بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2023

64
0
بهترین لپ تاپ های گیمینگ

اینها بهترین لپ تاپ های گیمینگ برای بازی های رایانه شخصی در حال حرکت هستند.

بهترین لپ‌ تاپ‌های بازی به اندازه‌ای قدرتمند هستند که می‌توانند جدیدترین و بهترین بازی‌ها را تقریباً و همچنین بهترین رایانه‌های شخصی بازی را انجام دهند، در عین حال به اندازه‌ای قابل حمل هستند که هر کجا که می‌روید با خود همراه داشته باشید.

یافتن بهترین لپ ‌تاپ بازی برای شما می‌تواند دشوار باشد، و جستجو قبلاً کاری مملو از مصالحه بود: می‌توانید یک لپ‌تاپ سبک وزن با عملکرد ضعیف یا یک دستگاه بزرگ و قدرتمند که مرزهای چیزی را که واقعاً می‌توان لپ‌تاپ نامید.

اما لپ ‌تاپ‌های گیمینگ در چند سال گذشته پیشرفت زیادی کرده‌اند، به ویژه به لطف پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندتر و کارآمدتر Nvidia و AMD. به علاوه، اکنون پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc در حال ورود به بازار هستند و رقابت بسیار مورد نیاز را به ارمغان می‌آورند.

ما ده‌ها و ده‌ها لپ‌تاپ بازی را از تولیدکنندگان برتر آزمایش و بررسی کرده‌ایم، و از این تحقیقات برای جمع‌آوری فهرستی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازی موجود در بازار استفاده می‌کنیم. برای یافتن موردی که برای شما مناسب است ادامه دهید.

بهترین لپ تاپ های بازی که امروز می توانید بخرید

1.بهترین لپ تاپ های گیمینگ: Asus ROG Zephyrus G14

لپ تاپ بازی برای ضرب و شتم

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 14 اینچی (2560×1600 پیکسل) 120 هرتز
  • پردازنده: AMD Ryzen 9 6900HS
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 6700S – 6800SRAM: 16گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD
  • وزن: 3.79 پوند

دلایل خرید

+ صفحه نمایش روشن و پر جنب و جوش 120 هرتزی

+ شاسی جمع و جور و زیبا

+صفحه کلید راحت

+ عمر باتری خوب

دلایلی برای اجتناب

-وب کم -p720 بد است

-عملکرد بازی خوب است اما در مقایسه با رقبای با قیمت مشابه عالی نیست

لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G14 (2022) یک لپ‌تاپ گیمینگ عالی است که ترکیبی قوی از عملکرد، قابلیت حمل و کارایی انرژی را ارائه می‌دهد.

ما مدت‌هاست که از طرفداران Zephyrus G14 بوده‌ایم، زیرا قابلیت اجرای بیشتر بازی‌ها را با نرخ فریم ثابت، کارایی لازم برای استفاده به عنوان یک لپ‌تاپ کار، و شاسی باریک و جمع‌وجور دارد که از بسیاری از لپ‌تاپ‌های بازی قابل حمل‌تر است.

مدل 2022 که ما بررسی کردیم صفحه نمایش بهتر و روشن تری نسبت به مدل قبلی خود دارد، با بلندگوهای خوب و ترکیبی از CPU/GPU AMD که عملکرد بازی خوبی را ارائه می دهد. همچنین دارای وب کم داخلی است، چیزی که مدل های قبلی فاقد آن بودند.

در حالی که نمی تواند با عمر باتری عجیب و غریب 11 ساعته قبلی خود برابری کند، صفحه نمایش روشن تر ارزش آن را دارد. و در حالی که وب‌کم چیزی برای هیجان‌انگیز کردن نیست، حداقل اکنون دیگر افرادی که در تماس‌های زوم شما هستند، چهره شما را می‌بینند.

2.Razer Blade 14

بهترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 14 اینچی، تا QHD، 165 هرتز
  • پردازنده: AMD Ryzen 9 5900HX
  • پردازنده گرافیکی: تا Nvidia GeForce RTX 3080 RAM: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD
  • ابعاد:12.6×8.7×0.7 اینچ

دلایل خرید

+ عملکرد عالی در بازی

+ اجزای قدرتمند

+ طراحی فشرده

+صفحه نمایش فوق العاده

دلایلی برای اجتناب

-صفحه کلید فشرده

-عجیب های نرم افزاری

Razer Blade 14 اولین لپ‌تاپ 14 اینچی Razer در سال‌های اخیر، اجزای قدرتمند و عملکرد عالی را در یک بسته جمع‌وجور و سبک ارائه می‌کند. می تواند از چند پورت بیشتر استفاده کند و صفحه کلید کمی تنگ به نظر می رسد، اما اینها مشکلات رایج لپ تاپ های نازک 14 اینچی هستند.

اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ فشرده و قدرتمند هستید، Razer Blade 14 به خوبی به شما خدمات می دهد – فقط مطمئن شوید که آداپتور برق را با خود حمل کنید، زیرا خوش شانس خواهید بود که هنگام اجرای جدیدترین بازی ها 90 دقیقه از باتری استفاده کنید.

3.بهترین لپ تاپ های گیمینگ: Alienware m15 R4

شیک ترین لپ تاپ بازی 4K

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15 اینچ، 4K OLED
  • پردازنده: پردازنده Intel Core i7-10870H @ 2.20 گیگاهرتز، 2.21 گیگاهرتز
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3070 RAM: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD
  • وزن: 5.3 پوند

دلایل خرید

+طراحی شیک

+ عملکرد قوی

+صفحه کلید و تاچ پد مناسب

دلایلی برای اجتناب

-فن خیلی بلند میشه

-عمر باتری کوتاه

Alienware m15 R4 یک لپ‌تاپ بازی شیک و کاربردی است که از پردازنده گرافیکی چشمگیر Nvidia GeForce RTX 3070 پشتیبانی می‌کند. در حالی که این دستگاه می تواند به راحتی 2500 دلار (یا بیشتر) برای شما کار کند، در ازای آن، یک دستگاه ساده و نسبتا سبک وزن با شاسی سفید صاف و صفحه کلید RGB دریافت خواهید کرد. M15 R4 با یک CPU سریع، فضای هارد زیاد و یک تاچ پد فوق‌العاده خوب، ابزاری مناسب برای کار و بازی است.

اگر این لپ‌تاپ را برمی‌دارید، توجه داشته باشید که صدای فن بسیار بلند می‌شود و عمر باتری واقعاً برای بهره‌وری پایدار یا بازی کافی نیست. با این حال، آنها (و قیمت) تنها معایب هستند. این دستگاه می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را در تنظیمات سخت اجرا کند و به لطف سخت‌افزار پیشرفته‌اش، مطمئناً سال‌های آینده برای شما دوام خواهد آورد.

4. Razer Blade 15 (2022)

بهترین لپ تاپ گیمینگ سری 30 انویدیا RTX

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ، تا K4، تا 360 هرتز
  • CPU: تا Intel Core i9-12900H
  • پردازنده گرافیکی: تا Nvidia GeForce RTX 3080 Ti
  • رم: تا 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: حداکثر 1 ترابایت SSD
  • ابعاد: 14.0×9.3×0.7اینچ
  • وزن: 4.4 – 4.6 پوند

دلایل خرید

+ عملکرد خوب در بازی

+طراحی شیک

+ تعداد زیادی پورت

+ بسیاری از گزینه های پیکربندی

دلایلی برای اجتناب

صفحه کلید و تاچ پد خسته کننده

-در حین بازی داغ اجرا می شود

Razer Blade 15 (2022) نشان می دهد که، اگر هیچ چیز دیگری، Razer سازگار است. در دو بار گذشته که Razer Blade 15 را بررسی کردیم، این لپ‌تاپ گیمینگ 15 اینچی را به دلیل ظاهری عالی و عملکرد خوب، البته با قیمتی که نسبت به آنچه ارائه می‌کند کمی بیش از حد تند، تحسین کردیم. اینجا هم همینطوره.

Razer Blade 15 (2022) مانند نسل های قبلی خود، یک لپ تاپ گیمینگ باریک و سبک با طراحی شیک و اجزای قدرتمند است. به طور کلی، برای جلوگیری از حجم و وزن مرتبط با لپ‌تاپ‌های بازی ارزان‌تر، هزینه بیشتری می‌پردازید. از این منظر، Blade 15 موفق می شود و تجربه بازی رضایت بخشی را در پوسته ای ارائه می دهد که شما را سنگین نمی کند یا کل میز شما را تحت الشعاع قرار نمی دهد. با این حال، صفحه‌کلید و تاچ‌پد چیزهای زیادی باقی می‌گذارند و می‌توانند هنگام بازی کاملاً جذاب باشند. انتظار نداشته باشید بیش از یک ساعت زمان بازی را با باتری شارژ کنید، اگرچه این یک مشکل رایج در لپ‌تاپ‌های بازی است.

Alienware m15 R4 دارای قیمت و محدوده مشابه است و هر دو عملکرد بازی عالی را در یک بسته باریک ارائه می دهند، اگرچه Razer Blade 15 (2022) کمی جمع و جورتر و قدرتمندتر است.

5.بهترین لپ تاپ های گیمینگ: MSI GE76 Raider

بهترین جایگزین دسکتاپ بازی

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 17.3 اینچی 360 هرتز p1080 (1920 x 1080p)
  • پردازنده: Intel Core i9-11980HK
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3080
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت NVMe SSD
  • وزن: 6.4 پوند

دلایل خرید

+ گزینه های سفارشی سازی RGB گسترده

+عملکرد بی نظیر لپ تاپ

+ بلندگوهای قوی

دلایلی برای اجتناب

عمر باتری ضعیف

-نیروی خام ارزان نیست

GE76 Raider، به طور عینی، تعریفی از پیشرفته ترین، اجتناب از قابلیت حمل و عمر باتری برای ارائه قدرت خام و سازش ناپذیر برای یک جایگاه خاص است. برای یافتن کارایی بیشتر در بسته‌ای که می‌توانید از نظر فنی با خود ببرید، به سختی می‌توانید کارایی بیشتری پیدا کنید، و وقتی با یک مانیتور جفت می‌شود، این دستگاه جایگزینی برای دسکتاپ است که واقعاً مطابق با نام است.

مدلی که ما بررسی کردیم با قیمتی در حدود 3400 دلار به فروش می رسد و برای آن شما جدیدترین پردازنده مرکزی Core i9 اینتل، یک پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080، 32 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD را برای ذخیره سازی دریافت می کنید. صفحه نمایش 1080p Raider زیبا به نظر می رسد و به لطف نرخ تازه سازی 360 هرتز می تواند بازی ها را به طور قابل توجهی روان اجرا کند، اما احتمالاً بهتر است که در درجه اول به تلویزیون یا مانیتور بهتری متصل شود. با وزنی نزدیک به 7 پوند، این غول 17 اینچی گیمینگ اصلاً سرگرم کننده نیست.

6. Acer Predator Triton 500

بهترین لپ تاپ بازی برای نرخ تازه سازی عالی

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ، 1920 در 1080
  • CPU: نسل دهم پردازنده Intel Core i7-10750H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 2080 Super
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD
  • وزن: 4.6 پوند

دلایل خرید

+صفحه نمایش عالی

+ عملکرد خوب در بازی

+ تعداد زیادی پورت

دلایلی برای اجتناب

عمر باتری کوتاه

-صفحه کلید داغ می شود

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ ممتاز با عملکرد عالی – و یک صفحه‌نمایش خاص هستید – Acer Predator Triton 500 یک انتخاب عالی است. جدیدترین تریتون 500 با صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p خود متمایز است، که نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه دارای نرخ تازه سازی 300 هرتز برای اجرای بهترین بازی های رایانه شخصی با سریع ترین نرخ فریم ممکن است.

پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Super GPU این لپ تاپ می تواند آخرین عناوین AAA را در تنظیمات گرافیکی بالا مدیریت کند و CPU نسل دهم Core i7 آن به راحتی وظایف بهره وری روزمره را انجام می دهد. طراحی مشکی ظریف آن نیز وجود دارد که دارای پورت های زیادی برای اتصال لوازم جانبی و مانیتورهای خارجی است. در حالی که عملکرد آن به قیمت عمر باتری و گرما تمام می شود، تریتون 500 یک خرید عالی برای افرادی است که خواهان عملکرد عالی و نمایشگر حتی بهتر هستند.

7. Alienware x14

باریک ترین لپ تاپ گیمینگ موجود

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 14 اینچی، 1920×1080 144 هرتز
  • پردازنده: Intel Core i7-12900HK
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3060
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 2 ترابایت M.2 NVMe PCIe SSD
  • وزن: 4.1 پوند

دلایل خرید

+صفحه نمایش 14 اینچی عالی

+ طراحی شیک و آینده نگر

+ عملکرد چشمگیر برای اندازه

دلایلی برای اجتناب

– نمایشگر p1080 قابل ارتقا نیست

– عملکرد متوسط ​​در مقابل لپ تاپ های بازی بزرگتر

Alienware x14 یک لپ‌تاپ گیمینگ است که از زمان کوتاهی که در ژانویه 2022 با آن کار کرده‌ایم، منتظر بررسی آن بوده‌ایم. لپ‌تاپ‌های گیمینگ در طول سال‌ها نازک‌تر شده‌اند، اما این نرم‌افزار شیک و آینده‌نگر باید باریک ‌ترین دستگاهی باشد که ما داریم. تا به حال دیده ام در واقع، اگر لوگوی Alienware را نادیده بگیرید، لپ تاپ تقریباً شبیه یک نوت بوک تجاری به نظر می رسد. آیا چنین دستگاه نازکی واقعاً می تواند تجربه بازی رضایت بخشی را ارائه دهد؟

پاسخ کوتاه بله است. Alienware x14 با پردازنده پیشرفته نسل دوازدهم Intel Alder Lake و پردازنده گرافیکی سری RTX 30 Nvidia یک لپ ‌تاپ گیمینگ مناسب است که می‌تواند عناوین مدرن را اجرا کند. به لطف چند نوآوری مانند خنک کننده محفظه بخار و فناوری کنترل فن هوشمند، این لپ تاپ می تواند در عین خنک ماندن نسبتاً خنک، عملکرد بالایی داشته باشد.

در حالی که x14 از نظر اندازه صفحه نمایش و عملکرد به اندازه یک لپ تاپ گیمینگ بزرگ و پرقدرت مانند Razer Blade 17 چشمگیر نیست، قیمت نسبتاً پایین تر آن را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می دهد. و البته، طراحی چشم نواز آن را جذاب تر از لپ تاپ های تک رنگ معمولی می کند.

صفحه نمایش FHD عالی است، اما بازی ها را در بهترین حالت خود ارائه نمی دهد. به همین دلیل، اگر عمیقاً به کیفیت نمایشگر لپ‌تاپ‌های بازی خود اهمیت می‌دهید، ممکن است بخواهید دستگاهی مانند Razer Blade 17 مجهز به OLED 4K را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال بازی در حال حرکت هستید و قابلیت جابه‌جایی بیش از قدرت را دارید، Alienware x14 یک انتخاب عالی است.

8.بهترین لپ تاپ های گیمینگ: Dell G5 15 SE

عملکرد عالی لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ، 1920×1080، 60 هرتز/144 هرتز
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 4600H/Ryzen 5 4800H
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 5600M
  • رم: 8-16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت SSD
  • وزن: 5.5 پوند

دلایل خرید

+ عملکرد کلی عالی

+ عمر باتری چشمگیر

+نمایشگر رنگارنگ

دلایلی برای اجتناب

– بلندگوهای متوسط

-صفحه کلید ممکن است تنگ شود

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه اما با مشخصات خوب هستید، Dell G5 15 SE 2020 ارزش توجه شما را دارد. نام کاملاً غیر پر زرق و برق آن یک ماشین بسیار توانا را پنهان می کند که با یک شاسی نسبتاً مرتب و البته ساده پوشیده شده است، با قیمت کمتر از 1000 دلار. و علیرغم قیمتش، می‌تواند با برخی از لپ‌تاپ‌های بازی گران‌تر، به‌ویژه در 1080p همگام شود. هنگام اجرا در حداکثر تنظیمات، می‌توانید نرخ فریم‌های بسیار قابل بازی مانند Shadow of the Tomb Raider را انتظار داشته باشید.

دل تصمیم گرفته است با پیکربندی تمام AMD، با Ryzen 5 4600H یا H4800 که وظایف پردازنده را بر عهده دارد، و Radeon RX 5600M گرافیک را مدیریت می کند. با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای SSD، لپ‌تاپ Dell G5 15 SE 2020 یک لپ‌تاپ گیمینگ بسیار توانا است. برای بهترین مشخصات باید 1049 دلار بپردازید، اما این قیمت همچنین یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی سریع 144 هرتزی را برای شما به ارمغان می آورد. یک ساخت پلاستیکی ممکن است فریاد نزند “ممتاز” اما همچنان نسبتاً تیز به نظر می رسد و حتی در صورت نیاز می تواند وظایف مضاعف را به عنوان یک ماشین کار قدرتمند انجام دهد.

9.بهترین لپ تاپ های گیمینگ: Alienware m17 R2

عمر باتری عالی

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ، 1920 در 1080
  • CPU: Intel Core i5-i9, 2.4-2.6 GHz
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1660 Ti-RTX 2080 Max-Q
  • رم: 8-16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت SSD-4 ترابایت
  • وزن: 5.7 پوند

دلایل خرید

+ عمر باتری سبک و بالاتر از حد متوسط

+ سخت افزار قوی

دلایلی برای اجتناب

-گران است (تعجب!)

مانند تمام لپ تاپ های بازی Alienware، Alienware m17 R2 گران است. با این حال، با توجه به قیمت مدل‌های شیک‌تر m17 R2، پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX، پردازنده‌های Core i9 و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به امکانات U-Haul دریافت خواهید کرد.

آنچه این لپ‌تاپ را از سایر لپ‌تاپ‌هایی که فهرست کرده‌ایم متمایز می‌کند، بهترین عمر باتری در کلاس آن است که تقریباً 4 ساعت طول می‌کشد. برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ هاردکور دارای RTX، رسیدن به مرز 4 ساعت یک موفقیت است. بعلاوه، با وزن کمتر از 6 پوند، m17 R2 غیرممکن نیست که در یک کوله پشتی بچرخید و آن را به گزینه ای ارزشمند برای گیمرهای مسافرتی تبدیل می کند که در حال حرکت به گرافیک فوق العاده بالا نیاز دارند.

عکس

10.بهترین لپ تاپ های گیمینگ: Dell XPS 17

یک لپ تاپ درجه یک با مشخصات بازی

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 17 اینچ، 1920×1200 ، 3840×2400
  • پردازنده: Intel Core i5-10300H, i7-10750H, i7-10875H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1650 Ti، GeForce RTX 2060
  • رم: 16-64 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت-2 ترابایت
  • وزن: 5.53 پوند

دلایل خرید

+ نمایشگر خیره کننده و همه جانبه

+ CPU و قدرت گرافیکی چشمگیر

+ طراحی باریک و جذاب

دلایلی برای اجتناب

-یک لپ تاپ گیمینگ واقعی نیست

-می تواند بسیار گران شود

خوب، این به خودی خود یک لپ تاپ گیمینگ نیست، اما Dell XPS 17 می تواند با مشخصات بازی مناسبی عرضه شود. مشخصات پایین‌تر آن با پردازنده‌ی مرکزی نسل دهم Core i5-10300H و Nvidia GeForce GTX 1650 Ti عرضه می‌شود که می‌تواند بازی‌ها را اجرا کند اما دقیقاً یک هیولای بازی نیست. اما مدلی با Core i7-10875H و کارت گرافیک GeForce RTX 2060 را انتخاب کنید، و به دنبال دستگاهی هستید که بازی های مدرن را با وضوح p1080 با سهولت نسبی اجرا می کند.

و با Dell XPS 17، شما یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش بزرگ با طراحی منظم و قابل حمل دریافت می‌کنید که دستگاه بازی را فریاد نمی‌زند. در واقع کاملاً برعکس است، با طراحی ممتاز که با مک‌بوک پرو 16 اینچی در بالا وجود دارد. نقطه ضعف این است که چنین مشخصاتی در چنین بدنه‌ای ممتاز هزینه کمی برای شما دارد، با بالاترین مشخصات XPS 17 با قیمت 2792 دلار.

اما در ازای این پول، یک ماشین برای کار و بازی و هر چیزی در این بین دریافت می کنید. و همچنین یک صفحه نمایش لمسی نسبتاً بالا K4 با طراحی InfintyEdge تقریباً بدون حاشیه دارید.

چگونه بهترین لپ تاپ گیمینگ را برای خود انتخاب کنیم

قدرت یا قابل حمل؟ قبل از اینکه تصمیم بگیرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برای شما کدام است، باید در نظر بگیرید که چه نوع بازی و کجا آن را انجام می دهید. آیا قصد دارید بیشتر بازی‌های سه‌گانه A را در خانه و روی میز انجام دهید، اما این امکان را دارید که گهگاهی دستگاه خود را جابجا کنید، در این صورت یک لپ‌تاپ گیمینگ بزرگتر و قدرتمندتر، مانند Alienware Area 51m می‌تواند بهترین باشد. اما اگر قصد دارید لپ‌تاپ بازی خود را تا حدودی حمل کنید، مثلاً برای مهمانی‌های LAN، یک لپ‌تاپ نازک‌تر و سبک‌تر مانند MSI GS65 Stealth Thin می‌تواند برای شما مناسب باشد.

صفحه نمایش: این روزها طیف گسترده ای از انتخاب صفحه نمایش برای لپ تاپ های بازی وجود دارد. می‌توانید یک پنل استاندارد 60 هرتز 1080p دریافت کنید که ممکن است دارای ویژگی‌های داخلی ضد پارگی صفحه‌نمایش مانند G-Sync انویدیا باشد. اما اگر مایل به پرداخت بیشتر هستید، می‌توانید لپ‌تاپ‌های بازی با نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی بالا، که اغلب در فرکانس ۱۴۴ هرتز قرار دارند، تهیه کنید. اما جدیدترین دستگاه‌ها می‌توانند 240 هرتز داشته باشند، با دستگاه‌هایی که در نمایشگرهای پیشرفته 300 هرتزی قرار دارند. نمایشگرهای با نرخ تازه‌سازی بالا برای افرادی که بازی‌های سریعی مانند Overwatch یا Counter-Strike: Global Offensive بازی می‌کنند، عالی هستند. اما اگر بیشتر قصد دارید یک مانیتور خارجی وصل کنید، بهتر است با استفاده از صفحه نمایش 60 هرتز فول اچ دی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

بودجه یا گران قیمت؟ اگر نمی‌خواهید با پرداخت هزینه یک لپ‌تاپ گیمینگ، پولتان را خراب کنید، یک دستگاه ارزان قیمت، مانند Acer’s Nitro 5، می‌تواند برای شما مناسب باشد. جدیدترین بازی‌ها را با بهترین نرخ فریم اجرا نمی‌کند، اما برای بازی‌های p1080 قابل قبولی بیش از حد خواهد بود. به عنوان مثال، اگر در حال فکر کردن هستید که بهترین تمدن Age of Empires III برای شروع کدام است، به یک ماشین بسیار قدرتمند برای بازی نیاز نخواهید داشت. اما اگر می خواهید یک هیولای واقعی از یک لپ تاپ گیمینگ داشته باشید که به راحتی از طریق سخت ترین بازی ها بجوید، لپ تاپی مانند MSI GT75VR Titan ارزش بررسی را دارد، اما برای خرید یک لپ تاپ گران قیمت آماده باشید.

فقط بازی، یا کار هم؟ خوبی لپ تاپ های گیمینگ این است که برای کارهای حرفه ای نیز قدرت زیادی دارند، مانند رندر ویدیو یا کار CAD. از آنجایی که آنها می توانند خرید گران قیمتی باشند، ممکن است ارزش خرید دستگاهی را داشته باشد که می تواند وظایف مضاعف را به عنوان لپ تاپ بازی و کار انجام دهد. ماشین‌هایی مانند Asus ROG Zephyrus G14 یا Razer Blade Pro 17 نمونه‌های خوبی از این موضوع هستند که فرم فاکتوری را ارائه می‌دهند که به اندازه‌ای باریک است که به راحتی آنها را به کار می‌اندازد، اما همچنین دارای مشخصات کافی قدرتمند برای بازی‌های سه‌گانه است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس