چرا Red Dead Redemption 3 باید ساخته شود

109
0
چرا Red Dead Redemption 3 باید ساخته شود

پتانسیل و اسرار زیادی در خصوص Red Dead Redemption وجود دارد. راکستار نمی‌تواند این موضوع را نادیده بگیرد. عرضه‌ی نسخه‌ی سوم رد دد ردمپشن حتمی است. ما در این مقاله خواهیم گفت که چرا Red Dead Redemption 3 باید ساخته شود. با اول نیوز همراه باشید.

درست است که راکستار را بیش‌تر به خاطر جی تی ای می‌شناسند، اما این مهم از ارزش‌های Red Dead Redemption کم نمی‌کند. راکستار برای ساخت Red Dead Redemption 2 از همه‌ی استودیوهای خود کمک گرفت. آن‌ها نزدیک به یک دهه و با بیش از ۲۰۰۰ نفر به توسعه‌ی بازی پرداختند. طبق برآوردها راکستار نزدیک به نیم میلیارد دلار برای ساخت و تبلیغات رد دد ردمپشن 2 هزینه کرده است. اتفاقی که این بازی را در فهرست ارزشمندترین بازی‌های تاریخ قرار می‌دهد.

مقاله های زیر هم بخوانید:

بهترین مراحل فرعی Red Dead Redemption

6 بازی های کم‌تر شناخته شده‌ی راکستار

علیرغم منابع و هزینه‌ای که راکستار برای رد دد متقبل شده است، اما گاهاً این‌طور تصور می‌شود که سازندگان آن‌طور که شایسته است به این مجموعه توجه نمی‌کنند. به عنوان مثال بخش آنلاین رد دد موجب بی مهری سازندگان قرار گرفته است. اما این موضوع اهمیتی ندارد. راکستار باید Red Dead Redemption 3 را بسازد. این مجموعه نه مشابهی دارد و نه شرکتی توان ارائه‌ی این کیفیت را دارد. راکستار باید مجموعه‌ی غرب وحشی خود را بسط دهد.

 

کابوی زن سیدی ادلر رد دد ردمپشن 2

Red Dead Redemption سوالات بی پاسخ زیادی بر جای گذاشته است

داستان Red Dead Redemption به ماجرای جان مارستون افسانه‌ای می‌پردازد. یک کابوی بخت برگشته که باید به شکار دوستان قدیمی خود بپردازد. وگرنه خانواده‌ی خود را از دست می‌دهد. دنباله‌ی بازی یعنی Red Dead Redemption 2 به عقب برمی‌گردد و داستان اوج و سقوط دار و دسته‌ی «ون در لینده» را تعریف می‌کند. بازی پایان‌بندی خوبی داشت. اما سوالات بی پاسخ زیادی باقی مانده‌اند که Red Dead Redemption 3 می‌تواند به آن‌ها پاسخ دهد.

بازی جدید می‌تواند به سرنوشت Sadie Adler بپردازد. این شخصیت در پایان بازی قبلی با جان و خانواده‌اش خداحافظی کرد و از آن‌ها جدا شد. شخصیت چارلز نیز تقریباً وضعیت مشابهی داشت. هر دوی این شخصیت‌ها از اهمیت بالایی نزد طرفداران برخوردارند.

یکی دیگر از شخصیت‌های عجیب و غریب جهان رد دد ردمپشن Strange Man است. این شخصیت دانش عجیبی دارد. گویی که وقایع آینده را پیش‌بینی می‌کند و قدرت ماورائی دارد. گلوله روی او اثر ندارد و شخصیت بسیار مرموزی است. بازی جدید می‌تواند بیش‌تر به این شخصیت بپردازد.

 

رد دد آنلاین

مجموعه‌ی Red Dead Redemption منحصر به فرد است

مجموعه‌ی شاهکار Red Dead Redemption بی نظیر و منحصر به فرد است. بازی دیگری نیست که توان رقابت با این شاهکار را داشته باشد. غرب وحشی علیرغم پتانسیل‌های فراوان در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی مهجور باقی مانده است.

توجه به جزئیات و واقع‌گرایی در رد دد ردمپشن فوق‌العاده است. این موضوع در نسخه‌ی دوم به اوج رسید و به فوتورئالیسم نزدیک شد. کدام بازی را می‌توانید پیدا کنید که غرب وحشی را به این زیبایی ترسیم کرده باشد؟ مشابهی وجود ندارد.

اگر Red Dead Redemption 3 عرضه نشود، هنرصنعت از فضاسازی غرب وحشی محروم نمی‌شود. انگشت شمارند آثاری که به این فضاسازی می‌پردازند. آن‌هایی که می‌پردازند هم قادر به ارائه‌ی کیفیت رد دد ردمپشن نیستند. بازی‌های جهان‌باز زیادی وجود دارند و سالیانه بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. ولی هیچ کدام Red Dead Redemption نیستند. حتی نمی‌توانند نزدیک به این کیفیت بشوند.

 

چرا Red Dead Redemption 3 باید ساخته شود رد دد ردمپشن شکار

Red Dead Redemption مجموعه‌ای طلایه‌دار است

رد دد ردمپشن یک مجموعه‌ی معمولی نیست. هر شماره که عرضه شده، هنرصنعت را چند پله به جلو رانده است. Red Dead Redemption یک مجموعه‌ی طلایه‌دار است. زیرسبک جهان‌باز تحمل فقدان این مجموعه را ندارد. بازی‌بازان علاقه‌ای به تجربه‌ی بازی‌های تکراری و عاری از خلاقیت ندارند. آن‌ها به یک مجموعه‌ی پیشتاز نیاز دارند.

نوابغ راکستار با Red Dead Redemption 3 می‌توانند هنرصنعت را زیر و رو کنند. کاری که CD PROJEKT RED با سایبرپانک 2077 نتوانست انجام دهد را راکستار عملی خواهد کرد. استودیوی لهستانی قصد داشت با خدایان هنرصنعت پنجه در پنجه نهد، ولی در عمل دیدیم که چه بلایی سر بلندپروازی و جاه‌طلبی آن‌ها در Cyberpunk 2077 آمد.

طبق شایعات راکستار مشغول ساخت Red Dead Redemption remake است. این نشانه‌ی خوبیست. یعنی سازندگان کماکان علاقه‌مند به هزینه و سرمایه‌گذاری روی این مجموعه‌ی طلایه‌دار هستند. از طرفی سرنوشتی که Bully و Midnight Club دچار آن شدند طرفداران را نگران کرده است. اما با توجه به پتانسیل بالای جهان رد دد ردمپشن، باید شاهد Red Dead Redemption 3 باشیم.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای PC, PS4, Stadia و Xbox One در دسترس است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ به نظر شما چرا Red Dead Redemption 3 باید ساخته شود؟ موافق ساخت آن هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس