به‌روزرسانی‌های Google Discover

50
0
به‌روزرسانی‌های Google Discover

Google دستورالعمل‌های Google Discover feed خود را به‌روزرسانی کرده است تا بر مهم‌ترین عناصری که باید در نظر گرفته شوند، تأکید کند. به‌روزرسانی‌های Google Discover را در ادامه بررسی کرده ایم.

 Google Discover Feed

ویژگی Google Discover follow feed محتوای مرتبط را به کاربران Chrome Android ارائه می‌کند که با علایق آنها مطابقت داشته باشد.

ویژگی Discover Follow Google به کاربران اجازه می‌دهد درباره آخرین محتوای سایتی که به آن علاقه دارند، به‌روزرسانی هایی دریافت کنند.ویژگی Discover Follow از طریق فید RSS یا Atom بهینه شده است.

اگر فید به درستی در یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده باشد، کاربران می‌توانند بسته به نحوه پیکربندی فیدهای RSS/Atom خود، یک وب‌سایت یا دسته خاصی از وب‌سایت ها را دنبال کنند.

مخاطبانی که یک وب‌سایت را دنبال می‌کنند، محتواهای تازه منتشر شده را مشاهده می‌کنند که فید Discover Follow آنها را پر می‌کند.

بنابر اظهارات گوگل:

ویژگی Follow به افراد امکان می‌دهد یک وب‌سایت را دنبال کنند و آخرین به‌روزرسانی‌ها را از آن وب‌سایت در برگه Discover در Chrome دریافت کنند.

در حال حاضر، گزینه Follow قابلیتی است که برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند به زبان انگلیسی در ایالات متحده، نیوزلند، آفریقای جنوبی، بریتانیا، کانادا و استرالیا که از Chrome Android استفاده می کنند، در دسترس است.

دریافت ترافیک از Discover Follow فقط برای سایت‌هایی با فیدهای بهینه‌سازی شده که از دستورالعمل‌های ویژگی Discover Follow پیروی می‌کنند، امکان پذیر است.

راهنمای به‌روزرسانی شده برای ویژگیGoogle Discover Follow

Google دستورالعمل‌های خود را برای ویژگی Discover Feed به‌روزرسانی کرده است تا بر اهمیت عناوینی همچون <title> و <link> فید تأکید کند.

احتمالاً عدم وجود این دو عنصر ممکن است باعث شود گوگل نتواند وب سایت شما را برای کاربران نمایش دهد و در نتیجه ترافیک کاربران را از دست بدهید.

مالکان سایتی که از ویژگی Google Discover Follow استفاده می کنند باید بررسی کنند که فیدهای RSS یا Atom آنها به درستی عناصر <title> و <link> را نمایش می دهند.

 Google Discover Optimization

مالکان و فعالان حوزه سئو با بهینه سازی برای جستجوی گوگل آشنا هستند.

ممکن است بسیاری از افراد از نحوه بهینه‌سازی  Google Discover برای استفاده از حجم زیادی از ترافیک ناشی از بهینه‌سازی مناسب برای Google Discover و ویژگی Google Discover Follow بی‌اطلاع باشند.

ویژگی Follow Feed، یکی از اجزای Google Discover، راهی است برای اطمینان از اینکه وب‌سایت جریان ثابتی از ترافیک مرتبط را فارغ از جستجوی های عادی دریافت می‌کند.

به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید فیدهای RSS/Atom شما به درستی بهینه شده اند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس