بهترین ماوس گیمینگ سیمی یا بی سیمی که می توانید بخرید

56
0
بهترین ماوس گیمینگ

پیدا کردن ماوس بازی مناسب در میان همه گزینه های موجود در بازار می تواند کمی مشکل باشد. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند ظاهر آن، احساس آن در دست، انتخاب دکمه و چیدمان آن، کیفیت سنسور آن، و اینکه آیا ماوس بی ‌سیم یا سیمی می‌ خواهید. بهترین ماوس گیمینگ با سیم و بی سیم در بازار را بشناسید.

این جزئیات، هر چند جزئی به نظر می رسند، می توانند تأثیر زیادی بر تجربه شما با ماوسی که برای خرید انتخاب می کنید داشته باشند. از سوی دیگر، گاهی اوقات ماوس ها دارای ویژگی هایی هستند که بیش از حد زیاد می شوند و واقعاً ارزش هزینه اضافی را ندارند.

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ بی سیم هستید،شما باید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین ماوس گیمینگ بی سیم، Logitech G502 Lightspeed است. اگر می‌خواهید راحتی، باتری بادوام و بهترین انتخاب و چیدمان دکمه ‌ها را داشته باشید، کامل ‌ترین انتخاب است. اما اگر می خواهید جایگزین هایی داشته باشید، چند رقیب جدید و خوب در این مقاله وجود دارد که طرح ها و ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند.

اگر به دنبال بهترین ماوس گیمینگ سیمی هستید، اخیراً تغییرات عمده ای در این بخش ایجاد شده است. Razer DeathAdder V2 توسط Razer Basilisk V3 با ویژگی ‌های متراکم‌ تر سقوط کرده است و برای افرادی که نمی ‌خواهند 70 دلار هزینه کنند، جایگزین ارزان‌ تری برای بررسی وجود دارد.

مانند راهنمای ما در مورد بهترین هدست بازی، آنچه در ادامه مقاله می ‌آید بیشتر بر مدل‌ های جدیدتری متمرکز است که بیشتر در قفسه‌ه ای فروشگاه‌ ها می‌بینید، در مقایسه با مدل‌ های قدیمی ‌تر، که ممکن است یافتن آن‌ ها در انبار سخت‌ تر باشد – حتی اگر هنوز ارزش پول شما را داشته باشند.

بهترین ماوس گیمینگ بی ‌سیم: LOGITECH G502 LIGHTSPEED (120 دلار)

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

LOGITECH G502 LIGHTSPEED یک ماوس گیمینگ عالی برای گیمرهای باهوشی است که نمی‌ خواهند چیز زیادی را به خطر بیندازند – یا برای کاربران معمولی که فقط یک ماوس خوب و محکم می‌ خواهند. راحت و پر ویژگی است، و حتی اگر بی سیم است، عملکرد سریع و دقیقی دارد که در برابر ماوس های سیمی احساس ضعف نمی کند.

با 150 دلار، بهترین ها ارزان نیستند (اگرچه گاهی اوقات می توانید آن را با حدود 100 دلار پیدا کنید). اما اگر ایده سرمایه‌ گذاری روی یک ماوس بی ‌سیم رده بالا را به ذهنتان خطور کرده است، هیچ مدل دیگری که برای این راهنمای خرید آزمایش کردم، قیمت آن را به این راحتی توجیه نمی‌کند. G502 Lightspeed بهترین ویژگی‌های ماوس های بازی و استفاده عمومی Logitech را دارد که همگی در یکی قرار گرفته‌ اند. دکمه ‌های اصلی وقتی روی آن ‌ها ضربه می‌ زنید، پاسخ جهش رضایت‌ بخشی را ارائه می‌دهند، و برخلاف برخی از مدل ‌های محبوب دیگر، مهم نیست که چگونه دست خود را روی ماوس بگیرید، به راحتی کلیک می‌کنند.

این ماوس همچنین دارای یک دکمه انتشار سریع است، قابلیتی که از دیگر ماوس ‌های بازی و مصرف ‌کننده Logitech قرض گرفته شده است. به‌ طور پیش ‌فرض، چرخ اسکرول با هر مرحله یک صفحه وب را پایین می‌آورد، به این ترتیب انتظار دارید که یک چرخ اسکرول کار کند.

با زدن دکمه مکانیسمی که چرخ را در دست گرفته است آزاد می کند و به آن اجازه می دهد آزادانه به انتهای یک صفحه طولانی حرکت کند. این یک ویژگی کوچک است، اما ویژگی‌ ای که به ماوس در موقعیت‌های خاص تطبیق ‌پذیری بیشتری می‌دهد، مانند اینکه می ‌توانید به سرعت در فهرست موجودی خود در یک بازی پیمایش کنید.

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

یکی دیگر از ویژگی های خوب، گنجاندن وزنه های 16 گرمی است که می توانید برای مقاومت بیشتر در ماوس قرار دهید. وزن یک ماوس به ترجیحات شخصی بستگی دارد، و این می تواند از بازی به بازی دیگر متفاوت باشد. این ماوس یکی از معدود دستگاه‌ های بی ‌سیم مدرن است که به شما انعطاف ‌پذیری برای تغییر وزن می ‌دهد.

این واقعیت که G502 Lightspeed بی ‌سیم است، به شما کمک می‌ کند تا هر جا که می‌ روید، آن را بسیار آسان‌ تر به همراه داشته باشید. اما اگر نمی ‌توانید قیمت 150 دلاری را تغییر دهید، پیشنهاد می‌ کنم Logitech G502 Hero 50 دلاری را که نسخه سیمی این ماوس است، بررسی کنید. تقریباً تمام ویژگی هایی را که در مدل بی سیم دارد در این ماوس پیدا خواهید کرد – به جز، قابلیت بی سیم را که شما این را می دانید.

انتخاب بعدی: CORSAIR M65 ULTRA WIRELESS (130 دلار)

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

Corsair’s M65 مدت‌هاست که یکی از طرح‌ های مورد علاقه ماوس بوده است. سنگین، حجیم است و هر یک از دکمه‌ های آن به اندازه‌ ای بزرگ هستند که من هرگز از زدن آن‌ها ناراحت نمی ‌شوم. همه اینها ممکن است برای برخی شبیه به یک ماوس ناخوشایند به نظر برسد (و اگر ماوس ‌های سبک ‌تری را ترجیح می ‌دهید که مشخصات پایین ‌تری دارند، چنین خواهد بود)، اما همیشه این احساس را به من می ‌دهد که کنترل کاملی بر هر جنبه ‌ای از ماوس دارم.

بنابراین تعجب آور نبود که از استفاده از M65 Ultra Wireless جدید لذت بردم، که همان طراحی را حفظ می کند (از جمله توانایی اضافه کردن تا 18 گرم وزن)، اما کابل را قطع می کند و بلوتوث و پشتیبانی بی سیم 2.4 گیگاهرتزی را اضافه می کند.

درست مانند نسخه سیمی، این نسخه دارای وزنه های اضافی است که به شما امکان می دهد پس از اضافه کردن سه وزن، آن را از 110 گرم (وزن پیش فرض آن) به 128 گرم افزایش دهید. از آنجایی که چندین ماوس بی سیم وزن همچون پر دارند، به طور متوسط ​​حدود 65 گرم، این ماوس نسبتاً یک هیولا است.

شما از استفاده از M65 Ultra Wireless به اندازه G502 Lightspeed در بازی لذت می برید، اگرچه یک ویژگی آزمایشی در ماوس Corsair وجود داشت که به آن برتری می داد: ژیروسکوپ آن که می تواند اقدامات از پیش تعیین شده را هنگام کج کردن ماوس فعال کند.

پس از اینکه این تنظیم را در نرم افزار همراه iCue Corsair سفارشی کردید، می توانید با دادن یک چرخش به ماوس، کارهایی مانند بارگذاری مجدد یا هر چیز دیگری را انجام دهید. استفاده از آن راضی کننده و غیرقابل انکار هوشمندانه است، اگرچه این هرگز برای ما تبدیل به طبیعت دوم نمی شود. با این حال، ما می ‌توانم ببینیم که این ویژگی خاصی است که طرفداران سرسخت را برای این ماوس به ارمغان می‌آورد.

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

تناسب و ظاهر M65 Ultra Wireless با برخی از بهترین ماوس‌های موجود در بازار برابری می‌ کند، اگرچه من یکی از ویژگی ‌های بسیار زیادی را از دست دادم تا بتوانم این ماوس اصلی خود را بسازم. یعنی دکمه G502 Lightspeed که به چرخ اسکرول اجازه می ‌دهد در هنگام فشردن آزادانه بچرخد، ضروری است زیرا باعث می ‌شود ماوس هم در بازی ‌ها و هم در زمان‌ های غیربازی هنگام کار مفیدتر باشد.

من دوست دارم که ماوس Corsair از طریق USB-C شارژ شود، در حالی که G502 Lightspeed از Micro USB استفاده می کند. اگر این تفاوت‌ ها شما را ناراحت نمی‌کند و با یک ماوس سنگین مشکلی ندارید، ممکن است واقعاً M65 Ultra Wireless را دوست داشته باشید. در مورد من، این یکی از مواردی است که می ‌خواهم آن را برای برخی بازی‌ها روی میز خود نگه دارم، اما نه برای استفاده بی ‌وقفه.

سایر گزینه های بی سیم خوب

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

Logitech اخیراً با همکاری گیمر و استریمر حرفه ای Shroud، ماوس G303 Daedalus بی سیم خود را منتشر کرده است. G303 Shroud نام دارد. و در حالی که این ماوس 109.99 دلاری از نظر ویژگی‌ها نسبتاً سبک است (و بیشتر شبیه به همتای سیمی خود است، با دو دکمه کناری و سوئیچ DPI تنها دکمه‌ های تکمیلی آن)، این یک گزینه راحت و بادوام است که به ‌نظر می ‌رسد به ‌ویژه برای افراد تیرانداز اولین بار مناسب است.

در مقایسه با G502 Lightspeed بالا، G303 Shroud دقیقاً در دست شما قرار نمی ‌گیرد، اگرچه گیمرهایی که نمی‌ خواهند ماوس را با دستگیره خود خفه کنند ممکن است احساس این ماوس را ترجیح دهند. شکلی دوسویه دارد (اگرچه دکمه ‌های شست آن برای کاربران راست ‌دست مناسب است)، و کناره‌ های پلاستیکی شفاف آن کمی بیرون می ‌آیند تا در مفصل شست شما قرار بگیرند و به عنوان درپوشی برای رنگ صورتی شما در سمت دیگر عمل می‌ کنند. دسترسی به دکمه‌ های انگشت شست در این ماوس آسان است، اگرچه ای کاش ضخیم ‌تر می ‌بودند تا احتمال شلیک نادرست در طول مسابقه واقعی به حداقل برسد.

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

G303 Shroud یک ماوس گیمینگ ساده است که برخی از مینیمالیست ‌ها به دلیل نداشتن استعداد مشخص آن را به کار می‌گیرند – تنها LED نشانگر باتری آن در نزدیکی چرخ اسکرول است. G303 با طراحی یا احساسی که در دست دارد مرا شگفت زده نکرد، اما اگر می ‌خواهید یک ماوس گیمینگ بی ‌سیم بی ‌زور می‌ خواهید – اگر بتوانید هزینه‌های آن را بپذیرید، گزینه خوبی است.

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

Corsair’s Dark Core RGB Pro SE (84.99 دلار) انتخاب خوبی است اگر می خواهید ویژگی های زیادی از جمله USB-C و شارژ بی سیم Qi را داشته باشید. این ماوس می‌تواند از طریق دانگل USB (که زیر بال مغناطیسی قابل جابجایی آن قرار گرفته است) یا بلوتوث بین حالت بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز سوئیچ کند. البته، با استفاده از دانگل نتایج بهتری خواهید گرفت، اما داشتن گزینه‌ هایی دیگر نیز عالی است. ما متوجه شدم که عمر باتری آن، اگرچه مناسب است، اما به اندازه G502 Lightspeed یا Kone Pro Air طولانی نیست.

برخی از ویژگی‌های کوچک ‌تر، اما به همان اندازه مورد استقبال، در اینجا به شکل بال مغناطیسی قابل جابجایی است که من به آن اشاره کردم، که به سمت راست آن می ‌چسبد تا به راحتی انگشتر و انگشتان صورتی ‌ام را استراحت دهم. شما ممکن است مانند من از این قابل تنظیم ترین طراحی قدردانی کنید.

بهترین ماوس گیمینگ سیمی: RAZER BASILISK V3 (70 دلار)

Razer’s DeathAdder V2 برای مدتی ماوس بازی سیمی مورد علاقه من بوده است، عمدتاً به این دلیل که استفاده از آن بسیار راحت است. اما یکی از ماوس های جدیدتر Razer، Basilisk V3 59.99 دلاری، راحتی مورد نظر من را همراه با چندین ویژگی دیگر ارائه می ‌کند.

یکی از ویژگی ‌هایی که من شخصاً بدون آن زندگی می‌ کنم، فناوری جدید چرخ اسکرول آن است که می ‌تواند به طور خودکار بسته به شدت پیمایش شما، بین حالت ‌های پیمایش خطی و چرخش آزاد متناوب شود. این یک ویژگی است که در داخل و خارج از بازی مفید است.

Basilisk V3، از بسیاری جهات، مشابه مدل قبلی خود است، با طراحی آشنا و ارگونومیک که شبیه به ماوس گیمینگ بی سیم G502 Lightspeed است. یک تکیه گاه انگشت شست بزرگ و محکم در سایتش وجود دارد که با دو دکمه شست بزرگ و یک کلاچ DPI به اشتراک گذاشته شده است (بر خلاف V2 که این کلاچ اختیاری بود، به V3 متصل می‌ شود). این ماوس ویژگی های دیگری نیز دارد، مانند چرخ اسکرول کج و پشتیبانی از چندین پروفایل ذخیره شده در حافظه داخلی آن. اگر مایلید LED های RGB خود را سفارشی کنید، این ماوس قسمتی در اطراف بدنه خود دارد که می تواند LED ها را بر روی ماوس پد شما بتاباند.

Basilisk V3 69.99 دلاری قیمتی برابر با DeathAdder V2 در بسیاری از فروشگاه ها دارد، و با توجه به قیمت، به سختی می توانید ماوسی را پیدا کنید که بتواند ویژگی های بیشتری را ارائه دهد.

انتخاب بعدی: COOLER MASTER MM720 (از 27 دلار شروع می شود)

در طی آخرین به روز رسانی این راهنما، هیچ کدام از ماوس هایی که من با آن کار کردم، به اندازه Cooler Master’s MM720، یک مدل 50 دلاری که به دلایلی کمی طرفداران زیادی دارد، من را شگفت زده نکرد. این یکی از راحت ‌ترین موش‌ هایی است که من تا به حال استفاده کرده ‌ام، با طراحی که به همان اندازه برای افرادی که می ‌خواهند در طول ساعات کار یک چنگال راحت داشته باشند و کسانی که در حین بازی گرفتن پنجه دارند، مناسب است.

طراحی MM720 در ابتدا غیرقابل انکار (و احمقانه) است و بخش بزرگی از سمت راست آن بیرون زده است تا به انگشتان انگشتری یا صورتی شما مکانی دنج برای استراحت بدهد. چیزهای زیادی در مورد طراحی این ماوس وجود دارد که ممکن است یک نفر آن را دوست داشته باشد، در حالی که دیگری ممکن است وجود آن را نفرین کند.

با این حال، مانند همه موش‌ها، ترجیحات شخصی، سبک گرفتن و بازی‌هایی که دوست دارید انجام دهید، برمی‌گردد. در مورد من، استفاده از آن بسیار عالی است، علیرغم این واقعیت که تمایلی به استفاده از چنگال پنجه ای ندارم. در عوض، دست سایز متوسط ​​من روی سطح به سختی خمیده ماوس قرار می گیرد و نوک انگشتانم کمی از لبه ماوس آویزان است.

MM720 سبک ترین ماوسی است که من تا کنون تست کرده ام، با وزن 49 گرم. علیرغم ساخت فوق العاده سبک، توخالی یا ارزان به نظر نمی رسد – نه اینکه این ماوس چیزهای زیادی برای اثبات قیمت 27 دلاری دارد.

دارای دو دکمه اصلی ماوس، و همچنین یک چرخ اسکرول با نور LED است که با فشار دادن دکمه سوئیچ DPI در پایین آن، حساسیت DPI را نشان می دهد. دو دکمه شست آن در کناره نیز کمی حباب دار هستند که حس کردن آنها را راحت تر می کند. با توجه به قیمت پایین، فقط گزینه های طراحی هوشمند زیادی در اینجا وجود دارد.

اگر در حال خرید ماوس سیمی با بودجه کم هستید و می‌دانید که تعداد زیادی ویژگی نمی‌ خواهید، Cooler Master’s MM720 را انتخاب کنید. در مقایسه با ماوس های گران ‌تر، هزینه کمتری را می پردازید، و اگر سلیقه شما در مورد ماوس ها و سبک گرفتن شبیه من باشد، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

سایر گزینه های سیمی خوب

Razer’s DeathAdder V2 گواه این است که یک ماوس سیمی برای اینکه ارزش پول را داشته باشد به ویژگی های بی شماری نیاز ندارد – فقط باید در اصول اولیه بسیار خوب باشد. باید آنقدر راحت باشد که ساعت ‌ها با بازی ‌هایی که نیاز به بازتاب سریع دارند استفاده کنید، دارای مجموعه ‌ای از دکمه‌ های ساده باشد که زمان کمی برای تسلط بر آن‌ها صرف می‌شود، و البته عملکرد عالی ارائه می‌دهد. اگر این با آنچه در ماوس می خواهید مطابقت دارد، Razer DeathAdder V2 37.56 دلاری بهترین گزینه است.

Prime Plus 50.99 دلاری فرزند وسط سری جدید سری ماوس های Prime است که برای بازی‌های EA ساخته شده است، اما در عین حال جالب ‌ترین و پرارزش‌ ترین است. دقیقاً مانند سایرین در آن خط است، هم از نظر تناسب با دست شما با قوس بلندی که به سمت راست متمایل است، و هم با آنچه که SteelSeries به درستی کلیک‌های «Crispy» می ‌نامد. آنها کمی بلندتر از ماوس گیمینگ معمولی شما هستند و حس لامسه بیشتری دارند.

چیزی که Prime Plus را از سایرین در خط Prime متمایز می کند (و همچنین سایر گزینه های زیر) صفحه نمایش OLED و کنترل های تعبیه شده در قسمت زیرین آن است. برای تغییر تنظیمات عمیق نیازی به درایوری نیست.

پس از وصل شدن دکمه پایین آن را نگه می دارید و از چرخ اسکرول برای پیمایش در منوی استفاده می کنید که به شما امکان می دهد مواردی مانند روشنایی OLED و LED را که چرخ اسکرول را روشن می کند تغییر دهید. مهمتر از آن، می‌توانید حساسیت، نرخ نظرسنجی (125 هرتز تا 1000 هرتز) و فاصله بلند کردن را درست از این نمایشگر تنظیم کنید.

بهترین ماوس گیمینگ
بهترین ماوس گیمینگ

همانطور که در بالای این مقاله ذکر کردم، اگر 150 دلار برای G502 Lightspeed بی سیم Logitech برای شما بسیار زیاد است، ممکن است بخواهید این نسخه سیمی، G502 Hero 40 دلاری را در نظر بگیرید. این تقریباً از هر نظر مانند انتخاب برتر ما برای بهترین ماوس گیمینگ بی ‌سیم است، تا سنسوری که استفاده می ‌کند و وزن‌ های قابل تنظیم آن. این باعث می شود تقریباً به همان اندازه خوب باشد، اگرچه برخی ممکن است با کابل ضخیم و بافته شده آن و پلاستیک تا حدی لغزنده استفاده شده در چرخ اسکرول که در مدل Lightspeed نیست، مشکل داشته باشند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس