10 بهترین لیوان قهوه عایق برای گرم یا سرد نگهداشتن قهوه

194
0
بهترین لیوان قهوه

چه در حال آماده شدن برای یک روز فوق العاده شلوغ یا استراحت پس از یک روز طولانی باشید، همیشه می توانید برای درست کردن همه چیز روی یک فنجان جو خوب حساب کنید. اما اگر مکان هایی برای بودن و افرادی برای دیدن داشته باشید و نتوانید برای بازدید از باریستای محلی خود توقف کنید، چه؟ شما آن را در خانه دم می کنید، یکی از لیوان های قهوه عایق مورد علاقه خود را پر می کنید و راهی جاده می شوید، درست است؟ بهترین لیوان قهوه را بشناسید.

صبر کنید، می گویید هنوز یک لیوان عایق مورد علاقه پیدا نکرده اید؟ امروز فهرستی از بهترین لیوان‌های قهوه را داریم که قهوه شما را گرم یا سرد نگه می‌دارد، در هزینه‌تان صرفه‌جویی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از روزتان لذت ببرید.

این لیوان های عایق نیز هدیه ای فوق العاده برای عاشقان قهوه در زندگی شما هستند.

آماده‌اید ببینید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم؟ به آن برسیم.

لیوان های قهوه عایق شده چگونه کار می کنند؟

برخی از بهترین لیوان های مسافرتی دارای طراحی دو جداره هستند که به نوشیدنی شما – و انگشتان شما – لایه ای از عایق بیشتری می بخشد.

فنجان های با کیفیت بهتر به جای استفاده از فوم بین دیوارها و یا رها کردن آن به عنوان فضای خالی، عایق خلاء هستند. لیوان ها با بهترین کیفیت دارای روکش مسی داخل وکیوم می باشند.

در این صورت کلمه خلاء به معنای نبود هوا است. برای انجام این کار، سازندگان از ماشینی استفاده می کنند تا تمام هوای فضای بین قسمت داخلی و دیواره بیرونی را مکیده و سپس لیوان را مهر و موم کنند.

این کار به این صورت است: دماهایی مانند گرما و سرما برای سفر از تابش، همرفت یا رسانایی استفاده می کنند. ساختار کلی فنجان شما به‌طور خاص طراحی شده است تا دمای داخل را برای مدت طولانی‌تری ثابت نگه دارد، زیرا گرما و سرما نمی‌توانند به راحتی از آن خارج شوند.

دیواره دوتایی دمای مایع داخل فنجان پر شده را منعکس می کند، کمبود هوا مانع از انتقال دما می شود.

مواد انتخاب شده برای درب، خروج گرما یا سرما از فنجان را کاهش می دهد.

نتیجه این است که نوشیدنی‌های گرم شما گرم می‌مانند و نوشیدنی‌های سرد شما ساعت‌ها سرد می‌مانند، و نیازی نیست نگران سوختگی یا یخ زدگی نوک انگشتان باشید.

البته دمای نوشیدنی شما در نهایت به دلیل انتقال دما از طریق درب در طول زمان و در حین نوشیدن تغییر خواهد کرد.

لیوان های قهوه عایق بندی شده از چه موادی تشکیل شده است؟

فنجان های قهوه عایق شده از فولاد ضد زنگ، سرامیک، پلاستیک یا ترکیبی از آن مواد هستند. به عنوان مثال، چندین لیوان ذکر شده در این مقاله دارای بدنه فولادی ضد زنگ با درب های پلاستیکی بدون BPA هستند.

برخی از لیوان ها از آهن ربا برای باز و بسته کردن درب برای نوشیدن استفاده می کنند. لیوان های YETI نمونه خوبی از این انتخاب طراحی هستند.

گاهی اوقات می‌توانید برندی را پیدا کنید که با مواد دیگری مانند شیشه یا مس ساخته شده است، مانند لیوان Zojirushi در زیر.

دارای روکش آلومینیومی یا مسی در داخل دیواره هایش است تا گرما را منعکس کند و نوشیدنی های شما را گرم نگه دارد و در طول روز جرعه جرعه جرعه جرعه نوشیده شود.

لیوان های قهوه عایق شده با چه اندازه ای بهترین هستند؟

به طور کلی، بهترین اندازه برای لیوان های مسافرتی 12-14 اونس (355-415 میلی لیتر) است. این برای یک قهوه متوسط ​​تا بزرگ در کافی شاپ محلی شما به اندازه کافی بزرگ است. همچنین برای مواقعی که می خواهید مقداری بیشتر از لیوان استاندارد 8 اونس (236 میلی لیتر) نوشیدنی گرم خود را همراه داشته باشید، مناسب است.

اگر از یک قهوه ساز تک وعده ای استفاده می کنید، این اندازه ها بزرگترین فنجان هایی هستند که احتمالاً زیر دهانه ریزش دستگاه قرار می گیرند. بسیاری از قهوه سازهای این سبک دارای یک پلت فرم قابل جابجایی هستند که به شما کمک می کند فنجان خود را پر کنید.

البته، این یک ترجیح شخصی در مورد سبک یا اندازه ای است که می خواهید حمل کنید. برخی از لیوان ها می توانند به اندازه 64 اونس (1892 میلی لیتر) بزرگ شوند! در آن مرحله، نوشیدن قهوه احتمالا بیشتر یک ورزش است تا یک سرگرمی.

آیا لیوان های قهوه عایق شده برای محیط زیست خوب هستند؟

لیوان های مسافرتی دو جداره قابل استفاده مجدد برای افرادی که می خواهند نسبت به محیط زیست آگاه باشند یا ردپای کربن خود را کاهش دهند مناسب است. بیش از دو میلیون فنجان قهوه کاغذی هر روز دور ریخته می‌شود، بدون توجه به میله‌ها و درب‌های پلاستیکی.

همچنین، استفاده از لیوان‌ها و لیوان‌های قابل استفاده مجدد، نیاز به درختان را برای تولید لیوان‌های کاغذی و مقوایی یک‌بار مصرف که از کافی‌شاپ محلی خود تهیه می‌کنید، کاهش می‌دهد. کاهش اثرات زیست محیطی ما بر جنگل ها همیشه یک هدف خوب برای حفظ است.

با دم کردن جاوا در خانه و استفاده از لیوان عایق مورد علاقه خود، زباله و ضایعات کمتری تولید خواهید کرد و می توانید احساس خوبی در انجام نقش خود در حفاظت از محیط زیست داشته باشید.

10 بهترین لیوان قهوه عایق شده

در اینجا ده مورد از لیوان‌های مورد علاقه ما برای سرد نگه داشتن نوشیدنی‌های گرم گرم و نوشیدنی‌های سرد در حین حضور در دفتر، خانه یا در حین انجام کارها آورده شده است.

لیوان مسافرتی دسته دار Contigo 16 اونس (473 میلی لیتر) با مهر و موم خودکار

لیوان مسافرتی 37.99 دلاری Contigo برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند عالی است. به لطف طراحی AutoSeal، درب ها ضد نشت و نشت هستند، حتی زمانی که لیوان پر شده است. فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا نوشیدنی آسانی داشته باشید و از هر دو طرف جلد یک تاب عالی بگیرید!

بعد از اینکه آخرین قطره از بین رفت، آن را بدون نگرانی در مورد ایجاد آشفتگی در کیف خود بیندازید.

مزایا:

+ قهوه را تا پنج ساعت گرم نگه می دارد، نوشیدنی های سرد را تا 15 ساعت خنک نگه می دارد

+ برای افراد چپ و راست دست عالی است

+ ضمانت مادام العمر

معایب:

– انتخاب رنگ محدود

– درب آن قابل شستشو با ماشین ظرفشویی است، اما خود فنجان فقط با دست قابل شستشو است

لیوان YETI Rambler 14 اونس (415 میلی لیتر) استیل ضد زنگ با درب MagSlider

این فنجان های قهوه YETI از محبوب ترین لیوان های آمازون هستند.

YETI Ramblers با داشتن پوشش بیرونی بادوام در چندین رنگ، دارای یک درب بدون BPA با یک نوار لغزنده مبتنی بر آهنربا است که می تواند برای شخصی سازی تعویض شود. نه تنها این، زیرا لغزنده مغناطیسی است، تمیز کردن درب را راحت می کند.

این برای استراحت و مطالعه در مکان مورد علاقه شما، یا کشیدن یک شب آخر یا صبح زود در یک پروژه عالی است. یک نوشیدنی گرم یا نوشیدنی سرد باعث نمی‌شود که بیرون عرق کند، بنابراین می‌توانید روی میز چوبی قدیمی خود بنشینید.

مزایا:

+ فولاد ضد زنگ عایق خلاء

+ آسان تمیز میشود

+ ماشین ظرفشویی پسند

+ نوشیدنی ها را تا شش ساعت گرم و تا یک روز سرد نگه می دارد

معایب:

– در مقایسه با لیوان های مشابه گران است

– برای جا لیوان ماشین مناسب نیست

– ضد نشت نیست

لیوان عایق خلاء استیل 12 اونس (355 میلی لیتر) زجیروشی

لیوان‌های قهوه عایق‌دار Zojirushi نیز برای کنترل درجه حرارت بالا طراحی شده‌اند. آنها شامل یک لایه مسی یا آلومینیومی اضافی در داخل دیوارها برای انعکاس گرما و یک درب فاقد BPA هستند که در برابر ریزش مقاوم است. درب همچنین دارای یک قفل است که به شما کمک می کند لباس شما را مایع نگه دارد.

با قیمت 25.99 دلار، این یک انتخاب عالی برای افرادی است که در فضای باز هستند و لیوان خود را برای مدت طولانی حمل می کنند یا افرادی که در نگهداشتن وسایل سنگین تر مشکل دارند.

مزایا:

+ سبک وزن، فقط 6 اونس در حالت خالی

+ لیوان دوستانه

+ نوشیدنی ها تا شش ساعت گرم و سرد تا پانزده ساعت سرد می مانند

معایب:

– فقط شستن با دست

– درب دو پله ممکن است در یک سفر جاده ای دست و پا چلفتی باشد

لیوان مسافرتی Swig Life 18 oz (532 ml) دسته دار

 

لیوان قهوه 35.55 دلاری Swig Life Insulated یکی از زیباترین فنجان های این لیست است. در آمازون دارای رتبه برتر است و در مجموعه ای از رنگ ها و طرح ها ارائه می شود که برای مطابقت با لباس یا شخصیت شما عالی است.

جدا از ظاهر شیک، این لیوان های قهوه عایق شده از فولاد ضد زنگ لوله های قهوه شما را تا 3 ساعت گرم نگه می دارند.

مزایا:

+ رنگ ها و طرح های زیادی برای انتخاب

+ پایه سیلیکونی ضد لغزش

+ با اکثر جا لیوان های ماشین، حتی با دسته مناسب است

معایب:

– نوشیدنی شما را تا زمانی که برخی دیگر گرم نگه نمی دارد

– ضد نشت یا نشت نیست

لیوان قهوه عایق دار 16 اونس (473 میلی لیتر) برومات تادی با دسته

 

 

اگر به دنبال یک لیوان فولادی ضد زنگ هستید که بتوانید پس از اتمام کار، آن را در کیف خود بیندازید، این لیوان قهوه دو جداره 100% ضد نشتی ترکیبی برنده از سبک و تطبیق پذیری دارد.

روکش ضد نشتی Brumate Toddy نیز دو رزوه است، بنابراین فرقی نمی کند که چپ دست باشید یا راست. این یک لیوان عالی برای قهوه داغ پشت میز شما، تماشای تلویزیون یا استراحت در محل کمپینگ است.

Brumate Toddy با 47.26 دلار گرانترین لیوان عایق در لیست ما است. ادعای شهرت آن این است که می توانید بدون از دست دادن یک قطره قهوه آن را کاملاً زیر و رو کنید.

مزایا:

 

+ پوشش بیرونی بادوام

+ چندین رنگ برای انتخاب

+ پایه سیلیکونی برای جلوگیری از آسیب به مبلمان

معایب:

– در مقایسه با برخی دیگر گران است

– مناسب نگهدارنده لیوان نیست

– فقط شستن با دست

لیوان مسافرتی سرامیکی دو جداره Ello Mesa 12 oz (355 میلی لیتر).

 

این لیوان های Ello ظرف نوشیدنی گرم مورد علاقه شما در قالب سفر هستند! با درب لغزنده مقاوم در برابر پاشش آب، افزودنی دوست داشتنی – نه به ذکر شیک – به فضای کاری شما است.

 

در حالی که لیوان قهوه با عایق سرامیکی 14.99 دلاری Ello Mesa نوشیدنی شما را به اندازه یک لیوان استیل ضد زنگ گرم نگه نمی‌دارد، اما از آنجایی که به خوبی در جا لیوان ماشین شما قرار می‌گیرند، انتخابی عالی هستند.

مزایا:

+ قابل استفاده در مایکروویو

+ قفسه بالا مناسب ماشین ظرفشویی

+ برای قهوه سرد هم عالیه

معایب:

– عایق خلاء نیست

– شکستنی

– بیرون می تواند بسیار گرم شود

 

لیوان مسافرتی دسته دار RTIC 20 اونس (591 میلی لیتر).

 

مانند برخی از لیوان های قبلی در این بررسی، لیوان های مسافرتی عایق بندی شده RTIC دارای عایق خلاء هستند. این کار از ایجاد تراکم در قسمت بیرونی لیوان جلوگیری می کند.

محل قرارگیری دسته در کنار ویژگی های عایق، این لیوان قهوه را به انتخابی عالی برای سفرهای جاده ای تبدیل کرده است.

لیوان های مسافرتی RTIC نوشیدنی های شما را تا پنج ساعت گرم و تا 24 ساعت سرد نگه می دارند. این درجه حرارت آنها را به انتخابی عالی برای افرادی که زمان زیادی را در جاده می گذرانند تبدیل می کند.

این لیوان های RTIC با قیمت 27.95 دلار در آمازون در دسترس هستند، جایی که شما از طیف گسترده ای از انتخاب های رنگی برای روشن کردن روز خود لذت خواهید برد.

مزایا:

+ رنگ های زیادی برای انتخاب

+ درب ضد پاشش

+ در صورت بسته بودن هوابند

معایب:

– 90 روز گارانتی

– درب بالای پیچ برای افراد چپ دست دردسرساز است

– فقط شستن با دست

لیوان مسافرتی Ello Jane 18 اونس (532 میلی لیتر) سرامیکی دسته دار

 

 

به عنوان دومین لیوان قهوه با عایق سرامیکی Ello در این لیست، در پیدا کردن یک لیوان مسافرتی دیگر که همان حس دنج و راحتی را در خانه ایجاد می کند، با مشکل مواجه خواهید شد.

لیوان قهوه با عایق سرامیکی 14.99 دلاری الو جین که به شکل یک لیوان استاندارد با دسته محکم و درب ضد پاشش به فنجان اضافه شده است، به سرعت به لیوان مورد علاقه شما برای خانه و در سفر تبدیل می شود.

مزایا:

+ قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو

+ بوها را جذب نمی کند، مقاوم در برابر لکه است

+ درب اصطکاکی مناسب برای چپ‌ها یا راست‌ها تنظیم می‌شود

معایب:

– نوشیدنی شما را تا زمانی که برخی دیگر گرم نگه نمی دارد

– عایق خلاء نیست

– ضد نشت نیست

 

لیوان مسافرتی عایق 15 اونس (443 میلی لیتر) Bodum

 

Bodum نامی است که همه ما می شناسیم. ما این مورد را تا حدی ذکر می کنیم تا آن را با روزنامه مسافرتی Bodum مقایسه کنیم. چرا؟ خوب، زیرا وقتی قهوه را در فرنچ پرس دم می‌کنید، باقی ماندن تفاله‌های خیس قهوه در کف آن برای بیش از چهار دقیقه باعث استخراج بیش از حد قهوه می‌شود. قهوه بیش از حد استخراج شده طعم تلخ و ترش دارد.

از طرف دیگر، لیوان قهوه عایق شده از فولاد ضد زنگ Bodum 33.94 دلار، خریدی عالی است! این عایق خلاء است و قهوه را برای ساعت ها گرم نگه می دارد.

مزایا:

+ موجود در پلاستیک بدون BPA و فولاد ضد زنگ

+ دستگیره سیلیکونی

+ درب مقاوم در برابر ریختن

معایب:

– نسخه پلاستیکی عایق خلاء نیست

– اگر خامه یا شکر اضافه کنید ممکن است کثیف شود

– ضد نشتی نیست

لیوان مسافرتی قهوه فلاسک هیدرو

 

این لیوان مسافرتی از Hydro Flask برای قهوه و چای داغ یا سرد عالی است. دارای دسته ای به سبک حلقه سرگرم کننده است که می توانید آن را به گیره ای روی کوله پشتی یا کیف خود وصل کنید. یا فقط می توانید نوشیدنی خود را به راحتی در طول روز حمل کنید.

در سه سایز 12 اونس (355 میلی لیتر)، 16 اونس (473 میلی لیتر) و (20 اونس (591 میلی لیتر) موجود است تا بتوانید اندازه و ترکیب رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. روکش بیرونی یک روکش لمسی نرم بادوام و دوتایی است. عایق دیواری از دستان شما در برابر گرمای داخل محافظت می کند.

نسخه 12 اونسی لیوان سفری Hydro Flask Coffee در آمازون به قیمت 22.13 دلار به فروش می رسد.

مزایا:

+ نوشیدنی ها را تا 12 ساعت گرم نگه می دارد

+ زیر اکثر دهانه های قهوه ساز تک کاربره جا می شود

+ گارانتی مادام العمر محدود

معایب:

– گران بودن نسبت به برندهای مشابه

– تمیز کردن درب ممکن است مشکل باشد

چگونه لیوان های قهوه عایق شده را تمیز می کنید؟

راه ساده برای تمیز کردن لیوان های مسافرتی این است که آنچه را که می توانید از هم جدا کنید، از آب گرم و صابون ملایم ظرفشویی برای شستن همه قسمت ها با دست استفاده کنید، خوب بشویید و اجازه دهید در هوا خشک شود.

اگر برای وارد شدن به گوشه ها و گوشه ها مشکل دارید، چندین نوع برس بطری وجود دارد که به شما کمک می کند تا به اعماق لیوان خود برسید.

برای لیوان‌های فولادی ضد زنگ که لکه‌دار هستند، یا حتی بدتر از آن، بوی زنگ زدگی دارند، یک پاک‌کننده خوب از جنس استنلس استیل، همانطور که سازنده توصیه می‌کند، این کار را انجام می‌دهد. مطمئن شوید که تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید!

با این اوصاف، بهترین لیوان های قهوه عایق شده حداقل تا حدی قابل شستشو با ماشین ظرفشویی هستند. به عنوان مثال، اکثر درب ها می توانند در ماشین ظرفشویی بروند، اما به دلیل پرداخت های خاص یا نحوه ساخت فنجان، قسمت فنجان نمی تواند گرما یا فشار شدید را تحمل کند. یا شاید وقتی در ماشین ظرفشویی است، آب راهی بین دیواره های فنجان دارد.

همیشه توصیه های سازنده را برای نوع خاص لیوان خود بررسی کنید.

خط آخر راه بیهوده برای تمیز کردن لیوان‌های مسافرتی این است که هر چیزی را که می‌توانید از هم جدا کنید، از آب گرم و صابون ظرفشویی ملایم برای شستن همه قسمت‌ها با دست استفاده کنید، خوب بشویید و اجازه دهید در هوا خشک شود.

اگر برای وارد شدن به گوشه ها و گوشه ها مشکل دارید، چندین نوع برس بطری وجود دارد که به شما کمک می کند تا به اعماق لیوان خود برسید.

برای لیوان‌های فولادی ضد زنگ که لکه‌دار هستند، یا حتی بدتر از آن، بوی زنگ زدگی دارند، یک پاک‌کننده خوب از جنس استنلس استیل، همانطور که سازنده توصیه می‌کند، این کار را انجام می‌دهد. مطمئن شوید که تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید!

با این اوصاف، بهترین لیوان های قهوه عایق شده حداقل تا حدی قابل شستشو با ماشین ظرفشویی هستند. به عنوان مثال، اکثر درب ها می توانند در ماشین ظرفشویی بروند، اما به دلیل پرداخت های خاص یا نحوه ساخت فنجان، قسمت فنجان نمی تواند گرما یا فشار شدید را تحمل کند. یا شاید وقتی در ماشین ظرفشویی است، آب راهی بین دیواره های فنجان دارد.

همیشه توصیه های سازنده را برای نوع خاص لیوان خود بررسی کنید.

شما می توانید یک لیوان قهوه عایق بندی شده برای هر سبک زندگی یا عاشق قهوه پیدا کنید، چه شما یا فردی که در لیست هدیه شما قرار دارد.

لیوان های فولادی ضدزنگ برای گرم نگهداشتن نوشیدنی و ماندگاری کلی از مواد دیگر فنجان برتری دارند.

لیوان‌های سرامیکی دو جداره نزدیک‌ترین چیزی هستند که به فنجان قهوه یا چای داغ مورد علاقه‌تان در خانه می‌رسید، اما سنگین‌تر هستند و به راحتی می‌شکنند.

در کافی شاپ کمی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و از کاهش زباله های پلاستیکی یک بار مصرف هر روز احساس خوبی داشته باشید. پیش بروید و لیوان قهوه عایق شده مورد علاقه خود را بردارید و به دم کردن بپردازید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس