بهترین چراغ های LED نواری 2024 

27
0
چراغ های LED نواری

نوارهای نور LED یک راه عالی برای روشن کردن خانه شما در حالی که آن را پر از رنگ و سرگرمی می کند. چه بخواهید رنگی را به فضای کار یا سرگرمی خود اضافه کنید یا تنظیمات بازی خود را به سطح بالاتری ببرید، در اینجا برخی از بهترین نوارهای نور LED وجود دارد که می توانید خریداری نمایید. 

بهترین نور نوار LED به طور کلی: کیت گسترش نوار نوری Razer Chroma 

اگر بهترین ها را می خواهید، کیت گسترش نوار نوری Razer Chroma انتخاب عالی است. این بسته نوار نور دارای 120 LED آدرس پذیر جداگانه است که نور RGB دیدنی را ارائه می دهد. این کیت شامل یک نوار نور 60 ال ای دی 100 سانتی متری و دو نوار نور ال ای دی 50 سانتی متری 30 و همچنین سه کنترلر جداگانه می باشد. 

برای دستیابی به تنظیمات بازی نهایی، می ‌توانید کیت توسعه Razer Chroma Light Strip را در اطراف میز، پشت مانیتور یا هر کجا که دوست دارید قرار دهید. این چراغ نوار LED سازگاری جهانی را با هر دستگاه ARGB ارائه می دهد و به راحتی قابل گسترش است زیرا از زنجیر زنجیری پشتیبانی می کند. 

کیت گسترش نوار نوری Razer Chroma گران است، اما متوجه خواهید شد که هر یک سنت که برای آن خرج می کنید ارزشمند است. 

کیت گسترش نوار نوری Razer Chroma 

به طور کلی بهترین 

75 دلار 

80 دلار 

5 دلار صرفه جویی کنید 

همه کاره، درخشان و بادوام: کیت گسترش نوار نوری Razer Chroma هر چیزی است که می توانید از یک نوار نور LED بخواهید. این کیت دارای سه چراغ LED نواری و تمام لوازم ضروری برای نصب روی دیوار است که تضمین می کند که راه اندازی نور ایده آل تنها با یک خرید فاصله دارد. 

مزایا 

  • به راحتی قابل گسترش است 
  • ساخت و ساز با کیفیت 
  • دارای سه نوار LED مجزا 

معایب 

  • گران 
  • به هاب RGB نیاز دارد 

بهترین چراغ LED نواری ارزان قیمت: نوار نوری Nanoleaf Essentials 

با سازگاری Apple HomeKit و Google Assistant، Nanoleaf Essentials Lightstrip با دیگر محصولات خانه هوشمند کار می کند. می توانید چراغ ها را از طریق بلوتوث یا از طریق کنترلر موجود کنترل کنید. 

در صورت تمایل می توانید نوار را تا 10 متر گسترش دهید. با این حال، کیت استارت ایده آل است زیرا مقرون به صرفه می باشد. با نورپردازی قابل تنظیم، می توانید صحنه های پویا اضافه نمایید یا نورهای تلویزیون یا مانیتور خود را آینه کنید. 

نوار نوری Nanoleaf Essentials 

بهترین بودجه 

40 دلار 

50 دلار 

10 دلار صرفه جویی کنید 

این راه حل روشنایی مقرون به صرفه سازگاری یکپارچه با تمام اکوسیستم های اصلی خانه هوشمند و قابلیت سفارشی سازی رنگ فوق العاده را ارائه می دهد. ترکیبی از کیفیت و مقرون به صرفه Nanoleaf Essentials Lightstrip، آن را به انتخابی هوشمند برای هر کسی که خانه خود را با بودجه کم روشن می کند، تبدیل کرده است. 

مزایا 

  • مقرون به صرفه 
  • تطبیق پذیری رنگ فوق العاده 
  • سازگار با اکوسیستم های اصلی خانه های هوشمند 

معایب 

  • اتصال برنامه گاهی اوقات ناقص است 

بهترین چراغ LED برای بازی: کیت نوار LED Lighting PRO CORSAIR RGB 

اگر به دنبال ارتقاء داخل یا خارج کامپیوتر شخصی خود با نورپردازی RGB جالب هستید، کیت نواری نورپردازی LED LED CORSAIR RGB یک انتخاب عالی می باشد. چهار نوار نور، با 10 LED آدرس پذیر جداگانه در هر نوار گنجانده شده است. 

هنگامی که نوارهای PRO را با یک کنترلر CORSAIR Commander ترکیب می کنید، می توانید رنگ LED ها را در لحظه تنظیم نمایید. نرم افزار iCUE CORSAIR به شما این امکان را می دهد که این کار را یکپارچه انجام دهید، حتی به شما امکان داده که چراغ ها را مطابق با سایر لوازم جانبی خود همگام کنید. 

استفاده از نوارهای CORSAIR RGB LED Lighting PRO به لطف پشت نوارهای نصب شده داخلی و بست های مغناطیسی، بسیار آسان است. هنگامی که آنها را به کنترلر CORSAIR iCUE خود وصل کردید و آنها را تنظیم کردید، همه آماده هستید که از کامپیوتر شخصی خود به سبک استفاده کنید. 

کیت نواری CORSAIR RGB LED Lighting PRO 

بهترین برای بازی 

30 دلار 

45 دلار 

15 دلار صرفه جویی کنید 

اکوسیستم محصولات CORSAIR در سرزندگی و سهولت استفاده عالی است، و کیت نوار روشنایی LED CORSAIR RGB نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نوارهای مقرون به صرفه برای روشن کردن کامپیوتر شما ایده آل هستند، مشروط بر اینکه با چالش نصب یک کنترلر LED CORSAIR روبرو باشید. 

مزایا 

  • مقرون به صرفه 
  • رنگ پر جنب و جوش و بسیار قابل تنظیم 
  • آسان برای سوار شدن 

معایب 

  • به کانکتور RGB نیاز دارد 
  • نصب به دانش فنی جزئی نیاز دارد 

بهترین نور نوار LED در فضای باز: چراغ های دائمی LED Govee RGBIC 

چراغ های فضای باز دائمی LED Govee RGBIC به همان اندازه جشن و ظریف هستند، اما برجسته ترین کیفیت آنها دوام آنها است. این چراغ‌های نواری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مقابل عناصر خارجی خشن مانند رطوبت و گرد و غبار مقاومت کنند و در عین حال برای اکثر خریداران قیمت مناسبی ندارند. 

هنگامی که چراغ نواری را در خانه خود نصب کردید، دیگر نیازی به پایین آوردن آن مانند چراغ های کریسمس نیست—چراغ را می توان تنها با یک کلیک بر روی برنامه Govee روشن یا خاموش کرد. شما می توانید با انتخاب رنگ ها فضایی در اطراف خانه خود ایجاد نمایید یا با تنظیمات سفید گرم یا سرد، خانه خود را در تمام طول سال روشن کنید. 

چراغ های دائمی LED Govee RGBIC 

بهترین نور نوار LED فضای باز 

درخشان، سرگرم کننده، و دعوت کننده تنها چند عبارت انتخابی برای توصیف چراغ های دائمی LED Govee RGBIC هستند. این وسایل فوق العاده بادوام با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شوند و افزودنی عالی برای هر خانه ای هستند، خواه برای روشنایی در تمام طول سال و یا دکوراسیون جشن استفاده شوند. 

مزایا 

  • مناسب برای استفاده در تمام طول سال 
  • تنوع رنگی فوق العاده 
  • در انواع 32 فوت، 66 فوت یا 98 فوت موجود است 

معایب 

  • قابل گسترش نیست، هر نوار نور نیاز به یک خروجی جداگانه دارد 

بهترین نور نوار LED برای پشت تلویزیون: Philips Hue Lightstrip Plus 

با تولید نور در 1600 لومن، به راحتی می توانید ایستگاه کاری یا منطقه بازی خود را با Philips Hue Lightstrip Plus روشن کنید. شما شش فوت نور برای کار خواهید داشت که تا 32 فوت قابل ارتقا است. علاوه بر این، می توانید نوارهای سبک را متناسب با نیاز خود ببرید. 

اگرچه چسب می تواند قوی تر باشد، Philips Hue Lightstrip Plus به راحتی نصب می شود. می توانید نوار را دور دیوارها بپیچید، آن را به پشت تلویزیون خود وصل نمایید و غیره. با استفاده از گوشی هوشمند یا دستیار صوتی خود می توانید چراغ ها را کنترل کنید. رنگ های مختلفی با رنگ های مختلف نور یا RGB برای انتخاب وجود دارد. 

Philips Hue Lightstrip Plus 

بهترین برای پشت تلویزیون 

70 دلار 

100 دلار 

30 دلار صرفه جویی کنید 

هیچ خط تولید نور پردازی از نظر کیفیت بهتر از Philips Hue شناخته شده نیست و این شهرت برای Philips Hue Lightstrip Plus صدق می کند. طراحی ظریف این چراغ نوار LED، دوام فوق العاده و کنترل آسان برنامه، آن را به گزینه ای ایده آل برای نصب پشت تلویزیون تبدیل کرده است – پس از تنظیم، مطمئنا دوام خواهد داشت. 

مزایا 

  • شهرت شناخته شده ای برای کیفیت دارد 
  • نصب و گسترش آسان 
  • پشتیبانی یکپارچه از برنامه 

معایب 

  • گران 
  • به هاب نیاز دارد 

سوالات متداول 

آیا چراغ های LED نواری برق زیادی مصرف می کنند؟ 

چراغ ‌های نواری LED مقدار کمی انرژی مصرف می ‌کنند، به خصوص در مقایسه با لامپ‌ های رشته‌ای. LED ها در تبدیل انرژی به نور به جای گرما بسیار کارآمد هستند. برآوردها نشان می دهد که نور نوار LED به طور متوسط ​​بین 10 تا 20 وات در ساعت مصرف می کند. 

چگونه چراغ های نوار LED را وصل کنم؟ 

اکثر چراغ ‌های نواری LED دارای کانکتورهایی با کاربری آسان هستند. یک کانکتور دارای یک سوکت است، در حالی که دیگری دارای یک شاخک می باشد. قبل از اتصال دو نوار، باید سوکت را به دیوار وصل کرده در حالی که کمترین میزان شلی را به جا می ‌گذارید. با اتصال شاخک به سوکت زمانی که از قبل نصب شده، مطمئن خواهید شد که نور نوار LED شما کاملاً قرار گرفته است. 

آیا درست است که چراغ های نوار LED را در تمام شب روشن بگذارید؟ 

اشکالی ندارد که چراغ های نوار LED معتبر را تمام شب روشن بگذارید. نوارهای نور LED معمولاً انرژی کمی می گیرند و گرمای کمی تولید می کنند، زیرا به گونه ای تولید می شوند که دائما بدون گرم شدن بیش از حد کار کنند. برخی از نوارهای نور LED با ساخت ضعیف ممکن است در صورت کارکرد طولانی مدت داغ شوند، در این صورت خاموش کردن آنها در طول شب (یا تعویض آنها) ایده آل می باشد. 

آیا چراغ های نوار LED داغ می شوند؟ 

چراغ ‌های نواری ال‌ای‌دی به‌طور قابل ‌توجهی گرم ‌تر از دمای اتاق محیط نمی ‌شوند، زمانی که اجازه می‌ دهند برای مدت طولانی کار کنند. چراغ های LED در تبدیل انرژی به نور بسیار کارآمدتر از چراغ های رشته ای هستند. در نتیجه، گرم شدن چراغ های نوار LED بیش از ۱۲۲ درجه فارنهایت غیر معمول است. 

آیا می توانم چراغ های نوار LED را روی چوب قرار دهم؟ 

می توانید چراغ های نوار LED را روی چوب قرار دهید، اما قسمت چسبنده نوارهای نور LED به خوبی به چوب نمی چسبد. برای اطمینان از اینکه نوار نور پایین نمی افتد، باید از چسب قوی تر یا پایه های نوار سبک استفاده نمایید. LED ها معمولاً آنقدر داغ نمی شوند که خطر آتش سوزی جدی ایجاد کنند، و اگر نگران هستید، می توانید از یک تایمر استفاده کرده تا LED ها را مجبور کنید گهگاه خاموش و خنک شوند. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس