بهترین و جدیدترین لوازم جانبی PS5

65
0
لوازم جانبی PS5

اکنون شما موفق شده اید کنسول نسل بعدی پلی استیشن 5 را در اختیار داشته باشید، چگونه می توانید جلسات بازی خود را حتی بهتر کنید؟ از چراغ‌ها برای جذاب‌تر کردن کنسول جدیدتان گرفته تا چوب‌های شست جدید برای بالا بردن نسبت KD که دوستانتان به آن حسادت می‌کنند. لوازم جانبی PS5 زیادی برای بهبود تجربه نسل بعدی وجود دارد.

لوازم جانبی PS5

در حالی که PS5 با همه چیزهایی که برای شروع مستقیم نیاز دارید ارائه می شود، همیشه خوب است که سرگرمی مورد علاقه خود را کمی جلوتر ببرید. در اینجا بهترین لوازم جانبی PS5 موجود است.

کیف حمل PS5 HAPROUND

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

کیف حمل PS5 HAPROUND یکی از بهترین لوازم جانبی PS5 است اگر مرتب به مسافرت می روید یا PS5 خود را با خود به خانه دوست خود می برید. پوسته سخت از اقلام داخل در برابر ضربه های خارجی محافظت می کند، در حالی که قسمت داخلی از EVA و نایلون ساخته شده است تا از آسیب دیدن لوازم جانبی شما در قاب(کیس) جلوگیری کند.

کیف حمل HAPROUND PS5 که به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری کنسول PS5 طراحی شده است، همچنین فضایی برای هدست بازی، بازی ها، کابل ها و کنترلرهای شما دارد. این برای هر دو نسخه دیسک و دیجیتال PS5 مناسب است.

چه در حال رفتن به هواپیما یا یک سفر جاده ای باشید، کیف حمل PS5 HAPROUND به اندازه کافی محکم است تا تمام لوازم جانبی PS5 و کنسول شما را حمل کند تا آسیب نبینند. همچنین یک بند حمل و نقل دستی و همچنین دسته حمل برای سهولت در حمل و نقل وجود دارد.

ویژگی های کلیدی

.ضد ضربه و سقوط

.ذخیره سازی بازی و لوازم جانبی

.دسته نرم و بند شانه ای

مشخصات فنی

.نام تجاری: HAPROUND

.رنگ : سیاه

.جنس: نایلون

.وزن: 2.2 پوند

.ابعاد: 17.28×13.39×7.13اینچ

ویژگی های مثبت

.تناسب کامل بدون حرکت

.اتاق برای بازی و همچنین لوازم جانبی

.طراحی بادوام

.برای هر دو نسخه دیجیتال و دیسک مناسب است

ویژگی های منفی

.نسبتا گران است

پایه OIVO PS5

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

پایه OIVO PS5 که برای خنک نگه داشتن کنسول PS5 و شارژ کنترلرهای شما طراحی شده است، یکی از لوازم جانبی PS5 است که می‌خواهید ایستگاه بازی خود را بدون شلوغی نگه دارید. این پایه محکم دارای 12 بازی PS5، دو کنترلر و کنسول است.

پایه OIVO PS5 با استفاده از مکش هوا، گرما را از کنسول PS5 شما می کشد تا از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کند. و با وجود انجام یک کار خنک ‌کننده کارآمد، فن‌ها تقریباً بی‌صدا هستند، بنابراین جلسه بازی شما مختل نخواهد شد

با قیمت مقرون به صرفه، پایه OIVO PS5 قطعا یک سرمایه گذاری ارزشمند است. می‌توانید عناوین PS5 مورد علاقه‌تان را در حین شارژ کردن کنترل‌کننده‌های DualShock خود به‌خوبی ذخیره کنید تا برای ماجراجویی بعدی خود آماده شوید. بهتر از آن، می توانید وضعیت شارژ کنترلر خود را به راحتی با نگاه کردن به صفحه نمایش LED مشاهده کنید.

ویژگی های کلیدی

.نمایشگر LCD شارژ

.12 اسلات (slot) بازی

.سرعت فن متغیر

مشخصات فنی

.برند: OIVO

.قابلیت اتصال: USB-C

.رنگ : سفید

.وزن: 1.91 پوند

.ابعاد: 4.02×1.02×4.33  اینچ

ویژگی های مثبت

.نزدیک طرفداران بی صدا

.شارژ سریع کنترلر دوگانه

.متناسب با نسخه های دیجیتال و دیسک

ویژگی های منفی

. دو پورت USB را اشغال می کند

نگهدارنده هدفون NexiGo PS5

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

نگهدارنده هدفون NexiGo PS5 تقریباً همان کاری را که می گوید انجام می دهد. این یک قلاب بادوام است که می‌توان آن را روی لبه بالایی صفحه‌نمایش کنسول PS5 قرار داد و به شما این امکان را می‌دهد تا هدست بازی خود را به طور مرتب ذخیره کنید.

با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS، نگهدارنده هدفون NexiGo PS5 محکم است در حالی که چسب از کنسول شما در برابر هر گونه آسیب محافظت می کند. نصب آن بسیار آسان است و می توانید آن را تقریباً در هر جایی که قلاب جا می شود قرار دهید.

ویژگی های کلیدی

.حداکثر بار 4 پوند(lbs)

.موجود در دو رنگ

.قابل اتصال به پلی استیشن 5 یا سطوح دیگر

مشخصات فنی

.برند: NexiGo

.رنگ :سفید

.وزن: 0.64 اونس

.ابعاد: 1.62×1.3×3.54 اینچ

ویژگی های مثبت

.سازگار با طیف گسترده ای از هدفون

PS5 شما را خراش نمی دهد

.محکم

ویژگی های منفی

.برای چیزی که در اصل یک قطعه پلاستیکی است گران است

صفحه کلید بی سیم Klipdasse برای کنترلر PS5

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

در حالی که برای انجام بازی‌های PS5 یا انجام اقدامات روی کنسول نیازی به صفحه‌کلید ندارید، اگر نیاز به وارد کردن جزئیات، پر کردن فرم‌ها یا چت کردن با دوستان خود دارید، داشتن یک صفحه کلید الزامی است. اینجاست که صفحه کلید بی سیم Klipdasse برای کنترلر PS5 وارد می شود.

این صفحه کلید کنترلر PS5 مقرون به صرفه به طور یکپارچه به کنترلر DualShock PS5 متصل می شود. استفاده از کنترلر را تحت تأثیر قرار نمی دهد و همچنین دارای یک بلندگوی داخلی و جک 3.5 میلی متری صدا است تا بتوانید از طریق صدا با دوستان خود صحبت کنید و همچنین با آنها تایپ کنید.

استفاده از چیدمان آشنای صفحه کلید QWERTY آسان است و اگر می خواهید از صفحه کلید بی سیم Klipdasse برای کنترلر PS5 در رایانه یا دستگاه دیگری که با بلوتوث سازگار است استفاده کنید، می توانید!

ویژگی های کلیدی

.بلندگوی داخلی

.اتصال بلوتوث

.صفحه کلید کامل QWERTY

.میکروفون

مشخصات فنی

.برند: Klipdasse

.قابلیت اتصال: بلوتوث

.رنگ : سفید

.وزن: 5 اونس

.ابعاد: 7.29×3.23×2.17اینچ

ویژگی های مثبت

.تایپ سریع و آسان

.جک صوتی 3.5 میلی متری خوش دست

.وصل کنید و بازی کنید

ویژگی های منفی

.کاراکترهای خاص به سختی قابل مشاهده هستند

هاب USB 5 پورت Megadream برای PS5

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

با استفاده از پورت‌های USB و USB-C در جلوی کنسول PS5، هاب USB 5 پورت Megadream برای PS5، عملکرد USB PS5 را گسترش می‌دهد، به خصوص اگر بودجه‌تان کم است.

این هاب USB چهار پورت USB 2.0، یک درگاه شارژ سریع USB و یک پورت USB-C را به جلوی کنسول شما اضافه می کند. پس از نصب، یکپارچه کار می‌کند، احساس امنیت می‌کند و بسته به اینکه می‌خواهید کنسول خود را چگونه دیزاین کنید، در دو رنگ  سیاه و سفید موجود است.

چه بخواهید کنترلرهای DualShock خود را شارژ کنید، یک صفحه کلید یا ماوس یا هر چیز دیگری را وصل کنید، هاب USB 5 پورت Megadream برای PS5 انجام این کار را آسان می کند.

ویژگی های کلیدی

.پورت پرسرعت USB-C 3.1

USB-A با جریان خروجی 900 میلی آمپر

.انتقال سرعت بالا

مشخصات فنی

.برند: Megadream

.قابلیت اتصال: USB، USB-C

.رنگ : سیاه

.وزن: 1.76 اونس

.ابعاد: 6.5×2.2×1.3 اینچ

ویژگی های مثبت

.پلاگین و بازی ساده

.برای شارژ چندین کنترلر عالی است

.قابل استفاده برای شارژ هدست های بی سیم

منفی

ویژگی های منفی

. VR و HDD با این پورت ها کار نمی کنند

چراغ های LED JNRSS برای پلی استیشن 5

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

چراغ‌های LED JNRSS برای Playstation 5 که با دیسک PS5 و کنسول‌های نسخه دیجیتال سازگار است، با چراغ‌های RGB خیره‌کننده، یک حس واقعی بازی را به تنظیمات شما می‌افزاید. علاوه بر این، می‌توانید نورها را از طریق برنامه کاربردی آسان کنترل کنید، که به شما امکان می‌دهد توالی‌ها، حالت‌ها و رنگ‌های مختلف نور را تنظیم کنید.

به سادگی USB را به پشت کنسول یا سایر درگاه های USB وصل کنید و از رنگ های زیبا که از کنسول شما می درخشد شگفت زده شوید. در حالی که اگر صفحه‌نمایش شفاف PS5 دارید، چراغ‌ها برجسته‌تر هستند، اما با رنگ سفید پیش ‌فرض که با هر دو کنسول عرضه می‌شود، همچنان عالی به نظر می‌رسند.

ویژگی های کلیدی

.شامل برچسب چسب و کنترل از راه دور

.از طریق برنامه لامپ LED کنترل می شود

.میکروفون داخلی

مشخصات فنی

.نام تجاری: JNRSS

.قابلیت اتصال: USB

.رنگ: RGB

.وزن: 3.52 اونس

.ابعاد: 4.96×4.92×0.47 اینچ

ویژگی های مثبت

.بیش از 400 افکت برای انتخاب

.نصب آسان

.نورها با ضرب آهنگ موسیقی حرکت می کنن

ویژگی های منفی

. با پنل های شفاف بهتر کار می کند

KontrolFreek FPS Freek Galaxy Performance Kit

لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS5

چه به بازی‌های FPS علاقه‌مند باشید و چه نباشید، کیت عملکرد KontrolFreek FPS Freek Galaxy می‌تواند با ارائه کنترل اضافی در جایی که به آن نیاز دارید، به عملکرد بازی شما بیافزاید.

 

به همراه آن، مجموعه‌ای از چوب‌های شست (thumbsticks) با ارتفاع مخلوط دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد 6.5 یا 10 میلی‌متر ارتفاع اضافه کنید. همچنین یک لایه چسب چسبنده که به راحتی در جایی که تمایل دارید  کنترلر را نگه دارید دریافت خواهید کرد. هر دوی اینها به راحتی قابل جابجایی و جداسازی در هر زمان هستند، بدون اینکه بقایای چسبناک آزاردهنده ای باقی بمانند.

واز آنجایی که کیت عملکرد KontrolFreek FPS Freek Galaxy با کنترلرهای PS5، PS4، Xbox و Switch سازگار است، این فقط یک لوازم جانبی PS5 نیست که شما روی آن سرمایه گذاری می کنید، و ارزش آن نسبت به پولی که پرداخت می کنید بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های کلیدی

.دسته های انگشت شست

.انگشتان شست بلند شده مخلوط

.لایه بیرونی جذب کننده رطوبت

مشخصات فنی

.نام تجاری: KontrolFreek

.رنگ: بنفش

.وزن: 3.31 پوند(lbs)

. ابعاد: 5.47×5.47×1.42اینچ

ویژگی های مثبت

.به راحتی روی کنترلر اعمال می شود

.گرفتن راحت

.دسته های قابل تنظیم هدف گیری را آسان تر می کند

ویژگی های منفی

. عادت کردن به دستگیره ها ممکن است کمی طول بکشد

آیا PS5 به فن خنک کننده نیاز دارد؟

PS5 از فلز مایع و فن‌هایی که به خوبی قرار گرفته‌اند برای اطمینان از خنک‌ سازی کارآمد استفاده می‌کند. به لطف این، در بیشتر موارد نیازی به خنک‌کننده اضافی نخواهید داشت، اما خنک ‌سازی بیشتر به هیچ وجه ضرری ندارد و ممکن است هنگام بازی برای جلسات بسیار طولانی‌تر بازی مفید باشد.

چه تجهیزاتی برای PS5 نیاز دارم؟

PS5 با همه چیزهایی که برای انجام بازی های نسل بعدی نیاز دارید، مستقیماً از جعبه ارائه می شود. با این حال، اضافه کردن چند لوازم جانبی برای بهبود جلسات بازی، ظاهر بهتر کنسول یا شارژ نگه داشتن دستگاه‌هایتان برای مدت طولانی‌تر ضرری ندارد.

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! 

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس