معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت در سال 2022

45
0
بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت

در این مقاله قصد داریم،بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت که زیر 800 دلار بوده و از برند های HP، Lenovo و غیره هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت با قیمت کمتر از 800 دلار در بازار با ویژگی های بسیار زیادی موجود هستند. سوالی که باید پرسید این است: چه چیزی برای شما مهم است و در اولویت برای شماست و چه چیزی را حاضرید برای اولویت خود قربانی کنید؟ این مورد را باید در نظر داشت که حتی بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت در هر زمینه‌ای کامل نیستند آنها دارای نقاط قوت و ضعف هستند، اما برای رسیدن به میزان قیمت خود، نقاط قوت خود را کاهش می‌دهند. تقریباً می‌توانید یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه با صفحه‌نمایش لمسی، یک شاسی با ظاهر ممتاز، یک پورت HDMI، یک صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه یا پشتیبانی از قلم پیدا کنید، اما ممکن است لازم باشد در نظر داشته باشید که کدام یک از این ویژگی‌ها را بیشتر می‌خواهید و با بودجه ی شما می‌توانید از کدام یک استفاده کنید.

انتخاب ما برای بهترین لپ‌تاپ ارزان در سال 2022، HP Envy x360 13 است که دارای ویندوز 10 است. ما احساس می‌کنیم که Envy دارای کیفیت ساخت، عملکرد و عمر باتری خوبی است که از بسیاری از لپ‌تاپ‌های ممتاز و همچنین لب تاب هایی با قیمت‌های زیر 800 دلار فراتر می‌رود. اما ما ده‌ها سیستم زیر 800 دلار را آزمایش کرده‌ایم و تعدادی مدل اضافی از لنوو، ایسر، سامسونگ، اچ‌پی و غیره را نیز در این لیست برای شما آورده ایم.

دیگر بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان 2022 شامل Lenovo Chromebook Duet و Acer Chromebook Spin 713 است. بسیاری از این لپ‌تاپ‌ها در لیست بهترین لپ‌تاپ، بهترین Chromebook و بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی ما نیز دیده می‌شوند.

بسیاری از انتخاب های ما برای بهترین لپ تاپ ارزان 2022 در حال حاضر کروم بوک هستند. ما معتقدیم که Chromebookها در بسیاری از موارد بهترین گزینه برای خریدارانی هستند که به دنبال لپ‌تاپ زیر 500 دلار هستند و تمایل دارند که لب تاب آن ها مشخصات، ویژگی‌ها و کیفیت ساخت بهتری نسبت به اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی با آن قیمت ارائه کند.

معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت زیر 800 دلار در سال 2022

1. HP ENVY X360 13

HP ENVY X360 13
HP ENVY X360 13

بهترین لپ تاپ ارزان 2022

Envy x360 13 HP بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه ای است که می توانید بخرید. با ساخت قابل تبدیل با کیفیت و مستحکم، به نظر دستگاهی می رسد که باید دو برابر قیمت آن قیمت داشته باشد. همچنین دارای بسیاری از ویژگی های عالی دیگر، از جمله صفحه کلید واقعا عالی و صفحه نمایش روشن و رنگارنگ است. این لب تاب در داخل نیز استثنایی است. به لطف پردازنده AMD Ryzen خود، این سیستم عمر باتری تمام روز و عملکرد بسیار روان را ارائه می دهد، حتی می تواند برخی از بازی های سبک را نیز با آن انجام دهد. (گزینه های Intel نیز در دسترس هستند.)

البته ما یک سری نکات منفی نیز در مورد Envy پیدا کرده ایم. صفحه نمایش 16:9 است که نسبت تصویر کمی برای انجام چند وظیفه است. واحد آزمایشی ما انتخاب پورت تا حدودی محدودی داشت (به ویژه عدم پشتیبانی Thunderbolt و HDMI) و برخی از bloatware از قبل نصب شده بود. اما هیچ‌کدام از این‌ها با قیمت Envy منافاتی ندارند. به طور کلی، خریدارانی که قصد خرید مقرون به صرفه را دارند، میزان کمی از این ویژگی ها را مد نظر دارند.

مشخصات کلی HP Envy x360 13

  • 1100 دلار
  • HP Envy x360 13 یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر زیبا با گزینه‌های پردازنده فوق‌العاده است.

2. LENOVO CHROMEBOOK DUET

LENOVO CHROMEBOOK DUET
LENOVO CHROMEBOOK DUET

بهترین لپ تاپ زیر 500 دلار

اگر به دنبال یک کروم بوک ارزان قیمت هستید که کاملاً کارهای شما را انجام دهد، قطعاً باید به دنبال کروم بوک دوئت 260 دلاری Lenovo باشید. Duet یک تبلت 10 اینچی آلیاژ آلومینیومی با سیستم عامل کروم است که دارای پایه و پوشش صفحه کلید است. محکم و درجه یک به نظر می رسد و به راحتی می تواند به عنوان تبلت یا رایانه شخصی عمل کند. البته با توجه به اندازه کوچک این دستگاه، طیف عملکرد زیادی را به شما ارائه نمی دهد. البته تا زمانی که ده ها تب و برنامه را اجرا نمی کنید، باید به راحتی با آن کنار بیایید. و ما در آزمایش خود در استفاده از این لب تاب بیش از 11 ساعت عمر باتری داشتیم که این مورد آن را به یکی از طولانی ترین طول عمر باتری ها در کروم بوک هایی تبدیل کرد که در سال گذشته دیده ایم.

نکته اصلی که باید در مورد Chromebook Duet بدانید این است که صفحه نمایش بسیار کوچک است یعنی معادل فقط 10.1 اینچ. این اندازه برای یک دانش آموز جوان (مخصوصاً با قابلیت لمس) و برای دستگاه ثانویه یک بزرگسال برای یادداشت برداری، نتفلیکس و مواردی از این دست اندازه مناسبی است، اما برای یک دستگاه کار اولیه اندازه ایده آلی نیست، مگر اینکه شما با این ویژگی بتوانید کنار بیایید.

مشخصات کلی Lenovo Chromebook Duet

  • 499 دلار
  • Lenovo Chromebook Duet بهترین Chromebook مقرون به صرفه در سال 2022 است. دستگاه قابل حمل 2 در 1 صفحه کلید قابل جدا شدن و پوشش پایه و همچنین عمر باتری طولانی را ارائه می دهد.

3. ACER CHROMEBOOK SPIN 713

ACER CHROMEBOOK SPIN 713
ACER CHROMEBOOK SPIN 713

بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه با سیستم عامل کروم

اگر کروم بوک سنتی تری را با فرم تاشو ترجیح می دهید، Acer Chromebook Spin 713 با قیمت 395 دلار گزینه ای مقرون به صرفه است که در کل بسیار عالی است. این لب تاب صفحه نمایش فوق العاده 3:2 دارد که تصویری واضح و رنگ های روشن و پر جنب و جوش را با فضای عمودی فراوان ارائه می دهد. صفحه نمایش به تنهایی کروم بوک Spin 713 را متمایز می کند، اما چندین نقطه قوت دیگر نیز دارد، از جمله صفحه کلید عالی، عمر باتری تمام روز، و انتخاب پورت جامع، از جمله HDMI، علاوه بر USB-C. ، USB-A و یک اسلات microSD.

مشخصات کلی ACER CHROMEBOOK SPIN 713

  • 699 دلار
  • Acer Chromebook Spin 713 یکی از بهترین انتخاب‌های ما برای خرید بهترین کروم بوک تاشو در سال 2022 است.

4. ASUS CHROMEBOOK CM3 قابل جدا شدن

ASUS CHROMEBOOK CM3 قابل جدا شدن
ASUS CHROMEBOOK CM3 قابل جدا شدن

بهترین لپ تاپ ارزان با قلم

اگر اندازه و فرم جداشدنی Duet را دوست دارید اما مایلید برای چیزی مجلل تر هزینه کنید، ممکن است Asus Chromebook Detachable CM3 انتخاب بهتری برای شما باشد. این لب تاب مانند Duet، CM3 یک تبلت 10.5 اینچی با سیستم عامل Chrome OS با ابعاد 16:10 با روکش پارچه ای، پایه و صفحه نمایش قابل جدا شدن است. البته پایه CM3 امکان تا شدن به چندین حالت را دارد: می‌توانید آن را از طول تا کنید تا تبلت را مانند لپ‌تاپ بالا بیاورید یا آن را به صورت کوتاه تا کنید و تبلت را به‌صورت افقی بالا بیاورید. بعلاوه، با یک قلم داخلی USI و کلیدهای جادار با میزان سفر شگفت انگیز همراه است. عمر باتری نیز بسیار چشمگیر می باشد که ما برای این لب تاب به طور متوسط ​​نزدیک به 13 ساعت کار مداوم را در نظر گرفتیم.

جایی که CM3 کمی از Duet (و سایر لپ‌تاپ‌های ارزان قیمتی که می‌توانید امتحان کنید) عقب است، قدرت آن است. پردازنده MediaTek آن می تواند در مقایسه با ارائه های گران تر کمی کند باشد. اما CM3 هنوز تعداد شگفت انگیزی از امتیازات را برای قیمت زیر 400 دلار ارائه می دهد و یک دستگاه مناسب برای دانش آموزان و یک دستگاه ثانویه عالی به حساب می آید.

مشخصات کلی Asus Chromebook CM3 قابل جدا شدن

  • 370 دلار
  • Asus Chromebook Detachable CM3 بهترین لپ تاپ جداشدنی با قلم داخلی و صفحه نمایش جداشدنی است. این لب تاب یک پایه دوتایی تاشو منحصر به فرد ارائه می دهد که این امکان را فراهم می کند که تبلت را تا کنید تا مانند لپ تاپ بایستد یا به صورت افقی بایستد.

5. HP PAVILION AERO 13

HP PAVILION AERO 13
HP PAVILION AERO 13

 

بهترین لپ تاپ زیر 800 دلار

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی مقرون‌به‌صرفه هستید که از Envy x360 نازک‌تر و سبک‌تر باشد و در عین حال عملکردی مشابه را ارائه دهد، HP Pavilion Aero 13 669 دلاری انتخاب خوبی برای شماست. این لب تاب پردازنده هشت هسته ای قدرتمند Ryzen دارد که یکی از سریع ترین پردازنده های لپ تاپ های نازک و سبک است که می توانید آن را تهیه کنید. نه تنها عملکرد خوبی دارد، بلکه با وزن 2.1 پوند نیز به طرز باورنکردنی سبک است و دارای صفحه نمایش 16:10 بسیار روشن است. در بحث طول عمر باتری نیز این لب تاب برجسته است ما تقریباً 11 ساعت کار مداوم را با آن انجام دادیم.

HP برای دستیابی به این مزایا در این قیمت مجبور شد چند ویژگی را کاهش دهد. صدا در مدلی که ما بررسی کردیم، عالی نبود، و دستگاه با تعدادی bloatware ارزان نصب شده ارسال شد. اما Pavilion Aero 13 تقریباً از هر نظر دیگری عالی است و اگر به دنبال یک رایانه ویندوزی کاربردی و ارزان باشید، پس از خرید آن ناامید نخواهید شد.

مشخصات کلی HP Pavilion Aero 13

  • 890 دلار
  • از بسیاری جهات مشابه Envy x360 13 اما گران‌تر است، HP Pavilion Aero 13 یک لپ‌تاپ اقتصادی با کیفیت بالا است که هم فوق‌العاده سبک و هم قدرتمند است.

6. SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2

SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2
SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2

یک لپ تاپ مقرون به صرفه با ظاهری جسورانه

اگر به دنبال یک کروم بوک مقرون به صرفه هستید که در بین دیگر افراد متمایز باشد، Galaxy Chromebook 2 با قیمت ۵۴۹ دلار باید در لیست شما باشد. این لب تاب به رنگ “قرمز فیستا” پررنگ (و همچنین خاکستری معمولی، اگر ترجیح می دهید ترکیب شود) ارائه می شود. این لب تاب یک صفحه نمایش لمسی قابل تبدیل با پشتیبانی از قلم است (اگرچه قلم در آن گنجانده نشده است).

در قسمت بالای طراحی لب تاب Galaxy Chromebook 2 ، یک پنل QLED عالی گنجانده شده است که یکی از بهترین نمایشگرهایی است که تا به حال در کروم بوک دیده ایم. شما همچنین یک صفحه کلید جامد، عمر باتری مناسب (به طور متوسط ​​7 ساعت و 21 دقیقه کار مداوم) و یک پورت انتخابی شامل دو درگاه USB-C، یک اسلات microSD و یک جک هدفون دارید. این لب تاب به راحتی یکی از بهترین کروم بوک هایی است که می توانید بخرید و همچنین یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت است که در حال حاضر در بازار موجود می باشد.

مشخصات کلی Samsung Galaxy Chromebook 2

699 دلار

Samsung Galaxy Chromebook 2 اصول اولیه را پشتیبانی می کند.

7. SURFACE GO 2

SURFACE GO 2
SURFACE GO 2

بهترین لپ تاپ ارزان برای طرفداران SURFACE

تبلت 385 دلاری Surface Go 2 یک تبلت 10.5 اینچی است که تقریباً به اندازه یک iPad معمولی است. شما باید کاور کیبورد را جداگانه بخرید، اما اگر مدلی با قیمت پایین تر بخرید، بسته کلی این لب تاب هنوز مقرون به صرفه تر است.

می توانید Surface Go 2 را با پردازنده Pentium Gold یا Core m3 پیکربندی کنید. اینها شیک ترین یا قدرتمندترین پردازنده ها نیستند، اما این سیستم همچنان باید برای نیازهای پخش و مرور شما کافی باشد، به خصوص اگر فقط برای انجام یک کار در یک زمان به آن نیاز دارید. این لب تاب می تواند هر برنامه ویندوزی را اجرا کند، حمل آن آسان است، و همچنین به عنوان یک کامپیوتر ثانویه به خوبی عمل می کند.

مشخصات کلی Surface Go 2

  • 400 دلار
  • دستگاه Surface Go 2 مایکروسافت یک تبلت ویندوزی با امکانات کامل با صفحه کلید جداشدنی و قلم سازگار است. این لب تاب سبک و جمع و جور است، و با یک وب کم با کیفیت مناسب و پایه محکم ارائه می شود.

8.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: ACER SWIFT 3

ACER SWIFT 3
ACER SWIFT 3

بهترین لپ تاپ دانشجویی

بسیاری از بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت ممکن است انتخاب‌های خوبی برای دانش‌آموزان دبیرستانی و کالج باشند، اما ساخت فوق‌العاده بادوام Acer Swift 3 آن را به گزینه‌ای عالی برای قرار دادن در کوله‌پشتی و استفاده در سالن غذاخوری تبدیل می‌کند. صفحه نمایش 14 اینچی آن نیز نسبت به برخی از دستگاه های 13 اینچی اینجا فضای بیشتری را برای انجام چند وظیفگی در منزل به شما می دهد.

اما نکته برجسته سوئیفت 3 پردازنده های Ryzen 4000 آن است. ما مدلی را با Ryzen 7 4700U آزمایش کردیم، که در مدیریت بار کاری روزانه چندوظیفه ای ما بسیار عالی عمل کرد و همچنین عمر باتری هفت ساعته را ارائه داد.

در ظاهر، سوئیفت 3 نازک‌ترین یا زیباترین لپ‌تاپی نیست که می‌توانید بخرید، اما در بیشتر زمینه‌ها عملکرد خوبی دارد. دارای انواع پورت ها از جمله USB-C، USB-A و HDMI است. صفحه کلید با نور پس‌زمینه دارای یک ویژگی خوب روی آن است و همچنین دارای یک خواننده اثر انگشت یکپارچه قابل اعتماد است.

مشخصات کلی ایسر سوئیفت 3

  • 900 دلار
  • لپ تاپ ایسر Swift 3 دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS 1080p، پردازنده Intel i7، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای ورود آسان و صفحه کلید با نور پس‌زمینه است که تایپ کردن در شرایط کم نور را برای شما آسان می‌کند.

9.بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت: LENOVO YOGA C740

LENOVO YOGA C740
LENOVO YOGA C740

یک لپ تاپ ارزان با ساخت برجسته

Yoga C740 به همان اندازه ساده است که از یک لپ تاپ می توانید توقع داشته باشید. دارای ساختار آلومینیومی محکم و پردازنده‌های نسل دهم اینتل کاملاً خوب است. ما در زمان بررسی این لب تاب از صدای دستگاه شگفت‌زده شدیم. بلندگوهای رو به بالا در کناره‌های کیبورد تجربه صدای فراگیر خوبی را ارائه می‌دهند. استفاده از صفحه کلید و تاچ پد هر دو بسیار راحت است. چیز زیادی برای گلایه و ستایش در این دستگاه وجود ندارد ، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی زیر 800 دلار با شاسی آلومینیومی خوش ساخت و قاب محکم هستید، پس یوگا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد

C740 اکنون یک سال از عمر ارائه شدن آن می گذرد، که این بدان معناست که می توانید آن را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید.

مشخصات کلی لنوو یوگا C740

  • 674 دلار
  • Lenovo Yoga C740 برای هر کاربری که خواهان یک لپ‌تاپ با امکانات معمول بازار و قابل اعتماد است، عالی است.

اگر بودجه ی شما کمتر از 800 دلار است و به دنبال بیشترین امکانات با این بودجه هستید، پس از مطالعه ی این مقاله قطعا به یک لیست دقیق تر دست پیدا کرده اید. ویژگی هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس