بهترین مسدودکننده های تبلیغات

50
0
بهترین مسدودکننده های تبلیغات

وبسایت های اینترنتی اطلاعات مفید زیادی دارند. اما متأسفانه، بسیاری مملو از تبلیغات آنلاین هستند، که به اشکال مختلف از جمله بنرهای وب، تصاویر، صدا و تصویر جاسازی شده، پنجره های پاپ آپ و موارد دیگر ارائه می‌شود. برای بسیاری، این تبلیغات تجربه کاربر را از بین می‌برد. نگران نباشید، زیرا بسیاری از ابزارهای مسدودکننده تبلیغات در دسترس هستند. بهترین مسدودکننده های تبلیغات را در ادامه معرفی کرده ایم.

دلایل و مزایای استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی

دلیل شماره 1 که اکثر افراد برای استفاده از مسدود کننده تبلیغات ذکر می‌کنند، حذف اختلالات صفحه وب است. بسته به سایت و کیفیت تبلیغات، تبلیغات می‌تواند باعث حذف تصادفی متن، به هم ریختگی صفحه و مشکلات بارگذاری شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از مسدودکننده تبلیغات، محافظت از حریم خصوصی شماست. بر اساس طراحی، اکثر تبلیغ کنندگان اکنون از ابزارهای ردیابی پس‌زمینه مانند کوکی ها برای ایجاد تبلیغات بر اساس سابقه آنلاین شما استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که، برای مثال، ممکن است از Amazon.com دیدن کنید تا به دنبال یک تلویزیون جدید بگردید و کمی بعد شروع به دیدن تبلیغات تلویزیون های هوشمند در اینستاگرام و سایر سایت های شبکه اجتماعی که بازدید می‌کنید، شوید.

مسدودکننده های تبلیغات همچنین می‌توانند به حذف بدافزارها که مجرمان برای انتشار بدافزار استفاده می‌کنند، کمک کنند. همچنین محتوای قابل دانلود در دستگاه های شما را کاهش می‌دهد.

از دیگر مزایا، تبلیغات آنلاین، به ویژه سایت های تجارت الکترونیک، می‌توانند شما را به یاد بیاورند و صفحات خود را بر اساس آن تنظیم کنند. آیا متوجه شده اید که چگونه به نظر می‌رسد فروشگاه خرید مورد علاقه شما همیشه آنچه را که به دنبالش هستید در صفحه اصلی دارد یا شلوار مورد علاقه شما را در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد؟ باز هم می‌توانید از تبلیغات آنلاین تشکر کنید.

این تبلیغات همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات را بهتر مقایسه کنید، بنابراین همیشه بهترین قیمت را می‌پردازید – اگر این به معنای بازدید از سایت دیگری باشد. تبلیغات آنلاین همچنین می‌تواند آخرین روندها، عناوین اخبار و موارد دیگر را ردیابی کند، بنابراین شما خریدار یا شهروند باهوش تری هستید.

احتمالاً برای خواندن مزایای تبلیغات آنلاین اینجا نیستید. با در نظر گرفتن این موضوع، در این مقاله بهترین مسدود کننده های تبلیغات در بازار امروزی وجود دارد.

سایت uBlock Origin

به طور کلی، تقریباً همه چیز را مسدود می‌کند

دلایل خرید:

منبع باز

استفاده سریع

دلایل اجتناب:

روی مرورگرهای مدرن سافاری کار نمی‌کند – شامل کانال های امنیتی نمی‌شود

اولین محصول در لیست، uBlock Origin، در مسدود کردن بدافزارها، تبلیغات وب، ردیاب ها و موارد مشابه کار فوق العاده ای انجام می‌دهد. uBlock Origin وعده می‌دهد که در هنگام مسدود کردن برنامه های آنلاین، “روی CPU و حافظه سبک” باشد. علاوه بر این، این نرم افزار شامل لیست فیلترهای مختلفی است که قبلاً برای تبلیغات و بدافزارهای شناخته شده شناسایی شده بودند. شما همچنین می‌توانید فیلترهای سفارشی را با سهولت نسبی اضافه کنید. با این حال، همانطور که شما انجام می‌دهید، مصرف حافظه افزایش می‌یابد، که می‌تواند بر سیستم های قدیمی تأثیر منفی بگذارد. صرف نظر از این، همچنان نسبت به سایر گزینه ها حافظه بسیار کمتری مصرف می‌کند.

کاربران پیشرفته تر می‌خواهند ابزار فیلتر پویا uBlock Origin را فعال کنند. با این کار می‌توانید اسکریپت ها و دامنه هایی را که یک صفحه وب می‌تواند بارگذاری کند، تنظیم کنید. شما نباید uBlock Origin را با uBlock اشتباه بگیرید. اگرچه همان توسعه دهنده هر دو را ایجاد کرده است، اما uBlock اکنون متعلق به Adblocker Plus است. آنها دو گزینه کاملا متفاوت هستند.

سایت Privacy Badger

بهترین به عنوان ردیاب

مرورگرها: کروم، اج، فایرفاکس، اپرا

دلایل خرید:

از الگوریتم استفاده می‌کند، نه از لیست سیاه

از یک سازمان غیرانتفاعی می‌آید

ابزارهای سفارشی سازی خوب

دلایل اجتناب:

می‌تواند سرعت وبسایت ها را کاهش دهد

Privacy Badger، که از بنیاد غیرانتفاعی Electronic Frontier Foundation می‌آید، ردیاب ها را مسدود می‌کند، نه فقط تبلیغات. این کار را با استفاده از الگوریتم های منحصر به فرد و بدون لیست سیاه دامنه مانند سایر ابزارها انجام می‌دهد. با اتخاذ این رویکرد، Privacy Badger تلاش می‌کند تا خوب و بد را بدون ایجاد اختلال در جریان وبسایت جدا کند.

با این راه حل، فضایی برای ایجاد تغییرات وجود دارد. برای مثال، به هر دلیلی، شاید Privacy Badger کوکی های وبسایت مورد علاقه‌تان را که برای شخصی سازی تجربه کاربری شما ضروری هستند، مسدود می‌کند. شما می‌توانید این را تنها در چند مرحله تغییر دهید.

به طور کلی، اگر حفظ حریم خصوصی مهمترین دلیل شما برای در نظر گرفتن یک مسدود کننده است، این گزینه ممکن است برای شما مناسب باشد.

سایت Adblocker Plus

بهترین در حذف تبلیغات

مرورگرها: فایرفاکس، کروم، اپرا، یاندکس، سافاری، اج

دلایل خرید:

منبع باز

استفاده آسان

برند برتر

فهرست سفید خوب است

بدافزارها، پنجره های بازشو و پاپ آندرها را مسدود می‌کند

تبلیغات در سایت های شبکه های اجتماعی را مسدود می‌کند

دلایل اجتناب:

برخی از “تبلیغات قابل قبول” خوششان نمی‌آید – گاهی اوقات یافتن “اضافی” دشوار است

اگر به دنبال مسدود کننده تبلیغاتی هستید که سابقه زیادی داشته باشد، نمی‌توانید بهتر از Adblock Plus پیدا کنید. سهولت استفاده و قیمت (رایگان) آن را برای چندین سال برنده قرار داده است. پس از نصب، Adblock Plus بلافاصله دست به کار می‌شود و شروع به مسدود کردن چیزهایی می‌کند که احتمالاً نمی‌خواهید ببینید. در این فرآیند، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد که بر ظاهر و احساس یک وبسایت تأثیر منفی نمی‌گذارد.

علیرغم شجره نامه آن، یکی از انتقاداتی که بیشتر در مورد Adblock Plus خواهید شنید، سیاست “تبلیغات قابل قبول” است. اینها به عنوان مواردی توصیف می‌شوند که آزاردهنده نیستند. آنها محترمانه هستند، در محتوا دخالت نمی‌کنند و به وضوح با کلمه “تبلیغات” یا معادل آن برچسب زده شده اند. البته، این کلمات بسیار ذهنی هستند، که احتمالاً یکی از دلایل تصمیم گیری در مورد آنچه باعث می‌شود یک کمیته اکنون یک تبلیغ قابل قبول داشته باشد، همین است. صرف نظر از این، اکنون می‌توانید این تبلیغات را در چند مرحله به صورت دستی حذف کنید.

یک نکته کوچک در مورد Adblock Plus، راه گیج کننده آن برای ارائه ویژگی های اضافی است که می‌تواند سودمند نیز باشد. این سردرگمی در درجه اول به دلیل طراحی آن است. توصیه من این است: برای مشاهده دستورالعمل های Adblock Plus وقت بگذارید. ممکن است از آنچه کشف می‌کنید شگفت زده شوید.

سایت Ghoster

بهترین در توضیح آنچه باید انجام شود

مرورگرها: فایرفاکس، کروم، اپرا، یاندکس، اج

دلایل خرید:

نسخه رایگان و پولی

رابط کاربری عالی

اطلاعات مفید در مورد چرایی مسدود شدن اطلاعات خاص

Ghostery دارای طراحی فوق العاده و گزینه های سفارشی سازی زیادی است. بهترین مورد، سطح بالایی از موارد مسدود شده و نحوه ردیابی شما به صورت آنلاین است که ارائه می‌دهد. با نسخه رایگان Ghostery، یک ردیاب و مسدود کردن تبلیغات و تنظیمات ترجیحی مسدود کردن سفارشی دریافت می‌کنید. با کمتر از 3.99 دلار در ماه، می‌توانید Ghostery Plus را دریافت کنید که تم های افزونه، آمار تاریخی و موارد دیگر را تبلیغ می‌کند.

بزرگترین اشکال Ghostery این است که هیچ راهی برای اضافه کردن فیلترهای قابل تنظیم وجود ندارد. به عبارت دیگر، آنچه را که می‌خواهید به دست می آورید.

سایت AdLock

بهترین تازه کار

دلایل خرید:

افزونه وب رایگان

استفاده آسان

گزینه های سفارشی سازی زیاد

دلایل اجتناب:

پشتیبانی ضعیف

راه حل پرهزینه

یکی از جدیدترین راه حل های موجود در این لیست، AdLock، تاثیر فوق العاده ای در حذف بدافزارها، سایت های فیشینگ و موارد دیگر از طریق مرورگرهای مختلف انجام می‌دهد. برای بهره مندی کامل از AdLock، بهتر است یک اشتراک سالانه خریداری کنید. با این حال، افزونه کروم آن رایگان است.

AdLock در محافظت از حریم خصوصی آنلاین شما بسیار خوب است و یک راه حل سبک است که برای بسیاری کافی است. اگرچه AdLock نسبتا جدید است، اما در حال حاضر یکی از بهترین مسدود کننده های تبلیغات است و ارزش توجه شما را دارد.

از جنبه منفی، پشتیبانی AdLock می‌تواند بهتر باشد، امیدواریم به مرور زمان این کار نیز انجام شود.

سایت Poper Blocker

بهترین در حذف پنجره های بازشو

مرورگرها: کروم، اج

دلایل خرید:

مسدود کننده پاپ آپ عالی

دلایل اجتناب:

بیشتر از یک ابزار کمکی

من Poper Blocker را در این لیست گنجانده ام، اگرچه این یک ابزار ثانویه است. با Poper Blocker، هر پاپ آپ دیگری که مسدود کننده تبلیغات ممکن است از دست داده باشد، برای همیشه از بین خواهد رفت. این راه حل فقط برای مرورگرهای مبتنی بر Chromium در دسترس است. هنگامی که یک پنجره بازشو حذف می‌شود، یک اعلان دریافت می‌کنید که وقتی چیزی که می‌خواهید ببینید پرچم گذاری شود، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

به دلیل استفاده محدود از آن، باید مسدودکننده تبلیغاتی را پیدا کنید که به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و Poper Blocker را اضافه کنید. از این کار خوشحال خواهید شد. اگرچه Poper Blocker رایگان است، اما برای دسترسی به هر ویژگی باید برای عضویت هزینه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس