آپدیت جدید سیستم Google Play در برخی از گوشی‌های اندرویدی کار نمیکند

61
0
آپدیت جدید سیستم Google Play

گوگل آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن و خدمات خود ارائه داده است تا بتواند بهترین تجربه را برای کاربران خود فراهم کند. این شرکت در آگوست 2022 پچ بهبودسازی را برای آپدیت سیستم Google Play منتشر کرده است. با این حال به نظر می رسد آخرین پچ در برنامه درست کار نمی کند. آپدیت جدید سیستم Google Play در برخی از گوشی ها کار نمیکند.

همانطور که توسط برخی از کاربران اندروید گزارش شده است، به روز رسانی سیستم Google Play به درستی کار نمیکند. این کاربران عمدتاً از دستگاه های سامسونگ، شیائومی، گوگل و نوکیا استفاده میکنند. همیشه آپدیت جدید گوگل پلی مشکلات نسخه قبلی را اصلاح کرده و به مشاهده جزییات نسخه فعلی کمک میکرد. با این حال چند روزی است که اوضاع در مسیر درست پیش نمی رود.

در حال حاضر گزینه Check for update از آپدیت Google Play به دلایل نامعلومی ناپدید شده است. این صفحه دیگر در به‌روزرسانی‌های Google Play وجود ندارد. علاوه بر این هنگام استفاده از برنامه هیچ اطلاعات جدیدی ارائه نمی دهد. همچنین تب های مختلف و نامربوط رادر حین راه‌اندازی نشان میدهد. در ابتدا این مشکل فقط برای تعداد کمی از کاربران رخ می داد، اما اکنون در سایر دستگاه های اندرویدی نیز این مشکل پیش امده است.

ممکن است این مشکل در سیستم Google Play ناشی از دو دلیل باشد. در هر صورت این شرکت صفحه به روز رسانی را تنها زمانی باز میکند که آپدیت های جدید وجود داشته باشد. همچنین ممکن است این مشکل با سیستم عامل جدید اگوست 2022 آمده است.

سایر دستگاه‌ها Pixel 5 و Pixel 6 Pro که روی سیستم اندروید 13 اجرا می‌شوند، همچنان تب Check for update را دارند. بنابراین می توانیم فرض کنیم که این یک باگ است که دستگاه های اندروید 12 را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر یک عیب باشد، احتمال دارد که گوگل به زودی آن را برطرف کند. با این حال اینکه این مشکل تا کی همچنان وجود داشته باشد هنوز یک سوال بزرگ است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس