نحوه تبدیل PDF به Word به صورت رایگان

61
0
نحوه تبدیل PDF به Word

مبدل های PDF به Word تعداد زیادی هستند. ما 6 مورد از بهترین هایی را که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید، هم برای استفاده آنلاین و هم برای استفاده آفلاین ایمن تر، گردآوری کرده ایم. پس با نحوه تبدیل PDF به Word به صورت رایگان با ما همراه باشید.

تبدیل PDF به Word

اگر برای هر باری که کسی از ما می‌خواهد یک تبدیل عالی PDF به Word را پیشنهاد کنیم، یک دلار داشتیم، احتمالاً می‌توانیم به مدت یک ماه هر روز از Whole Foods خرید کنیم. این یکی از انواع تبدیل است که در بالای توده(شمع  pile) قالب بندی قرار می گیرد.

ابزارهای تبدیل آفلاین

در حالی که می‌توانید از بین مبدل‌های پی‌دی‌اف آنلاین به ورد متعدد انتخاب کنید، گاهی اوقات واقعاً نرم‌افزاری را می‌خواهید که به راحتی در دسترس باشد. اولاً، ابزارهای تبدیل آفلاین به طور کلی بسیار سریع تر از همتایان آنلاین خود هستند و ثانیاً، تبدیل آنلاین شما به صورت آنلاین باقی می ماند.

هر چیزی غیر از سند (document) عجیب و غریب نباید با استفاده از یک ابزار آنلاین تبدیل شود، به عنوان مثال. هر چیز حساس، اسناد تجاری و اطلاعاتی که می خواهید خصوصی نگه دارید.

PDFMate

تبدیل PDF به Word
تبدیل PDF به Word

ما مدتی است که از PDFMate استفاده می کنیم، زیرا نه تنها PDF را به طور دقیق به Word تبدیل می کند، بلکه تبدیل های متن، EPUB، HTML، SWF و JPEG را نیز در این معامله دریافت خواهید کرد.

این دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است، رایگان است، و با برخی از ابزارهای مفید اضافی، مانند تبدیل دسته ای، رمزگذاری اسناد، پشتیبانی از چند زبان، و مجموعه ای از تنظیمات قابل تنظیم دیگر ارائه می شود.

WinScan2PDF

از برنامه‌ای با عملکردهای زیاد، تا برنامه‌ای که حداقل‌ها را انجام می‌دهد. نکته مهم این است که نقش واحد خود را به خوبی تکمیل می کند و باعث می شود در این لیست گنجانده شود.

تبدیل PDF به Word
تبدیل PDF به Word

WinScan2PDF یک برنامه کوچک است. تنها با 30 کیلوبایت، می تواند کوچک ترین نرم افزاری باشد که امروزه استفاده می کنید. شما چهار گزینه دارید: منبع، اسکن، چندین صفحه و لغو را انتخاب کنید. طراحی بصری است (چطور نمی شود؟!)، و شما به سادگی آن را به هر سندی که می خواهید تبدیل کنید اشاره می کنید و می روید.

UniPDF

در نهایت، در رده آفلاین، UniPDF، یک ابزار تبدیل نسبتا همه کاره با پشتیبانی از چندین فرمت فایل، از جمله Word، Text و HTML است.

تبدیل PDF به Word
تبدیل PDF به Word

PDF را به JPEG، PNG، BMP، TIF، GIF، PCX، و TGA، و همچنین تبدیل دسته‌ای و تنظیمات وضوح تصویر را وارد بازار کنید، و UniPDF تبدیل به یک ابزار عالی، رایگان و تبدیل همه جانبه می‌شود.

ابزارهای تبدیل آنلاین

همانطور که در مقدمه ابزار تبدیل آفلاین اشاره کردیم، فقط در مواقع ضروری باید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید.

اکنون، یک سرویس تبدیل آنلاین قرار نیست اطلاعات خصوصی شما را در سراسر اینترنت پراکنده کند، چه رسد به اینکه جزئیات بانکی ارزشمند شما را به دنیا فاش کند. اما به عنوان بخشی از فرآیند، یک کپی از تبدیل شما ایجاد می‌کند، و همانطور که تا به حال همه ما باید بدانیم، آنچه آنلاین می‌شود، آنلاین می‌ماند.

ما همچنین از دادن آدرس ایمیل به عنوان بخشی از فرآیند متنفریم، زیرا می‌دانیم احتمالاً صندوق ورودی خود را برای هرزنامه‌های دریافتی جدی تنظیم می‌کنید.

با این حال، آنها بسیار راحت هستند، و بسیاری از خدمات تبدیل آنلاین به شما مقدار حیرت انگیزی از فرمت های خروجی بالقوه را ارائه می دهند.

Smallpdf

Smallpdf یکی از مبدل های  PDF آنلاین است. بنابراین گنجاندن آن در این لیست باید مفید بودن آن را در مقایسه با سایر محصولات مشابه نشان دهد. همچنین دارای زیبایی شناسی جذابی است که امتیاز بیشتری برای آن به ارمغان می آورد.

تبدیل PDF به Word
تبدیل PDF به Word

Smallpdf طیف وسیعی از خدمات تبدیل PDF از جمله PDF به Word، PowerPoint، Excel، JPEG و HTML را ارائه می دهد. همچنین می توانید از سرویس آنلاین برای ادغام چندین PDF در یک فایل واحد یا تقسیم PDF به اسناد جداگانه استفاده کنید.

جالب اینجاست که Smallpdf یک ویژگی قفل کردن و باز کردن رمز عبور اسناد را نیز ارائه می‌کند، اگرچه هر سند رمزگذاری شده واقعی باقی خواهد ماند.

TinyWow

TinyWow یک ابزار مبتنی بر مرورگر است که می تواند PDF را در یک لحظه به Word تبدیل کند. به سادگی فایل PDF خود را با کشیدن آن به ابزار یا انتخاب فایل خود از رایانه یا تلفن همراه خود آپلود کنید.

تبدیل PDF به Word
تبدیل PDF به Word

می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید قالب ‌بندی را حفظ کنید، فقط متن را از PDF استخراج کنید یا متن را از یک سند اسکن شده با استفاده از OCR استخراج کنید.

پس از تبدیل، می توانید فایل را دانلود کنید یا در مرورگر خود نمایش دهید. پس از یک ساعت، TinyWow هر اثری از اسناد آپلود شده شما را از پایگاه داده خود حذف می کند.

CloudConvert

CloudConvert این امتیاز اضافه را دارد که تقریباً هر فرمت فایلی را که در آن قرار می دهید به تقریباً هر فرمت فایل دیگری که دوست دارید تبدیل می کند.

تبدیل PDF به Word آن دقیق است، جداول به خوبی حفظ می شوند و در مکان صحیح باقی می مانند، و برخی از تصاویر و اسناد مملو از نقطه گلوله (bullet-point) را به راحتی مدیریت می کند.

تبدیل PDF به Word
تبدیل PDF به Word

CloudConvert واقعاً به نظر می رسد “برای تبدیل PDF به Word آمده است، برای هر چیز دیگری باقی بماند.”

با استفاده از Word تبدیل کنید

البته! می توانید از خود مایکروسافت ورد برای تبدیل PDF به یک سند قابل ویرایش استفاده کنید. با این حال، این ویژگی فقط برای کاربرانی که آفیس 2013 و آفیس 2016 دارند در دسترس است.

Microsoft Word  2013 یا 2016 را باز کنید. به File > Open بروید. پی دی اف را مرور کرده و باز کنید. با پیامی مواجه می‌شوید که توضیح می‌دهد ممکن است مقدار کمی قالب ‌بندی مجدد اتفاق بیفتد، و شکستگی‌های خط و شکستگی صفحه ممکن است در جایی که انتظار دارید نباشد.

در تجربه ما، مطابقت بین PDF و Word معمولاً بسیار نزدیک است، بسته به ماهیت PDF. Word همیشه جداول را به خوبی مدیریت نمی کند، پس این را در نظر داشته باشید.

شما برای تبدیل آماده اید

شش ابزار تبدیلی که ما انتخاب کرده‌ایم، هرکدام از تبدیل PDF به Word به خوبی مراقبت می‌کنند. شما این امکان را دارید که از Word استفاده کنید، اما همانطور که حتی مایکروسافت نیز آماده اعتراف است، ممکن است کمی کمبود داشته باشد، به خصوص زمانی که گزینه های دیگر را در نظر بگیرید. از زمان و استرس خود دریغ نکنید و از یکی از این موارد استفاده کنید!

از طرف دیگر، ممکن است به سادگی بخواهید از برنامه ای برای ویرایش فایل های PDF خود استفاده کنید.

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس