بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption

254
0
بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption

بین تمام مراحل عجیب و غریب و درخشان Red Dead Redemption مراحل فرعی Stranger Missions محبوب طرفداران مانده‌اند. محبوبیتی که به واسطه‌ی طراحی بی‌نظیر آن‌ها ابدی شده است. با اول نیوز همراه شوید تا به بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption بپردازیم.

همه قبول دارند که رد دد ردمپشن امروزه به عنوان اثری انقلابی و پیشگام در محافل گیمینگ شناخته می‌شود. آن جزئیات شگفت‌انگیز در نقشه‌ی بزرگ و جهان‌باز بازی در کنار داستان درگیر کننده و گرافیک باورنکردنی، بازی راکستار را فراموش نکردنی ساخته است. عنوانی که غرب وحشی را در سال‌های گرگ‌و‌میش خود به تصویر می‌کشد.

همچنین مقاله چرا Red Dead Redemption 3 باید ساخته شود را هم بخوانید.

در کنار داستان اصلی بی همتا، رد دد ردمپشن مراحل فرعی تحت عنوان Stranger Missions را در بر داشت. مراحلی با داستان متنوع، گیم پلی جذاب و لحظاتی فراموش نشدنی.

 

بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption

ساختار مراحل فرعی رد دد ردمپشن

مراحل فرعی رد دد ردمپشن کاملاً اختیاری هستند و طوری تعبیه شده‌اند که بازی‌بازان به صورت طبیعی با آن‌ها مواجه شوند. این مراحل معمولاً چندبخشی هستند. و بخش‌های بعدی آن‌ها به مرور و با پیشروی در داستان آزاد می‌شوند. همچنین معمولاً داستان عجیب و غریب و غیرمتعارفی دارند. و این خصیصه‌هاست که آن‌ها را ماندگار کرده است.

برای این‌که متوجه شوید این مراحل فرعی تا چه محبوب بوده‌اند، همین بس که بدانید Stranger Missions در Red Dead Redemption 2 نیز حاضرند. داستان برخی به مراحل فرعی قسمت نخست مرتبط است و برخی نیز کاملاً جدید هستند. در ادامه بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption را معرفی خواهیم کرد.

 

رد دد

California

برخی از نخستین مراحل فرعی Red Dead Redemption که با آن مواجه می‌شوید California می‌باشد. این مرحله‌ی طولانی و چند بخشی داستان غم‌انگیز و ناراحت کننده‌ی مردی از شرق اروپا را تعریف می‌کند. سم اودسا که ظاهراً ریشه‌اش به سرزمین‌های اطراف دریای سیاه بازمی‌گردد.

وقتی به صورت تصادفی با جان مارستون برخورد می‌کند، سم اودسا از رویای خودش تعریف می‌کند. او برای رفاه حال خانواده‌اش قصد عزیمت به کالیفرنیا را دارد. مشابه اکثر مهاجران به ایالات متحده او نیز فریب رویای دروغین آمریکایی را خورده است. جان به او هشدار می‌دهد ولی مثبت اندیشی بیش از حد سم مانع عقلانیتش می‌شود.

جان طی هفته‌ها و روزهای آتی 3 بار دیگر با سم برخورد می‌کند و متوجه هذیان گویی وی بر اثر گرمای شدید بیابان می‌شود. تا این‌که بالأخره جسد آفتاب سوخته‌ی او را در یکی از روزها می‌بیند و برای سرنوشت شومش ابراز تأسف می‌کند. جان در ادامه نامه‌ی سم را به زن و بچه‌اش می‌رساند و پیام‌آور خبری ناراحت کننده می‌شود.

 

بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption

I Know You

یکی از عجیب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین Stranger Missionsها همین I Know You می‌باشد. این مرحله‌ی عجیب به واسطه‌ی داستان ماورائی که دارد ذهن بازی‌بازان را مشغول می‌کند.

این مرحله‌ی عجیب در همان اوایل بازی در دسترس قرار می‌گیرد. و زمانی عجیب بودن آن مشخص می‌شود که با پایان ناخوشایند Red Dead Redemption طرف می‌شوید. شخصیت اصلی این ماموریت فرعی Strange Man نام دارد. مردی سیبیلو و خوش تیپ که ظاهر فریبنده‌ای دارد. او 2 مأموریت به جان می‌دهد که پیام اخلاقی در بر دارند.

پس از انجام ماموریت‌ها بسته به انتخابی که کرده‌اید Strange Man جان را قضاوت می‌کند. و در ادامه باز او را در Beecher’s Hope یعنی جایی که در آینده خانه‌ی جان می‌شود، ملاقات می‌کنید. او شروع می‌کند از زندگی شخصی جان مارستون صحبت کردن و حتی آینده‌ی وی را نیز پیش‌گویی می‌کند. جان مارستون از روی عصبانیت به سمت Strange Man شلیک می‌کند ولی گلوله هیچ اثری بر وی نمی‌گذارد! برخی فکر می‌کنند این شخصیت نمادی از شیطان یا شخصیتی ماورائی بوده است. و جالب اینجاست که Strange Man را در Red Dead Redemption 2 نیز می‌بینیم.

 

رد دد ردمپشن

Flowers For a Lady

مرحله‌ی فرعی Flowers For a Lady یکی از عجیب‌ترین مراحل بازی است. مرحله‌ای با داستانی گمراه کننده و سرد. که با سایر اجزای بازی کاملاََ هم‌خوانی دارد.

زیبایی این مرحله آن‌جایی است که آغاز می‌شود. همان ابتدا جایی که جان مارستون با پیرمردی به نام Billy West مواجه می‌شود. بیلی می‌خواهد برای همسرش Annabel دسته گلی جمع و جور کند ولی به دلیل کهولت سن از انجام آن عاجز است. در نتیجه جان را مأمور می‌کند که گل‌های مختلف را از سرتاسر نقشه جمع کند و دسته گلی زیبا را شکل دهد. جان هم ناخودآگاه این ماموریت را قبول می‌کند. چرا که به یاد همسرش Abigail می‌افتد و احساساتی می‌شود.

بیلی پس از این‌که جان دسته گل را برایش می‌آورد بسیار خوشحال می‌شود و او را برای صرف چای در کابین دعوت می‌کند. بیلی می‌رود که به اصطلاح چایی که خانمش درست کرده را برای جان بیاورد و اینجاست که حقیقت تلخ توی صورت مخاطب می‌خورد. ما متوجه می‌شویم که همسر بیلی سال‌هاست مرده و جسد فاسد شده‌اش روی صندلی راحتی داخل کابین قرار دارد. جان وحشت‌زده عذر تقصیر می‌طلبد و از کابین خارج می‌شود. جان در شوک فرو می‌رود و ما به عنوان مخاطب برای وضعیت روانی پیرمرد عاشق پیشه افسوس می‌خوریم. پیرمردی که از شدت عشق نمی‌تواند مرگ همسر عزیزش را قبول کند و سال‌هاست با جسد بی جانش زندگی می‌کند. و حتی برای او دسته گل می‌آورد.

بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption

همین جزئیات و خرده داستان‌های Red Dead Redemption است که این بازی را در قلب بازی‌بازان جاودانه کرده. بازی بی همتای رد دد ردمپشن برای PS3 و Xbox 360 در دسترس است. همچنین از طریق فروشگاه ایکس باکس و پشتیبانی از نسل قبل روی کنسول‌های جدید ایکس باکس قابل تجربه می‌باشد.

نظر شما در خصوص بازی ارزشمند Red Dead Redemption چیست؟ بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption از نظر شما کدامند؟ جای کدام مرحله در این فهرست خالی بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس