بهترین پیشنهادهای هدیه دیجیتال برای روز مادر

53
0
هدیه دیجیتال برای روز مادر

آیا به دنبال یک هدیه فناوری عالی هستید که مادر را در روز مادر لبخند بزند؟ گزینه های زیادی وجود دارد، اما ما می دانیم که وقتی ما پول زیادی خرج می کنیم چقدر مادران از آن متنفرند، بنابراین ما چند پیشنهاد عالی برای شما پیدا کردیم. به این ترتیب شما هنوز هم می‌توانید چیز فوق‌العاده‌ای برای او به دست آورید، اما پول زیادی برای آن پرداخت نخواهید کرد و در نهایت می‌توانید به او بگویید که “فروش بود”. هدیه دیجیتال برای روز مادر را در ادامه معرفی کرده ایم.

ما قراردادهای فناوری مورد علاقه خود را به طور خاص با در نظر گرفتن مادر انتخاب کردیم. از دستیاران شخصی و سیستم‌های خانه هوشمند گرفته تا ردیاب‌های تناسب اندام و کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، این هدایا مطمئناً هر مادری – یا مادربزرگ – را در این فصل تعطیلات راضی می‌کند!

بهترین تخفیف های فنی برای روز مادر

ما یکسری ایده‌ها برای هدایای تکنیکی داریم که می‌توانید امسال برای مادرتان بگیرید، اما شما چیزی را انتخاب می‌کنید که متناسب با بودجه و نیازهای مادرتان باشد. بیایید یک دسته از

هدیه دیجیتال برای روز مادر ساعت هوشمند

Samsung Galaxy Watch 4

170 دلار

200 دلار

30 دلار صرفه جویی کنید

اگر می‌خواهید برای مادرتان یک ساعت هوشمند تهیه کنید، گلکسی واچ 4 یک انتخاب عالی است. این آخرین مدل نیست، اما قطعا مقرون به صرفه تر است. این ساعت هوشمند 40 میلی‌متری با قابلیت‌های نوار قلب همراه است، به او کمک می‌کند تا مراحل و سفر تناسب اندام خود را پیگیری کند، اعلان‌ها و تماس‌ها و موارد دیگر را نمایش دهد. گلکسی واچ 4 همچنین دارای تشخیص سقوط است، بنابراین اگر او حادثه ای داشته باشد، یک هشدار دریافت می کنید تا بتوانید کمک کنید.

سایر تخفیف های ساعت هوشمند:

هدیه دیجیتال برای روز مادر ربات جاروبرقی

Roborock Q5

300 دلار

430 دلار

130 دلار صرفه جویی کنید

ما می دانیم که گرفتن جاروبرقی برای یک خانم به عنوان هدیه معمولاً شما را به سمت بد آنها می برد، اما گرفتن جاروبرقی برای آنها یک استثنا از این قاعده است. Roborock Q5 نه تنها کف‌ها را جاروبرقی می‌کشد، بلکه آنها را تمیز می‌کند و زمان را برای فعالیت‌های دیگر، مانند استراحت با کتاب، آزاد می‌کند. این مدل همچنین با الکسا، سیری و دستیار گوگل سازگار است، بنابراین می‌توانید از کنترل صوتی برای شروع کارهای تمیز کردن استفاده کنید و آن را به یک مکمل عالی برای هر خانه تبدیل کنید.

تبلت

تبلت 2021 اپل آیپد 10.2 اینچی

279 دلار

329 دلار

50 دلار صرفه جویی کنید

گرفتن تبلت برای مادرتان برای روز مادر کاملا منطقی است زیرا او به صفحه نمایش بزرگتری نیاز دارد – همه ما این کار را می کنیم. آیا او از آن برای پخش فیلم، خواندن کتاب، بازی کردن، اسکرول فیس بوک یا هر وب سایت دیگری استفاده می کند، iPad یک انتخاب عالی است. این تبلت 10.2 اینچی است، بنابراین خیلی بزرگ نیست، اما در دست گرفتن آن راحت است. این نسخه 64 گیگابایتی در حال حاضر 50 دلار تخفیف دارد، بنابراین یک تخفیف خوب است.

سایر تخفیف های تبلت برای روز مادر:

هدیه دیجیتال برای روز مادر بلندگوی بلوتوث

Google Nest Mini

36 دلار

50 دلار

14 دلار صرفه جویی کنید

Nest Mini با Google Assistant ارائه می‌شود، بنابراین مادرتان می‌تواند به سادگی از صدای خود برای پخش موسیقی مورد علاقه‌اش، دریافت پاسخ به سؤالات، تنظیم یادآوری‌ها و حتی کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند خود بدون برداشتن انگشت استفاده کند. زودتر گرفتنش Nest Mini با وجود اندازه کوچکش، کیفیت صدای شگفت‌انگیزی ارائه می‌کند که برای گوش دادن به موسیقی، پادکست یا کتاب‌های صوتی در پس‌زمینه، در حالی که مادرتان روز خود را می‌گذراند، عالی است.

هدیه دیجیتال برای روز مادر دستیار دیجیتال

نمایشگر هوشمند Nest Hub

75 دلار

100 دلار

25 دلار صرفه جویی کنید

نمایشگر هوشمند Nest Hub، مانند Nest Mini، همراه با Google Assistant ارائه می‌شود که استفاده از فرمان‌های صوتی برای مدیریت وظایف، گوش دادن به موسیقی یا تماشای ویدیو را برای مادرتان آسان می‌کند. نمایشگر هوشمند Nest Hub یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ارائه می دهد که آن را برای تماس های ویدیویی با دوستان و خانواده بسیار بهتر می کند. نمایشگر هوشمند Nest Hub همچنین می‌تواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتال عمل کند و عکس‌های خانوادگی مورد علاقه مادرتان را از Google Photos در حالت Ambient نمایش دهد. نمایشگر هوشمند Nest Hub شیک و شیک است بنابراین در خانه مادرتان زیبا به نظر می رسد.

هدیه دیجیتال برای روز مادر هدفون

Apple AirPods 2

99 دلار

159 دلار

60 دلار صرفه جویی کنید

هر مادری به یک جفت هدفون عالی نیاز دارد. Apple AirPods 2 یک انتخاب فوق العاده است، به خصوص اکنون که در حال فروش هستند. آنها صدای فوق العاده ای را برای تمام تماس های تلفنی که او در طول روز دارد، و همچنین یک بیس فوق العاده برای هر زمانی که احساس می کند به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد، ارائه می دهند. این هدفون ها همچنین دارای عمر باتری عالی با حداکثر پنج ساعت زمان پخش با یک بار شارژ، به علاوه ساعت های بیشتر در قاب هستند.

هدیه دیجیتال برای روز مادر ردیاب تناسب اندام

Fitbit Inspire 2

57 دلار

100 دلار

43 دلار صرفه جویی کنید

هر زمان که مادر شما تمایل به ورزش کردن داشته باشد، Fitbit Inspire 2 با هر قدم او همراه خواهد بود. این دستگاه جالب ضربان قلب، قدم‌ها و موارد دیگر او را زیر نظر دارد. Fitbit همچنین سعی خواهد کرد با دادن اهداف و امتیازات موفقیت، او را به ورزش بیشتر وادار کند. بیش از 20 حالت ورزش با این باند باریک Fitbit وجود دارد، و او حتی می تواند با آن شنا کند، که بسیار عالی است. باتری حدود ده روز دوام می آورد، بنابراین او مجبور نخواهد بود آن را زیاد شارژ کند.

همه اینها معاملات بسیار عالی برای محصولات عالی هستند، اما باید به یاد داشته باشید که برای او گل تهیه کنید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس