GPD Win Max 2 بهترین لپ تاپ بازی است که منتظرش بودید

147
0

GPD Win Max 2 بهترین لپ تاپی که قرار است به زودی به بازار عرضه شود، مقاله ای جدید در سایت اول نیوز در بخش لپ تاپ مورد بررسی قرار دادیدم . اگر بدانید شرکت Valve و Nintendo فکر می‌کردند که تنها بچه‌هایی هستند که از دسته های بازی ، برای گیمینگ استفاده می کنند، شگفت‌زده می‌شوند. Shenzhen GPD به تازگی Win Max 2 را معرفی کرد، یک لپ‌تاپ گیمینگ دارای دسته های بازی و با قدرت بسیار مناسب برای هر نوع بازی که شما را به وجد بیاورد.

کلمه کلیدی و مورد تعامل در اینجا “لپ تاپ” است. GPD Win Max 2 به دلیل طراحی کلاسیک لپ تاپ تاشوی خود با سایر دستگاه های بازی دستی متفاوت است. فقط این لپ تاپ برای گیمینگ به راحتی در دو دست جای می گیرد.

این لپ‌تاپ مینی دارای یک صفحه‌کلید QWERTY کامل، و همچنین دو عدد انگشت شست، یک صفحه جهت نما و چهار کلید فرمان است که بسیار شبیه به یک کنترلر ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن است. همچنین پد ماوس بالای صفحه کلید، بین انگشتان شست قرار دارد. در حالی که این رویکرد غیر متعارف است، و در کمال نا باوری خیلی خوب و دقیق کار می کند. Win 2 Max به اندازه کافی کوچک است و، صادقانه بگوییم، ماوس پد در این دستگاه کاربرد زیادی ندارد.

در هر صورت، عملکردهای کافی در این طراحی کوچک وجود دارد تا آن را بالاتر از دستگاه Steam Deck یا Onexplayer برای شما قرار دهد. حتی می‌توانید هنگام استراحت بین بازی ها یک ایمیل سریع هم ارسال کنید یا در توییتر در GPD Win Max 2 پست ارسال کنید.

به نظر می رسد صفحه نمایش 10.1 اینچی به لطف حاشیه های بسیار باریک که دارد بیش از 90 درصد صفحه نمایش را به آن در اختیار کاربر قرار می دهد. رزولوشن آن تا 2560 x 1600 در 299 ppi می‌رسد. Corning Gorilla Glass از آن در برابر گرد و غبار محافظت می کند. بهتر از همه، صفحه نمایش لمسی است که از اکثر قلم ها پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی و بدون مشکل از آنها استفاده کنید.

اما یک لپ تاپ گیمینگ بدون وجود باتری قدرتمند ارزش چندانی ندارد.، GPD Win Max 2 با آخرین پردازنده هشت هسته ای Ryzen 7 6800U AMD و گرافیک Radeon 680M عرضه می شود. به این ترتیب در اکثر بازی ها از 60 فریم در ثانیه استفاده می کند. شما می توانید رم را به دلخواه بین 16 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه SSD از 1 ترابایت تا 2 ترابایت را انتخاب کنید.

همچنین نسخه اینتل Win Max 2 با پردازنده 12 هسته ای i7 نسل دوازدهم و گرافیک Intel Iris XE وجود دارد. اگرچه Iris XE به اندازه Radeon 680M کم مصرف نیست، اما عملکرد خوبی دارد و بازی های 4K را تا حدودی بهتر انجام می دهد. انتخاب به این بستگی دارد که سازنده کدام تراشه را ترجیح می دهید.

GPD Win Max 2 از یک فن بزرگ توربو درجه یک PC برای خنک کردن استفاده می کند و با سیستم dual=pipe گرما را از پردازنده ها می گیرد. GPD ادعا می کند که دارای یک سیستم نظارت بر حرارت هوشمند برای کنترل صدای فن است، اما هنوز در دنیای واقعی تحت فشار سنگین بازی قرار داده نشده است.

Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، چهار بلندگوی فوق صدای فراگیر، صفحه کلید با نور پس‌زمینه، و وب‌کم فوق عریض 2 میلیون پیکسلی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید، و این ها تنها برخی از امکانات این لپ تاگ گیمینگ هستند، همچنین و می‌توانید به یک عملکرد کوچک قدرتمند دست پیدا کنید. یک باتری 67 وات ساعتی ، لپ تاپ را تا 5 ساعت بدون مشکل روشن نگه می دارد.

همه اینها در داخل یک بدنه تمام فلزی قرار می گیرند که GPD آن را «سبک اپل» می نامد. از آلیاژهای آلومینیوم منیزیم ساخته شده است و نیمه پایینی آن دارای دستگیره های رزینی راحت برای دستان شما است. همچنین تعداد زیادی پورت، از جمله اسلات SD و micro-SD برای عکاسان و اسلات USB-C هم طبق قوانین بین المللی وجود دارد.

GPD Win Max 2 هنوز در همه جا برای فروش ارائه نشده است. GPD در حال حاضر در حال جذب سرمایه گذار برای تولید انبوه Win Max 2 در Indiegogo است.

منبع : digitaltrends

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس