپ های سراسر کشور راهی جاده می شود. در کنار این سواری، آوا (هانا اینبیندر)، نویسنده کمدی هزاره، که به دب کمک کرده است جوک های خود را برای مخاطبان جوان تر تجدید کند. رابطه آنها تا حدی به هماهنگی رسیده است – اگرچه آنها هنوز دائماً به یکدیگر نیاز دارند – که با افشای احتمالی اینکه آوا یک ایمیل تهمت آمیز و کاملاً در مورد دبورا برای تهیه کنندگان تلویزیون ارسال کرده است تهدید می شود. این یک بمب ساعتی است که می تواند کل تور را منفجر کند.

بهترین سریال های HBO Max: پلکان

قبل از سریال، قبل از The Jinx، قبل از ساختن یک قتل، The Staircase بود. مجموعه مستند جنایی واقعی ماجرای داستان‌نویس مایکل پترسون را روایت می‌کند که متهم و بعداً به قتل همسرش کاتلین محکوم شد (او ادعا کرد که مرگ او نتیجه سقوط همسرش از پله‌ها بوده است). ژان خاویر دو لستراد، فیلمساز فرانسوی، دسترسی بسیار صمیمانه ای به پترسون، خانواده و تیم حقوقی اش داشت که باعث شد فیلم به دست آمده بسیار جذاب باشد.

عصر طلاکاری

جولیان فلوز، خالق داونتون ابی، درام دوره ای جدید خود را در دوران مجلل این عنوان، نیویورک دهه 1880، می گذراند. پول جدید در شهر سرازیر شده است، اما ثروت قدیمی آن را تحقیر می کند. اگنس ون راین (کریستین بارانسکی) یک فرد اجتماعی بداخلاق، رهبر اتهام دوم علیه قارچ های در حال چنگ زدن است. نظم جهانی تعریف شده او با ورود همسایگان جدید، صنعتگر ثروتمند کثیف جورج راسل (مورگان اسپکتور) و همسر جاه طلبش برتا (کری کون) تهدید می شود.

در این جنگ اجتماعی، خواهرزاده یتیم اگنس، ماریان بروک (لوئیزا جاکوبسون) وارد می شود. او ممکن است پول قدیمی در خون خود داشته باشد، اما او و دوستش، نویسنده سیاهپوست مشتاق، پگی اسکات (دنی بنتون)، رویاهایی دارند که در سیستم مستقر نمی گنجد. – کلی وو

بهترین سریال های HBO Max: صلح طلب

DCEU از دیزنی پلاس پیروی می کند و یک نمایش اسپین آف از فیلم The Suicide Squad جیمز گان ارائه می دهد. و در حالی که این فیلم دارای شخصیت‌های منفی بسیار جالبی بود که می‌توانستند از بین آنها انتخاب کنند، هیچ کس نباید از دیدن اینکه صلح‌ساز جان سینا قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای است که فراخوان داده شد تا دنیای DC را به HBO Max گسترش دهد.

سریال دنباله‌روی صلح‌ساز است که او بیمارستانی را ترک می‌کند که شاهد بودیم او در آن به سر می‌برد، و به زندگی ادامه می‌دهد که با عوامل آماندا والر (بله، استیو ایگی و جنیفر هالند) برای این دور برگشته‌اند. سریال Peacemaker همچنین از سنت Marvel-on-Disney Plus پیروی خواهد کرد که زندگی شخصی این شخصیت‌ها را بیشتر به ما نشان می‌دهد، زیرا با پدر صلح‌ساز آشنا می‌شویم، مردی کج خلق (با بازی رابرت پاتریک) که اصلاً به پسرش احترام نمی‌گذارد. – هنری تی کیسی

ایستگاه یازدهم

فرضیه سری جدید محدود Station Eleven ممکن است به نظر برسد که از همه‌گیری کنونی الهام گرفته شده است، اما در واقعیت، این سریال از رمان فوق‌العاده پیش‌بینی‌کننده 2014 نوشته امیلی سنت جان مندل اقتباس شده است. آنفولانزای مرگبار 99 درصد از جمعیت زمین را می کشد و تمدنی را که ما می شناسیم از بین می برد.

بیست سال بعد، یک گروه سرگردان آثار شکسپیر را برای جوامع کوچکی از بازماندگان اجرا می کند. گروه سمفونی مسافرتی، که شامل کرستن (مکنزی دیویس) می شود، متعهد به گسترش تئاتر، موسیقی و فرهنگ است، حتی اگر دنیا در به هم ریختگی باشد. اما آنها هنوز با آنچه برای آنها و جامعه اتفاق افتاده دست و پنجه نرم می کنند. همه چیز بسیار واضح است، به طرز دردناکی شبیه به لحظه فعلی است. آیا هنر می تواند فاجعه را معنا کند؟ ایستگاه یازده تلاش می کند و موفق می شود. – کلی وو

بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز

به نظر می رسد که حضور دوباره بازیگران احساسی چیزی است که HBO Max در آن تخصص دارد. پخش کننده با اتحاد مجدد دوستان همه را به خنده و گریه واداشت. اکنون، آنها همین کار را با فرانچایز فیلم هری پاتر انجام می دهند.

به مناسبت بیستمین سالگرد اکران The Sorcerer’s Stone در سال 2001، این فیلم ویژه اعضای بازیگران و کارگردان کریس کلمبوس را گرد هم می آورد تا درباره جادوی مجموعه فیلم های جادویی خود صحبت کنند. (J.K. Rowling نیز ظاهر می‌شود، FYI.) البته، قرعه‌کشی اولیه این است که سه نفر برتر – دنیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت – دوباره در کنار هم باشند. همه آنها به کار خود ادامه داده اند، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم همه آنها بزرگ شده اند. اما دیدن گرما، رفاقت و لذت واقعی آنها نسبت به یکدیگر بسیار خوب است.

بهترین سریال های HBO Max: زندگی جنسی دختران دانشگاهی

عنوان تحریک آمیز و مزاحم اولین شوخی از مجموعه کمدی است که توسط Mindy Kaling و Justin Noble ساخته شده است. انتظار پورن نرم افزاری یا لکه دار نداشته باشید. منتظر یک داستان شوخ‌آمیز و گرم در مورد دانش‌آموز اول کالج باشید که راه‌های جدیدی را در بزرگسالی جوان ایجاد می‌کند.

چهار زن جوان به سوییتی در دانشگاه خیالی اسکس در ورمونت نقل مکان می کنند. ویتنی (آلیا شانل اسکات) یک ورزشکار ستاره و دختر سناتور است، لیتون (رنه رپ) یک میراث بسته است، بلا (آمریت کاور) یک آدم کمدی و کیمبرلی (پائولین شالامه، خواهر تیموتی) یک دانشجوی باهوش بورسیه است. سوئیت ها سفرهای فردی خود را آغاز می کنند – که بله، شامل رابطه جنسی و عاشقانه است. اما زندگی جنسی دختران دانشگاهی همچنین درباره دوستی، انتظارات والدین، کلاس، اضطراب و همه مسائل پیچیده ای است که با بزرگ شدن به وجود می آید.

فصل 2 زندگی جنسی دختران دانشگاهی در 17 نوامبر 2022 پخش می شود.

بهترین سریال های HBO Max: جانشینی

سبک زندگی ثروتمندان و خانواده‌های رویز بار دیگر در فصل سوم سریال جانشینی به نمایش گذاشته می‌شود. همه رویز افتضاح هستند – و من تک تک آنها را دوست دارم. داستان از جایی شروع می‌شود: عواقب فوری کندال که پدرش را برای رسوایی‌های خط کروز زیر اتوبوس شرکت می‌اندازد. البته، این به معنای جنگ است، با لوگان و کندال که هر دو تلاش می‌کنند تا نیروهایی را که اعضای خانواده‌شان نامیده می‌شوند به سمت خود هدایت کنند. شیو و رومن طبق معمول برنامه های خود را دارند. قسمت‌های جدید چهره‌های تازه‌ای را به همراه دارند، الکساندر اسکارسگارد و آدرین برودی. همه مردان قد بلند را بیاور!

به روز رسانی: تاریخ انتشار فصل چهارم Succession تایید شد!

دو نفر دیگر

کمدی درباره شهرت زمانی که در Comedy Central پخش شد هرگز موفقیت بزرگی نداشت، بنابراین بسیاری از مردم حتی نام آن را نشنیده اند. اکنون، سریال به HBO Max منتقل شده است، جایی که امیدوارم بتواند مخاطبان بیشتری پیدا کند زیرا واقعاً خنده دار است. برای جلب توجه شما، داستان دو خواهر و برادر – بازیگر مشتاق همجنس‌باز، کری (درو تارور) و رقصنده حرفه‌ای سابق بروک (هلن یورک) – را دنبال می‌کند که برادر کوچک‌ترشان، چیس (کیس واکر)، ناگهان به یک خواننده مشهور یوتیوب تبدیل می‌شود. فصل 2 متوجه می شود که مامان پت (مولی شانون) به عنوان مجری برنامه گفتگوی روزانه پول زیادی به جیب می زند. کری به عنوان مجری ویدیوی یک بخش شایعات کار می کند و یک دوست پسر دارد. در همین حال، بروک TikTok را جست‌وجو می‌کند و به دنبال ستاره‌ای می‌گردد که بتواند مدیریت کند. معروف هستند؟ یه جورایی آیا آنها خوشحال هستند؟ پیچیده است

ستاره زده

به ناتینگ هیل بروید، آن را حول یک آشفتگی داغ به سبک Fleabag متمرکز کنید و این کمدی رمانتیک بی‌پایان جذاب را خواهید داشت. جسی (رز ماتافیو) یک نیوزلندی بیست و چند ساله است که در لندن زندگی می کند و به عنوان پرستار بچه و کارمند سینما در مشاغل عجیب و غریب مشغول به کار است. در شب سال نو، او با غریبه ای خوش تیپ آشنا می شود که معلوم می شود ستاره سینما تام کاپور (نیکش پاتل) است. برنامه یک شبه آن‌ها چیزی بیشتر می‌شود، هرچند سوء تفاهم‌ها و موانع سر راهشان قرار می‌گیرد.

بهترین سریال های HBO Max: نیلوفر سفید

مایک وایت، یک دهه پس از ایجاد Enlightened برای این شبکه، با یک کمدی طنز جدید که در یک استراحتگاه سرسبز و منحط می گذرد، به HBO بازگشت. در ظاهر، بهشت است؛ اما چیزهای تاریک تری در پشت صحنه اتفاق می افتد. مدیر استراحتگاه آرنومد (موری بارتلت) و تیم کارمندان دمدمی مزاجش از دور جدیدی از مهمانان عجیب و غریب استقبال می کنند که توسط بازیگرانی رویایی از جمله جنیفر کولیج، کانی بریتون، استیو زان، جیک لیسی و الکساندرا داداریو بازی می شود. این نمایش وسیله‌ای عالی برای ترکیبی از کمدی و درام، واقع‌گرایی و عجیب‌وغریب توسط سازنده است – و پخش فصل دوم The White Lotus به تازگی آغاز شده است.

مادیان ایست تاون

اگر Broadchurch را دوست داشتید، Mare of Easttown درست در کوچه قتل در شهر کوچک شما خواهد بود. کیت وینسلت لهجه ای عالی از پنسیلوانیا را در نقش کارآگاه ماری شیهان به کار می برد که در حال تحقیق درباره مرگ یا یک مادر نوجوان است. به نظر می رسد این پرونده شامل هر فردی در مدار او می شود، زیرا همه افراد در منطقه می شناسند یا با دیگران مرتبط هستند. اوه، و زندگی شخصی ماری به هم ریخته است. هیچ چیز جدید یا پیشگامانه ای در اینجا وجود ندارد، فقط کارهای خوب نوشته شده و به خوبی اجرا شده است که هر یکشنبه شب شما را جذب می کند.

ساخته شده برای عشق

کریستین میلیوتی در یکی از بهترین اپیزودهای Black Mirror، USS Callister، ایفای نقش کرد و کمدی جدید او در HBO Max نیز جو و مضمونی مشابه دارد. او نقش هیزل را بازی می‌کند که از شوهر میلیاردر فناوری‌اش بایرون گوگول (بیلی مگنوسن) فرار می‌کند، پس از اینکه فهمید او جدیدترین ابزار فناوری خود را در سر او کاشته است. اساساً یک “شبکه برای دو نفر” ایجاد می کند، به طوری که زوج ها می توانند افکار و احساسات یکدیگر را به اشتراک بگذارند (و نظارت کنند). آره خیلی بهم ریخته هیزل فرار می‌کند، به خانه نزد پدرش (ری رومانو) بازمی‌گردد، اما وقتی بایرون بتواند ذهن او را بخواند، فرار آسان نیست.

بهترین سریال های HBO Max: خدمه پرواز

Kaley Cuoco بال های بازیگری خود را در این کمدی مهیج تاریک باز می کند و نقش مهماندار هواپیما به نام Cassie Bowden را بازی می کند. در پروازی به بانکوک، او با یک مسافر خوش‌تیپ درجه یک، الکس سوکولوف (میشیل هویسمن) آشنا می‌شود و در نهایت شب را با او می‌گذراند. هنگامی که او را در رختخواب کنار خود به قتل رسانده می بیند، کاسی خماری عصبانی می شود و می دود. این او را در آب داغی با مجریان قانون و چهره های تجاری پنهان قرار می دهد.

پیچ و تاب های داستانی دیوانه وار و مایل در دقیقه، مهماندار پرواز را به یک پرخوری آسان تبدیل کرده است. اما عمق نگارش و شخصیت های جذاب (از جمله BFF Annie Cassie با بازی Zozia Mamet) است که آن را به یکی از بهترین سریال های HBO Max تبدیل می کند. – کلی وو

کشور لاوکرافت

سریال ترسناک HBO توسط جوردن پیل و جی. لاوکرافت کانتری مانند واچمن برادر HBO خود یک تفسیر نژادی است. این سریال در دوران جدا شده جیم کرو در ایالات متحده در دهه 1950 می گذرد و شخصیت ها با انواع هیولاها روبرو هستند – هم نوع ماوراء طبیعی و هم نوع انسان نژادپرست.

لاوکرافت کانتری روی آتیکوس فریمن (جاناتان میجرز) متمرکز است که به همراه دوستش لتیتیا (جرنی اسمولت) و عمویش جورج (کورتنی بی. ونس) به یک سفر جاده ای می روند تا به دنبال پدر گمشده اش بگردند. در طول راه، آنها با موجودات خون آشام مانند و پلیس های تهدیدآمیز روبرو می شوند. این نمایش یک داستان خارق العاده را با واقعیت (هنوز) خطرناک سیاه بودن متعادل می کند.

رضایت

با ما بگویید: زندایا، برنده امی. این ستاره در حال ظهور، جوانترین برنده تا به حال در بخش بازیگری زن برجسته در یک رده سریال درام است و او از افرادی مانند جنیفر آنیستون، لورا لینی و اولیویا کولمن شکست خورد. او این کار را با تصویر خام، ظریف و حساس خود از رو، یک معتاد به مواد مخدر در حال بهبودی انجام داد که از دوره بازپروری به خانه بازمی‌گردد تا سعی کند زندگی «معمولی» دبیرستان را طی کند. او با دختر جدید جولز (هانتر شفر) پیوند برقرار می‌کند و رابطه‌ی ترن هوایی آنها در پس زمینه‌ای از مسائل جنسی، مواد مخدر، قلدری، تجاوز و مسائل هویتی اتفاق می‌افتد.

دوستان

هیچ کس به ما نگفت که زندگی به این شکل خواهد بود. روز ما، هفته ما، ماه ما نبوده و مطمئناً سال ما نبوده است. ممکن است به دلیل بیماری همه گیر نتوانید دوستان خود را ببینید، اما حداقل همه ما می توانیم دوستان خود را ببینیم. وقتی کمدی محبوب نتفلیکس را در صدر سال 2020 ترک کرد، همه گریه کردند و دندان قروچه کردند. اکنون، این مرکز محتوای HBO Max است. اولین بوسه راس و ریچل (و “شکستن” بدنام)، هر قسمت شکرگزاری و “PIVOT!” این دوستان در این ایام قرنطینه کنار ما خواهند بود.

بازی تاج و تخت

زمستان در راه است. خوب، از نظر فنی، زمستان در طول هشت سال در HBO آمد و رفت. اما اکنون بهترین زمان برای تماشای آن برای اولین بار است، اگر با HBO Max تازه کار هستید یا اگر از مشترکین قدیمی HBO هستید، دوباره از آن بازدید کنید. حتی اگر قبلاً این سریال را ندیده باشید، احتمالاً چیزهای زیادی در مورد آن می دانید – Game of Thrones یکی از آخرین قطعات تک‌فرهنگی است. میلیون ها بیننده نتوانستند در مورد نبردهای خونین برای تخت آهنین، اژدهایان دنریس تارگرین، نحوه پرداخت بدهی های لنیسترها و بدبختی های وحشیانه هاوس استارک صحبت نکنند. حتی افراد تازه کار نیز احتمالاً در مورد پایان ناامیدکننده شنیده اند. با این حال، روی سفری که به خوبی گفته شده، به خوبی ساخته شده است، تمرکز کنید و از یک سواری فوق العاده لذت خواهید برد. به‌علاوه، اکنون که سری پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت» آمده است – همه چیزهایی که قبل از تماشای «خانه اژدها» باید بدانید در اینجا آمده است.

شاهزاده تازه بل ایر

لازم نیست بدانید که چگونه کارلتون را انجام دهید تا بدانید که عاشق یک نمایش غیرعادی نیست همانطور که آمریکا عاشق The Fresh Prince of Bel-Air شد. ویل اسمیت (با بازی شخصیتی به همین نام) نوجوان بسیار بد بو و تازه نفسی است که در غرب فیلادلفیا زندگی می کرد تا زمانی که مادرش هنگام دعوا ترسید و او را فرستاد تا با عمه (ویو) و عمویش (ویو) زندگی کند. فیل) در محله hoity-toity بل ایر لس آنجلس.

در سرتاسر سریال، نمایش شوخ طبعی را در بررسی تفاوت‌های طبقاتی و وضعیت ماهی‌های خارج از آب ویل پیدا می‌کرد، زیرا او راه خود را در مدرسه آمادگی و دیگر فرصت‌های کلاس بالا جذاب می‌کرد. در حالی که سریال بیشتر شما را می‌خنداند، وقتی ویل می‌پرسد “چرا من را نمی‌خواهد؟”

The O.C

اگر هرگز این صابون نوجوان را شروع نکرده اید، اکنون زمان خوبی برای آشنایی است. وقتی پسر بد رایان اتوود (بن مک‌کنزی) توسط خانواده کوهن جذب می‌شود، علی‌رغم درام‌های فردی همه، او برای صحنه کمی خشن است. رایان به سرعت با ست کوهن (آدام برودی) دوست می شود که به نفع خودش خیلی تند صحبت می کند و این دو تا حد زیادی به آهنرباهای دردسر تبدیل می شوند.

پسرها به سرعت با ماریسا کوپر (میشا بارتون) و سامر رابرتز (ریچل بیلسون) مشکل دختری پیدا می‌کنند و شیطنت‌های دومی اغلب نمایش را می‌دزدد و برای زمان خود تبدیل به مم می‌شود. پیتر گالاگر در نقش «ساندی» کوهن، پدرسالار که قطب‌نمای اخلاقی سریال نیز هست، سریال را گوینده می‌کند. و در قسمت‌های جدید، نه فقط برای دیدن دعوای ست و سامر، بلکه برای شنیدن آهنگ غم‌انگیز Phantom Planet «کالیفرنیا» که یکی از بهترین تم‌های آغازین است، به پخش بازی ادامه می‌دهید. – هنری تی کیسی

دکتر هو

Doctor Who هر آنچه را که در قرنطینه می‌خواهید دارد: ماجراجویی. علمی تخیلی. شوخ طبعی. بیگانگان. هیولاها تاریخ. داستان عاشقانه. لهجه های بریتانیایی و HBO Max دارای 12 فصل خوش سفر در زمان (از احیای دوران مدرن) است، بنابراین می توانید با یک فنجان چای آرام بگیرید و ساعت ها از ماجراجویی های دکتر لذت ببرید.

هر یک از پنج پزشک در دوران احیا (کریستوفر اکلستون، دیوید تنانت، مت اسمیت، پیتر کاپالدی و جودی ویتاکر) همگی برداشت‌های منحصربه‌فردی را از نسخه بازسازی‌شده خود از این شخصیت به ارمغان می‌آورند. نمایش اغلب می تواند عمیقا احمقانه باشد، اما همچنین بسیار هوشمندانه و خلاقانه است. بیشتر از آن، بسیار مثبت و انسانی است – غذای راحتی در زمانی که جهان واقعاً به آن نیاز دارد.

دیزنی پلاس خانه فصل های آینده Doctor Who در ایالات متحده و سایر بازارهای بین المللی خارج از بریتانیا و ایرلند خواهد بود.

چرنوبیل

اگر از تماشای سریال محدود برنده جوایز خودداری می‌کردید، زمان آن رسیده است که شلوار بزرگسال خود را ببندید. نه تنها یکی از بهترین نمایش‌های HBO Max است، بلکه چرنوبیل یک اثر هنری خارق‌العاده به موقع است که با آنچه در حال حاضر در جهان می‌گذرد طنین‌انداز می‌شود. چرنوبیل یک داستان واقعاً دلخراش فاجعه و مرگ است که با سهل انگاری شدید مقامات بالاتر، تردید و تاکتیک های نجات چهره مقامات دولتی و فرهنگ سیاسی تحت سلطه نفس، دروغ و پنهان کاری ترکیب شده است. بله، همه ما می خواهیم با سرگرمی های بی فکر فرار کنیم، اما استفاده از لنز تاریخ برای ترکیب وقایع جاری اطرافمان نیز مهم است.

هنری تی کیسی، سردبیر پخش جریانی Tom’s Guide توضیح می‌دهد که چرا چرنوبیل تنها نمایشی است که باید قبل از The Last of Us تماشا کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس