تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا مشخص شد

بعد از تاخیر و برگزار نشدن E3، امسال قرار است به صورت دیجیتالی بازگردد. در ادامه به تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا می‌پردازیم.

43
0

ما در زمان های عجیبی زندگی می‌کنیم. این همه گیر ممکن است در برخی از نقاط جهان در حال نابودی باشد، اما در برخی دیگر هنوز شدید است، و مانع وقایع در هر شکل و اندازه می‌شود. بزرگ‌ترین واقعه در تقویم بازی‌های ویدیویی نمایشگاه E3 بوده است که به طور سنتی در ماه ژوئن در مرکز همایش‌های لس آنجلس برگزار می‌شد. بعد از یک سال تاخیر و برگزار نشدن این همایش امسال قرار شده است که به صورت دیجیتالی برگزار شود. در ادامه به تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا و شایعات مراسم می‌پردازیم.

تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا

2 تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا مشخص شد

E3 امسال کاملا دیجیتالی خواهد بود و توسعه دهندگان و ناشران مختلف (از جمله Ubisoft ،Nintendo و Capcom) بازی‌ها را مستقیماً در رویدادهای آنلاین به طرفداران نشان می‌دهند. همه گیری سال گذشته باعث شد تا E3 را از دست بدهیم، به همین دلیل خوشحالم که می‌بینم مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال بازگشته است.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی در Xbox Wire اعلام کرد که نمایشگاه بزرگ E3 خود را یکشنبه، ۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰ صبح PT برگزار خواهد کرد. (۲۳ خردادماه ساعت ۲۱:۳۰) این رویداد از طریق Twitch.com/Xbox و YouTube.com/Xbox پخش خواهد شد. در نظر داشته باشید به دلیل خریده شدن Bethesda توسط مایکروسافت، کنفرانس اکس باکس و Bethesda یکی خواهد بود و ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

انتظارات، احتمالات و شایعات

1 تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا مشخص شد

ما یک مقاله بزرگ‌تر در مورد شایعات E3 2021 اکس باکس داریم، اما قبلاً در مورد برخی از شایعه‌های مایکروسافت صحبت کردیم. ما شنیده‌ایم که مایکروسافت در حال کار با IO Interactive بر روی یک RPG فانتزی به سبک قرون وسطایی است و همچنین شنیده‌ایم که این شرکت در حال کار با یک استودیوی بر روی یک بازی AAA اکشن جهان باز است که Project Typhoon نامیده می‌شود. انتظار داریم که مایکروسافت به صورت کامل از بازی Starfield رونمایی کند و بازی در انصار اکس باکس باشد. همچنین احتمالا چند معرفی برای سرویس مایکروسافت Xbox Game Pass خواهیم داشت.

ما می‌دانیم که مایکروسافت و استودیو‌های اکس باکس چندین بازی در دست دارند. ولی به احتمال بالا امسال اخباری از بازی‌های Perfect Dark ،Fable و Avowed نخواهد بود. حضور بازی Halo قطعی است و احتمالا شاهد معرفی نسخه‌ی بعدی Forza Horizon خواهیم بود.

سال پیش مایکروسافت به دلیل کمبود نمایش از گیم پلی بازی‌هایش مورد انتقاد قرار گرفت و گیم پلی بازی Halo زیاد مورد استقبال قرار نگرفت. پس به احتمال بالا شاهد گیم پلی‌های بیش‌تری خواهیم بود.

حال که تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس