بهترین پرینترهای ارزان برای سال 2022

88
0

پرینترهای ارزان، موضوعی است برای این مقاله از سایت اول نیوز که برای شما آماده کرده ایم و در ادامه با ما همراه باشید.

هنگامی که پرینترها برای اولین بار به جریان اصلی تبدیل شدند، بسیاری از آنها با قیمت های بسیار بالایی فروخته می شدند. بهترین پرینترها امروزی با کسری از هزینه به فروش می رسند و به شما این امکان را می دهند که عکس ها، اسناد و هر چیزی را که در بین آن ها قرار و نیاز دارد را چاپ کنید بدون اینکه پول زیادی بپردازید. پرینترهای جدید حتی دیگر مثل مدل های قدیمی نیاز به اتصال با سیم را ندارند ولی خیلی راحت با wifi و به صورت بی سیم می توانید به آنها متصل شوید.

اکنون هر کسی می تواند یک چاپگر ارزان بخرد، اما کدام یک بهترین است؟ و ارزش خرید بالای را برای شما دارد و کدام یک بیشترین سود را برای شما فراهم می کند؟ در اینجا تعدادی از بهترین پرینترهای ارزان قیمتی که می توانید در سال 2022 بخرید آورده شده است.

Canon Pixma iP8720

بهترین چاپگر مقرون به صرفه برای عکاسان جوان

 

مزایا :

اندازه چاپ تا 13×19

کیفیت خروجی عالی

عالی برای عکس و چاپ روزمره

معایب :

بزرگ، سنگین

دلیل اصلی که پیشنهاد می شود پرینتر، Pixma iP8720 Canon را بخریم، می‌توان به نکته های زیر توجه کرد :

عکس‌های استاندارد را با فرمت‌های عریض برای قاب عکس های بزرگ چاپ کرد.

این برای چه کسی است: عکاس نوظهور و سازنده خانه.

چرا Canon PIXMA iP8720 را انتخاب کردیم:

Pixma iP8720 یک چاپگر عالی و خانگی است که ویژگی های عالی را در کنار قیمت مقرون به صرفه ترکیب می کند. کیفیت برای چاپ عکس به اندازه کافی خوب است و در صورت نیاز به فرمت های گسترده تر، می تواند چاپ های 13×19 را در خود جای دهد. سینی کاغذ، 120 برگ را در خود جای می دهد و آزمایشات ما نشان داد که سرعت چاپ برای سیاه و سفید حدود 13.3 صفحه در دقیقه (ppm) است، در حالی که Canon ادعا می کند تا 10.4 صفحه در دقیقه برای پرینترهای رنگی است.

به طور کلی، Pixma iP8720 یک چاپگر قابل توجه و انتخاب عالی است، به ویژه برای کسانی که نیاز به چاپ بروشور در سایز های بزرگ را دارند . با این حال، اگر یک عکاس حرفه ای یا آماتور هستید، ممکن است یک چاپگر با کیفیت تصویر بالاتر نیاز داشته باشید، و در زمان لازم با بهترین کیفیت عکس ها را به مشتریان خود تحویل دهید.

این نوع پرینتر همچنین از اتصالات USB و Wi-Fi پشتیبانی می کند و از Apple AirPrint و Google Cloud Print نیز پشتیبانی می کند. که می توانید جدا از کامپیوتر و لپ تاپ، گوشی ها و تبلت های هوشمند خود را به این پرینترها متصل کنید.

 

بهترین چاپگر فشرده مقرون به صرفه

مزایا :

فوق العاده مقرون به صرفه

سازگاری با الکسا

طراحی فوق العاده فشرده

معایب

برای پروژه های چاپ سنگین بیشتری ساخته نشده است

دلیل خریدن این پرینتر : کسانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستند و فضای کوچکی برای پرینتر دارند.

برای چه کسانی مناسب است: کسانی که دنبال پرینتر مقرون به صرفه هستند، مثل دانشجویان، کسب و کار های خانگی یا هرکسی که به ندرت از چاپگر استفاده می کند ولی می خواهد که یک پرینتر در محل کار یا خانه خود داشته باشد.

چرا پرینتر Canon TS302 را انتخاب کردیم:

اگر واقعاً می‌خواهید در هزینه صرفه جویی کنید و کمترین بودجه را برای پرینتر در نظر بگیرید، این مدل Canon برای شما مناسب است. این پرینتر مقرون به صرفه‌ترین چاپگری است که در حال حاضر در بازار می‌توانیم پیدا کنیم و دارای طراحی فوق‌العاده زیبا و جمع و جور است که می‌تواند تقریباً در هر جایی با تعداد کاغذ کم از آن استفاده کنید. این پرینتر را برای کسانی که فضای کم دارند و زیاد از چاپگر استفاده نمی کنند، و ممکن است هر از گاهی به چاپگر نیاز داشته باشند، ایده آل می کند – مانند کسانی که در خوابگاه زندگی می کنند یا در خانه کار می کنند.

اما اگرچه بسیار کوچک و بسیار ارزان است، این پرینتر همچنان دارای یک عملکرد اسکن و همچنین یک قستم برای اندازه گیری (خط کش) در بالای آن وجود دارد.و همچنین برای دستورات صوتی سریع با الکسا سازگار است و به طور کلی برای کار از طریق برنامه طراحی شده است (اگرچه چند کنترل داخلی در آن گنجانده شده است). اگر نیازهای شما ساده باشد و نیاز به کارهای سنگین ندارید، این پرینتر بهترین انتخاب برای شماست.

Epson WorkForce WF-3820

بهترین چاپگر اداری خانگی با قیمت مناسب

مزایا :

قابلیت های چند منظوره برای اسکن، کپی و چاپ

سرعت چاپ سریع نسبت به قیمت

پشتیبانی از چاپ بی سیم

چاپ رنگی

معایب

نداشتن قابلیت فکس

چرا باید این پرینتر را بخرید: WorkForce Pro WF-3820 مقرون به صرفه بودن ، سرعت سریع در پرینت گرفتن، همچنین باید بدانید که این مدل پرینتر از خانواده شرکت  اپسون می تواند با جوهر خشک 21 صفحه را در یک دقیقه چاپ کند.

برای چه کسانی مناسب است: دفاتری که نیاز به چاپ سریع با پرینتر جوهر افشان را دارند.

چرا Epson WorkForce Pro WF-3820 را انتخاب کردیم:

مانند پرینتر WorkForce Pro WF-3720 که قبلا گفتیم ، WF-3820 جدید شرکت اپسون یک پرینتر چند منظوره همه کاره است که می تواند اسکن، کپی و چاپ کند. باید بدانید که در ارتقاء های این نسخه امکاناتی شامل چاپ سریعتر 21 صفحه در دقیقه برای پرینترهای سیاه و سفید و 11 صفحه در دقیقه برای پرینت های رنگی ارتقا یافت. Epson از نوع جوهری جدیدش مبتنی بر رنگدانه DURABrite Ultra برای این چاپگر استفاده می کند، بنابراین نتایجی بدون لک خواهید داشت. این باعث می‌شود Epson WorkForce Pro WF-3820 برای دفاتری ایده‌آل باشد که برای رسیدگی به نیازهای اسناد خود به یک پرینتر جوهر افشان قابل اعتماد و سریع نیاز دارند.

این چاپگر مانند چاپگرهای قبلی خود دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 2.7 اینچی برای دیدن تنظیمات و کنترل ها است

همچنین برای چاپ بی سیم به Wi-Fi متکی است. یک کشنده خودکار اسناد برای اسکن های دو طرفه وجود دارد و چاپگر می تواند چاپ دورو را نیز انجام دهد. تنها چیزی که در اینجا دیده نمی شود و به شدت کمبودش احساس می شود نداشتن فکس است ، که البته می توان گفت بیشتر خانه ها و مشاغل ممکن است دیگر به آن نیاز نداشته باشند.

MFC-J4535DW

بهترین چاپگر گروه کاری مقرون به صرفه

مزایا

هزینه چاپ هر صفحه مقرون به صرفه خواهد بود

قابلیت های چند منظوره برای همه کاره بودن

کارتریج های بزرگ عمر زیادی خواهند داشت

معایب

چاپ متن در اندازه های کوچک واضح نیست

چرا باید این پرینتر را بخرید: MFC-J4535DW Brother به کارتریج های بزرگ متکی استو این امر باس می شود تا هزینه تمام شده برای چاپ تعداد زیادی صفحه کمتر شود

برای چه کسانی مناسب است: کاربران خانگی که نمی خواهند برای هر چاپ رنگی هزینه زیادی بپردازند.

چرا ما چاپگر MFC-J4535DW را انتخاب کردیم:

چاپگر جوهر افشان رنگی MFC-J4535DW Brother’s با قیمت 220 دلار ممکن است خرید ارزان به نظر نرسد، اما به خاطر داشته باشید که این پرینتر تا یک سال نیاز به شارژ کارتریج ندارد. این نوع پرینتراز کارتریج استفاده می کند نه از مخزن جوهر، بنابراین جایگزینی کردن کارتریج، در مواقع نیاز به جای پر کردن مجدد، برای ادامه کار پرینتر ضروری است. با این اوصاف، اگر کارتریج‌های پربازده INKvestment از نوع XL را انتخاب کنید، چاپ مقرون‌به‌صرفه باقی می‌ماند، که خروجی‌های بالاتری را با هزینه کمتر به شما ارائه می‌دهد. دو سینی(جای کاغذ) که حداکثر 400 برگ را در خود جای می دهند، تضمین می‌کنند که کاغذ در وسط کار تمام نمی‌شود. و برای اینکه کاغذ شما بیشتر دوام بیاورد، این پرینتر از چاپ دورو خودکار نیز پشتیبانی می کند.

این چاپگر دارای صفحه نمایش لمسی 2.7 اینچی برای کنترل و تنظیمات است و همچنین از چاپ ابری و چاپ گوشی هوشمند با استانداردهای بی سیم وای فای داخلی و NFC پشتیبانی می کند. فکس، اسکن و کپی نیز در این چاپگر چند منظوره پشتیبانی می شود.همچنین وجود یک درگاه USB در جلو، چاپ از فلش را راحت می کند. که فقط نیاز است فایل مورد نظر خود را از فلش انتخاب کنید.

 

HP M209dwe LaserJet

بهترین پرینتر لیزری تک رنگ مقرون به صرفه

مزایا

کیفیت لیزر شفاف

سرعت چاپ سریع مناسب برای اسناد

چاپ دورو سریع

استفاده آسان از اپلیکیشن تلفن هوشمند برای اسکن اسناد خود

معایب

نداشتن چاپ رنگی

چرا باید این را بخرید: LaserJet M209dwe HP بهترین در نوع خود است

برای چه کسانی مناسب است: خانه ها و مشاغل با بودجه کم که عمدتاً کار آنها چاپ اسناد سیاه و سفید هستند.

چرا HP LaserJet M209dwe را انتخاب کردیم:

LaserJet M209dwe تک رنگ HP در اندازه بسیار جمع و جور عرضه می شود که آن را برای کار در خانه و دفتر و دفتر ها ایده آل می کند. فقط اجازه ندهید طراحی جمع و جور آن شما را فریب دهد – این پرینتر با سریعترین چاپ دو طرفه برای کلاس خود با سرعت 30 صفحه در دقیقه برای کارهای سیاه و سفید تبلیغ می شود. صفحه اول را در کمتر از 6.9 ثانیه پرینتر می گیرد و این اطمینان را ایجاد می کند که برای شروع چاپ نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت.و در کمترین زمان ممکن شروع به کار میکند.همچنین دارای قابلیت چاپ دوطرفه می باشد که این امر می تواند به کمتر مصرف کردن کاغذ کمک کند. و می توانید بر روی انواع کاغذها از جمله پاکت نامه، لیبل، پوسر،کارت پستال و حتی کاغذ گلاسه چاپ کنید.

این چاپگر دارای اشتراک Instant Ink است که شش ماه اول تونر جوهر رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن، می‌توانید اشتراک را لغو کنید و جایگزین‌هایی را به‌صورت کاملاً کارتی خریداری کنید. این چاپگر با برنامه قوی شرکت HP برای تلفن هوشمند HP کار می کند و به شما انعطاف بیشتری برای ارسال ایمن فکس، چاپ اسناد از سرویس های ابری مانند Dropbox یا حتی اسکن مستقیم در Google Drive یا ایمیل خود انجام دهد.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس