بازگشت قدرتمند لپ تاپ های Vaio FE با قیمت های مقرون به بصرفه

47
0

Vaio FE برند جدید شرکت وایو است که بعد از چندین سال مجدد به بازار برگشت و در بخش فناوری در سایت اول نیوز می خواهیم لپ تاپ های Vaio FE را بررسی کنیم.

برند لپ‌تاپ Vaio با سری جدیدی از نوت‌بوک‌ها با مشخصات چشمگیر و قیمت‌های کمتر از 950 دلار، که کاملا مقرون‌به‌صرفه هستند و همه را حیرت زده کرده اند و سری جدید Vaio FE در حال حاضر در سایت های  Walmart  و Sam’s  به فروش می رسند و همچنین با استقبال بی نظیر کاربران این دو مجموعه سایت روبرو شدند.

ممکن است برند افسانه‌ای Vaio را از دوران گذشته به یاد بیاورید که به دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی پیشرفته‌اش شناخته می‌شد. با این حال،برند Vaio دیگر متعلق به سونی نیست، اما این موضوع مانع از بازگشت این برند نشده است.

Vaio  اشاره کرد که این نوت بوک 14.1 اینچی در سه مدل با صفحه نمایش ضد تابش فول اچ دی، دو بلندگوی داخلی، دوربین جلویی با شاتر حریم خصوصی، اسکنر اثر انگشت و پد لمسی دقیق عرضه می شود.

این سری از پردازنده‌های Intel Core نسل دوازدهم پشتیبانی می‌کنند که بسیاری از ویژگی‌های برجسته نوت‌بوک‌های Vaio FE را تامین می‌کنند. این برند افزوده است که از جمله فناوری‌های استفاده شده در این لپ تاپ ها می توان به ، فناوری صوتی فضایی THX اشاره کرد که تجربه صدای 360 درجه را فراهم می‌کند که می‌توان از بلندگوها و هدفون‌ها لذت ببرید. پردازنده‌ها همچنین تا 46 درصد در صرفه‌جویی در انرژی را افزایش می‌دهند که از عمر باتری تا 10 ساعت در هر مدل پشتیبانی می‌کند.

سری Viao FE با اجرای Windows 11 Home به عنوان سیستم عامل خود، از ویژگی هایی مانند باز کردن قفل بدون رمز عبور، Focus Assist برای مسدود کردن اعلان ها، Microsoft Photos و طرح بندی Snap برای سازماندهی بهتر برنامه ها و پنجره ها بهره می برد. این سیستم همچنین دارای یک نوار بازی Xbox است که به گیمرها امکان چت، عملکرد بهتر و رکورد صفحه نمایش را می دهد. و یکی از قابلیت های بی نظیر برای گیمر ها خواهد بود.

مدل پایه Vaio FE با قیمت 700 دلار به فروش می رسد و دارای پردازنده نسل 12 اینتل Core i5-1235U داری حافظه داخلی ، 512 گیگابایت SSD و رم 8 گیگابایتی است. این در رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و رزگلد عرضه می شود.

مدل رده متوسط ​​Vaio FE با قیمت 800 دلار به فروش می رسد و دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U، درایو SSD یک ترابایت و رم 16 گیگابایتی است.و همچنین این مدل در رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و رزگلد عرضه می شود.

مدل رده بالای Vaio FE با قیمت 950 دلار به فروش می رسد که دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-1255U، درایو SSD یک ترابایت و رم 16 گیگابایتی است. این در رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و رزگلد عرضه می شود.

این اولین لپ‌تاپ Vaio نیست که مجدد پس از سال ها فعالیت می‌کند. Vaio Z سال گذشته به عنوان تلاشی برای بازپس گیری برند خود به عنوان  برترین تولید کننده لپ تاپ ها در بازار عرضه شده بود.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس