بهترین لوازم جانبی برای بازی موبایل 2023

108
0
لوازم جانبی برای بازی موبایل

فرقی نمی‌کند گاهی انگشت پا را وارد بازی‌های موبایلی کنید یا خودتان را یک خبره بدانید، داشتن یک یا دو وسیله جانبی بازی می‌تواند تجربه شما را به‌طور چشمگیری افزایش دهد – به خصوص اگر به یک سرویس بازی ابری مانند Xbox Cloud Gaming دسترسی داشته باشید. آیا تا به حال سعی کرده اید کارهای پیچیده را با انگشت شست و صفحه لمسی انجام دهید؟ جالب نیست! لوازم جانبی برای بازی موبایل را در ادامه معرفی کرده ایم.

می توانید با عمر باتری خود نیز خداحافظی کنید. و در مورد فضای ذخیره‌سازی محدود گوشی هوشمندتان چطور؟ حتی بازی‌های موبایل نیز کمی فضا را اشغال می‌کنند (اگرچه حذف صدها تصویر حیوانی که ذخیره کرده‌اید به شما کمک می‌کند). خوشبختانه چند راه حل وجود دارد.

1. Razer Hammerhead True Wireless Pro Earbuds

اگر در حال بازی هستید، واضح است که بتوانید آنچه را که بازی می کنید، فراتر از هیاهوی دنیای بیرون بشنوید، مهم است. با یک جفت هدفون Razer Hammerhead True Wireless Pro، می‌توانید سایر نقاط جهان را مسدود کنید و همزمان کیفیت صدای برتر را تجربه کنید.

به لطف ترکیبی از فناوری حذف نویز فعال و طراحی داخل گوش، هدفون های Razer Hammerhead به طور ویژه طراحی شده اند تا نویزهای ناخواسته را هدف قرار دهند و آنها را برای همیشه خاموش کنند، و اطمینان حاصل کنند که توجه شما فقط بر روی عمل در دستان شما متمرکز می شود. علاوه بر ANC، فناوری حذف نویز محیط دوگانه، همان نویزهای پس زمینه را هدف قرار می دهد تا هنگام صحبت با دوستان خود، کامنت ها را تا حد ممکن واضح نگه دارد.

بهتر از همه، لازم نیست نگران این باشید که Earbuds Razer Hammerhead True Wireless Pro در میانه‌ی جلسه 12 ساعته بازی‌تان از کار بیفتد. شما می‌توانید از آن صداهای غنی و بیس شگفت‌انگیز خوب برای چهار ساعت متوالی لذت ببرید، همراه با ۱۶ ساعت ذخیره‌سازی داخل کیس.

ویژگی های کلیدی

. طراحی داخل گوش

. حالت بازی به طور قابل توجهی تأخیر را کاهش می دهد

. همراه با چندین اندازه نوک گوش بسته بندی شده است

مشخصات فنی

. عمر باتری: 4 ساعت

. کیس شارژ گنجانده شده است؟: بله

. میکروفون؟: بله

. برند: Razer

. کدک های صوتی: SBC، AAC

. بلوتوث: بله

. رتبه IP: IPX4

. اندازه درایور: 10 میلی متر

. شارژ بی سیم: خیر

. باتری کیس: 16 ساعت

. وزن: 1.92 اونس

. ابعاد (مورد): 64 × 50 × 25 میلی متر

. رنگ: مشکی کلاسیک

. پورت شارژ: USB-C

. سازگاری: Android، iOS، دستگاه های دارای بلوتوث

. سنسورها: حسگر مجاورت

. حذف نویز: ANC، ENC

دلایل خرید

+ باس واقعا خوب برای یک جفت هدفون

+ RGB قابل تنظیم یک لمس خوب است (و عالی به نظر می رسد)

+ عمر باتری عالی

دلایل اجتناب

لمس کن

2.لوازم جانبی برای بازی موبایل Gamevice FLEX

یک روز با بازی موبایل مورد علاقه خود به عقب می روید که آن چیزی که انتظار می رود رخ می دهد: دستان شما گرفتگی می کند و قبل از اینکه واقعاً شروع به کار کند، جلسه بازی شما کاملاً خراب می شود. با کنترلر بازی موبایل Gamevice FLEX به طور کلی از این ناراحتی اجتناب کنید و عملکرد خود را به طور تصاعدی بهبود بخشید.

با لبه های دندانه دار گوشی که در کف دست شما فرو می رود خداحافظی کنید زیرا کنترلر بازی موبایل Gamevice FLEX با دستگیره های بزرگ و منحنی شکل و میله های آنالوگ با اندازه کامل طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که دستان شما همیشه راحت هستند.

بدون شک، چشمگیرترین جنبه کنترلر بازی موبایل Gamevice FLEX عملکرد آن است، هم در خود دکمه ها و هم تاخیر فوق العاده کم آن. همه اینها به لطف استفاده کنترلر از اتصال مستقیم بر خلاف بلوتوث است که با توجه به استفاده از محرک های جلوه هال نعمتی است. با این همه کنترل و دقت، به راحتی از هر کسی که با استفاده از صفحه لمسی گیر کرده است، بهتر عمل خواهید کرد.

ویژگی های کلیدی

. مدل های موجود برای آیفون و اندروید

. دارای قابلیت شارژ عبوری

. شامل آداپتورهایی است که به کنترلر کمک می کند تا دستگاه شما را متناسب کند

مشخصات فنی

. تعداد رنگ: 1

. انواع کنترل: طرح بندی کنترلر ایکس باکس

. بی سیم؟: نه

. سیستم های سازگار: اندروید، آیفون

. برند: Gamevice

. گزینه های رنگ: مشکی

. باتری: خیر (شارژ عبوری)

. قابلیت اتصال: لایتنینگ یا USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری

. پشتیبانی هدست: بله

دلایل خرید

+ انگشترهای سایز کامل

+ به طور مستقیم به گوشی هوشمند شما متصل می شود

+ هنوز هم با کیس قابل استفاده است

دلایل اجتناب

گوشی های هوشمند با microUSB باید در جای دیگری جستجو کنند

3. Anker 523 PowerCore Slim 10K PD

اندروید یا آیفون شما ممکن است یک روز کامل با باتری کامل دوام بیاورد، اما حتی یک یا دو ساعت با بازی موبایل مورد علاقه‌تان می‌تواند آن را در حالت پشتیبانی زنده نگه دارد. در شرایطی که یک پریز مایل ها دورتر است، می توانید به سرعت با پاور بانک Anker 523 PowerCore Slim 10K PD شارژ مجدد کنید.

با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، Anker 523 PowerCore Slim 10K PD ارزش زیادی را نسبت به محدوده قیمت خود ارائه می دهد. حتی با برخی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند، مانند آیفون 14 یا سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، آب کافی برای شارژ کردن یکی از آنها تا حداکثر ظرفیت بیش از یک بار فراهم می‌کند. فناوری تحویل توان 20 واتی آن نیز برای شارژ کردن باتری در عرض چند دقیقه بسیار مفید است.

ناگفته نماند که مهمتر از همه، Anker 523 PowerCore Slim 10K PD با توجه به اندازه و دوام خود یک همراه عالی برای سفر است. محافظت از تمام سخت افزار یک پوشش نسوز است و به دنبال آن محافظت در برابر شارژ بیش از حد و محافظت در برابر اتصال کوتاه است، بنابراین دستگاه تلفن همراه یا دستی شما آسیب ناخواسته ای را تجربه نمی کند.

ویژگی های کلیدی

. سازگار با آیفون و اندروید

. شامل کابل های USB-A به USB-C و USB-C به USB-C است

. بسته بندی شده با کیف مسافرتی

مشخصات فنی

. برند: Anker

. ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

. پورت ها: USB-C، USB-A

. وزن: 7.5 اونس

. ابعاد: x2.7×0.575.89 اینچ

. فناوری باتری: لیتیوم پلیمر

. حداکثر شارژ: 20 وات

. شارژ بی سیم: ندارد

. ولتاژ: 5 ولت

دلایل خرید

+ از انواع استانداردهای شارژ پشتیبانی می کند

+ انتخاب خوبی از ویژگی های ایمنی

+ باریک و قابل حمل

دلایل اجتناب

کابل شارژ کوتاه

4.لوازم جانبی برای بازی موبایل HyperX ChargePlay Clutch

چند دقیقه با هر بازی موبایلی روی گوشی هوشمند خود بگذرانید و بلافاصله متوجه خواهید شد که چقدر می تواند ناخوشایند باشد. هیچ مقدار سفارشی سازی رابط کاربری هرگز نمی تواند چنین تجربه دست و پا گیر را برطرف کند، اما داشتن یک کلاچ HyperX ChargePlay که به اندروید یا آیفون شما بسته شده است مطمئناً این کار را می کند.

کلاچ HyperX ChargePlay را در دست بگیرید و به لطف شکل ارگونومیک آن، فوراً متوجه یک دستگیره بی نهایت راحت تر خواهید شد. علاوه بر این، سطح بافت در امتداد پشت کنترلر باعث می‌شود وقتی دست‌های شما عرق می‌کند، آن را به مراتب راحت‌تر در دست بگیرید.

چیزی که شما بیش از همه دوست خواهید داشت این است که کلاچ HyperX ChargePlay فقط یک دسته کنترلر شکوهمند نیست، بلکه دارای یک باتری قابل حمل و جداشدنی نیز می باشد. در حالی که 3000 میلی‌آمپر ساعت واقعاً چشمگیر نیست، اما برای تکمیل اندروید یا آیفون خود پس از یک جلسه بازی سریع، بیش از اندازه کافی است.

ویژگی های کلیدی

. شارژ بی سیم با سیم USB و Qi

. مناسب گوشی های هوشمند با طول 129 تا 172 میلی متر

. سازگار با اندروید و آیفون

مشخصات فنی

. تعداد رنگ: 1

. انواع کنترل: دسته کنترل

. بی سیم؟: نه

. سیستم های سازگار: اندروید، آیفون

. نام تجاری: HyperX

. گزینه های رنگ: مشکی

. باتری: بله (ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت)

. قابلیت اتصال: USB-C، USB-A

. پشتیبانی هدست: خیر

. دکمه های قابل برنامه ریزی: خیر

. دکمه های اضافی: خیر

دلایل خرید

+ دستگیره های بافت رضایت بخش

+ راحت در دست گرفتن

+ سبک وزن

دلایل اجتناب

موارد می توانند جا بیفتند، اما ضربه یا از دست دادن است

فاقد دکمه

5.لوازم جانبی برای بازی موبایل SanDisk Extreme Pro MicroSD Card

فرقی نمی‌کند از چه سخت‌افزاری از بازی‌های موبایل لذت می‌برید – چه یک گوشی هوشمند، نینتندو سوییچ یا Steam Deck – داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی ضروری است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که مدل ارزان‌تر Steam Deck را انتخاب کرده باشید یا همچنان با حافظه داخلی بسیار کوچک نینتندو سوییچ سروکار دارید. برای ذخیره همه بازی های مورد علاقه خود، کارت MicroSD SanDisk Extreme Pro آماده و منتظر است.

برای شروع، این کارت MicroSD SanDisk Extreme Pro به 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. این ممکن است کمی بیش از حد باشد، اما به هر حال همیشه باید در نظر داشته باشید که ذخیره سازی خود را در آینده محافظت کنید. داشتن آن و نداشتن آن بهتر از نیاز به آن و نداشتن آن است، درست است؟

البته بهترین جنبه کارت MicroSD SanDisk Extreme Pro عملکرد آن است. با سرعت خواندن و نوشتن 170 مگابیت بر ثانیه و 90 مگابیت در ثانیه، مدت زیادی منتظر بارگذاری یا نصب بازی نخواهید بود.

ویژگی های کلیدی

. کلاس سرعت UHS 3

. بسته‌هایی با آداپتور کارت SD

. مقاوم در برابر دما، آب، ضربه و اشعه ایکس

مشخصات فنی

. نام تجاری: SanDisk

. ظرفیت: 1 ترابایت

. نوع حافظه فلش: microSDXC

. رابط سخت افزاری: microSDXC

. سرعت (خواندن، نوشتن): 170 مگابایت بر ثانیه (خواندن)، 90 مگابیت بر ثانیه (نوشتن)

دلایل خرید

+ مقدار زیادی ذخیره سازی

+ هزینه پایین به ازای هر گیگابایت

+ سازگار با هر دستگاهی که دارای اسلات microSD باشد

دلایل اجتناب

Steam Deck نمی تواند از حداکثر سرعت انتقال کارت استفاده کند

6. MagicFiber Microfiber Cleaning Cloths

پارچه های پاک کننده میکروفیبر مجیک فایبر

انگشتان روغنی ابزار مناسبی برای کثیف کردن دستگاه دستی شما هستند، به خصوص اگر به طور همزمان مشغول بازی و تنقلات بوده باشید. برای دور نگه داشتن کثیفی و کثیفی، یک بسته پارچه تمیزکننده میکروفیبر مجیک فایبر بردارید.

همانطور که از نام آنها پیداست، پارچه های پاک کننده میکروفیبر مجیک فایبر از میکروفایبر با کیفیت بالا ساخته شده اند، که کار خارق العاده ای در از بین بردن گرد و غبار، روغن، کثیفی، اثر انگشت و انواع خرده ریزه ها از دستگاه های تلفن همراه شما انجام می دهد. در واقع، این ماده به قدری نرم و ظریف است که هرگز خط و خش بر جای نمی گذارد، فقط یک سطح تمیز و براق باقی می ماند.

اگر نگران هستید که پارچه های پاک کننده میکروفایبر مجیک فایبر بعد از چند بار بی اثر شوند، خوشحال خواهید شد که بشنوید که می توان آنها را به سرعت با آب گرم شست. به همین راحتی می توان پارچه های تمیز کننده را به حالت مبارزه بازگرداند!

ویژگی های کلیدی

. پارچه های نظافتی دارای یک کیسه محافظ هستند

. اندازه ها از 2 عدد در هر بسته تا 30 عدد و بسیار بزرگ است

. قابل شستشو با دست (فقط آب گرم)

مشخصات فنی

. نام تجاری: MagicFiber

. رنگ: خاکستری

. جنس: میکروفیبر

. وزن: 0.458 اونس

. ابعاد: 6*7 اینچ

دلایل خرید

+ برای عملکرد خوب به پاک کننده نیاز ندارد

+ نازک و به راحتی ذخیره می شود

+ ماندگاری طولانی

دلایل اجتناب

لبه ها فاقد دوخت هستند و ممکن است به مرور زمان از بین بروند

7.لوازم جانبی برای بازی موبایل MGC ClawSocks Finger Sleeves

شاید ایده شما از بازی‌های موبایلی محدود به یک گوشی هوشمند در سطح معمولی‌تر باشد، در این صورت کنترلر تقریباً بی‌فایده است. هنوز هم می‌توانید یک اکسسوری ساده و در عین حال مؤثر برای افزایش عملکرد خود با کشیدن یک جفت آستین انگشتی MGC ClawSocks پیدا کنید.

ممکن است در ابتدا کمی احمقانه به نظر برسد، اما آستین های انگشتی بازی MGC ClawSocks چیزی جز احمقانه هستند. این آستین‌های انگشتی که از نایلون لوکس و بافت اسپندکس بادوام ساخته شده‌اند، لایه‌ای بسیار زیبا بین انگشت شست و صفحه نمایش می‌افزایند و این اطمینان را می‌دهند که انگشتانتان به این زودی پس از بازی احساس خستگی نمی‌کنند. و بهترین بخش؟ باعث درگ نمی شود و زمان پاسخگویی را مختل نمی کند!

آخرین اما نه کم‌اهمیت، آستین‌های انگشتی بازی MGC ClawSocks به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با جذب روغن، عرق و کثیفی، صفحه‌نمایش شما را از اثر انگشت و لکه‌ها پاک می‌کند. تقریباً مثل این است که هنگام بازی صفحه نمایش خود را پاک می کنید!

ویژگی های کلیدی

. سازگار با اندروید و آیفون

. بافت 18 سوزنی با تراکم بالا

. پارچه قابل تنفس

مشخصات فنی

. نام تجاری: Mobile Gaming Corps

. رنگ: فیبر کربن

. جنس: نایلون، اسپندکس

. وزن: 0.317 اونس

. ابعاد: x4.29×0.285.04 اینچ

دلایل خرید

+ اصطکاک را تا حد زیادی کاهش می دهد تا حرکات نرم تر انجام شود

+ ماندگاری طولانی مدت

+ لک یا اثر انگشت را از خود به جا نمی گذارد

دلایل اجتناب

فاقد گزینه های اندازه

سوالات متداول

کدام پلتفرم موبایل برای بازی بهترین است؟

اندروید و اپل هر دو تعدادی گوشی هوشمند و تبلت با مشخصات بالا و مناسب برای بازی های موبایلی ارائه می دهند.

با این اوصاف، خرید یک دستگاه اندرویدی با سخت‌افزار قدرتمند ساده‌تر و ارزان‌تر از اپل است و به اندروید پیشتاز نسبتاً قابل‌توجهی می‌دهد. اگر می‌خواهید موضوع را بیشتر بررسی کنید، ما در واقع یک ویژگی کامل داریم که به بررسی این می‌پردازد که کدام پلتفرم موبایل برای بازی بهترین است!

آیا می توانم بازی های موبایل را روی گوشی بدون سیم کارت بازی کنم؟

کاملا!

هم برای اندروید و هم برای آیفون، همچنان به اکثر ویژگی ها دسترسی خواهید داشت. مطمئناً نمی توانید تماس تلفنی و غیره برقرار کنید، اما اگر منتظر سیم کارت جدید هستید و می خواهید با بازی های موبایل کمی وقت بگذارید، تا زمانی که وای فای داشته باشید خوب خواهید بود.

بهترین لوازم جانبی بازی برای بازی موبایل چیست؟

با یک کنترلر خوب هرگز نمی توانید اشتباه کنید. کنترل های لمسی خوب هستند، اما همیشه پاسخگو نیستند. اگر روی Steam Deck یا Nintendo Switch بازی می کنید، این مشکلی نیست.

صرف نظر از اینکه با چه سخت افزاری بازی می کنید، گسترش فضای ذخیره سازی ضروری است، به خصوص اگر کتابخانه بزرگی دارید. فراتر از آن، داشتن یک پاوربانک خارجی در دسترس نیز یک موهبت الهی است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس